Aaaahquote:
Pa is de persoonlijke begeleiding gaan doen?quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alex en Nico Vinokourov schijnen echt ranzig goed te zijn.
quote:Op maandag 23 januari 2023 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Einde tijdperk Nairoman.
Ook een persoonlijke vriend van Bini?quote:Op maandag 23 januari 2023 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Vermoedelijk bij het development team, maar dit is fantastisch nieuws. Aklilu.
quote:Domenico Pozzovivo lijkt binnen afzienbare tijd een contract te gaan tekenen bij Israel-Premier Tech, zo meldt La Gazzetta dello Sport. De 40-jarige Italiaan zat zonder ploeg, nadat een eenjarige verbintenis bij Intermarché-Circus-Wanty niet werd verlengd.
Het was Intermarché dat Pozzovivo in 2022 nog een kans bood, nadat zijn ploeg Qhubeka-ASSOS omviel. In Belgische dienst maakte de pocketklimmer indruk door achtste te worden in de Giro d'Italia. Zoals zo vaak kreeg Pozzovivo echter ook te maken met crashes en fysiek ongemak. Omdat hij financieel ook te duur was, bood Intermarché hem uiteindelijk geen nieuw contract.
In de afgelopen maanden trainde de Italiaan door en Israel-Premier Tech heeft voor 2023 nog wel een plaatsje over. De ploeg van Chris Froome heeft 29 renners op papier en volgens twee bronnen van La Gazzetta gaat het allemaal rond komen. Daarmee komt er een einde aan lang wachten voor de renner, die in 2022 ook pas in februari duidelijk kreeg over zijn toekomst.
Scouten in bejaardentehuizen, dat kan iedereen wel denk ik jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 22:50 schreef Steven184 het volgende:
Zou team manager bij Israël de makkelijkste baan ooit zijn?
Volgens PCS staat hij wel op de rol om morgen in Italië te starten voor Trek.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Trek wil heel graag af van dierenbeul Tiberi. Maar er staan genoeg andere ploegen klaar om hem in te lijven, waaronder DSM en met name Astana. Perfecte match, me dunkt.
Samen dieren doodschieten?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Trek wil heel graag af van dierenbeul Tiberi. Maar er staan genoeg andere ploegen klaar om hem in te lijven, waaronder DSM en met name Astana. Perfecte match, me dunkt.
En Oscar Gatto rijdt niet meer voor Astanaquote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
quote:Carlos Verona is grof wild op de transfermarkt. De 30-jarige Spanjaard is einde contract en zou al zwaar het hof zijn gemaakt door Ineos-Grenadiers.
Omdat de verkoop pas op 1 augustus officieel ingaat, houdt iedereen de lippen op elkaar, maar woensdagmiddag schreef La Gazzetta dello Sport dat er een serieus bod op tafel ligt voor de klimmer die sinds 2019 voor Movistar reed.
Verona staat ook op de longlist van Soudal – Quick-Step dat aan het speuren is naar versterking voor de klimploeg van Remco Evenepoel. De prof uit San Lorenzo de Escorial begon zijn profcarrière bij Burgos BH-Castilla y León, maar verhuisde al in 2013 naar de Etixx – Quick-Step-ploeg van Patrick Lefevere, waar hij einde juli 2016 vertrok voor Orica-Scott.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:40 schreef Kopiko het volgende:
Aklilu Arefayne vervoegt zich bij de brugklas van Intermarché-Wanty (Circus-ReUz-Technord_
https://www.directvelo.co(...)rmarche-circus-wanty
Superscout Biniquote:Our structure is pleased to actively contribute to the development of African cycling by welcoming and coaching one of the many young Eritrean talents. Biniam Girmay speaks very highly about what Aklilu Arefayne is showing in their home country.
Hopelijk heeft de strandrace van Noordwijk budget om hem naar Nederland te halen, zou namelijk mooi zijn als Thijs Z. op z'n nummer gezet wordt.quote:
Hij zou ook wel gek zijn om terug te gaan naar een Franse ploeg.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:35 schreef Marcoss het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)r&utm_source=twitter
Laporte blijft bij Jumbo
Alaphillipe mag vast wel wegquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij zou ook wel gek zijn om terug te gaan naar een Franse ploeg.
Benieuwd op welke klassiekerrenner AG2R die miljoenen van Krek en Oli nu gaat stuksmijten. Is er nog een grote naam met aflopend contract?
Sivakov?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij zou ook wel gek zijn om terug te gaan naar een Franse ploeg.
Benieuwd op welke klassiekerrenner AG2R die miljoenen van Krek en Oli nu gaat stuksmijten. Is er nog een grote naam met aflopend contract?
Demare gaat juist wel weg, heb ik begrepen. Logisch ook, die pakt flink wat geld voor steeds minder prestaties. En natuurlijk ruzie met Gaudu, die ongemakkelijke situatie lossen ze dan ook meteen op.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sivakov?
Cosnefroy loopt ook uit contract daar. Demaré (zie ik niet vertrekken bij FDJ eigenlijk). Barguil, Senechal, Hofstetter, Cavagna.
In rijtje van Franse renners met aflopend contract.
Ik zie hem eigenlijk alleen naar een andere Franse ploeg gaan. AG2R past niet, ARKEA wellicht, Cofidis tsja... Ruzie met Gaudu is natuurlijk wel een issuequote:Op vrijdag 14 april 2023 10:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Demare gaat juist wel weg, heb ik begrepen. Logisch ook, die pakt flink wat geld voor steeds minder prestaties. En natuurlijk ruzie met Gaudu, die ongemakkelijke situatie lossen ze dan ook meteen op.
Sagan vervangen bij Total!quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie hem eigenlijk alleen naar een andere Franse ploeg gaan. AG2R past niet, ARKEA wellicht, Cofidis tsja... Ruzie met Gaudu is natuurlijk wel een issue
quote:UAE Team Emirates polste naar Mathieu van der Poel: "ploegleider vroeg me om een goed woordje te doen"
UAE Emirates, de ploeg van Tadej Pogacar, toonde vorig seizoen interesse in Mathieu van der Poel. Dat vertelde Leo van Vliet, koersdirecteur van de Amstel Gold Race, in de podcast van Wielerflits. Van Vliet vertelt daarin dat ploegbaas Mauro Gianetti hem in de Giro vorig jaar vroeg om een goed woordje te doen bij het kamp Van der Poel.
Van Vliet is namelijk een goeie kennis van Adrie van der Poel. "Daar moet je z'n vader voor bellen", antwoordde Van Vliet tegen de ploegbaas van UAE Team Emirates. "Mathieu en Tadej komen natuurlijk heel goed overeen. Maar voor het wielrennen is het beter dat Mathieu die stap niet heeft gezet. Hij zou er bijvoorbeeld geen kopman zijn in de Ronde van Vlaanderen. Ik denk dat Van der Poel goed zit waar hij zit. Het is toch bijzonder dat hij als enige crosser wegrenner werd bij die ploeg, en als je ziet wat die ploeg nu doet…” Ik heb het Adrie wel verteld, maar die haalde meteen z'n schouders op", aldus de 67-jarige Van Vliet.
Maar Mathieu van der Poel blijft (voorlopig) nog gewoon bij Alpecin-Deceuninck: nog tot minstens 2025 ligt de Nederlander onder contract bij de ploeg van de broers Roodhooft.
Alles om een Amerikaanse sponsor binnen te halen!quote:Op zaterdag 15 april 2023 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het idee dat het budget van Jumbo nog niet direct krimpt.
Ze hebben in ieder geval vertrouwen in het aantrekken van een nieuwe hoofdsponsor. Is ook wel terecht gezien de sportieve prestaties. Is toch een andere situatie dan in de jaren na Rabobank, maar toch hoofdsponsors en wielrennen blijft lastig.quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alles om een Amerikaanse sponsor binnen te halen!
Misschien heeft Belkin interesse
Ook wel een perfecte renner om de heuvelkern wat verder aan te vullen. Dan heb je met Valter, Staune Mittet en Graat best wat aardigs. Misschien wil Powless nog wel terugquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alles om een Amerikaanse sponsor binnen te halen!
Misschien heeft Belkin interesse
Jorgenson werd ook gewoon 18e in de Omloop, 4e in de E3 en 9e in Ronde van Vlaanderen. Alsof de klassiekerkern nog niet sterk genoeg is.quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook wel een perfecte renner om de heuvelkern wat verder aan te vullen. Dan heb je met Valter, Staune Mittet en Graat best wat aardigs. Misschien wil Powless nog wel terug
Met die verlengingen van Laporte en nu Vingegaard die vast niet goedkoop zijn lijkt het me niet dat ze gaan krimpen qua budget met een eventuele nieuwe sponsor. Integendeel.quote:
Als de bedragen kloppen, was de inbreng van Jumbo financieel ook helemaal niet zo groot. Daar moet je wel een nieuwe sponsor voor kunnen vinden inderdaad. Er vanuit gaande dat de andere sponsoren blijven uiteraardquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Met die verlengingen van Laporte en nu Vingegaard die vast niet goedkoop zijn lijkt het me niet dat ze gaan krimpen qua budget met een eventuele nieuwe sponsor. Integendeel.
quote:
Tien miljoen noemde Chris Woerts nog zondag op Radio 1. en Pluggen wilde 15 miljoen hebben. Jumbo heeft daar nee op gezegd, dus heeft de ploeg de stap genomen de sponsoring door jumbo af te bouwen, niet andersom.quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als de bedragen kloppen, was de inbreng van Jumbo financieel ook helemaal niet zo groot. Daar moet je wel een nieuwe sponsor voor kunnen vinden inderdaad. Er vanuit gaande dat de andere sponsoren blijven uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |