stichting open deurquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:37 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
't is gedaan @:showtimer
quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:06 schreef DiegoFuser het volgende:
Jan was al jaren gestopt. Die mag nu de rest van zijn leven in extra time koers komen vertellen hoe het met Wout van Aert gaat. En af en toe een afwijkende mening komen verkondigen, niet omdat Jan daadwerkelijk een afwijkende mening heeft, maar omdat hij van de geforceerde recalcitrante gedrag heel zijn persoonlijkheid heeft gemaakt.
Bron?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:43 schreef TheArt het volgende:
Wtf, Thijs Zonneveld maakt een comeback en heeft een contract getekend bij BEAT
Thijs en BEATquote:
Ach ja, daar past 'ie wel toch? Hij kan goed ouwehoeren, podcast volpraten en is 'n derderangs graveler.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:43 schreef TheArt het volgende:
Wtf, Thijs Zonneveld maakt een comeback en heeft een contract getekend bij BEAT
We noteren alvast een tweejarige schorsing.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:46 schreef Mani89 het volgende:
Ongemerkt maar erg leuk, het Argentijnse FENOMEEN Nicolás Tivani krijgt eindelijk weer een kans in de ProTour, bij Team Corratec. Heel veel succes Nico!
quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Visbeek is in ieder geval een drinker als dit klopt.
De Italiaan omdat het moet. Voor het minimumsalaris.quote:Recentemente è stato ufficializzato l’arrivo Niccolò Bonifazio in squadra, ma questo non è applicabile al 40enne lucano, secondo Visbeek: «Dovevamo avere un altro corridore, altrimenti avremmo avuto problemi con il nostro programma di gare. Doveva essere un ciclista italiano secondo nostri sponsor, un piccolo budget extra è stato messo a disposizione proprio per questo. Ma avrà lo stipendio minimo. Non ne sono orgoglioso».
Gleb gaat hem grandioos uit de wind houden.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 15:32 schreef Chiappucci het volgende:
Ben wel benieuwd naar de fameuze sprinttrein van Astana voor Cav.
Ik denk niet dat Kees van het bestaan van Glib Syritsma weet. Dat wordt gewoon leeadoutje spelen Kees.quote:Ik wil dit jaar vooral weer wedstrijden winnen, en dus mijn sprintkansen grijpen.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kees van het bestaan van Glib Syritsma weet. Dat wordt gewoon leeadoutje spelen Kees.
Zou Cees hebben gelogen over zijn leeftijd?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:44 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze moeten nu wel van Bol profiteren! Die zit in zijn PEAK AGE
Dit had zo een Portugees profiel kunnen zijnquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou Cees hebben gelogen over zijn leeftijd?
[ afbeelding ]
Ook jij kent fenomeen Gleb nog niet? En daarnaast inderdaad Laas en Riabuschenko. Zo slecht lijkt me dat niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Je kan zeggen over Cees Bol wat je wil maar Astana is wel een van de weinige ploegen waarbij hij oprecht een aanwinst is. Wie moet er anders lead-out voor Cavendish spelen, Martin Laas? Leonardo fucking Basso?
Het blijft een droevige bende natuurlijk, daar niet van.
Je mag je afvragen waarom die überhaupt een contract had.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zakharov degradeert. En dus niet Nurbergen Nurlykhassym. Gelukkig maar, want ik geloof er nog in.
Syritsa heeft een paar mooie dingen laten zien in C-koersen maar om hem op basis daarvan nu ineens al de Tour te laten rijden ofzo lijkt me ver gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook jij kent fenomeen Gleb nog niet? En daarnaast inderdaad Laas en Riabuschenko. Zo slecht lijkt me dat niet.
Baanwielrenner he.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je mag je afvragen waarom die überhaupt een contract had.
Matige knecht die amper rijdt.
Vorig jaar van 10/2-3/4 actief, jaar ervoor 14/2-16/5, 2019 in Jan, Feb, April, Juni en Augustus.
Vaak gaten van anderhalve maand in zn schema.
Fedorov lijkt me wel een degelijke renner voor het klassieke werk te worden. Denk dat we die nog wel gaan zien. Verder hoop ik op Chzan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:07 schreef Mani89 het volgende:
Astana heeft inmiddels een hoop Kazakken omdat ze moeten in het team die er geen kut van kunnen. Er komt echt heel weinig Kazachs talent bovendrijven de laatste jaren. Is er nog iets in aankomst? @:Koffieplanter
Alex en Nico Vinokourov schijnen echt ranzig goed te zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:07 schreef Mani89 het volgende:
Astana heeft inmiddels een hoop Kazakken omdat ze moeten in het team die er geen kut van kunnen. Er komt echt heel weinig Kazachs talent bovendrijven de laatste jaren. Is er nog iets in aankomst? @:Koffieplanter
En Groenewegen en Jakobsen die zelf weer gaan sprinten natuurlijk. Nederland is echt een sprintland geworden. Kooij hebben we dan ook nog maar die zal (nog) wel niet opgesteld worden.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:10 schreef Chiappucci het volgende:
We kregen op deze manier trouwens wel een Nederlands lead-out feestje in de Tour:
Bol voor Cavendish
Sinkeldam voor Philipsen
Welten voor Démare
Van Poppel voor Bennett
Teunissen voor Girmay
En wellicht zie ik nog iemand over het hoofd. Blijkbaar is dit tegenwoordig ONZE specialiteit.
Dat kun je over Bol dan ook wel zeggen over de afgelopen periode.. Of eigenlijk sinds z'n ritzege in PN in 2021quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Syritsa heeft een paar mooie dingen laten zien in C-koersen maar om hem op basis daarvan nu ineens al de Tour te laten rijden ofzo lijkt me ver gaan.
Ja inderdaad, maakt de sprintetappes wel interessant voor de Nederlandse kijker. In de bergritten daarentegen wordt het over een paar jaar alleen nog maar zoeken naar Arensman.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En Groenewegen en Jakobsen die zelf weer gaan sprinten natuurlijk. Nederland is echt een sprintland geworden. Kooij hebben we dan ook nog maar die zal (nog) wel niet opgesteld worden.
Maar ja, voor een sprintetappe is enkel de laatste 3 km interessant (uitzonderingen daargelaten)quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:39 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maakt de sprintetappes wel interessant voor de Nederlandse kijker. In de bergritten daarentegen wordt het over een paar jaar alleen nog maar zoeken naar Arensman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |