Ik vraag me af of ze dit geloven of zien ze deze 93% wel als echte nederlanderse volk....., waarschijnlijk hersengespoelde schapen door USA🤔 (😉)quote:Op donderdag 15 december 2022 19:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Een klap in het gezicht voor de laffe hazen die dachten/hoopten dat het gezwaai met blauw-gele vlaggetjes afgelopen zou zijn als de gasprijzen zouden stijgen.
Nee, want het staat niet op russia today, dus is het sowieso niet waar.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dit geloven of zien ze deze 93% wel als echte nederlanderse volk....., waarschijnlijk hersengespoelde schapen door USA🤔 (😉)
Klopt degene die daar de leiding had heeft een goeie klapsigaar opgestoken.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
NAIS. Da's geen flauwe BIEM
quote:Presentator en journalist Sander de Kramer zal nog voor de Kerst in totaal tienduizend gaskachels naar Oekrane brengen. Vier weken geleden bracht de Rotterdammer er al vierhonderd en door de media-aandacht die zijn actie kreeg, kwamen veel donaties binnen.
Van het geld kon hij vrijwel alle gaskachels in de Benelux opkopen, schrijft Rijnmond. Volgens De Kramer is er een link tussen het bombardement op Rotterdam in de Tweede Wereldoorlog en de vrijgevigheid van zijn stadsgenoten. "De kinderen van de mensen die het hebben meegemaakt, kennen de verhalen van hun ouders over een platgebombardeerde stad en de kou tijdens de hongerwinter die later volgde. Dat maakt ze extra solidair met de Oekraners", stelt hij.
Inmiddels vetrekken dagelijks vrachtwagens met gaskachels naar Oekrane en worden er onder andere ziekenhuizen mee verwarmd. Naast kachels levert De Kramer ook gasflessen, het plaatselijke Rode Kruis zorgt ervoor dat de gasflessen de hele winter gevuld blijven.
Op een enkele wappie (uit mijn persoonlijke kring) na geeft iedereen in mijn omgeving Rusland de schuld van de energiecrisis.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:28 schreef Korenfok het volgende:
[..]
zo 93% Support in Nederland, dat is echt bizar hoog!
oproepen tot dodenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het is toch heel simpel, het enige wat Rusland nog te bieden heeft zijn mensen.. veel mensen....
En dat kan je alleen maar oplossen door ze te doden...
200.000? Dat is bijna net groot als de legermacht dat ingezet werd voor de hele aanval in februari op Oekrane.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:15 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)200000_new_soldiers/
Ukraine Says Russia Preparing 200,000 New Soldiers To Attack On Kyiv
Het zou moeten gaan om uitschakelen en niet persee om te doden. Aangezien de planeet extreem overbevolkt is geraakt mag die visie wat mij betreft trouwens ook wel eens herzien worden. Doden zou nu juist een deugd moeten worden lijkt me.quote:
Ze hebben de wapens daarvoor niet eensquote:Op donderdag 15 december 2022 23:01 schreef HSG het volgende:
[..]
200.000? Dat is bijna net groot als de legermacht dat ingezet werd voor de hele aanval in februari op Oekrane.
Dit is een beetje alsof Poetin klaagt dat Oekraense soldaten terugschieten.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:59 schreef riazop het volgende:
[..]
oproepen tot doden
strafbare post, lijkt me
Hardop gelachen Ivan. Elke Russische soldaat die zich meldt aan het front mag van mij terug in een bodybag. Gaat niet gebeuren, al is het maar omdat Rusland z’n eigen doden niet eens ophaalt.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:59 schreef riazop het volgende:
[..]
oproepen tot doden
strafbare post, lijkt me
Russia Complains of Ukraine Military's 'Aggressive Behavior'quote:Op donderdag 15 december 2022 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit is een beetje alsof Poetin klaagt dat Oekraense soldaten terugschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |