Klappers mogen ze niet meer verkopen in Nederland.. vandaar al die cobra's uit het buitenland..quote:Op donderdag 15 december 2022 17:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Minimaal.
Alleen zal het geen klap uitmaken. Pun intended.
Zelfs als hij de oude wordt, mag hij niet terug naar het front. Dat was de afspraak bij de uitwisseling.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
Die man die gevangen was genomen bij Azov, met z'n arm flink naar de klote en niet behoorlijk gevoed door de Russen en daardoor een schim van wat hij was werd, heeft een operatie ondergaan in de VS voor zijn arm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spelen met een granaatwerper las ik ergens.quote:
Je bent een rund als je met vuurwerk stuntquote:Op donderdag 15 december 2022 19:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Spelen met een granaatwerper las ik ergens.
Een klap in het gezicht voor de laffe hazen die dachten/hoopten dat het gezwaai met blauw-gele vlaggetjes afgelopen zou zijn als de gasprijzen zouden stijgen.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:28 schreef Korenfok het volgende:
[..]
zo 93% Support in Nederland, dat is echt bizar hoog!
Blijkbaar waren de koeienogen op.quote:
Zegt het begrip « representatieve steekproef » je iets? https://nl.wikipedia.org/wiki/Steekproefquote:Op donderdag 15 december 2022 19:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
In before MiJ Is NiEtS GeVrAagD door de usual suspects hier.
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:18 schreef Aether het volgende:
Israel Gives Ukraine Intelligence on Iran via NATO
https://www.haaretz.com/i(...)c4-aff7-ff997d460000
quote:Last month, senior European officials told Haaretz that under American pressure, Israel agreed to underwrite the purchase of millions of dollars of “strategic materials” for Ukraine. The materials were transferred via a NATO country, and Israel agreed to let NATO countries transfer to Ukraine weapons including electro-optical and fire-control systems made by Israeli firms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |