SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Dit was de enige echte SpaceKarenquote:
Zelensky zit niet in het leger.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:35 schreef Ixnay het volgende:
Feit: Zelensky leidt een bataljon die 9 jaar stelselmatig etnische minderheden discrimineert vanwege hun mening.
Ik denk dat je beter op je plek bent in bnw, maar ook daar wordt enige inhoud verwacht.quote:
Je kunt het gewoon posten.quote:
Russia Today.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:47 schreef YStec het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon posten.
Ik vroeg eerder ook om bron, werd afgedaan met dezelfde reden.
Geef op z'n minst een naam van de bron.
quote:
Academics, fact-checkers, and news reporters (including some current and former RT reporters) have identified RT as a purveyor of disinformation[58] and conspiracy theories.quote:
En zijn er nog andere bronnen dan dat, of verwacht je echt dat mensen meegaan in dat heel de wereld jokt, en alleen het 100% propaganda kanaal van het kremlin de waarheid spreekt?quote:
Wat zou jij ervan vinden als iemand naar je toekomt en zegt dat hij/zij nieuws over de oorlog in Oekrane krijgt van een tv-zender uit Oekrane dat gecontroleerd n gefinancieerd wordt door de Oekraense staat?quote:
Die is natuurlijk simpel:quote:Op woensdag 14 december 2022 14:12 schreef YStec het volgende:
[..]
Wat zou jij ervan vinden als iemand naar je toekomt en zegt dat hij/zij nieuws over de oorlog in Oekrane krijgt van een tv-zender uit Oekrane dat gecontroleerd n gefinancieerd wordt door de Oekraense staat?
En, als een extra, diezelfde zender is regelmatig beschreven als een belangrijk propagandakanaal voor de Oekraense regering en haar buitenlands beleid. En de zender is gedentificeerd als een leverancier van desinformatie en complottheorien.
Zou jij die persoon serieus nemen?
Meh. Die is er toch? Die Oekraense zender heet "Zelensky's twitter account", onder andere.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:12 schreef YStec het volgende:
[..]
Wat zou jij ervan vinden als iemand naar je toekomt en zegt dat hij/zij nieuws over de oorlog in Oekrane krijgt van een tv-zender uit Oekrane dat gecontroleerd n gefinancieerd wordt door de Oekraense staat?
De waarheid ligt zoals zo vaak in het midden.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Meh. Die is er toch? Die Oekraense zender heet "Zelensky's twitter account", onder andere.
Je staart je blind op tv-zenders. We leven in 2022. Twitter accounts zijn de nieuwe tv-zenders. En geloof nou niet dat al die Oekraense twitter accounts de realiteit werkelijk reler weergeven dan RT. Natuurlijk zullen die ook hun successen posten en hun failures weglaten. Dat is het nieuwe normaal. Niemand kijkt er van op, men doet er zelf allemaal aan mee. Ook jij post op je social media alleen maar foto's waarop je lacht en niet foto's van je teleurstellingen of falen.
Ik ben het met je eens over RT hoor, helemaal. Maar ik ben het niet eens met jouw geloof dat Oekrane niet exact hetzelfde doet.
En waar ik bang voor ben, met jouw reactie, is dat je er zelf niet eens echt bij stilstaat dat er vanuit Oekrane net zo goed naar je gelogen wordt.
Amehoelaquote:
Dreigen met nukes zijn we ondertussen wel gewendquote:Op woensdag 14 december 2022 15:01 schreef slashdotter3 het volgende:
video: https://www.reddit.com/r/(...)ine_commander_fully/
Russian Army front-line commander fully acknowledges that using nuclear weapons is the only way to win the war against Ukraine because of a lack of Russian military resources.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |