Gewoon non-stop laten luisterenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:01 schreef alopio het volgende:
Is het geen idee om iedereen die op bankzitters en goldband heeft gestemd te verplichten de hele top2000 te luisteren. Misschien is er nog hoop en voeden we ze nog een soort van op, kutpubers
quote:Op donderdag 15 december 2022 12:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat dat betreft zijn er wel echt heel veel artiesten waarvan het een schande is dat ze er niet meer in staan.
Maar goed, het is niet de top 2000 van meest kwalitatieve liedjes, maar gewoon pure populariteit natuurlijk.Ze zouden eens kunnen beginnen om nummers uit het lopende jaar van deelname uit te sluiten. Daarmee voorkom je hypes als Noodgeval op #55. Aardig liedje hoor, maar plek #55 is gewoon lachwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlandquote:Op donderdag 15 december 2022 13:01 schreef ok01 het volgende:
Oh en beginnen met Olivia Rodrigo en 3js![]()
![]()
Pfft die hebben echt niet de concentratie om meer dan 3 minuten lang echt te luisterenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon non-stop laten luisterentopidee
Lee Towersquote:Op donderdag 15 december 2022 13:01 schreef Fred_B het volgende:
Alles in de lijst van grote artiesten als Johnny Cash, Jimi Hendrix en Lee Towers gaat omlaag.
Ja, ik zat ook al even vanquote:Op donderdag 15 december 2022 13:01 schreef ok01 het volgende:
Oh en beginnen met Olivia Rodrigo en 3js![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2022 13:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
It Was A Very Good Year van Frank Sinatra ligt er ook bijna uit (1998).
Daarom zijn die nieuwe nummers altijd zo kort.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Pfft die hebben echt niet de concentratie om meer dan 3 minuten lang echt te luisteren
In het beste geval overleven ze het niet. Probleem ook opgelostquote:Op donderdag 15 december 2022 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon non-stop laten luisterentopidee
Mwa, radiomuziek is al heel lang te kortquote:Op donderdag 15 december 2022 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom zijn die nieuwe nummers altijd zo kort.
Laatste jaar vrees ik ja.. Wordt kerstnacht iig stukje mooier doorquote:
Fixed that for youquote:Op donderdag 15 december 2022 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom zijn die nieuwe nummers altijd zo kut.
Klopt ook wel.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, radiomuziek is al heel lang te kort
Dat wel, kijk er elk jaar weer naar uitquote:Op donderdag 15 december 2022 13:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Laatste jaar vrees ik ja.. Wordt kerstnacht iig stukje mooier door
Waardeloze kutlijst.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:01 schreef Evenstar het volgende:
Alles van The Doors gezakt behalve mijn stemplaat "Roadhouse Blues"
Die discussie is al vaak gevoerd hier en dat gaan ze nooit doen. Opzich is een hype nummer niet erg, ze vallen na een paar jaar weer uit de lijst.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze zouden eens kunnen beginnen om nummers uit het lopende jaar van deelname uit te sluiten. Daarmee voorkom je hypes als Noodgeval op #55. Aardig liedje hoor, maar plek #55 is gewoon lachwekkend.
Stemplaat genotquote:Op donderdag 15 december 2022 13:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Indrukwekkend, Hey Boy Hey Girl van The Chemical Brothers is van 1991 -> 1995 gegaan, had verwacht dat die er gewoon uit zou liggen
Behalve dan het pokemonnummer. Dat gaat echt nooit meer weg.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Die discussie is al vaak gevoerd hier en dat gaan ze nooit doen. Opzich is een hype nummer niet erg, ze vallen na een paar jaar weer uit de lijst.
Tik 'm aan, want ik heb er ook op gestemdquote:Op donderdag 15 december 2022 13:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Stemplaat genot
Jullie mogen dank je wel zeggen
Een paar gimmicks kan ik wel hebben op een lijst van 2000 hoor. 12 keer suzan en freek vind ik ergerquote:Op donderdag 15 december 2022 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Behalve dan het pokemonnummer. Dat gaat echt nooit meer weg.
Goed werk strijderquote:Op donderdag 15 december 2022 13:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tik 'm aan, want ik heb er ook op gestemd
1 keer Susan en Freek gaat al te ver.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Een paar gimmicks kan ik wel hebben op een lijst van 2000 hoor. 12 keer suzan en freek vind ik erger
Wansmaak @houdjemondquote:Op donderdag 15 december 2022 13:05 schreef DJ11 het volgende:
Wat er mis is met de Nederlandse muzieksmaak in één screenshot:
[ afbeelding ]
Vaste stemplaatjes Bojangles en It Was A Very Good Year exit zou wel pijnlijk zijn ja..quote:Op donderdag 15 december 2022 13:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Watquote:Op donderdag 15 december 2022 13:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Een paar gimmicks kan ik wel hebben op een lijst van 2000 hoor. 12 keer suzan en freek vind ik erger
Tuurlijk dat wel erg. Als er elk jaar 20 hype-nummers in de lijst staan, gaat dat direct ten koste van oudere nummers die eruit vallen. Als die hype-nummers écht zo goed zijn, komen ze het jaar erop wel binnen.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Die discussie is al vaak gevoerd hier en dat gaan ze nooit doen. Opzich is een hype nummer niet erg, ze vallen na een paar jaar weer uit de lijst.
quote:Op donderdag 15 december 2022 13:05 schreef DJ11 het volgende:
Wat er mis is met de Nederlandse muzieksmaak in één screenshot:
[ afbeelding ]
Het was dan ook niet echt een Good Yearquote:Op donderdag 15 december 2022 13:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas komen de pareltjes die ervoor moeten wijken er zelden voor terug.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Grootste lichtpunt in de lijst dit jaarquote:Op donderdag 15 december 2022 13:08 schreef Benny het volgende:
Marco B:
-289
-298
-840
-451
-399
-68
-360
-339
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |