En ik snap dat ook welquote:Op woensdag 14 december 2022 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap dat wel, maar de grens is zo arbitrair als wat. Is een nummer over 1 jaar ineens wel geschikt? Of 3, 5, 10?
Ow dat zou kunnen hoor. Ik ken t eigenlijk alleen van deze reeks.quote:Op woensdag 14 december 2022 15:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Reeds besproken is ook wel een meer algemeen fokdingetje toch? Maar ik kan kijken of ik die kan toevoegen.
Die regel van niet op de keuzelijst is wel voldoende inderdaad. Van iemand van 20 verwachten een grondige analyse van 90 muziek te maken is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap dat wel, maar de grens is zo arbitrair als wat. Is een nummer over 1 jaar ineens wel geschikt? Of 3, 5, 10?
Dat was dan ook Prachtig.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:10 schreef Cassa95 het volgende:
Het complete Goldband optreden op Lowlands is gewoon een miljoen keer bekeken
Dat je nummers uit de vrije keuze gewoon toelaat lijkt me logisch. Maar ik zou nummers pas na 3 jaar toevoegen aan de keuzelijst. Als je hitjes van het jaar ervoor niet zomaar in de keuzelijst kan vinden vallen ze waarschijnlijk veel sneller weer uit de lijst. Dan krijg je een hogere kwaliteitsdrempel om op de keuzelijst te komen denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb "niet veel" radio geluisterd en ken alleen Multicolor.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die laatste 2 had je echt niet veel radio voor nodig.
Dit dan weer wel.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat je nummers uit de vrije keuze gewoon toelaat lijkt me logisch. Maar ik zou nummers pas na 3 jaar toevoegen aan de keuzelijst. Als je hitjes van het jaar ervoor niet zomaar in de keuzelijst kan vinden vallen ze waarschijnlijk veel sneller weer uit de lijst. Dan krijg je een hogere kwaliteitsdrempel om op de keuzelijst te komen denk ik.
Ik vind dit ook nogal verwarrend, riep je mij?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb "niet veel" radio geluisterd en ken alleen Multicolor.
En nu ik steeds Noodgeval lees moet ik steeds aan Nooduitgang denken.
Waa-waaa-waaaaaar, waar is hier de nooduitgang!
Son Mieux heb ik leren kennen bij Studio Tokio tijdens de OS. Toen mochten ze een week lang elke uitzending afsluiten met Big in Japan tijdens een video met de hoogtepunten van die dag. En dat vond ik echt heel lekker zoals ze dat deden. Maar had wellicht ook wel te maken omdat ik die OS sowieso wel echt een hele fijne afleiding vond in die coronaperiode.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:05 schreef Olga het volgende:
Hoogste binnenkomers
Bankzitters met Je Blik Richting Mij
Goldband met Noodgeval
Son Mieux met Multicolor
Ik ken geen van de drie
Gefeliciteerd nogquote:Op woensdag 14 december 2022 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij de plaatjesronde hadden we niet gezien dat het Alanis.
True story
Had iemand haar wel herkend?
[ afbeelding ]
Eindelijk reageer je, je vliegt altijd voorbij met een noodvaart!quote:Op woensdag 14 december 2022 17:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind dit ook nogal verwarrend, riep je mij?
Nou vooruit, in andere topics noemen ze het "Al besproken". Ik wil hem wel toevoegen, maar dan moet er ook eentje weg.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow dat zou kunnen hoor. Ik ken t eigenlijk alleen van deze reeks.
Klopt, en dat is vreselijk.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Al green staat er ook niet meer in he?
https://www.nporadio2.nl/soulenjazzquote:Op woensdag 14 december 2022 12:31 schreef Eightyone het volgende:
sinds het verdwijnen van NPO Radio 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geëindigdFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
quote:Op woensdag 14 december 2022 19:17 schreef laxus13 het volgende:
Volgens RTL Boulevard is Running Up That Hill op plekVolgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geëindigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook.
quote:Op woensdag 14 december 2022 19:17 schreef laxus13 het volgende:
Volgens RTL Boulevard is Running Up That Hill op plekPrima plek als je het mij vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geëindigd
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
quote:Op woensdag 14 december 2022 19:19 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu de groeten en tot over 10 dagen aan de lijstlozen!
Minimaal top 50quote:
Wanneer komt de hele lijst?quote:Op woensdag 14 december 2022 19:19 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu de groeten en tot over 10 dagen aan de lijstlozen!
Vorig jaar 65, zou mij niet verbazen als die top 25 is ingeschoten.quote:
Had het liever andersom gezien eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 december 2022 19:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vorig jaar 65, zou mij niet verbazen als die top 25 is ingeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |