Precies, de gemiddelde 40er komt ook niet veel verder dan wat ie bij de Beste Zangers/Toppers/Concert at Sea/Groots met een zachte G heeft gezien, aangevuld met een aantal nummers van de favoriete bandquote:Op woensdag 14 december 2022 14:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is vooral fascinerend dat de jeugd er altijd van beticht wordt luier dan ooit te zijn, maar dat juist de andere doelgroepen niet zoveel moeite doen om niet in de keuzelijst opgenomen platen geheel in te typen als deze kinders. Of dat nu om Bankzitters of recente hitjes gaat, ze rammen gerust een stemlijst vol.
Reeds besproken is ook wel een meer algemeen fokdingetje toch? Maar ik kan kijken of ik die kan toevoegen.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik mis nog: "Reeds besproken" en "iets met een baard" (al zou die onder drummer kunnen vallen)
Dit klopt sowieso niet, want Dave Brubeck en Ella/Louis staan erin.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:48 schreef Cassa95 het volgende:
Wie van jullie is dit? https://www.reddit.com/r/ik_ihe/comments/zlmzoo/ik_ihe/
Dan als ze ik ze hoor ken ik ze misschien. Zal eens luisterenquote:Op woensdag 14 december 2022 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die laatste 2 had je echt niet veel radio voor nodig.
Dat was heel moeilijk te ontwijken inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2022 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet wel dat er een band bestaat die zo heet hoor, maar nooit iets van gehoord. Overigens laatste van de drie ken ik wel idd, alleen ik ben zo'n zeur die eigenlijk vind dat nummers van het voorbije jaar er niet in horenquote:Op woensdag 14 december 2022 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was heel moeilijk te ontwijken inderdaad
Noodgeval misschien iets makkelijker dan Multicolor, maar Goldband als geheel dan weer niet
En ik snap dat ook welquote:Op woensdag 14 december 2022 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap dat wel, maar de grens is zo arbitrair als wat. Is een nummer over 1 jaar ineens wel geschikt? Of 3, 5, 10?
Ow dat zou kunnen hoor. Ik ken t eigenlijk alleen van deze reeks.quote:Op woensdag 14 december 2022 15:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Reeds besproken is ook wel een meer algemeen fokdingetje toch? Maar ik kan kijken of ik die kan toevoegen.
Die regel van niet op de keuzelijst is wel voldoende inderdaad. Van iemand van 20 verwachten een grondige analyse van 90 muziek te maken is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap dat wel, maar de grens is zo arbitrair als wat. Is een nummer over 1 jaar ineens wel geschikt? Of 3, 5, 10?
Dat was dan ook Prachtig.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:10 schreef Cassa95 het volgende:
Het complete Goldband optreden op Lowlands is gewoon een miljoen keer bekeken
Dat je nummers uit de vrije keuze gewoon toelaat lijkt me logisch. Maar ik zou nummers pas na 3 jaar toevoegen aan de keuzelijst. Als je hitjes van het jaar ervoor niet zomaar in de keuzelijst kan vinden vallen ze waarschijnlijk veel sneller weer uit de lijst. Dan krijg je een hogere kwaliteitsdrempel om op de keuzelijst te komen denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb "niet veel" radio geluisterd en ken alleen Multicolor.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit dan weer wel.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat je nummers uit de vrije keuze gewoon toelaat lijkt me logisch. Maar ik zou nummers pas na 3 jaar toevoegen aan de keuzelijst. Als je hitjes van het jaar ervoor niet zomaar in de keuzelijst kan vinden vallen ze waarschijnlijk veel sneller weer uit de lijst. Dan krijg je een hogere kwaliteitsdrempel om op de keuzelijst te komen denk ik.
Ik vind dit ook nogal verwarrend, riep je mij?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb "niet veel" radio geluisterd en ken alleen Multicolor.
En nu ik steeds Noodgeval lees moet ik steeds aan Nooduitgang denken.
Waa-waaa-waaaaaar, waar is hier de nooduitgang!
Son Mieux heb ik leren kennen bij Studio Tokio tijdens de OS. Toen mochten ze een week lang elke uitzending afsluiten met Big in Japan tijdens een video met de hoogtepunten van die dag. En dat vond ik echt heel lekker zoals ze dat deden. Maar had wellicht ook wel te maken omdat ik die OS sowieso wel echt een hele fijne afleiding vond in die coronaperiode.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:05 schreef Olga het volgende:
Hoogste binnenkomers
Bankzitters met Je Blik Richting Mij
Goldband met Noodgeval
Son Mieux met Multicolor
Ik ken geen van de drie
Gefeliciteerd nogquote:Op woensdag 14 december 2022 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij de plaatjesronde hadden we niet gezien dat het Alanis.
True story
Had iemand haar wel herkend?
[ afbeelding ]
Eindelijk reageer je, je vliegt altijd voorbij met een noodvaart!quote:Op woensdag 14 december 2022 17:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind dit ook nogal verwarrend, riep je mij?
Nou vooruit, in andere topics noemen ze het "Al besproken". Ik wil hem wel toevoegen, maar dan moet er ook eentje weg.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow dat zou kunnen hoor. Ik ken t eigenlijk alleen van deze reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |