Klopt, en dat is vreselijk.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Al green staat er ook niet meer in he?
https://www.nporadio2.nl/soulenjazzquote:Op woensdag 14 december 2022 12:31 schreef Eightyone het volgende:
sinds het verdwijnen van NPO Radio 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geëindigdFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
quote:Op woensdag 14 december 2022 19:17 schreef laxus13 het volgende:
Volgens RTL Boulevard is Running Up That Hill op plekVolgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geëindigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook.
quote:Op woensdag 14 december 2022 19:17 schreef laxus13 het volgende:
Volgens RTL Boulevard is Running Up That Hill op plekPrima plek als je het mij vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geëindigd
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
quote:Op woensdag 14 december 2022 19:19 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu de groeten en tot over 10 dagen aan de lijstlozen!
Minimaal top 50quote:
Wanneer komt de hele lijst?quote:Op woensdag 14 december 2022 19:19 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu de groeten en tot over 10 dagen aan de lijstlozen!
Vorig jaar 65, zou mij niet verbazen als die top 25 is ingeschoten.quote:
Had het liever andersom gezien eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 december 2022 19:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vorig jaar 65, zou mij niet verbazen als die top 25 is ingeschoten.
Master of Puppets?quote:
Ik stel voor dat je er voortaan ook niet meer op mag stemmen als je 18+ bent!quote:Op woensdag 14 december 2022 19:38 schreef Momo het volgende:
Haha ik zit die Bankzitters te googlen, die hebben zelfs een concert gehad van het zomer waar je niet in mag als je 18+ bent![]()
https://www.hedon-zwolle.(...)n-up-met-bankzitters
Dan staan ze volgende keer gewoon een plaats lagerquote:Op woensdag 14 december 2022 19:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je er voortaan ook niet meer op mag stemmen als je 18+ bent!
Vind je de bankzitters zo leuk?quote:Op woensdag 14 december 2022 19:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je er voortaan ook niet meer op mag stemmen als je 18+ bent!
En wat mag dat zijn?quote:
Zegt me niets, daar heb ik geen tijd voorquote:Op woensdag 14 december 2022 20:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Een serie, die ook heeft gezorgd voor de opleving van Running up that hill
Knap dat je de mediaberichtgeving erover dan alsnog gemist hebt.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zegt me niets, daar heb ik geen tijd voor
Ik heb de serie ook niet gezien, maar ik volg de nieuwsberichten wel eensquote:Op woensdag 14 december 2022 20:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zegt me niets, daar heb ik geen tijd voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |