Moest ook aan MK's teckel denkenquote:Op woensdag 14 december 2022 11:01 schreef marc0871 het volgende:
Hoe reageert jouw Jeroen op een zoen, @:mascara-klodder
Maar dan ook meteen, hèquote:Op woensdag 14 december 2022 11:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Moest ook aan MK's teckel denken🐕
yup, ik dacht: oh leuk, MK komt iets vertellen over Jeroentje en die wil niet geknuffeld vandaagquote:
Dit is wel raar ja, als dit een nieuw album is. Allerlei artikelen halen tegenwoordig aan dat het juist belangrijk is om te respecteren als een kind geen kus/knuffel wil. Anders wordt aangeleerd dat grenzen niet belangrijk zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een strip uit de libelle die er altijd mee bezig was maatschappelijke zaken aan te spreken
En het eerste verhaal in het album.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit is wel raar ja, als dit een nieuw album is. Allerlei artikelen halen tegenwoordig aan dat het juist belangrijk is om te respecteren als een kind geen kus/knuffel wil. Anders wordt aangeleerd dat grenzen niet belangrijk zijn.
Maar ik heb in mijn tienerjaren ook wel Jan Jans en de kinderen gelezen, en volgens mij is het een terugkerend thema dat Jeroentje nooit gekust wil worden. Alsnog de vraag of dat dan op de omslag moet staan.
Iets in die geest, jaquote:Op woensdag 14 december 2022 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
yup, ik dacht: oh leuk, MK komt iets vertellen over Jeroentje en die wil niet geknuffeld vandaag
Eigenlijk is dit gewoon grensoverschrijdend gedrag, grenzend aan aanranding.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit is wel raar ja, als dit een nieuw album is. Allerlei artikelen halen tegenwoordig aan dat het juist belangrijk is om te respecteren als een kind geen kus/knuffel wil. Anders wordt aangeleerd dat grenzen niet belangrijk zijn.
Maar ik heb in mijn tienerjaren ook wel Jan Jans en de kinderen gelezen, en volgens mij is het een terugkerend thema dat Jeroentje nooit gekust wil worden. Alsnog de vraag of dat dan op de omslag moet staan.
Hier is t vooral een grote uitdaging om voldoende te ventileren zonder te stoken voor de buitenwereld; de enige ventilatie van de benedenverdieping zijn enkelglas-raampjes die in de winter een stuk perspex krijgen, en dan dus niet open kunnen.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:23 schreef Blues het volgende:
Huis heeft wel moeite om weer warm te worden.
Bijzonder bedrijf tochquote:Op woensdag 14 december 2022 12:40 schreef Kaatje1 het volgende:
In het kader “verbaas u niet verwonder u slechts”. Zojuist kwam een collega op de vrije dag boodschappen brengen voor de borrel morgen
Ligt er maar helemaal aan wiequote:Op woensdag 14 december 2022 12:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb er een pleurishekel aan als mensen aan mij willen zitten
Het maakt voor mij heel erg uit wie. Sommige mensen zou ik de hele dag wel willen knuffelen en anderen wil ik liever niet eens een hand gevenquote:Op woensdag 14 december 2022 12:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb er een pleurishekel aan als mensen aan mij willen zitten
Hart voor de zaakquote:Op woensdag 14 december 2022 12:40 schreef Kaatje1 het volgende:
In het kader “verbaas u niet verwonder u slechts”. Zojuist kwam een collega op de vrije dag boodschappen brengen voor de borrel morgen
Geen Scottish kiss?quote:Op woensdag 14 december 2022 12:23 schreef Blues het volgende:
Ik omzeil het ook zoveel mogelijk, dat gekus![]()
Ik neem mensen meteen in de houthug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |