Vandaag druk, vanavond ook. Ik zal proberen donderdagochtend al wat te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:20 schreef wimderon het volgende:
Had ik al gemeld dat de prijzen beschikbaar zijn gesteld door de vrienden van DartsWarehouse? En dat dit mede mogelijk gemaakt is door @:Viv!?
En dat @:Dr_Flash weer de scores bij gaat houden!
Hulde allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat het kwart van Wright (2) of Van Gerwen (3)?quote:22 Wie haalt de halve finale uit het derde kwart?
Dat is het kwart van Wright. Van Gerwen zit in laatste kwart.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dat het kwart van Wright (2) of Van Gerwen (3)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2022 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
30 ja
31 ja
32 RJ Rodriguez
33 Hempel
34 oConnor
35 Portela
36 ja
37 Ashton
38 ja
39 Burnett
40 nee
Het is niet alsof het nog niet genoeg werk isquote:Als er om namen gevraagd wordt graag voor- én achternaam vermelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
quote:Op donderdag 15 december 2022 11:44 schreef doornbossie het volgende:
@doornbossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Graag invullen in het volgende format:
1 nee
2 ja
3 ja
4 nee
etc
[ Bericht 1% gewijzigd door Dr_Flash op 15-12-2022 12:56:38 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Voor den bakker!quote:Op donderdag 15 december 2022 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
@:de_boswachter @:bufordtjustice @:kopiko @:doornbossie als jullie even eenmalig de moeite willen nemen om je inzendingen in het in de OP aangegeven formaat aan te leveren dan scheelt mij dat godsgruwelijk veel werk. Alvast bedankt
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op donderdag 15 december 2022 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Het is niet alsof het nog niet genoeg werk is
Geldt ook voor @:bufordtjustice
Er is toch maar één Ashton en één o’ Connor. Wat maakt het dan uit dat ik ze Jan, Piet of Klaas noem je snapt toch wat ik bedoel? Maar goed, ik heb het al aangepast maat.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik probeer je alleen maar tegen afgekeurde antwoorden in bescherming te nemen. Maar als je dat per se niet wil, prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
27 t/m 29quote:Op donderdag 15 december 2022 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
@:wimderon helemaal geen vragen over de wedstrijden van vandaag?
Scherp, verder niet naar de rest gekeken.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat niet. @:Pino112 DeeBee was eerder.
Wat mijn post betreft, excuses. Ik ben bovenaan de topicstart begonnen met lezen en had niet verwacht dat er onder vraag 375 nog regels zouden staan. Vandaar dat ik de gewenste voornamen bij vraag 22 en 29 gemist had.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon
1 ja
2 nee
Te moeilijk. Man man man.
Het was niet volgens je verzoek. Jij steekt er tijd en moeite in, dan kan ik op z'n minst de zaken correct aanleverenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Met die van jou was niet zo veel mis geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pas het format van vraag 1-29 aan als ik tijd heb maar nu helaas niet
quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:02 schreef doornbossie het volgende:
hoeft niet meer, heb het nou al met de hand in zitten kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pas het format van vraag 1-29 aan als ik tijd heb maar nu helaas nietSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
De winnaars hadden vorig jaar 30 punten uit 56 vragen. Dit jaar zijn er 77 vragen dus 40 punten is wel het minimum om te mogen hopen op de winst.quote:
Zaterdag 17 december:quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:57 schreef Doevelaer het volgende:
30 Ja
31 Ja
32 Michael Smith
33 Florian Hempel
34 Beau Greaves
35 Diogo Portela
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wist niet dat er middagsessies zouden zijn!
Deze is nog geen dag oudquote:Is misschien ook een leuke vraag voor volgende editie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee zijn er inmiddels 11 van de 77 vragen beantwoord. De tussenstand na gisteren is als volgt.
@heywoodu 9
@Coelho 9
@Doevelaer 8
@wimderon 8
@DeeBee 8
@Lonaa 8
@Max23 8
@Kopiko 7
@BufordTJustice 7
@doornbossie 7
@Mexicanobakker 7
@Bastiefcg 7
@Timmeehh 7
@Frozen-assassin 6
@WheeledWarrior 6
@Nober 6
@hole1988 6
@Mad-Bull 6
@onlogisch 6
@Szura 6
@johannes_vermeer 6
@engine 6
@de_boswachter 5
@SlechteWoordgrappen 5
@Madhouse11 5
@Mani89 5
@Pino112 4
@Machielovic 3
@CyberCow 3Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Zaterdag 17 december:
36 ja
37 Lisa Ashton
38 ja
39 Adam Gawlas
40 Ja
nee.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Zaterdag 17 december:
36 ja
37 Lisa Ashton
38 ja
39 Adam Gawlas
40 Ja
36 en 39 doorgestreept. Volgende keer op tijd anders billekoekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja klopt, was al genoteerd. Maar ga lekker doorquote:
@Dr_Flashquote:
ja ik zat al te kijken wat er mis gegaan was daar.quote:Op zondag 18 december 2022 10:54 schreef Szura het volgende:
[..]
@:dr_flash
Dit klopt waarschijnlijk niet. Het is waarschijnlijk toch Portela. Live darts data laat alleen het gemiddelde eerste set van Ilagan zien, dat was 79 maar het is erna omhooggegaan.
Check, hier staan de goeie stats: https://www.flashscore.nl(...)strijdstatistieken/0quote:Op zondag 18 december 2022 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zat al te kijken wat er mis gegaan was daar.Wel gewoon 3-0 in sets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee zijn er nu 18 van de 77 vragen beantwoord. De tussenstand:
@heywoodu 12
@doornbossie 12
@Coelho 12
@Max23 12
@Doevelaer 11
@BufordTJustice 11
@WheeledWarrior 11
@DeeBee 11
@Kopiko 10
@wimderon 10
@onlogisch 10
@Madhouse11 10
@Lonaa 10
@Mexicanobakker 10
@Szura 10
@Bastiefcg 10
@Frozen-assassin 9
@Mad-Bull 9
@de_boswachter 8
@Pino112 8
@johannes_vermeer 8
@engine 8
@Timmeehh 8
@SlechteWoordgrappen 7
@Nober 7
@hole1988 7
@Machielovic 6
@Mani89 6
@CyberCow 4Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:37 schreef Bastiefcg het volgende:
Zondag 18 december:
41 nee
42 Raymond Smith
43 Damon Heta - Adrian Lewis
44 Ryan Joyce
Laatste telt he?quote:Op zondag 18 december 2022 02:08 schreef Bastiefcg het volgende:
Zondag 18 december:
41 nee
42 Raymond Smith
43 Scott Williams - Ryan Joyce
44 Ryan Joyce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee zijn er 25 van de 77 vragen beantwoord en is het weer tijd voor de tussenstand:
@heywoodu 17
@Coelho 16
@Max23 16
@Timmeehh 15
@Madhouse11 15
@Szura 15
@onlogisch 15
@DeeBee 14
@doornbossie 14
@Lonaa 14
@BufordTJustice 14
@WheeledWarrior 14
@Doevelaer 13
@Mad-Bull 13
@Bastiefcg 13
@Nober 13
@Kopiko 12
@Pino112 12
@Mexicanobakker 12
@wimderon 12
@de_boswachter 11
@Frozen-assassin 11
@Mani89 11
@engine 11
@hole1988 10
@Machielovic 10
@johannes_vermeer 10
@SlechteWoordgrappen 10
@CyberCow 6
Edit: er zijn wat correcties geweest. Moet je het maar goed invullen allen
[ Bericht 19% gewijzigd door Dr_Flash op 19-12-2022 09:29:52 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 18 december 2022 13:05 schreef heywoodu het volgende:
Zondag 18 december:
41 Te laat
42 Karel Sedlacek
43 Scott Williams - Ryan Joyce
44 Ryan Joyce
Gewoon te laat toch?quote:Je mag alle vragen in één keer invullen, maar ook in stapjes. De datums staan voor de dagen waarop de vragen relevant zijn. Alles onder het kopje 'woensdag 15 december' moet ingevuld worden voor de eerste pijl is gegooid op 15 december. Enfin, u snapt het
De vraag stellen is hem beantwoorden hequote:Op maandag 19 december 2022 11:47 schreef Coelho het volgende:
Of ligt de beslissing bij de almighty @Dr_Flash?
Het spel mag hard gespeeld worden om de koppositie, tochquote:Op maandag 19 december 2022 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden he
Gewoon op tijd insturen, en nobuddy gets hurtquote:Op maandag 19 december 2022 11:53 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het spel mag hard gespeeld worden om de koppositie, toch
Ah, matige en eigenlijk vrij nutteloze regel in het geval van vragen die specifiek over één wedstrijd gaan. Maar ook matige regels zijn regels.quote:Op maandag 19 december 2022 11:47 schreef Coelho het volgende:
[..]
[..]
Gewoon te laat toch?![]()
Of ligt de beslissing bij de almighty @:Dr_Flash?
Ik doe het gewoon zo. Anders krijg ik gewoon veel te veel gezeik. Wat ik al eerder zei: het is niet alsof ik er nog niet genoeg werk aan heb. Dat met die voornamen ook. Ik loop dat zelf wel gewoon na, het moet wel leuk blijven voor iedereen tenslottequote:Op maandag 19 december 2022 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, matige en eigenlijk vrij nutteloze regel in het geval van vragen die specifiek over één wedstrijd gaan. Maar ook matige regels zijn regels.
Groot gelijkquote:Op maandag 19 december 2022 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon zo. Anders krijg ik gewoon veel te veel gezeik. Wat ik al eerder zei: het is niet alsof ik er nog niet genoeg werk aan heb. Dat met die voornamen ook. Ik loop dat zelf wel gewoon na, het moet wel leuk blijven voor iedereen tenslotte
legsquote:Op maandag 19 december 2022 16:20 schreef Coelho het volgende:
21 Wie wint/winnen meer legs in het toernooi: Michael Smith of Jeff Smith+Ross Smith+Raymond Smith? 3-1 voor Michael met alleen Ross nog in het toernooi
Komt Prijs in z’n eentje wel aan johquote:Op maandag 19 december 2022 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
46: Middagsessie 8+8+4+11 = 31
Avondsessie mis ik toch weer de helft van. @:Szura houdt dat wel bij denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee zijn er nu 29 van de 77 vragen beantwoord en is de stand als volgt.
@Max23 18
@heywoodu 17
@onlogisch 17
@Madhouse11 17
@Szura 17
@Coelho 17
@Timmeehh 17
@BufordTJustice 16
@WheeledWarrior 16
@Lonaa 16
@Nober 15
@DeeBee 15
@Pino112 15
@Doevelaer 14
@Mad-Bull 14
@wimderon 14
@doornbossie 14
@Mexicanobakker 14
@de_boswachter 13
@Frozen-assassin 13
@Kopiko 13
@hole1988 13
@Mani89 13
@Bastiefcg 13
@johannes_vermeer 12
@engine 12
@SlechteWoordgrappen 11
@Machielovic 11
@CyberCow 6
Pino112 en hole1988 hebben een aardige inhaalslag gemaakt gisteren: 3 uit 4
Heywoodu en doornbossie hadden daarentegen geen enkele vraag goed. Cybercow lijkt afgehaakt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vrije val ingezet hier. Durrant-achtig.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:20 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk voor mij ook, slechte score gister.
Als ik het handmatig over moet gaan kloppen is een fouutje gauw gemaakt hequote:Op dinsdag 20 december 2022 15:02 schreef Machielovic het volgende:
Dinsdag 20 december:
49 Geen
50 Winnen Jim Williams, Jamie Hughes, Ricky Evans en Raymond van Barneveld hun wedstrijd? Ja
51 Gooien alle spelers minimaal één 180 vandaag? Ja
Huh, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik het handmatig over moet gaan kloppen is een fouutje gauw gemaakt he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.33 / 77 beantwoord. Tussenstand:
@Madhouse11 20
@BufordTJustice 19
@onlogisch 19
@Coelho 19
@Max23 19
@heywoodu 18
@WheeledWarrior 18
@Szura 18
@Pino112 18
@Timmeehh 18
@Mad-Bull 17
@DeeBee 17
@Lonaa 17
@de_boswachter 16
@Nober 16
@wimderon 16
@doornbossie 16
@Mexicanobakker 16
@Doevelaer 15
@Bastiefcg 15
@Frozen-assassin 14
@Kopiko 14
@SlechteWoordgrappen 14
@hole1988 14
@johannes_vermeer 14
@engine 14
@Machielovic 13
@Mani89 13
@CyberCow 7Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Voor 52 en 53 was je te laat. Maar het had sowieso niet geboeid want je had ze allebei foutquote:Op woensdag 21 december 2022 14:10 schreef Doevelaer het volgende:
Woensdag 21 december:
52 Nee
53 John O'Shea
54 lager
55 Ja
[offtopic]Ik snap er overigens niks van dat ze het bullen niet gewoon op het podium doen. In korte wedstrijden heeft het behoorlijk wat invloed, dus laat het zien. En de spelers moeten er dan direct mee aan de slag en kunnen zich niet voorbereiden op het verloop.[/offtopic]quote:
Zo met die lamme retardsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.37 / 77 beantwoord, bijna op de helft. Tussenstand:
@Madhouse11 22
@Coelho 22
@BufordTJustice 21
@Szura 21
@Nober 20
@WheeledWarrior 20
@onlogisch 20
@Max23 20
@heywoodu 19
@DeeBee 19
@Pino112 19
@Lonaa 19
@Timmeehh 19
@Mad-Bull 18
@Mexicanobakker 18
@Bastiefcg 18
@de_boswachter 17
@SlechteWoordgrappen 17
@wimderon 17
@doornbossie 17
@Kopiko 16
@Doevelaer 15
@Mani89 15
@Frozen-assassin 15
@johannes_vermeer 15
@engine 15
@hole1988 14
@Machielovic 14
@CyberCow 7
Morgen gewoon braaf voor ca. 13:45 insturen allen, volgende tussenstand tegen 21:15 morgen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |