Scherp, verder niet naar de rest gekeken.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat niet. @:Pino112 DeeBee was eerder.
Wat mijn post betreft, excuses. Ik ben bovenaan de topicstart begonnen met lezen en had niet verwacht dat er onder vraag 375 nog regels zouden staan. Vandaar dat ik de gewenste voornamen bij vraag 22 en 29 gemist had.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon
1 ja
2 nee
Te moeilijk. Man man man.
Het was niet volgens je verzoek. Jij steekt er tijd en moeite in, dan kan ik op z'n minst de zaken correct aanleverenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Met die van jou was niet zo veel mis geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pas het format van vraag 1-29 aan als ik tijd heb maar nu helaas niet
quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:02 schreef doornbossie het volgende:
hoeft niet meer, heb het nou al met de hand in zitten kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pas het format van vraag 1-29 aan als ik tijd heb maar nu helaas nietSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De winnaars hadden vorig jaar 30 punten uit 56 vragen. Dit jaar zijn er 77 vragen dus 40 punten is wel het minimum om te mogen hopen op de winst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 17 december:quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:57 schreef Doevelaer het volgende:
30 Ja
31 Ja
32 Michael Smith
33 Florian Hempel
34 Beau Greaves
35 Diogo Portela
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |