SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2022 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
30 ja
31 ja
32 RJ Rodriguez
33 Hempel
34 oConnor
35 Portela
36 ja
37 Ashton
38 ja
39 Burnett
40 nee
Het is niet alsof het nog niet genoeg werk isquote:Als er om namen gevraagd wordt graag voor- én achternaam vermelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
quote:Op donderdag 15 december 2022 11:44 schreef doornbossie het volgende:
@doornbossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Graag invullen in het volgende format:
1 nee
2 ja
3 ja
4 nee
etc
[ Bericht 1% gewijzigd door Dr_Flash op 15-12-2022 12:56:38 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Voor den bakker!quote:Op donderdag 15 december 2022 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
@:de_boswachter @:bufordtjustice @:kopiko @:doornbossie als jullie even eenmalig de moeite willen nemen om je inzendingen in het in de OP aangegeven formaat aan te leveren dan scheelt mij dat godsgruwelijk veel werk. Alvast bedankt
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op donderdag 15 december 2022 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Het is niet alsof het nog niet genoeg werk is
Geldt ook voor @:bufordtjustice
Er is toch maar één Ashton en één o’ Connor. Wat maakt het dan uit dat ik ze Jan, Piet of Klaas noem je snapt toch wat ik bedoel? Maar goed, ik heb het al aangepast maat.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik probeer je alleen maar tegen afgekeurde antwoorden in bescherming te nemen. Maar als je dat per se niet wil, prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
27 t/m 29quote:Op donderdag 15 december 2022 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
@:wimderon helemaal geen vragen over de wedstrijden van vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |