quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:30 schreef R0T29 het volgende:
Sorry Grey...dacht dit ik laatste was....
en daar vind ik leila wel gelijk hebben. JW had gewoon even naar haar toe kunnen lopen .quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : Je moet gewoon uit m'n kastje blijven!
Leila : Ik heb niks gepakt
Wendy : Je moet er gewoon uitblijven!
Leila : Chill allemaal.
GJ : Je zegt eerst keihard nee, en nu heb je het wel gedaan? Waarom zeg je dan nee, waarom lieg je glashard?
Leila : Ik vond dat dit niet het moment was, hij had eerder naar mij toe kunnen komen.
Ik wacht op "ik ben je moeder niet!!!"quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:32 schreef Silves het volgende:
Oke Wendy begint weer te leven..goed hoor!!.
Dan zie je een verontwaardigde Leila.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:32 schreef Ireth het volgende:
Ik heb isaac in beeld, maar wil niet switchen, want dan krijg ik eerst 3x reclame
Zeg, gun ons ook een pleziertjequote:Op dinsdag 13 december 2022 11:32 schreef Verida het volgende:
[..]
en daar vind ik leila wel gelijk hebben. JW had gewoon even naar haar toe kunnen lopen .
Verkeerd startpunt ... ze moet gewoon van andermans spullen afblijven... en niet liegen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:32 schreef Verida het volgende:
[..]
en daar vind ik leila wel gelijk hebben. JW had gewoon even naar haar toe kunnen lopen .
preciesquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Verkeerd startpunt ... ze moet gewoon van andermans spullen afblijven... en niet liegen.
daar zit isaak gewoon bijquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:34 schreef pingu66 het volgende:
Rupert Moraima Ima Mirthe geven niets toe over jatten
Vooral de manier waarop. Had niet en plein publique gehoeven.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
beetje omgekeerde wereld
zij zit in iemands locker
en nu wordt ze boos omdat ze hier op aangesproken wordt
Dat werkt niet want dan wordt het ook gewoon ontkend en wordt de dief niet ontmaskerd , nu stond ze voor het blokquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Martin daarna, Astrid Holleeder? Pfff drukke gastquote:Op dinsdag 13 december 2022 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Gefeliciteerd met je moeder pik
Zoe : Astrid!!!
Jeff : Monique!
Stop de persen!quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda en Wendy zijn het met elkaar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |