een van mn favoriete gifjesquote:
Bingokaart is vol?quote:
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb @:essnhills nog niet gezien volgens mij
Of toch wel?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:33 schreef Cee het volgende:
- semi-dronken emotionele eindejaarsposts op 31 december
Voor mij zijn het zuchtmeisjes, maar dat zie ik eerder als een geuzennaamquote:Op dinsdag 13 december 2022 07:09 schreef MadMaster het volgende:
Degene die de term 'hijgmeisjes' heeft bedacht, krijgt van mij een flinke schouderklop. Beter kan je het genre wat mij betreft niet met 1 woord omschrijven...
Beter een optreden in Even Tot Hier (bereik je tegenwoordig een groter miljoenenpubliek me).quote:Op dinsdag 13 december 2022 07:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien moet Iris eens met Beste Zangers..... of nee, doe maar niet
Die kende ik nog niet, thanksquote:Op dinsdag 13 december 2022 06:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het niet laten
Leuk overzicht trouwens!
Sorry, het was nog vroeg vanmorgen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voor mij zijn het zuchtmeisjes, maar dat zie ik eerder als een geuzennaamNiet alleen exclusief voorbehouden aan het Nederlandstalige gebied, ook in het Frans en Engels timmeren ze aardig aan de weg
Volgens mij heb in Canon in D wel eens als vrije keuze opgegevenquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, thanks![]()
Zou het zelf episch vinden als een nummer als 4 Chords van The Axis of Awesome nog eens (evt. met een stemactie) in de lijst komt. Heb je met één nummer meteen het akkoordenschema van 20% van de gehele Top 2000 gehoord
Vanochtend om 6:21 gedraaid zie ik? Waarschijnlijk naar aanleiding van het overlijden van Angelo Badalamenti? Is er verder nog iets bijzonders gezegd dan?quote:
Kende je sommige Kwis-liedjes niet eens?quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zou het zelf episch vinden als een nummer als 4 Chords van The Axis of Awesome nog eens (evt. met een stemactie) in de lijst komt. Heb je met één nummer meteen het akkoordenschema van 20% van de gehele Top 2000 gehoord
Om dan nog maar te zwijgen over bestaande liedjes die in populaire series hergebruikt worden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vanochtend om 6:21 gedraaid zie ik? Waarschijnlijk naar aanleiding van het overlijden van Angelo Badalamenti? Is er verder nog iets bijzonders gezegd dan?![]()
Ik zou het zelf enorm toejuichen als Julee Cruise - Falling en Laura Palmer's Theme nog eens op de keuzelijst worden gezet. Sound-/titeltracks van populaire series maken serieus kans, zien we nu ook weer met Red Right Hand en eerder al I'll Be There for You. Ik zou zeggen dat Twin Peaks populair genoeg gaat zijn.
Falling staat erop. Is ook gedraaid vanochtend.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vanochtend om 6:21 gedraaid zie ik? Waarschijnlijk naar aanleiding van het overlijden van Angelo Badalamenti? Is er verder nog iets bijzonders gezegd dan?![]()
Ik zou het zelf enorm toejuichen als Julee Cruise - Falling en Laura Palmer's Theme nog eens op de keuzelijst worden gezet. Sound-/titeltracks van populaire series maken serieus kans, zien we nu ook weer met Red Right Hand en eerder al I'll Be There for You. Ik zou zeggen dat Twin Peaks populair genoeg gaat zijn.
Dat is eigenlijk echt een briljant idee. Stemactie dan maar volgend jaar?quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Klopt ja. Bij ons thuis waren we daarbij echt van 'wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Falling staat erop. Is ook gedraaid vanochtend.
- Continu gekwijl om de aandacht van essnhills door voornamelijk mannelijke forummers.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als we nu en FOK! Top 2000 topic bingokaart zouden maken, wat staat er dan allemaal op?
- Broekje uit
- Die drummer..
- Naakt ingezongen
- Nederland is een..
- Iemand een uurlijstje?
...
(bekentenis) Ik ben Even Tot Hier pas in 2020 gaan volgen. Van De Kwis moet ik de hoogtepunten nog eens op mijn gemak terugkijken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kende je sommige Kwis-liedjes niet eens?
Daar zitten ook echt leuke parodieën tussen
Four Chords Song is ofc ook een classic
- Duurt langquote:Op dinsdag 13 december 2022 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als we nu en FOK! Top 2000 topic bingokaart zouden maken, wat staat er dan allemaal op?
- Broekje uit
- Die drummer..
- Naakt ingezongen
- Nederland is een..
- Iemand een uurlijstje?
...
Vergeet Davina Michelle niet!quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
- Duurt lang
Zowel toepasbaar op de lange maar vaak goede nummers, als voor meuk als Suus & Freek dat per definitie gewoon te lang duurt
Doe maar wel…quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vergeet Davina Michelle niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |