Mwa het is ook een keuze hoor, nu zit het maandbedrag rond de 280 euro. maar je krijgt ook die 190 euro compensatie. Zou dus meer kunnen stoken zonder dat het eigenlijk meer kost uit mijn eigen zak. Alleen hou die knaken liever voor wat vuurwerk en Legoquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bizar hè, een tientje per dag en eigenlijk amper comfort.
Jij dacht echt dat je gratis geld krijgt? Hoe naive ben jij danquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa het is ook een keuze hoor, nu zit het maandbedrag rond de 280 euro. maar je krijgt ook die 190 euro compensatie. Zou dus meer kunnen stoken zonder dat het eigenlijk meer kost uit mijn eigen zak. Alleen hou die knaken liever voor wat vuurwerk en Lego
Heb wel echt te doen met mensen die letterlijk in de kou zitten omdat ze het niet kunnen betalen. Vroeger deed je op school een sponsorloop voor Afrika, tegenwoordig voor de voedselbank en mensen met energiearmoede. Belachelijk dat we zo ver zijn afgegleden.
Hadden we maar een Nederlands woord voor 'naive'quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij dacht echt dat je gratis geld krijgt? Hoe naive ben jij dan
Bij mij volgens mij ook, het was 18,5 toen ik wegging, ben alleen niet thuis om te checkenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:11 schreef dud0r het volgende:
de zon is het aan opwarmen naar 19
@:nattekat
Tsja, het woord komt toch uit het Latijn en is via het Frans hier terecht gekomen. Dus wat is Nederlands..quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hadden we maar een Nederlands woord voor 'naive'
Gratis geld bestaat niet kerel. Wel geld dat je overhoudt. Zijn twee totaal verschillende zaken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij dacht echt dat je gratis geld krijgt? Hoe naive ben jij dan
Klopt, de armoede begint tegenwoordig al een aantal huizen verderop.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa het is ook een keuze hoor, nu zit het maandbedrag rond de 280 euro. maar je krijgt ook die 190 euro compensatie. Zou dus meer kunnen stoken zonder dat het eigenlijk meer kost uit mijn eigen zak. Alleen hou die knaken liever voor wat vuurwerk en Lego
Heb wel echt te doen met mensen die letterlijk in de kou zitten omdat ze het niet kunnen betalen. Vroeger deed je op school een sponsorloop voor Afrika, tegenwoordig voor de voedselbank en mensen met energiearmoede. Belachelijk dat we zo ver zijn afgegleden.
Die 2 x 190..word wel weer ergens in verwerkt.,,.je merkt het misschien niet maar je houd er ook niks aan over..quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Gratis geld bestaat niet kerel. Wel geld dat je overhoudt. Zijn twee totaal verschillende zaken.
Dat is al zeker, belasting op energie gaat gewoon weer naar 21%. Dat is nog maar het begin.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die 2 x 190..word wel weer ergens in verwerkt.,,.je merkt het misschien niet maar je houd er ook niks aan over..
Het is een leuk voorschotje die we volgend jaar via via weer dubbel zo hard teruggaan lappen..
Het is geen voorschot het is een compensatie, vanaf januari is er een prijsplafond.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die 2 x 190..word wel weer ergens in verwerkt.,,.je merkt het misschien niet maar je houd er ook niks aan over..
De inflatie loopt lekker op, dus kan je in plaats van sparen maar beter iets leuks doen van je geld!quote:Het is een leuk voorschotje die we volgend jaar via via weer dubbel zo hard teruggaan lappen..
Hier stond de thermostaat op 15. Vanochtend toen de zon ook al volop scheen op 16,5 gezet en meteen 3m3 lichter.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bizar hè, een tientje per dag en eigenlijk amper comfort.
Heeft eerder met de kracht van de zon te maken en de bewolking.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hier stond de thermostaat op 15. Vanochtend toen de zon ook al volop scheen op 16,5 gezet en meteen 3m3 lichter.![]()
Ik zou echt denken dat die zon het wel aardig opwarmt, maar het valt zwaar tegen. Is dat het nadeel van een goed geïsoleerd huis?
Zeker half augustus gemaaktquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woonkamer is wat koeler
[ afbeelding ]
Graagquote:Ook nog een plaatje van mijn balzak in de sneeuw ter referentie @:elan?
Toen waren mijn binnenmuren inderdaad 16 graden jaquote:
Welkom Zeeland, in de 21e eeuwquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:58 schreef roos94 het volgende:
Sow delta heeft eindelijk een functie waarmee je dagelijks je verbruik kan zien. Het zou goddomme tijd worden
Als mensen nog geld overhebben om te sparen dan denk ik dat ze er heel verstandig aan doen om de woning te verduurzamen. Energie zal de komende jaren nog wel gigantisch duur zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is geen voorschot het is een compensatie, vanaf januari is er een prijsplafond.
[..]
De inflatie loopt lekker op, dus kan je in plaats van sparen maar beter iets leuks doen van je geld!
Vandaag sprak ik toevallig met de bewoners van twee woningen in ons appartementen complex en zij stoken allebei wel inderdaad. Het zijn niet mijn directe buren, maar mijn buren zullen dus ook wel moeten stoken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:05 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld goed geïsoleerd zijn, maar ik denk toch dat iemand aan het stoken is voor de rest. Met een delta van 25 graden gaat er gewoon warmte verloren. Wie vult die verloren warmte aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |