quote:Diddy shocked the world when he revealed he had recently welcomed a new baby girl into the world ... and now we've learned more about the baby's mother.
According to the baby's birth certificate, Love Sean Combs was born October 15 in Newport Beach, CA. Diddy is listed as the father and 28-year-old Dana Tran is the mother. Dana goes by Dana Tee on most of her socials ... though it appears her Instagram was recently deleted He wrote Saturday, "I'm so blessed to welcome my baby girl Love Sean Combs to the world. Mama Combs, Quincy, Justin, Christian, Chance, D'Lila, Jessie and myself all love you so much! God is the Greatest!"
Love is Diddy's 7th kiddo..
Update de wikiquote:Op maandag 12 december 2022 20:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Afgaande op de OP:
- Hanne van K3 heeft een zoon Julien op 14 november.
- Soundos begin november een zoon, naam onbekend
Sami heet de zoon van Soundosquote:Op maandag 12 december 2022 20:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Afgaande op de OP:
- Hanne van K3 heeft een zoon Julien op 14 november.
- Soundos begin november een zoon, naam onbekend
Stoppen is wellicht meer als ‘vergeten’.quote:Op maandag 12 december 2022 20:27 schreef Mariposas het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)OQEfMYjcKdmJSliR7Dk0
Gaby Blaaser bij RTL boulevard.
Ze zegt hier dat ze gestopt was met de pil, en toen was het in 1 keer raak. Ik heb nog nooit iemand gehoord die zwanger worden na stoppen met de pil een ongelukje noemt. Dus of ze lult over stoppen met de pil, of het was geen ongelukje maar onverwacht snel raak.
2 maanden geleden was ze nog samen met die sportschooltrainer van An2quote:Op maandag 12 december 2022 22:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stoppen is wellicht meer als ‘vergeten’.
Maar dan is de test dus ook net 2 dagen droog?quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:33 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
2 maanden geleden was ze nog samen met die sportschooltrainer van An2
En dit klinkt ook gezellig: "donkergrijze wolk":
https://www.rtlboulevard.(...)op-donkergrijze-wolk
Nou ja, ik vind het ergens wel eerlijk als ze aangeeft dat ze het best (even) moeilijk vindt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:33 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
2 maanden geleden was ze nog samen met die sportschooltrainer van An2
En dit klinkt ook gezellig: "donkergrijze wolk":
https://www.rtlboulevard.(...)op-donkergrijze-wolk
https://www.instagram.com(...)F%3F__coig_login%3D1quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar dan is de test dus ook net 2 dagen droog?
Baby is ergens begin november geboren naar het schijnt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:39 schreef Donna het volgende:
Kelly Osbourne verwacht een jongetje trouwens. Die is gevoelsmatig ook al een jaar zwanger, dus de baby zal wel bijna komen.
Moet je nagaan al die mensen die doen alsof het gepland was.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Als ik een groot deel van de celebs mag geloven (en via-via verhalen in ‘mijn’ omgeving) worden mensen standaard per ongeluk zwanger.
“Per ongeluk”
Ken genoeg die stoppen en meteen zwanger zijn. Ze verwachtten niet zo snel zwanger te worden. Dat is voor sommige een shock.quote:Op maandag 12 december 2022 20:27 schreef Mariposas het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)OQEfMYjcKdmJSliR7Dk0
Gaby Blaaser bij RTL boulevard.
Ze zegt hier dat ze gestopt was met de pil, en toen was het in 1 keer raak. Ik heb nog nooit iemand gehoord die zwanger worden na stoppen met de pil een ongelukje noemt. Dus of ze lult over stoppen met de pil, of het was geen ongelukje maar onverwacht snel raak.
Zijn deze dames niet allemaal al bevallen? Blij dat je een banner hebt gemaakt. Zou je nog 1tje willen maken? Zoek ik de plaatjes.quote:Op dinsdag 13 december 2022 09:36 schreef Donna het volgende:
Hmm. Ik had deze erin gezet, maar die werkt schijnbaar niet.
[ afbeelding ]
*Edit. Oh zo wel. Top!
Heb 'm nog in de Wiki gezet op de goede manier.
Ja zou kunnen, alleen Blake nog niet. Toen ik de banner maakte waren ze nog niet bevallen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zijn deze dames niet allemaal al bevallen? Blij dat je een banner hebt gemaakt. Zou je nog 1tje willen maken? Zoek ik de plaatjes.
jasmine tookesquote:Khloe Kardashian and Tristan Thompson
Us confirmed on July 13 that the former couple are expecting their second child via surrogate. While the twosome split in summer of 2021, they agreed to Thompson being Kardashian’s sperm donor and picked a carrier
Huh wtf, al een jaar uit elkaar en dan via een draagmoeder nog een kind samen maken?quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:42 schreef potjecreme het volgende:
Adam Levine and Behati Prinsloo Expecting Third Baby
[ afbeelding ]
Mark Zuckerberg and Priscilla Chan
"Lots of love," the Facebook cofounder wrote via Instagram on September 21. "Happy to share that Max and August are getting a new baby sister next year!"
[ afbeelding ]
[..]
jasmine tookes
[ afbeelding ]
Kan mij voorstellen dat ze wil dat haar dochter en nieuwe baby dezelfde vader hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Huh wtf, al een jaar uit elkaar en dan via een draagmoeder nog een kind samen maken?
Dat er mensen zijn die zich daar voor lenen
OP is aangepast.quote:
Dat klopt. Ik had de verkeerde link erin gezet. Maar Journey had 'm al in de echte OP gezet toen dus dat maakte niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 16 december 2022 06:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OP is aangepast.
Ik heb deze op de Wiki-pagina gezet, de afbeelding die er op stond deed het niet.
Al een tijdje. Maar goed: vroeger leek hij al bijna dood en blijkbaar leeft hij tegenwoordiger gezonder dan tijdens zijn dieptepunt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 06:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben gewoon afgeleid door die foto van Pete Doherty die hierboven is gepost,. Sinds wanneer ziet hij er zo uit?!
Mooi voor ‘m dat ie nu 2,5 jaar clean is want die leek op een gegeven moment ook richting zijn graf te gaan. Dat hij nooit knap was? Mwoah, niet onwijs nee, maar hij had wel een bepaalde uitstraling natuurlijk. En lelijk was hij ook niet per se.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al een tijdje. Maar goed: vroeger leek hij al bijna dood en blijkbaar leeft hij tegenwoordiger gezonder dan tijdens zijn dieptepunt.
Google zegt mij dat hij zo’n 2,5 jaar clean is.
Good for him!
En knap is hij nooit geweest.
Staat iemand hier van te kijken? Maar straks wel zielig doen als ie de benen neemt.quote:
En zie dan nog maar een rijke man te strikken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Staat iemand hier van te kijken? Maar straks wel zielig doen als ie de benen neemt.
Alleen met het verschil dat Amanda Balk met iemand was met geld, en nu met een Quote 500 man. Deze jongen is tattoo artist, die zal niet financieel onafhankelijk zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:02 schreef Andromache het volgende:
Wordt dit met Gaby een Amanda Balkje? Er op gokken dat je heel goed rond kunt komen van de kinderalimentatie?
Dit scenario heb ik vaker gezien; vrouw rond de 36, net als Gaby allerlei opties (the Bachelorette) afgeslagen, daarna 'verkering en een kinderwens' (met die Danny Volker: https://www.instagram.com/dannyvolker/, die echt gek op haar was en stabiel en ook dol op sporten etc. dus op het eerste gezicht een prima match) en dan ineens een andere (onbetrouwbare) man en binnen 2/3 maanden zwanger. En het loopt altijd uit op drama.quote:Op zondag 18 december 2022 09:59 schreef Michellee het volgende:
[..]
Alleen met het verschil dat Amanda Balk met iemand was met geld, en nu met een Quote 500 man. Deze jongen is tattoo artist, die zal niet financieel onafhankelijk zijn.
En zondag ook. Gewoon omdat het kan, kerst seks.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk nú iemand aan het bevruchten.
Nick is the gift that keeps on giving!quote:Op woensdag 21 december 2022 20:09 schreef Donna het volgende:
[..]
En zondag ook. Gewoon omdat het kan, kerst seks.
Die 4e commentquote:Op zondag 18 december 2022 11:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Met video: https://www.tmz.com/2022/(...)d=social-tmzlikeshop
https://www.instagram.com/p/Cmw1X1tv5CU/quote:Presentator en komiek Nick Cannon heeft zijn twaalfde kind verwelkomd. Dochter Halo Marie is op 14 december geboren, heeft de moeder van het meisje donderdag bekendgemaakt op Instagram.
Het is het tweede kind van Cannon en Alyssa Scott. Ze kregen vorig jaar al zoon Zen, maar die overleed vijf maanden na zijn geboorte.
Cannon (42) is half november nog vader geworden van zijn elfde kind, tevens zijn vierde in vier maanden tijd bij verscheidene vrouwen. Het meisje heet Beautiful Zeppelin en is de dochter van Abby De La Rose, met wie Cannon ook al een tweeling heeft.
De andere kinderen van Cannon zijn zoon Rise (drie maanden), dochter Onyx (drie maanden), zoon Legendary (zes maanden), de tweelingjongens Zion en Zillion (1 jaar), dochter Powerful Queen (2 jaar), zoon Golden (5) en de 11-jarige tweeling Monroe, een jongetje, en Moroccan, een meisje. Cannon kreeg al zijn kinderen bij zes vrouwen.
quote:Hallo Marie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heet het 2e (?) kind van Kim en Kanye ook niet Saint?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:21 schreef Donna het volgende:
Thomas Berge (Chiel Ottink) is 2de kerstdag vader geworden van een zoon; Saint.
Kan zo bij Nick Cannon in het rijtje aansluiten qua naam.
In Nederland is dat wel een extra lelijke naam.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:21 schreef Donna het volgende:
Nee, da's de Seend!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Is dat niet een of andere detective eend?
Wat een afschuwelijke naam..quote:Op zondag 1 januari 2023 14:21 schreef Donna het volgende:
Ja klopt.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:31 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Heet het 2e (?) kind van Kim en Kanye ook niet Saint?
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Is dat niet een of andere detective eend?
Geheim agend super eendquote:Op zondag 1 januari 2023 15:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, da's de Seend!
https://kindertvgeheugen.nl/series/serie-overzicht/3153-de-seend
Yep.... Het klinkt in het Engels al absurd als naam, maar in het NL helemaal.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:31 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Heet het 2e (?) kind van Kim en Kanye ook niet Saint?
Is hij zwanger?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:36 schreef tesssssssss het volgende:
De ex van Gaby Blaaser zit nu in Big Brother.
[ afbeelding ]
Okee, dit was het verkeerde topic. Neem me niet kwalijk,quote:
Dat en/of ze beginnen te laat aan kinderen omdat ze eerst volledig met hun carrière bezig zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:48 schreef SQ het volgende:
Echt wat een verschrikkelijke foto. Maar goed, paris hilton...
Wat is dat toch met al die draagmoeders in celeb-land? Hebben die mensen geen tijd om te zwangeren of zijn ze bang voor striae?
https://www.cosmopolitan.(...)-hilton-ivf-zwanger/quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:48 schreef SQ het volgende:
Wat is dat toch met al die draagmoeders in celeb-land? Hebben die mensen geen tijd om te zwangeren of zijn ze bang voor striae?
Het gaat duidelijk om haar nagels.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:44 schreef potjecreme het volgende:
Paris Hilton heeft op Instagram de geboorte van haar eerste kind aangekondigd. De naam van het kindje is nog niet bekend. Wel meldt People Magazine dat de baby, geboren uit een draagmoeder, een jongen is.
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/achterk(...)r-eerste-kindje.html
Valt nog mee dat dat kind geen French manicure heeftquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat duidelijk om haar nagels.
Hashtag van de nagel stylist?
Ja dat laatste. En dan gooien ze het erop dat het onverantwoord zou zijn want “high risk pregnancy” omdat ze ouder zijn dan 35quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:48 schreef SQ het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:01 schreef potjecreme het volgende:
"Shemar Moore and his partner, Jesiree Dizon, are happy to announce the birth of their baby girl.
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/rZUNkQIbywvJrenSJs3mLA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MDtjZj13ZWJw/https://media.zenfs.com/e(...)14945c760]afbeelding[/url] ]
"FRANKIE MOORE!!!! BABY GIRL in da building!!!" the proud new dad began the caption to his photo, where he holds the newborn close to his face. "Born January 24… at 3:38pm…. 7.1 Pounds… 20 inches…. 10 fingers n 10 toes… Already THE LOVE OF MY LIFE!! I'm a Girl Daddy!!!! HOLY S---!!! DREAMS COME TRUE!!"
Ah, dat dacht ik al! Ze gaf gisteren een heel matig optreden bij de Super Bowl, en leek inderdaad een beginnend buikje te hebben. Het is haar vergeven.quote:Op maandag 13 februari 2023 07:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rihanna is opnieuw in verwachting.
https://www.rtlboulevard.(...)eres-opnieuw-zwanger
Dan heb je overduidelijk het begin gemist. Show was saai,setlist en Rihanna waren hot!quote:Op maandag 13 februari 2023 09:04 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik al! Ze gaf gisteren een heel matig optreden bij de Super Bowl, en leek inderdaad een beginnend buikje te hebben. Het is haar vergeven.
Uh, nee?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan heb je overduidelijk het begin gemist. Show was saai,setlist en Rihanna waren hot!
Ik zeg toch dat de show saai was. Wat ik bedoelde was aan het begin van de show deed ze duidelijk de zwangerschapsonthulling.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Uh, nee?Ik kijk de Super Bowl ieder jaar live.
Ik mag het toch wel een matig optreden vinden? Ze stopte echt weinig energie in haar dansbewegingen, deed maar lafjes mee met de achtergronddansers. Alsof ze thuis voor de spiegel stond te oefenen, in plaats van hét optreden van het jaar (en bovendien haar langverwachte comeback) aan het neerzetten was.
De staging was overigens wél goed gedaan (als je dat bedoelde), ze vulden het hele stadion in de breedte en de hoogte. Soms is de show vooral op tv leuk, en komt het in het stadion niet goed over. Maar of dat een verdienste van Rihanna is?
Maar goed, zoals ik al zei, het is haar vergeven. Voor een zwangere was het best goed.![]()
Oh sorry, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat de show saai was. Wat ik bedoelde was aan het begin van de show deed ze duidelijk de zwangerschapsonthulling.
quote:In an interview with CBS’s Nate Burleson ahead of her performance, Rihanna was asked whether she planned any surprises for the halftime show. She responded: "I'm thinking of bringing someone. I'm not sure, but we'll see."
https://www.rtlboulevard.(...)orte-van-vierde-kindquote:Blake Lively en Ryan Reynolds hebben vierde kind verwelkomd
Het lijkt er sterk op dat het vierde kind van Blake Lively (35) en Ryan Reynolds (46) is geboren. De actrice heeft op Instagram een kiekje geplaatst waarop duidelijk te zien is dat ze geen babybuik meer heeft en waar ze bij schrijft dat ze 'druk is geweest'.
Rihanna,quote:
https://www.ad.nl/show/pa(...)-ontmoette~ad39ac33/quote:Hilton begon in coronatijd met ivf-behandelingen en gaat daar nog altijd mee door, in de hoop later meer kinderen te krijgen. Ze is vastbesloten ooit een dochter in haar armen te houden. Carter heeft al een dochter (10) uit een eerdere relatie met voormalig realityster Laura Bellizzi.
https://people.com/parent(...)yfriend-carter-reum/quote:According to Hilton, she started looking into IVF because it was "the only way" she could ensure that she can have "twins that are a boy and a girl."
"We have been doing the IVF, so I can pick twins if I like," Hilton shared, explaining longtime friend Kim Kardashian — who welcomed two children via surrogate — was the one "who told me about that. I didn't even know anything about it."
"I'm happy that she told me that advice and introduced me to her doctor," Hilton said.
Wow. In Nederland is dat overigens verboden, maar in de VS inderdaad niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
https://people.com/parent(...)yfriend-carter-reum/
Embryoselectie mag in Nederland inderdaad alleen om een ernstige erfelijke ziekte niet door te geven aan de volgende generatie.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, bizar he. Ik geloof dat het in Nederland om medische redenen wel kan toch? Dat je bijvoorbeeld alleen vrouwelijke embryo’s terug laat plaatsen als je drager bent van een ernstige ziekte bent die alleen bij jongens voorkomt en vice versa?
Waar staat dan dat ze om medische redenen voor een draagmoeder koos?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/pa(...)-ontmoette~ad39ac33/
Voor de mensen die dachten dat ze uit gemakzucht voor een draagmoeder koos
Ik vermoed omdat de IVF niet succesvol is geweest.quote:Op zondag 19 februari 2023 07:45 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Waar staat dan dat ze om medische redenen voor een draagmoeder koos?
Dat is wat ik ook gelezen heb.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat de IVF niet succesvol is geweest.
Dus het lijkt mij dat we er simpelweg geen conclusies uit kunnen trekken. Ik vind er wel wat van dat er conclusies worden getrokken uit een bericht waaruit geen conclusies kunnen worden getrokken.quote:“I don’t know where she got that,” the “Simple Life” alum, 41, told TMZ on Wednesday. “It’s never been a struggle at all.”
Dat van die struggle, dat ging over de ivf behandelingen. Haar moeder zei dat de ivf behandelingen een struggle voor Paris waren en Paris heeft dit ontkracht.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:26 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb allerlei berichten doorgenomen maar er valt nergens uit te concluderen dat Paris zelf niet zwanger kon worden of dat ze door middel van IVF geprobeerd heeft om zwanger te worden. Haar moeder heeft gezegd Paris en man moeite hadden om zwanger te worden, maar Paris heeft dit zelf ontkent.
[..]
Dus het lijkt mij dat we er simpelweg geen conclusies uit kunnen trekken. Ik vind er wel wat van dat er conclusies worden getrokken uit een bericht waaruit geen conclusies kunnen worden getrokken.
En hoewel ik er zelf geen conclusies aan zou verbinden, heeft Paris door de uitspraak “ik wil IVF want dan kan ik kiezen voor een J/M-tweeling” wel de indruk gemaakt dat je een baby “koopt”.
Nee hoor, ze heeft het wel degelijk over zwanger worden. In een interview van 14 november 2022 van E! News: “it breaks my heart ‘cause I know she is trying and trying and I always say.. just relax. So many people struggle and it doesn’t just happen like that.”quote:Op zondag 19 februari 2023 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat van die struggle, dat ging over de ivf behandelingen. Haar moeder zei dat de ivf behandelingen een struggle voor Paris waren en Paris heeft dit ontkracht.
Het punt is dat het haar niet gaat om het zelf dragen van een kind te vermijden. Maar kennelijk is dat met ivf nog niet gelukt.quote:Op zondag 19 februari 2023 07:45 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Waar staat dan dat ze om medische redenen voor een draagmoeder koos?
In het AD artikel staat dat tot kort voor de geboorte alleen Paris haar man en de draagmoeder wisten van die zwangerschap. Dus waarschijnlijk wist haar moeder het nog niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:38 schreef Leandra het volgende:
In november 2022 stelt haar moeder dat ze het nog steeds aan het proberen is?
Wist haar moeder wel van de draagmoeder?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:29 schreef Samhain het volgende:
Schrijver Herman Brusselmans is vader geworden van een zoontje: Roman.
quote:
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220719_96074760quote:“Als het kindje uiteindelijk geboren wordt, zal ik 65 jaar zijn”, gaat hij verder. “Dat is een beetje confronterend, maar ik zie dat niet per se negatief. Lena en ik zijn nu vooral erg gelukkig. We waren niet ‘aan het proberen’, zoals men dat dan zegt. Het was niet voorzien, niet gepland. Het is gewoon gebeurd.”
Voor zowel Lena als Herman Brusselmans wordt het hun eerste kindje. De schrijver was in het verleden al twee keer getrouwd, maar beide huwelijken bleven kinderloos. Vorig jaar liet hij nog optekenen dat hij openstond voor het idee om kinderen te krijgen. “Dat heeft toen alle kranten gehaald, maar voor mij was dat geen ophefmakende bekentenis. Lena en ik zijn al zo’n zes jaar samen. En zij slikt geen pil, dus het had evengoed veel vroeger kunnen gebeuren.”
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:13 schreef bloempje-moi het volgende:
De zoon van Paris Hilton heet Phoenix Barron Hilton Reum.
https://www.vanityfair.co(...)d-by-ellen-degeneresquote:“If all goes well, by the time you read this, Carter and I will have a baby boy. We plan to name him Phoenix, a name that I decided on years ago when I was searching cities, countries and states on a map looking for something to go with Paris and London,” she read. “Phoenix has a few good pop culture reference points, but more importantly it's the bird that flames out and then rises from the ashes to fly again. I want my son to grow up knowing that disaster and triumph go around and come around throughout our lives. And that this should give us great hope for the future.”
Later on in the episode, she explained that the choice of her baby's middle name is meant to pay tribute to her late grandfather, Barron Hilton. The former Simple Life star said, “He was always my mentor. I looked up to my grandfather so much, and we were so close, and I miss him every day. So, I really wanted to honor him by having his name in my first son's name.
Ik had dat er bewust buiten gelaten. Het gaat waarschijnlijk altijd en overal over dat leeftijdsverschil.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:27 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Papa is overigens wel al 65 jaar.(Zijn vriendin is 34 jaar jonger, had dus zijn dochter kunnen zijn.)
[..]
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220719_96074760
Leuk!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:58 schreef Mariposas het volgende:
Eva Jinek is weer zwanger.
https://www.instagram.com/p/CpDOSL-oNWX/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Oh, sorryquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:49 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik had dat er bewust buiten gelaten. Het gaat waarschijnlijk altijd en overal over dat leeftijdsverschil.
https://www.buzzfeed.com/(...)EkHYaikMlPcDonogEB-4quote:Paris Hilton Explained Why She Used A Surrogate For Her Son, Phoenix
"Childbirth and death are the two things that scare me more than anything in the world.
Niet zwanger willen zijn omdat je bang bent voor dokters en naalden maar wel al 4 rondes embryo's oogsten (want dat is totaal niet medisch en zonder artsen en naalden enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
https://www.buzzfeed.com/(...)EkHYaikMlPcDonogEB-4
Weten we dat ook weer.
Er staat mij iets van bij dat die zo genoemd is omdat ze daar zou zijn verwekt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:19 schreef potjecreme het volgende:
Heet de oudste dochter van Mel B niet ook Phoenix?
edit: Jup haar oudste dochter heet Phoenix
Was dat niet Victoria? Met haar Brooklyn?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er staat mij iets van bij dat die zo genoemd is omdat ze daar zou zijn verwekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, wel een beroemdhedendingetje dit...kinderen vernoemen naar de plek waar ze verwekt zijn![]()
Las over Paris dat ze een landkaart erbij had gepakt om te kijken welke plaatsnaam mooi matchte bij haar naam. En dan de naam kiezen van de hoofdstad van een staat die vlak naast Californië ligt...wel leuk dat ze die kaart uit de vijfde klas van de Elementary School heeft gehouden!![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:18 schreef MorganLeFay het volgende:
and where David came after the World Cup."
Als je denkt van "de verloskundige zei 'grote baby'" en daarom een maat 62 of 68 koopt ga je vaak al de mist inquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan de foto hier niet plaatsen dus dan maar even zo. Baby Herman Brusselmans en vriendin.
https://www.hln.be/bv/roo(...)ntje-roman~a34946af/
Wat dachten ze toen ze het rompertje kochten? Onze pasgeboren baby kan wel gelijk maat 86 aan?
Ah, ik wist niet dat het een mini wasquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je denkt van "de verloskundige zei 'grote baby'" en daarom een maat 62 of 68 koopt ga je vaak al de mist in
Ze zijn iig niet bang voor wat kleur, met een jongetje in een roze romper.
Maar goed, te vroeg geboren, nog geen 2900 gram, zal wel gewoon een klein maatje zijn, maar nog niet klein genoeg.
Mijn 3100 grams baby zag er vergelijkbaar uit in zijn pakje 50/56 hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan de foto hier niet plaatsen dus dan maar even zo. Baby Herman Brusselmans en vriendin.
Wat dachten ze toen ze het rompertje kochten? Onze pasgeboren baby kan wel gelijk maat 86 aan?
Daar heb je ook weer gelijk in. Het is geen Paris(gelukkig).quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Mijn 3100 grams baby zag er vergelijkbaar uit in zijn pakje 50/56 hoor
Moet nog wat vet op de botjes kweken
Vind zo'n foto wel een verademing tussen al die overgestyleerde en overbewerkte celeb babyfoto's met designerpakjes
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk wat ongenuanceerd gesteld.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind Paris geen kutwijf,. Waarom is ze een kutwijf? Zwanger zijn en een bevalling moeten doorstaan zijn al jaren mijn schrikbeeld en een van mijn grootste angsten. Nu wil ik hoogstwaarschijnlijk geen kind maar een bevalling en zwanger zijn lijkt me echt vreselijk. En ik zou dan liever een meisje dan een jongetje hebben dus als je kan kiezen?
Nouja, “kunt kiezen..” dat ligt in de praktijk dus iets genuanceerder. Ik weet niet hoeveel kinderen ze in totaal op haar wensenlijstje heeft, maar als ze het bij 1 jongen en 1 meisje zou willen houden heeft ze straks minimaal 19 ongebruikte jongetjesembryo’s in de vriezer liggen, en wat wordt daarmee gedaan? Je kunt je afvragen of het ethisch verantwoord is om op deze manier het geslacht te kiezen en daarvoor bezig blijft met embryo’s kweken, alleen omdat het kan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind Paris geen kutwijf,. Waarom is ze een kutwijf? Zwanger zijn en een bevalling moeten doorstaan zijn al jaren mijn schrikbeeld en een van mijn grootste angsten. Nu wil ik hoogstwaarschijnlijk geen kind maar een bevalling en zwanger zijn lijkt me echt vreselijk. En ik zou dan liever een meisje dan een jongetje hebben dus als je kan kiezen?
Dit is vooral wat schuurt en heel decadent overkomt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nouja, “kunt kiezen..” dat ligt in de praktijk dus iets genuanceerder. Ik weet niet hoeveel kinderen ze in totaal op haar wensenlijstje heeft, maar als ze het bij 1 jongen en 1 meisje zou willen houden heeft ze straks minimaal 19 ongebruikte jongetjesembryo’s in de vriezer liggen, en wat wordt daarmee gedaan? Je kunt je afvragen of het ethisch verantwoord is om op deze manier het geslacht te kiezen en daarvoor bezig blijft met embryo’s kweken, alleen omdat het kan.
Oh, ik vind Paris juist echt top en alleen maar meer door haar activisme tegen child abuse en daarvoor ook echt in actie komen, getuigen (zelf slachtoffer), wet tekenen etc . Nul procent arrogantie vind ik vanuit haar uitstralen en heeft ook nog plastisch chirurgische ondergaan zover het lijkt (vast wel spuitjes ed.) om aan schoonheidsidealen te voldoen. Persoonlijk denk ik dan meer aan de Kardashians.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wat ongenuanceerd gesteld.
We weten de details niet. Maar ik vind Paris een erg arrogante en vervelende uitstraling hebben en alles wat ze hierover zegt vind ik niet sympathiek overkomen.
De ultieme verwennerij met een flinke zak geld.
Meh.
Uiteraard ligt dat genuanceerder. Misschien worden de overige embryo’s wel gedoneerd, volgens mij kan dat. Maar als dat niet zo is: is dat heel erg? ‘t Is natuurlijk niet dat die embryo’s gevoel hebben en het ‘er zijn genoeg mensen die geen kinderen kunnen krijgen en dan doet Paris zomaar dit!’ vind ik een dooddoener en slecht argument (persoonlijk).quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nouja, “kunt kiezen..” dat ligt in de praktijk dus iets genuanceerder. Ik weet niet hoeveel kinderen ze in totaal op haar wensenlijstje heeft, maar als ze het bij 1 jongen en 1 meisje zou willen houden heeft ze straks minimaal 19 ongebruikte jongetjesembryo’s in de vriezer liggen, en wat wordt daarmee gedaan? Je kunt je afvragen of het ethisch verantwoord is om op deze manier het geslacht te kiezen en daarvoor bezig blijft met embryo’s kweken, alleen omdat het kan.
Je kan ze inderdaad doneren aan anderen met kinderwens, of ter beschikking stellen aan de wetenschap (om fertiliteitsbehandelingen te verbeteren).quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uiteraard ligt dat genuanceerder. Misschien worden de overige embryo’s wel gedoneerd, volgens mij kan dat.
Of 'gewoon' in de airfryert!@quote:Op zondag 26 februari 2023 00:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Je kan ze inderdaad doneren aan anderen met kinderwens, of ter beschikking stellen aan de wetenschap (om fertiliteitsbehandelingen te verbeteren).
Nou vreselijk is een groot woord, maar ik vind dit gewoon zo’n typisch voorbeeld van de enorme consumptiemaatschappij waarin we leven. Alles is maakbaar zolang er maar betaald wordt. En dan eindig je straks dus met tig (misschien wel perfect gezonde) ongebruikte embryo’s alleen omdat het geen meisjes zijn. Gaat mij niet zozeer om het feit dat het embryo’s zijn of dat ze oneindig lang bewaard worden of vernietigd worden, maar meer de reden erachter. Ik ben zelf geen voorstander van het kunnen uitkiezen van het geslacht wanneer daar geen medische redenen voor zijn, maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uiteraard ligt dat genuanceerder. Misschien worden de overige embryo’s wel gedoneerd, volgens mij kan dat. Maar als dat niet zo is: is dat heel erg? ‘t Is natuurlijk niet dat die embryo’s gevoel hebben en het ‘er zijn genoeg mensen die geen kinderen kunnen krijgen en dan doet Paris zomaar dit!’ vind ik een dooddoener en slecht argument (persoonlijk).
Ik weet oprecht niet wat er mis is aan ongebruikte embryo’s in de kast hebben liggen (of wellicht doneert ze ze). Dus kan je mij uitleggen waarom je dat vreselijk vindt? Is overigens niet sarcastisch bedoelt.
Prenatale? genetische diagnostiek (PGD) idd. Een embryo wordt dan getest op bepaalde genetische aandoeningen voor het terugplaatsen.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, bizar he. Ik geloof dat het in Nederland om medische redenen wel kan toch? Dat je bijvoorbeeld alleen vrouwelijke embryo’s terug laat plaatsen als je drager bent van een ernstige ziekte bent die alleen bij jongens voorkomt en vice versa?
Want een keizersnede is niet akelig?quote:Op zondag 26 februari 2023 09:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ik snap dat dus niet, als daar geen medische reden voor is (zoals bepaalde ziekten die gekoppeld zijn aan een bepaald geslacht).
En bij Paris wordt niet alleen de indruk gewekt dat ze voor ivf koos puur om het geslacht te kiezen, dat zegt ze letterlijk zelf.
Edit: onee wacht, ze is als de dood voor bevallen. My bad. Want een geplande keizersnede is natuurlijk geen optie.
Ja, stel je voor dat je iets akeligs voor je kind zou moeten overhebbenquote:Op zondag 26 februari 2023 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want een keizersnede is niet akelig?
quote:Marc Anthony (54) wordt voor zevende keer vader. Anthony’s nieuwe vrouw Nadia Ferreira (23) is zwanger van hun eerste kind. ‘Beste valentijnscadeau ooit’, staat bij een foto waarop Ferreira’s groeiende babybuik te zien is. Wanneer het kind wordt verwacht, laten ze in het midden.
Marc Anthony met een 23 jarigequote:Op donderdag 2 maart 2023 11:42 schreef potjecreme het volgende:
Ik had deze gemist.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AD
Z'n oudste dochter is 29quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:30 schreef Cathmar het volgende:
zo'n creep. Volgens mij heeft hij kinderen van die leeftijd.
Zij staat er stralend op, mooie jurk. Alleen jammer van hem.
Wat een verschrikkelijke naam.quote:
Ik vind het bizar om je kind "Heilige" te noemen, ongeacht waar het in het NL op lijkt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:46 schreef vencodark het volgende:
Kan er niet echt aan wennen. In Nederland lijkt dit teveel op ‘eend’.
quote:Het ventje heet Saint, een naam die ‘heilige’ betekent en zeldzaam is in Nederland. Minder dan vijf mensen hadden de naam in 2017,
Bron: https://www.ad.nl/show/jo(...)dzame-naam~a0acbe79/quote:Voetballer Steven Bergwijn en zanger Thomas Berge hebben ook zoons met de naam.
Absurde naam. Waar zou de grens liggen? Bij 'Tipsysnollie'? En dan met de achternaam Bergwijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Ja eens, je kind Heilige noemen is wel next level. Al helemaal als het dan uiteindelijk opgroeit als een of andere draaideurcrimineel ofzo.
Heilige is een titel die in het christendom wordt toegekend aan overleden personen die bijzonder rechtschapen en gelovig hebben geleefd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het bizar om je kind "Heilige" te noemen, ongeacht waar het in het NL op lijkt.
Damn, een paar maanden geleden had ze nog kanker.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:19 schreef tong80 het volgende:
Floor Jansen wordt voor de tweede keer moeder. Dit heeft de zangeres van Nightwish bekendgemaakt via een bericht op haar socialemediakanalen.
,,Het leven is mooi! We zullen straks niet meer met zijn drietjes zijn maar met vier”, schrijft ze. ,,Freja zal een grote zus worden! We zijn erg blij met dat we dit speciale nieuws met jou kunnen delen!!!”
Dochter Freja kwam op 15 maart 2017 ter wereld en die kreeg Jansen samen met haar man Hannes Van Dahl, die drummer is in de Zweedse band Sabaton.
Jansen deed in 2019 mee met het tv-programma Beste Zangers en timmert sindsdien naast haar Nightwish-carrière ook solo aan de weg. Zo speelde ze op Pinkpop en trad ze in 2021 ook op in AFAS Live.
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/show/ni(...)ede-kindje~a39a53a2/
Ik moest googelen wie het was, een pornoster?quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:38 schreef potjecreme het volgende:
Siswet is bevallen. Ik vermoed begin februari.
Ik kan een lentekriebel tweet plaatsen maar ben bang voor @Deisyyquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:19 schreef rena het volgende:
[..]
Ik moest googelen wie het was, een pornoster?
Harry,quote:Op zondag 26 maart 2023 15:38 schreef Rianne84 het volgende:
Daniel Radcliffe wordt vader
https://www.ad.nl/show/da(...)ste-kindje~af63e8d4/
Damn, die is nog maar 15 toch? #oud.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:38 schreef Rianne84 het volgende:
Daniel Radcliffe wordt vader
https://www.ad.nl/show/da(...)ste-kindje~af63e8d4/
Thank die namen. Nja als ze dat leuk vindenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:52 schreef fleuril het volgende:
Wietze de Jager (34) wordt opnieuw vader. Dat maakt de radio-dj bekend in 'De 538 Ochtend met Wietze en Klaas' op Radio 538.
De radio-dj en zijn vrouw zijn al de ouders van dochter Juul Bettie en zoontjes Harm-Adam en Kees Valentijn.
Die heeft waarschijnlijk gewoon een keer gekucht en de baby was eruitquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:38 schreef potjecreme het volgende:
Siswet is bevallen. Ik vermoed begin februari.
Één van de bekendste webcammeisjes van het land, misschien wel de bekendste anal performance artist van de wereld.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:19 schreef rena het volgende:
[..]
Ik moest googelen wie het was, een pornoster?
Klinkt redelijk Afrikaans! Wie is de vader? Ik krijg hier wel vrolijke associaties bij: (Ah)Nimwé ahimbuweh ahimbuweh ahimbuweh.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:53 schreef fleuril het volgende:
Sarah Chronis, bekend van onder meer de serie Nieuwe Buren, is voor de tweede keer moeder geworden. De actrice laat donderdag via Instagram weten dat haar dochter luistert naar de naam Nimué Rumi Katarina.
kay greidanusquote:Op zondag 2 april 2023 22:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klinkt redelijk Afrikaans! Wie is de vader? Ik krijg hier wel vrolijke associaties bij: (Ah)Nimwé ahimbuweh ahimbuweh ahimbuweh.
quote:'Deze zomer worden we een familie van vier', schrijven de zanger en zijn liefde Elske - die 'so blessed' zijn - bij een reeks zonnige kiekjes van hun groeiende gezinnetje.
Ha ik ken 2 Nimués (beiden met t streepje net op een andere letterquote:Op zondag 2 april 2023 22:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klinkt redelijk Afrikaans! Wie is de vader? Ik krijg hier wel vrolijke associaties bij: (Ah)Nimwé ahimbuweh ahimbuweh ahimbuweh.
Hoe spreek je het uit? Niemoeweej of zo?quote:Op maandag 3 april 2023 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha ik ken 2 Nimués (beiden met t streepje net op een andere letter) en t is juist Keltisch! Ik dacht toen Aziatisch
Niemuuweequote:Op maandag 3 april 2023 18:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe spreek je het uit? Niemoeweej of zo?
Die doet het bij niemand meer. Is kapot hier op FOK!quote:Op maandag 10 april 2023 08:47 schreef Mariposas het volgende:
Hilary Swank is bevallen: een dochter en zoon.
[ instagram ]
https://www.instagram.com/p/Cq100EAuUbb/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Die lust ‘m ook rauw hé. De hoeveelste is dit al??quote:Op zondag 23 april 2023 08:52 schreef ZanneG het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)lt-geslacht-van-baby
Robin Martens krijgt een jongetje
Allemaal leuk en aardig maar wat een enorme poespas zo n gender reveal party.
Alsof het mensen nu echt ook maar iets kan schelen wat de buurvrouw/ nicht/ vriendin/ vage kennis krijgt.
Dat is leuk voor de ouders en misschien ook voor de grootouders maar ik kan mij niet voorstellen dat andere mensen er warm of koud van worden en op hun vrije zaterdagmiddag hier naar toe willen komen.
Ohhh ik heb dat gender reveal party gedoe nooit begrepen. Helemaal dat dit ook naar Nederland is overgewaaidquote:Op zondag 23 april 2023 08:52 schreef ZanneG het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)lt-geslacht-van-baby
Robin Martens krijgt een jongetje
Allemaal leuk en aardig maar wat een enorme poespas zo n gender reveal party.
Alsof het mensen nu echt ook maar iets kan schelen wat de buurvrouw/ nicht/ vriendin/ vage kennis krijgt.
Dat is leuk voor de ouders en misschien ook voor de grootouders maar ik kan mij niet voorstellen dat andere mensen er warm of koud van worden en op hun vrije zaterdagmiddag hier naar toe willen komen.
2de. Rustig maar.quote:Op zondag 23 april 2023 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die lust ‘m ook rauw hé. De hoeveelste is dit al??
Alsof er in al de miljoenen jaren van mensachtige voortplanting ook maar één keer een verrassing is geweest. Het is altijd een jongetje of een meisje. Altijd. Nou toegegeven, soms een kind met een dubbel geslacht. Maar nooit was het eens van: Verrek, laat de ballonnen op en steek het vuurwerk aan, het is een... foetus van goud!quote:Op zondag 23 april 2023 08:55 schreef ZanneG het volgende:
Het is nog maar de 2e voor Robin Martens, ze heeft ook een dochtertje en nu krijgt ze en zoontje.
Ik verbaas mij vooral om die enorme poespas er om heen en dan serieus denken dat mensen dat leuk vinden en interesseert.
Het zou mij echt niets interesseren of een vriendin of nicht of wie dan ook een jongen of meisje krijgt en dan ook nog met al die hapjes en ballonnen die dan in de natuur belanden en waar vogels in verstrikt raken of dieren in stikken.
Het gaat imo vaak om de aandacht. En eerlijk: hoeveel ouders denken niet dat de aarde om hun kind draait? Dat begint dus al in de buik.quote:Op zondag 23 april 2023 09:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Alsof er in al de miljoenen jaren van mensachtige voortplanting ook maar één keer een verrassing is geweest. Het is altijd een jongetje of een meisje. Altijd. Nou toegegeven, soms een kind met een dubbel geslacht. Maar nooit was het eens van: Verrek, laat de ballonnen op en steek het vuurwerk aan, het is een... foetus van goud!
Dus waar hopen die mensen in godsnaam op met zo'n party? Welke verrassing wordt verwacht? Dat de messias eindelijk geboren wordt of zo?
En dan moet je nog een cadeau meenemen ook. Eerst een feestje want "we zijn zwanger", dan de gender reveal en dan de babyshower en dan is het kind er eindelijk, en weer een cadeau voor de geboorte en dan voor de verjaardagen. Ik kom uit een grote familie, ik zou echt failliet gaan.quote:Op zondag 23 april 2023 08:55 schreef ZanneG het volgende:
Het is nog maar de 2e voor Robin Martens, ze heeft ook een dochtertje en nu krijgt ze en zoontje.
Ik verbaas mij vooral om die enorme poespas er om heen en dan serieus denken dat mensen dat leuk vinden en interesseert.
Het zou mij echt niets interesseren of een vriendin of nicht of wie dan ook een jongen of meisje krijgt en dan ook nog met al die hapjes en ballonnen die dan in de natuur belanden en waar vogels in verstrikt raken of dieren in stikken.
En voor de broertjes en zusjes anders voelen die zich overgeslagenquote:Op zondag 23 april 2023 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan moet je nog een cadeau meenemen ook. Eerst een feestje want "we zijn zwanger", dan de gender reveal en dan de babyshower en dan is het kind er eindelijk, en weer een cadeau voor de geboorte en dan voor de verjaardagen. Ik kom uit een grote familie, ik zou echt failliet gaan.
O god ja.quote:Op zondag 23 april 2023 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En voor de broertjes en zusjes anders voelen die zich overgeslagen
Dat doe ik dus niet echt niet. Leren dat het niet altijd om jou draait is een wijze levensles.quote:Op zondag 23 april 2023 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En voor de broertjes en zusjes anders voelen die zich overgeslagen
Ik kom ook alleen voor het vreten.quote:Op zondag 23 april 2023 12:35 schreef vencodark het volgende:
Blijkbaar is er altijd reden voor een feestje, mooi aankleden, een insta bericht, kappers bezoekje, nog meer zooi kopen, mensen uitnodigen en vooral vreten.
https://www.nu.nl/achterk(...)-gewoon-aan-toe.htmlquote:Sander Schimmelpenninck wordt voor het eerst vader. De 38-jarige journalist en zijn vriendin Lotta verwachten een meisje.
Lol, zijn oudste dochter is al oud genoeg om oma te zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:09 schreef Irrem het volgende:
Robert De Niro (79) is blijkbaar weer vader geworden.
https://people.com/parents/robert-deniro-welcomes-seventh-baby/
Wat een amateur!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:09 schreef Irrem het volgende:
Robert De Niro (79) is blijkbaar weer vader geworden.
https://people.com/parents/robert-deniro-welcomes-seventh-baby/
https://www.rtlboulevard.(...)geworden-van-zoontjequote:Jessie J (35) is moeder geworden van een jongetje. De Engelse singer-songwriter deelt vrijdag in haar Instagram Stories dat het kindje van haar en haar vriend Chanan Safir Colman (39) een week geleden geboren is.
Of ze draagt gewoon groot, dan krijgen we vanzelf weer de olifantenzwangerschap opmerkingen in het topic.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:23 schreef ZanneG het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
foto 2 te zien is Serena Williams al flink ver
Dat ze het met 20 weken liet zien met haar oudste was een ongelukje, ik geloof best dat dat niet bedoeld was als aankondiging.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:24 schreef ZanneG het volgende:
Ik denk dat Serena al flink ver is, met dr oudste liet ze het pas weten toen ze al 20 weken was.
Ik denk dat ze al wel 6 maanden is nu
Pip en Pimquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:44 schreef J-net het volgende:
Pip Pellens en Pim Wessels verwachten hun eerste kindje
https://www.rtlboulevard.(...)-zwanger-pim-wessels
Mimquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pip en Pim![]()
Ben benieuwd hoe hun kind gaat heten
Tweeling, Jim en Jipquote:
Tja, ieder zijn/haar dingquote:Op woensdag 31 mei 2023 07:19 schreef vencodark het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ind-vriendin-29-jaar
Al Pacino en zijn vriendin krijgen een baby!
Hij is 82, zij is 29.
Echt liefde.
quote:Noor heeft al relaties met oudere mannen achter de rug. Onder anderen Rolling Stones-artiest Mick Jagger en de miljardair Nicolas Berggruen behoren tot haar ex-lovers
Ja, vooral gezien haar rijke exen, die haar kennelijk niet wilden bezwangeren...quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:19 schreef vencodark het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ind-vriendin-29-jaar
Al Pacino en zijn vriendin krijgen een baby!
Hij is 82, zij is 29.
Echt liefde.
Daar kan je je overheen zetten, Pacino heeft nog 5-10 jaar te leven en dan erft zij een deel van zijn enorme vermogen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sex op die leeftijd met een vent van 82. Het is maar waar je zin in hebt.
Ja, ok. En ik gok dat vrijpartijen met hem ook niet zo lang meer durenquote:Op woensdag 31 mei 2023 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar kan je je overheen zetten, Pacino heeft nog 5-10 jaar te leven en dan erft zij een deel van zijn enorme vermogen.
Die man wordt misschien wel 112. Dan is het voor het kind wel de moeite.quote:Op woensdag 31 mei 2023 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar kan je je overheen zetten, Pacino heeft nog 5-10 jaar te leven en dan erft zij een deel van zijn enorme vermogen.
Als vriendin van erft zij in principe niks, haar kind wel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je me zelfs hier lastig vallen met geldzakenquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als vriendin van erft zij in principe niks, haar kind wel.
Ja, dat denk ik ook, dat een 28-jarige zich door een stinkendrijke 82-jarige laat bezwangeren om het kind te laten onterven... alleen als dat ten gunste van zichzelf is, maar dan weet je iig heel zeker dat ze voor de centen bij hem is.quote:Op woensdag 31 mei 2023 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je me zelfs hier lastig vallen met geldzaken
Weet niet wat ze hebben afgesproken het zou zelfs kunnen dat dat kind niets erft.
Maar gezien de geschiedenis van mevr zal dat wel snor zitten![]()
Ik weet niet of ze van plan is bij hem te blijven totdat hij neervalt of dat haar missie geslaagd is en ze er vandoor gaat zodra het kind ter wereld is gekomen, want dan is er natuurlijk altijd nog child support voor de komende 18 jaarquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, dat een 28-jarige zich door een stinkendrijke 82-jarige laat bezwangeren om het kind te laten onterven... alleen als dat ten gunste van zichzelf is, maar dan weet je iig heel zeker dat ze voor de centen bij hem is.
Daar valt ook niets tegenin te brengen. Net zoals jong en mooi dus het type is van zo’n oude rijke man.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:55 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoorde 2 weken terug een vrouw bij Vandaag Inside al zeggen over golddiggers; 'Ja maar als dat soort rijke mannen nou gewoon je type zijn, is dat dan zo verkeerd?' En daar viel niks tegenin te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |