abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207071002
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:21 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Nou ja, als de kwaliteit van de diensten omlaag gaat en ze krijgen steeds meer trolls en meuk in hun feed, dan kan ik me voorstellen dat ze daar niet zo blij van worden.

Ik ben van mening dat zijn visie dat Twitter weinig tot geen content moderation nodig heeft compleet onrealistisch is en Twitter wordt daardoor nog veel erger dan voor zijn overname qua spam en rotzooi.

En ik ben niet echt overtuigd dat dit echt zijn visie is. Klinkt alsof hij geen keus heeft omdat hij op personeel wilt besparen (kleiner team dus slechtere kwaliteitsborging) en hij wilt in gaan cashen op de MAGA wappies en andere gekken rechts.
Daar valt wel wat te halen ja. Dit zijn immers de mensen die graag zonder na te denken de proceskosten van een miljardair betalen of een dansleraar aan een stuk in zuid Europa helpen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 13 december 2022 @ 20:44:44 #202
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207071401
Disinformatie, en waarom het gevaarlijk is?

Laat ik mij richten op een gebeurtenis die mij interesseert en die mij na jaren van onderzoek (echt onderzoek) geleerd heeft hoe ontiegelijk schadelijk het bronnenloos rondstrooien van valse informatie werkelijk is, en hoe desastreus dat uitpakt voor mensen van vlees en bloed die dankzij die flagrante leugens hun reputatie uit de goot hebben mogen halen. In een spoiler (lang verhaal) voor de geïnteresseerden. Geen interesse, scroll gerust verder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door EttovanBelgie op 13-12-2022 20:49:49 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207071570
quote:
Op dinsdag 13 december 2022 18:07 schreef Chivaz het volgende:

Helaas wel, hoe hij bij de theorie komt dat de mensheid nooit op de aarde is geweest is mij een raadsel.
pi_207071643
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:52 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Aarde moet maan zijn natuurlijk.
  dinsdag 13 december 2022 @ 21:00:23 #205
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_207071710
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Stop de tijd. Wil je nog jokers inzetten?

pi_207071725
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:21 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Nou ja, als de kwaliteit van de diensten omlaag gaat en ze krijgen steeds meer trolls en meuk in hun feed, dan kan ik me voorstellen dat ze daar niet zo blij van worden.
Dat snap ik, maar daar is geen sprake van en heeft ook niets te maken met Musk's tweets.
  dinsdag 13 december 2022 @ 21:24:26 #207
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_207072144
Ik zit dit interview met Matt Mullenweg (de Wordpress guy) te lezen. Hij heeft in 2019 Tumblr gekocht. Interessant om de parallellen en verschillen te zien met hoe Elons overname van Twitter verloopt.

quote:
Since buying Tumblr, we have launched subscriptions and we are open-sourcing the algorithm. We’re doing a lot of things that I think are on the roadmap for Twitter too. I will say that it was probably the most humbling thing in my business career. We had been running WordPress for a while at that point, which powers a good chunk of all the websites on the internet, so I thought I had seen it all. Tumblr is a large-scale social network that is only a fraction of the size of Facebook, but we started encountering issues that were beyond my previous understanding of content moderation and free speech.

We’re seeing that happening in real time at Twitter. They will allow someone like Ye back on, and then take him off again. There’s a phrase we use for a huge amount of speech, and that is “lawful but awful.” It might hurt people’s mental health, incite harm, or be really mean, like bullying, but it’s not technically illegal. We’re a private company, so I guess we could host it if we wanted to, but you need to think about your responsibility to society and to your users. It’s as if you were hosting a party. It behooves you to provide a safe environment for everyone there that includes food, water, restrooms, and all those sorts of things. I feel like when you’re hosting a social network, it’s your responsibility to provide a safe and healthy environment.
https://www.theverge.com/(...)-mullenweg-elon-musk
pi_207072350
quote:
but you need to think about your responsibility to society
:')
pi_207072356
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De zin was eerst leuker.....

en ik vraag me nu toch af wat Baudet denkt over de vraag of de mensheid echt op de aarde is geweest🤔, (met andere woorden, wat is realiteit en bestaat het echt)
  Vis een optie? dinsdag 13 december 2022 @ 21:48:12 #210
70532 loveli
N
pi_207072607
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2022 21:24 schreef Tijn het volgende:
Ik zit dit interview met Matt Mullenweg (de Wordpress guy) te lezen. Hij heeft in 2019 Tumblr gekocht. Interessant om de parallellen en verschillen te zien met hoe Elons overname van Twitter verloopt.
[..]
Een artikel om even de tijd voor te nemen.
crap in = crap out
pi_207072614
quote:
It’s as if you were hosting a party. It behooves you to provide a safe environment for everyone there that includes food, water, restrooms, and all those sorts of things. I feel like when you’re hosting a social network, it’s your responsibility to provide a safe and healthy environment.
Mag je het op zijn feestje ook over controversiele onderwerpen hebben, met een mening die anders is dan dat van menig andere? Moet je bij de ingang je pronounce op een briefje schrijven en dat op je borst plakken, zodat het publiek ziet welke je gebruikt? Is covid en klimaatverandering uberhaupt bespreekbaar of moet je dan maar in de vrieskou buiten gaan staan met je mening? Omdat je bij voorbaat bang bent dat het escaleert?

Fucking leuk feestje ook. Zou ik echt aanwezig willen zijn. *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door Rnie op 13-12-2022 21:57:02 ]
De enige echte.
pi_207072622
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 21:48 schreef loveli het volgende:

[..]
Een artikel om even de tijd voor te nemen.
:D :D
De enige echte.
pi_207072852
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 21:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar daar is geen sprake van en heeft ook niets te maken met Musk's tweets.
Waar is geen sprake van? Daling van kwaliteit? Meer meuk in feeds? Heb wel mensen horen klagen dat ze followers kwijt raken of mensen unfollowed hebben zonder dat ze daar zelf voor gekozen hebben.

We hebben natuurlijk ook voorbeelden dat Musk een paar onfrisse figuren weer op Twitter heeft toegelaten die niet echt het platform hebben verbeterd. Met Kayne als een wat bekendere voorbeeld. Denk dat er op micro level toch wel het een en ander gebeurt wat mensen als negatief kunnen ervaren dat we van buiten niet zo kunnen zeggen dat het geen impact heeft.

[ Bericht 10% gewijzigd door IndoorKite op 13-12-2022 22:09:55 ]
pi_207072872
quote:
[..]
Daarbij, hoe arrogante titel kan je neerpennen: How to buy....alsof het een FEIT is dat dit de enige en correcte aanschaf manier is van een social media platform.
The Verge is een en al drek. :r Nilay zijn antipathie wat betreft Musk wordt constant blootgelegd op de site en laat dit constant doorschemeren in zijn stukken. Kwal van een ventje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rnie op 13-12-2022 22:29:29 ]
De enige echte.
pi_207073383
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 22:04 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Waar is geen sprake van? Daling van kwaliteit? Meer meuk in feeds? Heb wel mensen horen klagen dat ze followers kwijt raken of mensen unfollowed hebben zonder dat ze daar zelf voor gekozen hebben.
Dat soort dingen ja. Kwaliteit was er al niet en meuk was er ook altijd. Mensen doen gewoon net alsof dat sinds Musk een probleem is.

Het weer toelaten van allerlei onfrisse figuren is voornamelijk belangrijk voor andere onfrisse figuren.
pi_207073451
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Disinformatie, en waarom het gevaarlijk is?

Laat ik mij richten op een gebeurtenis die mij interesseert en die mij na jaren van onderzoek (echt onderzoek) geleerd heeft hoe ontiegelijk schadelijk het bronnenloos rondstrooien van valse informatie werkelijk is, en hoe desastreus dat uitpakt voor mensen van vlees en bloed die dankzij die flagrante leugens hun reputatie uit de goot hebben mogen halen. In een spoiler (lang verhaal) voor de geïnteresseerden. Geen interesse, scroll gerust verder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend verhaal dit, dankjewel. Wat dat betreft is er weinig veranderd, er zitten alleen tussen de perioden alleen andere groepen op de schopstoel bij die gekkies.

SPOILER
Incelfrikandel
  dinsdag 13 december 2022 @ 23:01:02 #217
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207073478
Ik weet niet of dit waar is;

Maar op Reddit een thread:

https://www.reddit.com/r/(...)content=share_button

Dat Twitter geen Oekraine accounts aanneemt en oekrainers geen 2fa , veel media outlets uit Oekraine zijn massaal shadowbanned.

freespeech wordt steeds meer afgebroken onder Musk, of is musk gerussified, of wordt hij gechanteerd, zo heel veel verklaren.
pi_207073489
quote:
Ik nam nét dit topic door om tot mijn vreugde te concluderen dat door het BNW-gehalte dat dit soort voorspelde problemen gelukkig nog niet voorkwamen :')
Incelfrikandel
pi_207073507
quote:
Deze gebruiker kan natuurlijk niet weten wat wel of niet verwijderd is in een Twitter database. Wat hij daarna zegt zou hij wel wat over kunnen weten wellicht, maar door te beginnen met een aanname of verzinsel maakt het de rest nogal onzeker.
pi_207073521
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 23:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Deze gebruiker kan natuurlijk niet weten wat wel of niet verwijderd is in een Twitter database.
Het komt oorspronkelijk van United24.media een oekrains account.
pi_207073531
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 23:10 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Het komt oorspronkelijk van United24.media een oekrains account.
Ook die kan niet zomaar weten wat er wel of niet in een Twitter database staat.
pi_207073564
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 23:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ook die kan niet zomaar weten wat er wel of niet in een Twitter database staat.
zie mij link naar de reddit post, Daarin staat de lijst met landen Oekraine is niet meer opgenomen als land, voor 2fa. dus met andere woorden, oekrainers kunnen dus niet meer inloggen, want twitter vraagt om je telefoonummer, en Twitter erkent het netnummer van oekraine niet meer.
pi_207073572
Jack Sweeney zegt dat zijn @ElonJets is geschadowbanned. Beetje treurig als dat zo is, die gegevens zijn gewoon openbaar.

Teen who irked Elon Musk by tracking billionaires’ private jets says he’s been shadowbanned on Twitter
pi_207073756
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 23:17 schreef Ulx het volgende:
Jack Sweeney zegt dat zijn @:ElonJets is geschadowbanned. Beetje treurig als dat zo is, die gegevens zijn gewoon openbaar.

Teen who irked Elon Musk by tracking billionaires’ private jets says he’s been shadowbanned on Twitter
Heeft waarschijnlijk te maken met de bots-purge op twitter accounts die automated staan. Daarbij is de zogenaamde screenshot van "een medewerker van Twitter" niet echt overtuigend imo. Het kwaliteitsverschil tussen de tekst en de 2 fotootjes is enorm :D Vergroot de screenshot maar. Volgens hem is het probleem gister weer verholpen (toevallig dezelfde dag dat er veel bots gebanned zijn).

Dat jochie is trouwens wel een schreeuw om aandacht :')
De enige echte.
pi_207073770
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2022 23:39 schreef Rnie het volgende:

Dat jochie is trouwens wel een schreeuw om aandacht :')
Elon is geen jochie meer.
pi_207073780
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 23:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
Elon is geen jochie meer.
:') pff :P
De enige echte.
  woensdag 14 december 2022 @ 00:11:48 #228
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_207073935
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2022 23:39 schreef Rnie het volgende:

[..]

Volgens hem is het probleem gister weer verholpen (toevallig dezelfde dag dat er veel bots gebanned zijn).
Bedoel je dit verhaal, waarin Elon eerst aankondigt dat de bots eraan gaan, en Twitter vervolgens 30 mobiele providers in o.a, Rusland, Indonesië, India en Maleisië integraal blokkeerde? Waardoor honderden duizenden normale gebruikers niet meer konden inloggen :')

quote:
How Elon botched his war on bots

On Sunday, Elon Musk tweeted a vague warning: “the bots are in for a surprise tomorrow.” He didn’t say what the surprise was. But in the hours that followed, Twitter blocked traffic from roughly 30 mobile carriers around the world, effectively cutting off access to hundreds of thousands of accounts, primarily in the Asia-Pacific region, including vast swaths of Russia, Indonesia, India, and Malaysia.

The project was part of Elon Musk’s attempt to rid Twitter of spam. But rather than work to remove individual offenders, the company identified mobile networks associated with large spam networks in specific countries, and blocked users who relied on those networks from receiving SMS messages from Twitter, impacting people with two-factor authentication. Then it blocked traffic from those carriers completely.
https://www.platformer.news/p/how-elon-botched-his-war-on-bots
pi_207073991
quote:
5s.gif Op woensdag 14 december 2022 00:11 schreef Tijn het volgende:

[..]
Bedoel je dit verhaal, waarin Elon eerst aankondigt dat de bots eraan gaan, en Twitter vervolgens 30 mobiele providers in o.a, Rusland, Indonesië, India en Maleisië integraal blokkeerde? Waardoor honderden duizenden normale gebruikers niet meer konden inloggen :')
[..]
Ja, dat verhaal
De enige echte.
pi_207074027
quote:
5s.gif Op woensdag 14 december 2022 00:11 schreef Tijn het volgende:

[..]
[..]
Wat een bende.
pi_207074092
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 00:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat een bende.
Platformer.news bedoel je?
De enige echte.
pi_207074111
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2022 00:44 schreef Rnie het volgende:

[..]
Platformer.news bedoel je?
Nee, Twitter. Zijn nu alle experts weg of zo? Want zorgen dat honderdduizenden mensen niet kunnen inloggen valt gewoon onder 'Twitter werkt niet meer'.
pi_207074145
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 00:47 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, Twitter. Zijn nu alle experts weg of zo? Want zorgen dat honderdduizenden mensen niet kunnen inloggen valt gewoon onder 'Twitter werkt niet meer'.
De goeden lijden onder de kwaden, voor een uurtje op zondagmiddag ;) gepland nog wel!

Wat een nothingburger :P Whatsapp ligt er ook soms uit, of zal dat altijd een "storing" zijn? 8)7
De enige echte.
pi_207074320
Gelul. Het moet gewoon werken.
pi_207074321
Ach je moet toch wat, als je een harde plasser krijgt als er iets mis gaat bij Twitter. Al die wekenlange speculatie dat het allemaal zou omvallen kan natuurlijk niet voor niets zijn geweest.
pi_207074326
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 02:15 schreef MoreDakka het volgende:
Ach je moet toch wat, als je een harde plasser krijgt als er iets mis gaat bij Twitter. Al die wekenlange speculatie dat het allemaal zou omvallen kan natuurlijk niet voor niets zijn geweest.
Maar er zou toch niks omvallen?
pi_207074331
Musk heeft trouwens weer een nieuwe bezuiniging gevonden. Twitter betaalt geen huur meer voor hun kantoren, meldt de NYT.

Kraken gaat door.
pi_207074366
Jack's reactie omtrent de Twitter Files. _O_ Jack is wel eerlijk en trekt het boetekleed aan wat betreft fouten die door Twitter in het verleden zijn gemaakt. Grotendeels met hem eens wat betreft open internet, transparantie en moderatie door het volk. Moderatie door het volk moet boven moderatie door Twitter staan.

https://www.getrevue.co/p(...)b&element=issue-card

The biggest mistake I made was continuing to invest in building tools for us to manage the public conversation, versus building tools for the people using Twitter to easily manage it for themselves.

I continue to believe there was no ill intent or hidden agendas, and everyone acted according to the best information we had at the time. Of course mistakes were made. But if we had focused more on tools for the people using the service rather than tools for us, and moved much faster towards absolute transparency, we probably wouldn’t be in this situation of needing a fresh reset (which I am supportive of). Again, I own all of this and our actions, and all I can do is work to make it right.
Back to the principles. Of course governments want to shape and control the public conversation, and will use every method at their disposal to do so, including the media. And the power a corporation wields to do the same is only growing. It’s critical that the people have tools to resist this, and that those tools are ultimately owned by the people. Allowing a government or a few corporations to own the public conversation is a path towards centralized control.

Oja The Verge framed de post weer naar haar hand. Jack heeft het over open internet, moderatie door het volk en transparantie. Hij rept op het eind een klein stukje omtrent de dreigingen naar ex-medewerkers. Waar begint The Verge mee als headliner?

Jack Dorsey advertises his social networking protocols and says maybe don’t threaten the lives of his old employees, please :')

https://www.theverge.com/(...)se-bluesky-wikileaks
De enige echte.
pi_207074395
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2022 03:12 schreef Rnie het volgende:
Jack's reactie omtrent de Twitter Files. _O_ Jack is wel eerlijk en trekt het boetekleed aan wat betreft fouten die door Twitter in het verleden zijn gemaakt. Grotendeels met hem eens wat betreft open internet, transparantie en moderatie door het volk. Moderatie door het volk moet boven moderatie door Twitter staan.

https://www.getrevue.co/p(...)b&element=issue-card

The biggest mistake I made was continuing to invest in building tools for us to manage the public conversation, versus building tools for the people using Twitter to easily manage it for themselves.

I continue to believe there was no ill intent or hidden agendas, and everyone acted according to the best information we had at the time. Of course mistakes were made. But if we had focused more on tools for the people using the service rather than tools for us, and moved much faster towards absolute transparency, we probably wouldn’t be in this situation of needing a fresh reset (which I am supportive of). Again, I own all of this and our actions, and all I can do is work to make it right.
Back to the principles. Of course governments want to shape and control the public conversation, and will use every method at their disposal to do so, including the media. And the power a corporation wields to do the same is only growing. It’s critical that the people have tools to resist this, and that those tools are ultimately owned by the people. Allowing a government or a few corporations to own the public conversation is a path towards centralized control.

Oja The Verge framed de post weer naar haar hand. Jack heeft het over open internet, moderatie door het volk en transparantie. Hij rept op het eind een klein stukje omtrent de dreigingen naar ex-medewerkers. Waar begint The Verge mee als headliner?

Jack Dorsey advertises his social networking protocols and says maybe don’t threaten the lives of his old employees, please :')

https://www.theverge.com/(...)se-bluesky-wikileaks
Ik begin steeds meer sympathie voor Jack te krijgen, hij is een klassiek voorbeeld van iemand die slachtoffer is van zijn eigen succes.
  woensdag 14 december 2022 @ 07:34:06 #240
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207074690
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 23:04 schreef Korenfok het volgende:
Ik weet niet of dit waar is;

Maar op Reddit een thread:

https://www.reddit.com/r/(...)content=share_button

Dat Twitter geen Oekraine accounts aanneemt en oekrainers geen 2fa , veel media outlets uit Oekraine zijn massaal shadowbanned.

freespeech wordt steeds meer afgebroken onder Musk, of is musk gerussified, of wordt hij gechanteerd, zo heel veel verklaren.
Goh wie had dat nou verwacht
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_207074861
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 07:34 schreef corehype het volgende:

[..]
Ik niet in ieder geval niet.
pi_207075093
Ook wel bijzonder om eerst te eisen dat iedereen op kantoor werkt om daarna geen huur meer te willen betalen.
pi_207075107
Jack kan roepen wat hij wilt, hij heeft zijn payday al gehad :')

Als iemand mijn bedrijf koopt voor 44 miljard terwijl het nauwelijks 20 miljard waard is zou ik ook positief zijn :)

Nu zit Musk ermee opgescheept. Het is niet meer de uitdaging van Jack om Twitter winstgevend te maken. En tot nu toe is Twitter er niet beter uitgekomen voor zover wij kunnen zien.
pi_207075598
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 03:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik begin steeds meer sympathie voor Jack te krijgen, hij is een klassiek voorbeeld van iemand die slachtoffer is van zijn eigen succes.
Inderdaad. Jack is volgens mij ook best nog wel een integere man, die eigenlijk weinig weet had van de woke millenials die Twitter naar hun hand hadden gezet. Hij lijkt mij echt zo iemand die op pakweg Costa Rica in een of andere yoga retreat zat en misschien eens in de week even wat mails de deur uit deed. Ondertussen namen radicale ideologen zoals Yoel Roth en Vijaya Gadde het heft in handen.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 07:34 schreef corehype het volgende:

[..]
Was dit te verwachten dan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207075646
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 08:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ook wel bijzonder om eerst te eisen dat iedereen op kantoor werkt om daarna geen huur meer te willen betalen.
Die rabiaatlinkse vastgoedjongens hebben pech!
  woensdag 14 december 2022 @ 10:19:50 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207075714
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 23:17 schreef Ulx het volgende:
Jack Sweeney zegt dat zijn @:ElonJets is geschadowbanned. Beetje treurig als dat zo is, die gegevens zijn gewoon openbaar.

Geen shadowban meer maar helemaal een ban :{

https://twitter.com/JxckSweeney
https://twitter.com/ElonJet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207075741
Ik vind het tracken van al die privéjets ook maar een beetje creepy. Wat is daar de bedoeling eigenlijk achter?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 14 december 2022 @ 10:41:51 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207075884
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2022 10:23 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind het tracken van al die privéjets ook maar een beetje creepy. Wat is daar de bedoeling eigenlijk achter?
Hartstikke transparant toch?
Huilen dan.
pi_207075885
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2022 10:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Jack is volgens mij ook best nog wel een integere man, die eigenlijk weinig weet had van de woke millenials die Twitter naar hun hand hadden gezet.
Dat valt wel mee met het naar hun hand zetten. Twitter's eigen algoritme was rechts conservatief nieuws gunstiger gezind dan liberaal nieuws. De eersten retweeten massaler dan de laatsten. Dan kan er wel wat geband hier en daar worden, de grote golf van miljoenen tweets had rechtse bias.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207075951
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2022 10:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hartstikke transparant toch?
Maar waarom zou zulke vermeende 'transparantie' nodig zijn?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 10:41 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dat valt wel mee met het naar hun hand zetten. Twitter's eigen algoritme was rechts conservatief nieuws gunstiger gezind dan liberaal nieuws. De eersten retweeten massaler dan de laatsten. Dan kan er wel wat geband hier en daar worden, de grote golf van miljoenen tweets had rechtse bias.
Waar heb je dit gelezen, Vox, WaPo of HuffPost?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')