Als Simon even zijn zonnebril af gedaan had had we zijn ogen kunnen zien.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:07 schreef Za het volgende:
[..]
Vergeleken met de foto in de OP ziet hij er echt veel beter uit, en lijkt hij weer op zichzelf. IMO
Dit is natuurlijk gewoon een vet populaire dooddoener. Als iemand erop vooruit is gegaan, zie je als het goed is de verbeteringen niet maar lijken ze natuurlijk. En als jij dan op straat langs een hele mooie vrouw loopt, kan ze best één of meer ingrepen hebben gehad. Maar dat weet en zie jij dan niet. Jij ziet enkel een erg mooie vrouw.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen MET ingrepen ziet er lelijker uit dan iedereen ZONDER ingrepen. Ik heb nog nooit iemand gezien die erop vooruit is gegaan in ieder geval (als er geen sprake was van een aandoening/verminking etc).
Post gewoon eens foto's ajbquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:00 schreef Za het volgende:
Simon Cowell ziet er vreemd genoeg weer bijna uit als zichzelf:
https://www.leicestermerc(...)tains-talent-8068262
quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Post gewoon eens foto's ajb
oh dat zou inderdaad kunnen. frappant vind ik gewoon dat de mooiste vrouwen uit de showbiz, met geld zat om een goeie ingreep te kunnen betalen, de ingrepen kennelijk laten uitvoeren door een blinde slager. Nog verbazingwekkender is dat ze zich daarna nog in het openbaar durven te vertonen...quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon een vet populaire dooddoener. Als iemand erop vooruit is gegaan, zie je als het goed is de verbeteringen niet maar lijken ze natuurlijk. En als jij dan op straat langs een hele mooie vrouw loopt, kan ze best één of meer ingrepen hebben gehad. Maar dat weet en zie jij dan niet. Jij ziet enkel een erg mooie vrouw.
Hij ziet er iig niet meer zo uitgemergeld uit maar toch heb ik wel het idee dat er iets mis gegaan is met zijn dental implants ofzo.quote:
Echt wel,zelfs in haar jonge jaren.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:35 schreef Za het volgende:
[..]
Is dit een grap?
Sarah Jessica Parker is toch ronduit lelijk, altijd geweest ook.
Lijkt op een filter. En ja ze is verbouwd.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:55 schreef Eightyone het volgende:
Bella Hadid (26 jaar).
[ tweet ]
[ tweet ]
Hier krijg je toch nachtmerries van.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Katie Price heeft onlangs haar 16e boobjob ondergaan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Katie Price heeft onlangs haar 16e boobjob ondergaan.
[ afbeelding ]
De zwelling is weg.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Madonna draait het ook mooi: die beweert dat men niet om kan gaan met oudere vrouwen en dat ze gediscrimineerd wordt. Was ze maar gewoon gracefully old, ze probeert juist krampachtig jong te blijven met ingrepen die haar gezicht vervormen.
Als hij komt opdagen, heb je een opmerkelijk koppel (vooral omdat 'ie in 2014 is overleden).quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:53 schreef BE het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand met een soortgelijke onderkaak! Mss kunnen ze daten?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Als hij komt opdagen, heb je een opmerkelijk koppel (vooral omdat 'ie in 2014 is overleden).
"Cute" is niet direct hoe ik haar zou omschrijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |