Hij ziet er iig niet meer zo uitgemergeld uit maar toch heb ik wel het idee dat er iets mis gegaan is met zijn dental implants ofzo.quote:
Echt wel,zelfs in haar jonge jaren.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:35 schreef Za het volgende:
[..]
Is dit een grap?
Sarah Jessica Parker is toch ronduit lelijk, altijd geweest ook.
Lijkt op een filter. En ja ze is verbouwd.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:55 schreef Eightyone het volgende:
Bella Hadid (26 jaar).
[ tweet ]
[ tweet ]
Hier krijg je toch nachtmerries van.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Katie Price heeft onlangs haar 16e boobjob ondergaan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
De zwelling is weg.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Madonna draait het ook mooi: die beweert dat men niet om kan gaan met oudere vrouwen en dat ze gediscrimineerd wordt. Was ze maar gewoon gracefully old, ze probeert juist krampachtig jong te blijven met ingrepen die haar gezicht vervormen.
Als hij komt opdagen, heb je een opmerkelijk koppel (vooral omdat 'ie in 2014 is overleden).quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:53 schreef BE het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand met een soortgelijke onderkaak! Mss kunnen ze daten?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Als hij komt opdagen, heb je een opmerkelijk koppel (vooral omdat 'ie in 2014 is overleden).
"Cute" is niet direct hoe ik haar zou omschrijvenquote:
nee, ze is ziek. Jammer om te zienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik twijfel een beetje om deze te posten. Selena Gomez gaf zelf al kort geleden aan dat ze was aangekomen door een bepaalde ziekte, maar ik vind haar ogen zo raar staan. Of ligt dat aan mij? [ afbeelding ]
Denk dat de lichtval op de foto ook vreemd is. Geen flatteuze foto maar hoort toch echt niet thuis in dit topic.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik twijfel een beetje om deze te posten. Selena Gomez gaf zelf al kort geleden aan dat ze was aangekomen door een bepaalde ziekte, maar ik vind haar ogen zo raar staan. Of ligt dat aan mij? [ afbeelding ]
Zou je dan nog op je buik kunnen slapen?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet heeft ze een custom made matras waar 2 cirkels op tiethoogte zijn uitgesneden. Dan zou het wel kunnen denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zou je dan nog op je buik kunnen slapen?
Verlopen? Carice is 46 jaar en ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:39 schreef Andromache het volgende:
Kijkt iemand nu Verborgen verleden? Man, ik schrik van Carice van Houten, wat ziet die er verlopen uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ditquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verlopen? Carice is 46 jaar en ziet er prima uit.
Ik heb sowieso niets met Carice, vind haar niet zo bijzonder eigenlijk, maar vind haar niet in dit topic thuis horen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:57 schreef vencodark het volgende:
Dat haar en die zware make-up vind ik niet erg mooi maar verder: mwa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |