nee, ze is ziek. Jammer om te zienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik twijfel een beetje om deze te posten. Selena Gomez gaf zelf al kort geleden aan dat ze was aangekomen door een bepaalde ziekte, maar ik vind haar ogen zo raar staan. Of ligt dat aan mij? [ afbeelding ]
Denk dat de lichtval op de foto ook vreemd is. Geen flatteuze foto maar hoort toch echt niet thuis in dit topic.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik twijfel een beetje om deze te posten. Selena Gomez gaf zelf al kort geleden aan dat ze was aangekomen door een bepaalde ziekte, maar ik vind haar ogen zo raar staan. Of ligt dat aan mij? [ afbeelding ]
Zou je dan nog op je buik kunnen slapen?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Katie Price heeft onlangs haar 16e boobjob ondergaan.
[ afbeelding ]
Wie weet heeft ze een custom made matras waar 2 cirkels op tiethoogte zijn uitgesneden. Dan zou het wel kunnen denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zou je dan nog op je buik kunnen slapen?
Verlopen? Carice is 46 jaar en ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:39 schreef Andromache het volgende:
Kijkt iemand nu Verborgen verleden? Man, ik schrik van Carice van Houten, wat ziet die er verlopen uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ditquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verlopen? Carice is 46 jaar en ziet er prima uit.
Ik heb sowieso niets met Carice, vind haar niet zo bijzonder eigenlijk, maar vind haar niet in dit topic thuis horen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:57 schreef vencodark het volgende:
Dat haar en die zware make-up vind ik niet erg mooi maar verder: mwa.
Nou ja, we kennen deze look toch al vrij lang?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niets met Carice, vind haar niet zo bijzonder eigenlijk, maar vind haar niet in dit topic thuis horen.
Dat wel, maar ik vind haar niet echt echt niet verspookt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, we kennen deze look toch al vrij lang?
Ik zocht foto’s van tig jaar geleden en ze is qua uiterlijk wel heel erg veranderd ten opzichte van haar (hele) jonge zelf.
Wat wel enorm opvalt bij Cariës: van kindergebitje / kleine tandjes naar fikse slagtanden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:39 schreef Andromache het volgende:
Kijkt iemand nu Verborgen verleden? Man, ik schrik van Carice van Houten, wat ziet die er verlopen uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Hooi. Met betrekking tot die melktanden niet? Haha, scheelt 40%, voor en na de facingsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Het zal aan mij liggen maar ik zie eigenlijk geen verschil?
Ja, die wel. Maar het gaat hier om plastisch chirurgie. Zover ik weet word je niet geopereerd bij dentals. Ik zie niets om van te schrikken en zie weinig verschil.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Met betrekking tot die melktanden niet? Haha, scheelt 40%, voor en na de facings
I know. Maar was meer een constatering dat er iets niet klopte tussen de twee vertoonde pics.. Want voorheen een melkgebitje, wist ik nog. Viel me net pas op dat het anders was nu. Even gegoogeld en indeed, wat opgeknapt met facings. Verder geen schande. Zou het zelluf ook hebben laten doen als ik die melktandjes had.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, die wel. Maar het gaat hier toch om plastisch chirurgie. Zover ik weet wordt je niet geopereerd bij dentals. Ik zie niets om van te schrikken en zie weinig verschil.
Waarom wordt haar oude gebit een melktandengebit genoemd? Ik zie er niets raars of kinderlijks aan. In mijn optiek vormde haar oude gebit een groot deel van haar charme. Ik snap weinig van die hang naar facings.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Met betrekking tot die melktanden niet? Haha, scheelt 40%, voor en na de facings
Ze zou wel erg goed een andere make up artist kunnen gebruiken, zo zonde dit soort miskleunen met die clownslippen enzoquote:Op zondag 26 februari 2023 08:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Carice hier wel horen, in ieder geval wat speculatie betreft. Ik kan er de vinger niet op leggen, maar ze ziet er al een tijd merkwaardig uit. Misschien zijn het de facings in combinatie met make-up en ogenschijnlijke levensmoeheid. Zelf ontkent ze botox te gebruiken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die onderste foto schrok ik wel hoor.quote:Op zondag 26 februari 2023 08:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Carice hier wel horen, in ieder geval wat speculatie betreft. Ik kan er de vinger niet op leggen, maar ze ziet er al een tijd merkwaardig uit. Misschien zijn het de facings in combinatie met make-up en ogenschijnlijke levensmoeheid. Zelf ontkent ze botox te gebruiken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit nog altijd beter dan foto's met haar bestie Halina Reijn die altijd quasi-geil naast Carice staat omdat ze naast Carice staat. Ik vind de trend van strakgetrokken koppies niet mooi maar uitstraling doet ook veel..quote:Op zondag 26 februari 2023 09:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Van die onderste foto schrok ik wel hoor.![]()
Nondepielekes..Het ziet er een beetje uit alsof als je met een speld in haar gezicht zou prikken het leeg zou lopen.
De onderste foto is de foto waarop ze er wat mij betreft juist het normaalst uitzietquote:Op zondag 26 februari 2023 09:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Van die onderste foto schrok ik wel hoor.![]()
Nondepielekes..Het ziet er een beetje uit alsof als je met een speld in haar gezicht zou prikken het leeg zou lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |