Er zal misschien wel een selectie aan oudere beroemdheden zijn die er echt goed uitzien juist dankzij plastische chirurgie of behandelingen of whatever, maar dat we simpelweg niet weten of kunnen zien dat ze onnatuurlijk zijn. Dat later blijkt dat Liv Tyler al sinds d'r 20e in de steigers staat ofzoquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen MET ingrepen ziet er lelijker uit dan iedereen ZONDER ingrepen. Ik heb nog nooit iemand gezien die erop vooruit is gegaan in ieder geval (als er geen sprake was van een aandoening/verminking etc).
Katja moest nog 20 worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zal misschien wel een selectie aan oudere beroemdheden zijn die er echt goed uitzien juist dankzij plastische chirurgie of behandelingen of whatever, maar dat we simpelweg niet weten of kunnen zien dat ze onnatuurlijk zijn. Dat later blijkt dat Liv Tyler al sinds d'r 20e in de steigers staat ofzo
Speelde die ook in Pet Sematary joh?quote:
Nou ja, ineens?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ineens dikke jopen en een relatief platte buik. Dat heeft niks met fit te maken. Lijkt ook meer taille gekregen. Ze heeft het lichaam van Kim K overgenomen.
Ja ineens waren de verhoudingen anders. Maar goed blijf geloven dat ze fit is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, ineens?
Ze heeft een paar jaar terug een tweeling gekregen en haar moeder is bijv. ook niet bepaald plat wat haar borsten betreft. Het kan dus best dat die tetten na de zwangerschap eraan gebleven zijn.
Maar afgezien van die borsten, die wellicht minstens gelift zijn, Beyoncé heeft altijd een afgetraind lichaam gehad. Geen vrouw met spillepoten maar zeker geen vetrollen die nu ineens weg zijn.
Ik vond het wel een lelijke foto.
Waarom zou Beyonce niet fit kunnen zijn dan? Omdat ze geen droog afgetraind lichaam heeft?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja ineens waren de verhoudingen anders. Maar goed blijf geloven dat ze fit is.
Die borstenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:56 schreef Tokay het volgende:
Nog eentje, ter illustratie.
Madonna nu …![]()
[ link | afbeelding ]
… versus ooit![]()
[ link | afbeelding ]
Waarom toch?
gaat vooral over het gezicht imo. Oh, en overdreven injecties zoals een enorme reet of van die super neptieten.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:09 schreef vencodark het volgende:
Hooguit een borstvergroting, nu ik foto’s uit 2020 bijv. terugkijk. Maar de rest van haar lichaam is zoals altijd.
Maakt haar overigens nog steeds niet verspookt.
Of is nu elke ingreep geschikt voor dit topic?
Wowquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:53 schreef Danny het volgende:
Meg Ryan
[ afbeelding ]
Melanie Griffith
[ afbeelding ]
Ik krijg "Danger, High Voltage!" vibes van dat paard.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:41 schreef Molo het volgende:
Uitgestreken kop in andere kleur schmink dan rest van het lijf is ook wel echt geen porem hoor.
Naast dat het gewoon een ongelooflijk tacky foto is zo op dat neppaard. Wat bezielt mensen toch
When we touch, and when we kissquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg "Danger, High Voltage!" vibes van dat paard.
Bij Op1 zat ze ook, samen met Ruud (ogen laten doen) en Lucille Werner (ook strakgetrokken). Olcay lijkt minder op zichzelf, Ruud ook. Jammer.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:53 schreef Ceviche het volgende:
Ik zie Olcay Gulsen nu in de live-uitzending voor giro 555 en die ziet er zó anders uit, ik herkende haar eerst niet.
Verspookt is het nou ook weer niet maar ze lijkt ook niet echt meer op zichzelf (naar mijn mening dan).
Ja, ik dacht inderdaad ook aan een ingreep aan de ogen, en rond haar mond zag het er ook anders uit maar dat zou misschien botox/fillers kunnen zijn. Ik dacht wel meteen dat het Olcay was toen ze in beeld kwam, maar toen meteen daarna dacht ik: oh, toch niet. Maar toch wel dusquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij Op1 zat ze ook, samen met Ruud (ogen laten doen) en Lucille Werner (ook strakgetrokken). Olcay lijkt minder op zichzelf, Ruud ook. Jammer.
https://op1npo.nl/2023/02(...)aucratie-in-de-zorg/
Madonna draait het ook mooi: die beweert dat men niet om kan gaan met oudere vrouwen en dat ze gediscrimineerd wordt. Was ze maar gewoon gracefully old, ze probeert juist krampachtig jong te blijven met ingrepen die haar gezicht vervormen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:11 schreef Prego het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel zingen over hoe sterk en onafhankelijk ze zijn en dat het ze niets kan schelen wat anderen van ze denken
Heeftie z'n gebit niet in ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:00 schreef Za het volgende:
Simon Cowell ziet er vreemd genoeg weer bijna uit als zichzelf:
https://www.leicestermerc(...)tains-talent-8068262
Vergeleken met de foto in de OP ziet hij er echt veel beter uit, en lijkt hij weer op zichzelf. IMOquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:03 schreef loveli het volgende:
Zonnebril op en lippen op elkaar. Ja, bijna zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |