Erg hè, ik zag haar net ook op de voorpagina van De Telegraafquote:
De "arts" die dat op z'n geweten heeft (Daniel Serrano), is 20 jaar geleden al aangeklaagd.quote:
Ja ok zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:11 schreef loveli het volgende:
[..]
De "arts" die dat op z'n geweten heeft (Daniel Serrano), is 20 jaar geleden al aangeklaagd.
https://nypost.com/2004/1(...)of-angrylumpy-stars/
En in 2006 veroordeeld.
https://www.theguardian.com/world/2006/dec/07/usa.edpilkington
Maarja, als je er op 77-jarige leeftijd nog zo uitziet, dan is dat eigenlijk geweldig. Heb je wel eens gezien hoe de gemiddelde (Nederlandse) vrouw eruit ziet als ze 77 zijn? Oude omaatjes hoor. Closeup zie je wel dat er flink aan Priscilla gesleuteld is maar van een afstandje ziet ze er toch 30 jaar jonger uit dan veel leeftijdsgenotenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Elvis zijn ex.[ link | afbeelding ] Met Lisa die verleden week is overleden [ link | afbeelding ]
Ik vind het curieus dat je het 'geweldig' noemt. Adjectieven die mij te binnen schieten zijn 'verschrikkelijk', 'tragisch' en 'meelijwekkend'.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:35 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Maarja, als je er op 77-jarige leeftijd nog zo uitziet, dan is dat eigenlijk geweldig. Heb je wel eens gezien hoe de gemiddelde (Nederlandse) vrouw eruit ziet als ze 77 zijn? Oude omaatjes hoor. Closeup zie je wel dat er flink aan Priscilla gesleuteld is maar van een afstandje ziet ze er toch 30 jaar jonger uit dan veel leeftijdsgenoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]iedere keer weer denk ik dat het niet erger kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nightmare feul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
Ziet er wat gek uit op die ene foto maar dat is geen onderlip maar haar tong (ze steekt hem uit).quote:
Niks mis met een beetje tong.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ziet er wat gek uit op die ene foto maar dat is geen onderlip maar haar tong (ze steekt hem uit).
quote:
Die voorgevelquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:56 schreef Tokay het volgende:
Nog eentje, ter illustratie.
Madonna nu …![]()
[ link | afbeelding ]
… versus ooit![]()
[ link | afbeelding ]
Waarom toch?
Wat ik het meeste zonde vind. Zij heeft echt de allermooiste ogen. Van die grote ogen waar je echt een palet oogschaduw op kwijt kan. Nu lijken haar ogen echt oogjes met die wimpers en de fillers onder haar ogen duwen ze nog dieper in waardoor ze nog kleiner lijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:56 schreef Tokay het volgende:
Nog eentje, ter illustratie.
Madonna nu …![]()
[ link | afbeelding ]
… versus ooit![]()
[ link | afbeelding ]
Waarom toch?
Ik denk ook dat Madonna een vrouw was die natuurlijk mooi oud geworden zou zijn. Of ik sla de plank misquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ik het meeste zonde vind. Zij heeft echt de allermooiste ogen. Van die grote ogen waar je echt een palet oogschaduw op kwijt kan. Nu lijken haar ogen echt oogjes met die wimpers en de fillers onder haar ogen duwen ze nog dieper in waardoor ze nog kleiner lijken.
[ afbeelding ]
Behalve dat ze echt mijn Idool met een hoofdletter was, vond ik haar echt zo prachtig.
[ afbeelding ]
Nou ja. Het is een Photoshoot. Natuurlijk wordt dat een beetje glad gestreken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:39 schreef potjecreme het volgende:
Het blijft een verdrietig fenomeen dat vrouwen half naakt "moeten" voor aandacht.
Alleen fotoshop of ook een lipo? Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
Ineens dikke jopen en een relatief platte buik. Dat heeft niks met fit te maken. Lijkt ook meer taille gekregen. Ze heeft het lichaam van Kim K overgenomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja. Het is een Photoshoot. Natuurlijk wordt dat een beetje glad gestreken.
Maar Beyoncé is verder topfit.
Dat had ik bij het meest recente seizoen ook. Van aantrekkelijk ging ze naar walgelijk. Ik zal nooit begrijpen waarom mensen zichzelf opzettelijk zo toetakelen. Zien ze niet hoe verminkt iedereen eruit ziet die dit soort ingrepen laat doen ofzo??quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:55 schreef Marsenal het volgende:
Die vrouw van the Boys heeft ook echt haar hele voorkomen vernield. Als ze nu auditie zou doen zou ze de rol niet krijgen.
Zo jong, zo mooi, en toch de boel verbouwen. Tja.
Ik vind Meg Ryan nog steeds het meest trieste voorbeeld.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat had ik bij het meest recente seizoen ook. Van aantrekkelijk ging ze naar walgelijk. Ik zal nooit begrijpen waarom mensen zichzelf opzettelijk zo toetakelen. Zien ze niet hoe verminkt iedereen eruit ziet die dit soort ingrepen laat doen ofzo??
En Lara Flynn Boyle van Twin Peaks.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind Meg Ryan nog steeds het meest trieste voorbeeld.
Eergisteren nog naar Sleepless in Seattle geweest in de Pathé Classic. Onvoorstelbaar hoe leuk die was en hoe lelijk die inmiddels is gemaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind Meg Ryan nog steeds het meest trieste voorbeeld.
Beter plaats je bij de na foto een net zo geposeerde foto als bij de voor. Op onverwachte foto's ziet iedereen er onflatteus uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:53 schreef Danny het volgende:
Meg Ryan
[ afbeelding ]
Melanie Griffith
[ afbeelding ]
Klopt, maar iedereen MET ingrepen ziet er lelijker uit dan iedereen ZONDER ingrepen. Ik heb nog nooit iemand gezien die erop vooruit is gegaan in ieder geval (als er geen sprake was van een aandoening/verminking etc).quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:01 schreef potjecreme het volgende:
Ja, Iedereen ziet er beter uit in zijn jonge jaren vs wat ouder. Ook zonder ingrepen.
google gewoon naar 'meg ryan 2022' ofzo. Zou het bijzonder knap vinden als je een foto vindt waarop ze er niet als opblaaspop uit ziet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Beter plaats je bij de na foto een net zo geposeerde foto als bij de voor. Op onverwachte foto's ziet iedereen er onflatteus uit.
Bella Hadidquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen MET ingrepen ziet er lelijker uit dan iedereen ZONDER ingrepen. Ik heb nog nooit iemand gezien die erop vooruit is gegaan in ieder geval (als er geen sprake was van een aandoening/verminking etc).
Maar ondertussen wel zingen over hoe sterk en onafhankelijk ze zijn en dat het ze niets kan schelen wat anderen van ze denkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat is de keerzijde van alle roem. Jarenlang meedraaien in een wereld waar een perfect uiterlijk de boventoon voert. Je moet van goede huizen komen als dat niks met je doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |