Erg hè, ik zag haar net ook op de voorpagina van De Telegraafquote:
De "arts" die dat op z'n geweten heeft (Daniel Serrano), is 20 jaar geleden al aangeklaagd.quote:
Ja ok zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:11 schreef loveli het volgende:
[..]
De "arts" die dat op z'n geweten heeft (Daniel Serrano), is 20 jaar geleden al aangeklaagd.
https://nypost.com/2004/1(...)of-angrylumpy-stars/
En in 2006 veroordeeld.
https://www.theguardian.com/world/2006/dec/07/usa.edpilkington
Maarja, als je er op 77-jarige leeftijd nog zo uitziet, dan is dat eigenlijk geweldig. Heb je wel eens gezien hoe de gemiddelde (Nederlandse) vrouw eruit ziet als ze 77 zijn? Oude omaatjes hoor. Closeup zie je wel dat er flink aan Priscilla gesleuteld is maar van een afstandje ziet ze er toch 30 jaar jonger uit dan veel leeftijdsgenotenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Elvis zijn ex.[ link | afbeelding ] Met Lisa die verleden week is overleden [ link | afbeelding ]
Ik vind het curieus dat je het 'geweldig' noemt. Adjectieven die mij te binnen schieten zijn 'verschrikkelijk', 'tragisch' en 'meelijwekkend'.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:35 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Maarja, als je er op 77-jarige leeftijd nog zo uitziet, dan is dat eigenlijk geweldig. Heb je wel eens gezien hoe de gemiddelde (Nederlandse) vrouw eruit ziet als ze 77 zijn? Oude omaatjes hoor. Closeup zie je wel dat er flink aan Priscilla gesleuteld is maar van een afstandje ziet ze er toch 30 jaar jonger uit dan veel leeftijdsgenoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]iedere keer weer denk ik dat het niet erger kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nightmare feul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
Ziet er wat gek uit op die ene foto maar dat is geen onderlip maar haar tong (ze steekt hem uit).quote:
Niks mis met een beetje tong.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ziet er wat gek uit op die ene foto maar dat is geen onderlip maar haar tong (ze steekt hem uit).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |