abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 13 december 2022 @ 09:46:19 #181
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_207063233
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 23:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zo veel users hier die geweld verheerlijken. Ik geloof zo dat zij tot hetzelfde in staat zijn in een oorlog na het lezen van Ordinary Men.
En het mooie is dat er een nogal dikke kans is dat jij het ook bent. We zijn immers allen mensen en als er iets is waar we goed in zijn is het kapot maken van elkaar en de wereld om ons heen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207063240
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2022 09:06 schreef vosss het volgende:
Ba het opblazen van die brug bij de krim en het ontploffen van de nordstreams is het al even rustig.

Ik verwacht op korte termijn wel weer wat groots zegmaar. Benieuwd wat het deze keer gaat zijn.
Ligt er een beetje aan wat je korte termijn noemt. Hoogst waarschijnlijk zal het volgende grote Oekrainse offensief zich op Melitopol concentreren. Mochten de oekrainers Melitopol bevrijden dan zijn alle Russische troepen op de Krim en in Kherson Oblast volledig afhankelijk van de Kerch brug. Daarmee wordt het voor de Russen erg lastig om hun troepen in de Kherson Oblast en de Krim te bevoorraden. Die posities zijn dan waarschijnlijk onhoudbaar.

Ik denk niet dat Oekraine dit offensief al in december gaat uitvoeren. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk komende maand(en) de Russische logistieke infrastructuur, commando centra, luchtverdediging en posities zoveel mogelijk proberen onschadelijk te maken voordat ze daadwerkelijk meters gaan maken.
  dinsdag 13 december 2022 @ 11:55:47 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207064489
quote:
Russian forces should withdraw from Ukraine this Christmas, Zelenskyy says

Ukraine’s President Volodymyr Zelenskyy called on Russian forces to withdraw from Ukraine this Christmas as he addressed leaders of the Group of Seven on Monday.

“Very soon we’ll have holidays celebrated by billions of people. Christmas - according to the Gregorian calendar or the New Year and Christmas - according to the Julian calendar. This is the time for normal people to think about peace, not aggression. I suggest Russia to at least try to prove that it is capable of abandoning the aggression,” Zelenskyy said in his address to G-7 leaders who met virtually Monday.

“The occupier must leave. It will certainly happen. I see no reason why Russia should not do it now – at Christmas. The answer from Moscow will show what they really want – further confrontation with the world or finally [a] cessation of the aggression. The one who brought the war upon us has to take it away,” Zelenskyy said.

Zelenskyy suggested a “Global Peace Formula” summit should be convened at which Ukraine’s proposals could be discussed.

“It would be right to start the withdrawal of Russian troops from the internationally recognized territory of Ukraine this Christmas. If Russia withdraws its troops from Ukraine, it will ensure a lasting cessation of hostilities,” he added.

https://www.cnbc.com/2022(...)-war-in-ukraine.html
pi_207064518
twitter

Genoeg support helaas nog.
  dinsdag 13 december 2022 @ 12:01:19 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207064547
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 11:59 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Tering _O- :')
  dinsdag 13 december 2022 @ 12:01:48 #186
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207064551
quote:
[ twitter ]
Die krijgen straks als dank een blok ijs en een handdoekenset *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207064676
Die brug in Melitopol is mogelijk opgeblazen door special ops.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 13 december 2022 @ 12:14:33 #188
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207064696
quote:
[ twitter ]
Wat een genot trouwens die website _O-

quote:
Vladimir Gostyukhin stopte met communiceren met familieleden vanwege Oekraïne: de galerie van de kunstenaar

In de familie van de 76-jarige kunstenaar Vladimir Gostyukhin brak een conflict uit te midden van politieke meningsverschillen. Volgens de Truckers-ster stopte hij met communiceren met zijn zus en onwettige dochter, die zijn opvattingen over een speciale militaire operatie niet steunden. Gostyukhin zelf heeft er herhaaldelijk voor gepleit.

De acteur gaf toe dat het "onmogelijk is om met zijn zus te praten". De filmacteur werd hysterisch toen hij "anti-Russische spraak" zag in een brief van een familielid. Op dezelfde basis verbrak hij de communicatie met zijn buitenechtelijke dochter Alexandra, die momenteel met haar Afro-Amerikaanse man in de Verenigde Staten woont. "Ze zijn daar gek geworden. De dochter koos de Amerikaanse kant," zei Gostyukhin.

Bekijk privéfoto's van de beroemde acteur in onze reportage.

https://www.mk.ru/photo/gallery/31717-615195.html
En wij hebben het over de gezondheid van Poetin en zij over Zelensky :D

https://www.mk.ru/politic(...)anii-zelenskogo.html
pi_207064723
twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 13 december 2022 @ 13:20:59 #190
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_207065332
twitter

We weten allemaal wat dat betekent :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207065488
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_207065668
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:20 schreef Tokamak het volgende:
[ twitter ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas denk ik dat het deze keer wel een uitzondering is.
pi_207065712
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:49 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
In Rusland (en bezette gebieden) zijn mensen 8+ jaar gebrainwashed dat het maar allemaal ratten en Nazi's zijn welke hoognodig uitgeroeid moeten worden. Dus ja, ze weten in Oekraine heel goed dat Rusland niet gaat ophouden en zeker niet met "kerst".
pi_207065754
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 08:45 schreef galantis het volgende:

[..]
Ik zie het als een noodzakelijk kwaad maar het blijven arme drommels die door toedoen van een achterlijk regime de vernieling in worden geholpen. Genoeg stoer praat hier maar als je er echt bij bent dan piep je wel anders, wie er ook aan flarden wordt geschoten.
Part and parcel of living in a third world shithole.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207065959
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:53 schreef Joppiez het volgende:

[..]
In Rusland (en bezette gebieden) zijn mensen 8+ jaar gebrainwashed dat het maar allemaal ratten en Nazi's zijn welke hoognodig uitgeroeid moeten worden. Dus ja, ze weten in Oekraine heel goed dat Rusland niet gaat ophouden en zeker niet met "kerst".
Ik denk dat je niet gek moet staan te kijken dat ze met kerst (vooral de kerstavond) juist bergen raketten en drones gaan afvuren. Dat is de ideale manier om te zieken en te pesten. Het is alleen de vraag welke datum ze nemen aangezien kerst op een andere datum is in de orthodoxe kerk.
  dinsdag 13 december 2022 @ 14:16:29 #196
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_207066079
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:49 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, maar toch lijken er een paar interessante dingen uit te halen.

- Er wordt blijkbaar gepraat over een terugtrekking. Het is niet van de tafel
- Hij heeft het over Oekraine. Het was toch nieuw Russisch gebied?
  dinsdag 13 december 2022 @ 14:29:05 #197
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207066302
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:20 schreef Tokamak het volgende:
[ twitter ]

SPOILER
Hij wil persé dooie Russische soldaten met kerst.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 13 december 2022 @ 14:31:48 #198
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207066366
Nice

twitter
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 13 december 2022 @ 14:32:44 #200
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207066399
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 14:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Stadsgevechten in Bakhmut

https://www.reddit.com/r/(...)cs_have_entered_the/
Wagner PMCs have entered the urban area of Bakhmut and fighting has started there.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag ook gevangen genomen Oekraïners
-Rabia Al-Basri
pi_207066870
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 00:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nee, dat is hij niet. En indien wel denk ik niet dat zijn orders dan opgevolgd gaan worden.
Hebben we in Nederland wel genoeg ondergrondse bunkers etc?

Zijn volgelingen zijn misschien net zo gestoord als hij. Of misschien gestoorder. Oekraïne moet hoe dan ook doorgaan met de opmars.
pi_207067155
Als je die filmpjes op het 1420-kanaal op youtube bekijkt dan lijkt het toch wel of er meer weerstand onder de Russische bevolking begint te ontstaan, er zijn er toch meer die zich uit durven te spreken tegen het overheidsbeleid.
En dan heb je natuurlijk nog de stroom aan gebrainwashte figuren met hun "we need to defend the Motherland", alsof de Oekraïense vlag anders in Moskou gewapperd had zonder hun speciale militaire operatie. En maar hopen dat alle Europeanen doodvriezen of van de honger omkomen deze winter.

:')
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_207067275
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 15:11 schreef polderturk het volgende:

[..]
Hebben we in Nederland wel genoeg ondergrondse bunkers etc?

Zijn volgelingen zijn misschien net zo gestoord als hij. Of misschien gestoorder. Oekraïne moet hoe dan ook doorgaan met de opmars.
Nee wij hebben er vrijwel geen.
pi_207067407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 15:57 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Nee wij hebben er vrijwel geen.
Waar zijn we mee bezig? Waar kan ik naartoe als er een kernoorlog uitbreekt?

Ik wil kamervragen zien.

Als die smeerlap Poetin ons met een kernoorlog bedreigt, dan moeten het volk wel opties hebben. Ik wil ondergrondse tunnelsystemen.
  dinsdag 13 december 2022 @ 16:18:49 #209
269692 Divje
brr brr patapim
pi_207067490
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 16:10 schreef polderturk het volgende:

[..]
Waar zijn we mee bezig? Waar kan ik naartoe als er een kernoorlog uitbreekt?

Ik wil kamervragen zien.

Als die smeerlap Poetin ons met een kernoorlog bedreigt, dan moeten het volk wel opties hebben. Ik wil ondergrondse tunnelsystemen.
Begin met graven zou ik zeggen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_207067505
Begin van de oorlog was daar al een artikel over:

https://eenvandaag.avrotr(...)ben-we-wel-recht-op/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')