Ik zag ook gevangen genomen Oekranersquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Stadsgevechten in Bakhmut
https://www.reddit.com/r/(...)cs_have_entered_the/
Wagner PMCs have entered the urban area of Bakhmut and fighting has started there.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben we in Nederland wel genoeg ondergrondse bunkers etc?quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is hij niet. En indien wel denk ik niet dat zijn orders dan opgevolgd gaan worden.
Nee wij hebben er vrijwel geen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hebben we in Nederland wel genoeg ondergrondse bunkers etc?
Zijn volgelingen zijn misschien net zo gestoord als hij. Of misschien gestoorder. Oekrane moet hoe dan ook doorgaan met de opmars.
Waar zijn we mee bezig? Waar kan ik naartoe als er een kernoorlog uitbreekt?quote:
Begin met graven zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waar zijn we mee bezig? Waar kan ik naartoe als er een kernoorlog uitbreekt?
Ik wil kamervragen zien.
Als die smeerlap Poetin ons met een kernoorlog bedreigt, dan moeten het volk wel opties hebben. Ik wil ondergrondse tunnelsystemen.
Volgens mij niet. Maar ik ben nog steeds van mening dat er geen kernoorlog komt omdat Rusland zich dat niet kan veroorloven.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hebben we in Nederland wel genoeg ondergrondse bunkers etc?
Zijn volgelingen zijn misschien net zo gestoord als hij. Of misschien gestoorder. Oekrane moet hoe dan ook doorgaan met de opmars.
Als het daadwerkelijk tot een kernoorlog komt kun je beter meteen doodgaan dan dat je daarna moet overleven in een post apocalyptische samenleving.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik wil kamervragen zien.
Als die smeerlap Poetin ons met een kernoorlog bedreigt, dan moeten het volk wel opties hebben. Ik wil ondergrondse tunnelsystemen.
"Many bunkers are connected with one another by tunnels that are dozens of kilometres long."quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar ik ben nog steeds van mening dat er geen kernoorlog komt omdat Rusland zich dat niet kan veroorloven.
Ik vertrouw die fascisten voor geen meter. Waarom investeren ze nu veel in bunkers?quote:The journalists reported that there are dozens of such facilities in the capital of the Russian Federation in different locations: Luchnikov Lane (not far from Lubyanka Square, site of the FSB headquarters and prison), Krestovozdvizhensky Lane (near the Ministry of Defence), and Taganka (near Stalin’s bunker). A lot of them are also concentrated around the former wasteland that diggers call Ramenki-43, saying there is an entire underground city on that site that is connected to the Kremlin by tunnels.
Additionally, there are underground shelters under Putin’s palace in the town of Gelendzhik.
The journalists investigating the matter believe that there is another bunker in Mount Yamantau, in a well-hidden town in the Urals called Mezhgorye; it lies to the south of Yekaterinburg and somewhere between Magnitogorsk and Ufa.
The "closed administrative territorial formation" (secret cities, known as ZATO in Russian) of Mezhgorye appeared, combining two military settlements, Beloretsk-15 and Beloretsk-16, located 20 kilometres from one another. In general, about 15,000 people live there. Even locals can enter the city only with special permits.
The journalists pointed out that some work in Mount Yamantau has intensified lately. A lot of money is being spent on it. Russian aircraft have imposed a no-fly zone over the mountain, and it is difficult to get there by foot.
How dare theyquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
"Many bunkers are connected with one another by tunnels that are dozens of kilometres long."
Stel je hebt 50 km aan tunnels. Stel de tunnels zijn 10 m breed. Dat is 50 miljoen m2. Daar kan je heel moskou in kwijt bij een kernoorlog.
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2022/12/1/7378806/
[..]
Ik vertrouw die fascisten voor geen meter. Waarom investeren ze nu veel in bunkers?
Ze gaan de hele bevolking daar in proppen en dreigen met een atoomaanval.
Nergens. Het Witte Huis houdt allicht achter de schermen rekening met zo'n scenario. Maar die scenario's hebben wij echt niet. Take it like a man en hopen dat je buiten de radius van de bom bent. En dan misschien jaartje leven zoals in The Road waarna je vermagerd overlijdt aan kanker.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:10 schreef polderturk het volgende:
Jij bent niet goedquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
"Many bunkers are connected with one another by tunnels that are dozens of kilometres long."
Stel je hebt 50 km aan tunnels. Stel de tunnels zijn 10 m breed. Dat is 50 miljoen m2. Daar kan je heel moskou in kwijt bij een kernoorlog.
[..]
Ik vertrouw die fascisten voor geen meter. Waarom investeren ze nu veel in bunkers?
En dan? Hoe lang denk jij water en voedsel te hebben in die tunnels? Denk toch eens na, man, er is geen enkel nut om in zo'n tunnel langzaam dood te gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
[..]
Net zoals opa het vertelde.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:42 schreef slashdotter3 het volgende:
Met je tank door de modder proberen te komen
[ twitter ]
Bij een kernoorlog heb ik liever zo’n bom recht op mijn kop dan dat ik de aftermath moet doorstaan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik wil kamervragen zien.
Ben toch blij dat ik het onderhoud aan die voertuigen niet hoef te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Relax. Seoul heeft ook een giga netwerk van metro stelsels, bunkers en overlevingscaches. Gasmaskers in elk station, water aansluitingen, veel wc's, etc.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
[..]
Voorlopig geen offensief van beide kantenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |