De vlaamse misschien...quote:Op maandag 12 december 2022 11:32 schreef engine het volgende:
Martin vindt Wie is de Mol het leipste van alles.
Nouja hij maakte maar een grapje gelukkigquote:Op maandag 12 december 2022 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dan als ze geen contact met de buitenwereld hebben?
ja, hoorde ik ook... voetbal wellicht?quote:Op maandag 12 december 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
Broertje van tiano speelde in sofia? Bulgarije
Ja wat is zijn achternaam?quote:Op maandag 12 december 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ja, hoorde ik ook... voetbal wellicht?
Ja zag het jaquote:
Had niet anders verwacht van meneer grootmuil. Hij wilde toch een mooi bedrag voor de nieuwe manenger achterlaten?quote:Op maandag 12 december 2022 11:36 schreef mootie het volgende:
Jeff neemt ook geen enkele verantwoordelijkheid voor het gebrek aan geld nu.
Ze hebben geen geld meerquote:Op maandag 12 december 2022 11:38 schreef mario390 het volgende:
hoezo zijn deze idioten niet fähig dann
wc papier te bestellen wanneer het nodig
is?![]()
Misschien staat er straks ook een grote kerstboom naast die klimpaal.quote:Op maandag 12 december 2022 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zag het ja
Iets in die paal gooien ofzo
Eerst erin klimmen
Het ligt altijd aan anderen , vooral de mensen zonder IQquote:Op maandag 12 december 2022 11:36 schreef mootie het volgende:
Jeff neemt ook geen enkele verantwoordelijkheid voor het gebrek aan geld nu.
Dat zijn de mensen die niet roken en drinken.quote:Op maandag 12 december 2022 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan anderen , vooral de mensen zonder IQ
en vraag an jou? hoezo will je elke week enquote:
Er zijn er nu 2 die het willen aanvragenquote:Op maandag 12 december 2022 11:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
en vraag an jou? hoezo will je elke week en
eliminatie? van jou is het dann in april over
je weet al dat ze niet meer willen dat ze 24 ur
aanvragen
Zeg ik dat?quote:Op maandag 12 december 2022 11:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
en vraag an jou? hoezo will je elke week en
eliminatie? van jou is het dann in april over
je weet al dat ze niet meer willen dat ze 24 ur
aanvragen
Die lijkt er flink op. Dat is 'mquote:Op maandag 12 december 2022 11:42 schreef ledn81 het volgende:
vind net die attractie online.. paal hangen is het
https://www.bing.com/imag(...)jaxhist=0&ajaxserp=0
quote:Op maandag 12 december 2022 11:42 schreef ledn81 het volgende:
vind net die attractie online.. paal hangen is het
https://www.bing.com/imag(...)jaxhist=0&ajaxserp=0
Dat moeten de bewoners doen met 'n rietjequote:Op maandag 12 december 2022 11:38 schreef freaky40 het volgende:
Ze moeten dat luchtkussen nog opblazen zo te zien. Rodeostier?
om dat ze dom zijn,dom zo als dequote:
¤ 242, leuk voor op de COS nieuwjaarsborrelquote:Op maandag 12 december 2022 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die lijkt er flink op. Dat is 'm
Jij gaat hangen en wij zuipen en rokenquote:Op maandag 12 december 2022 11:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
¤ 242, leuk voor op de COS nieuwjaarsborrel
nee lez hier metquote:Op maandag 12 december 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er nu 2 die het willen aanvragen
Kijk je nog wel Mario ?
Misschien handig om dan ook wat streams te kijken.quote:
Klopt hoop ik ookquote:Op maandag 12 december 2022 11:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zei " ik hoop op en eliminatie
het werkt nietquote:Op maandag 12 december 2022 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien handig om dan ook wat streams te kijken.
Volgens mijquote:
Hoe lang voor hoeveelquote:Op maandag 12 december 2022 11:48 schreef R0T29 het volgende:
Het is me niet duidelijk wat ze nu kunnen verdienen
Ja .. ik baal steeds meer van dit programmaquote:Op maandag 12 december 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij
Was het een eliminatie
Wederom
Zeiden ze ook niet.quote:Op maandag 12 december 2022 11:48 schreef R0T29 het volgende:
Niemand snapt hetquote:Op maandag 12 december 2022 11:48 schreef R0T29 het volgende:
Er gaat niemand naar huis, maar wel iets om in het programma te blijven, wazig dus.quote:Op maandag 12 december 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij
Was het een eliminatie
Wederom
Diegene die het langst blijft hangen, zal wel niet geëlimineerd kunnen worden bij de volgende eliminatieopdrachtquote:Op maandag 12 december 2022 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er gaat niemand naar huis, maar wel iets om in het programma te blijven, wazig dus.
Brrr koudquote:Op maandag 12 december 2022 11:51 schreef engine het volgende:
Het beste kun je naakt in de paal gaan hangen. Gewoon huid.
de produktiee will ook niet meer toelaten dat jemandquote:Op maandag 12 december 2022 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er gaat niemand naar huis, maar wel iets om in het programma te blijven, wazig dus.
Krijgen wij een lege keuken te zien.quote:Op maandag 12 december 2022 11:51 schreef engine het volgende:
Het beste kun je naakt in de paal gaan hangen. Gewoon huid.
Moet moet?quote:Op maandag 12 december 2022 11:53 schreef engine het volgende:
Moet moet in haar string aan de paal gaan hangen. Is wel het beste.
Het was een beetje wazig allemaal.quote:Op maandag 12 december 2022 11:53 schreef woxxel het volgende:
heeft degene die het langste hangt een finaleplek?
Moet Mexxquote:
Die vroeg al hoeveel geld ze kunnen verdienenquote:Op maandag 12 december 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
Incoming Mexx durft niet
Want hoogtevrees
KimK claustrofobisch,gaat hem ook niet worden.quote:Op maandag 12 december 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
Incoming Mexx durft niet
Want hoogtevrees
En dan je tong er tegenaan zekerquote:Op maandag 12 december 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hadden die paal buiten moeten zetten
Kim k gaat dit nailen denk ikquote:Op maandag 12 december 2022 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KimK claustrofobisch,gaat hem ook niet worden.
of Mexx met d'r vochtige dot er tegenaanquote:Op maandag 12 december 2022 11:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dan je tong er tegenaan zeker
Zei ik net ook al.quote:
Ik gok bij Erikquote:Op maandag 12 december 2022 11:58 schreef puzziepie het volgende:
Erik weet wel hoe dit werkt Erik gaat lang hangen
Geen ideequote:Op maandag 12 december 2022 11:58 schreef Silves het volgende:
Is het een verdienopdracht of voor punten voor een pizza ofzo?
JW ookquote:Op maandag 12 december 2022 12:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Esther met d'r wiplash gaat het ook redden
En dan zingt ze een kerstliedje.quote:Op maandag 12 december 2022 11:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja die gaat omhoog en zegt conjo en laat zich zakken in 2 sec..
JingleBalls JingleBalls?quote:Op maandag 12 december 2022 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan zingt ze een kerstliedje.
Met die korte beentjes en armpjesquote:Op maandag 12 december 2022 12:01 schreef Silves het volgende:
yoga en eunice en lichtgewicht..die gaat het langste hangen..
En dan de mensen met uit stekende delen, brandwonden/remsporenquote:Op maandag 12 december 2022 12:03 schreef Charmian het volgende:
oeh straks allemaal blote mensen om die paal om maar te blijven hangen
Tuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2022 12:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel op hetzelfde gokken?
Zoiets werd "op geopperd" door de stem. Wie het langst blijft hangen, verzekerd zich van een plek in het programma.quote:Op maandag 12 december 2022 12:05 schreef Silves het volgende:
Vrijstelling? wie hebben ze op het oog..
ja zij moet met de kut an dequote:Op maandag 12 december 2022 12:05 schreef Dotteke het volgende:
Dit is echt een kutopdracht zegt Wanda
Met andere woorden , die zitten al in de finale? we zien het wel..laat de marine man ook maar eens falen..quote:Op maandag 12 december 2022 12:06 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zoiets werd "op geopperd" door de stem. Wie het langst blijft hangen, verzekerd zich van een plek in het programma.
Nee zal wel een vrijstelling zijn voor de volgende eliminatieopdrachtquote:Op maandag 12 december 2022 12:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Met andere woorden , die zitten al in de finale? we zien het wel..laat de marine man ook maar eens falen..
Extra grip maatquote:Op maandag 12 december 2022 12:09 schreef R0T29 het volgende:
Berend pulkt nog even lekker tussen zijn tenen voor hij een poging gaat doen...
Die blijft een uur zo hangen.quote:
die pulkt de kaas voor op z'n broodjequote:Op maandag 12 december 2022 12:09 schreef R0T29 het volgende:
Berend pulkt nog even lekker tussen zijn tenen voor hij een poging gaat doen...
We hebben geen ideequote:Op maandag 12 december 2022 12:10 schreef Deisyy het volgende:
Begrijp ik goed dat ze moeten paalhangen en per seconde geld krijgen?
Wat ze kunnen verdienen is, bij mijn weten, nog niet bekendquote:Op maandag 12 december 2022 12:10 schreef Deisyy het volgende:
Hij is iedereen aan het vertellen hoe het moet.quote:Op maandag 12 december 2022 12:11 schreef puzziepie het volgende:
Ik wil Marciano nu wel zien , volgens hem is het een eitje
Ja preciesquote:Op maandag 12 december 2022 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is iedereen aan het vertellen hoe het moet.
Ze moeten paalhangen wat en hoeveel ze gaan verdienen is niets over gezegdquote:Op maandag 12 december 2022 12:10 schreef Deisyy het volgende:
Febo houdt het dus nog even spannendquote:Op maandag 12 december 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben geen idee
Wat ze kunnen verdienen
Maar hij schreeuwt verder niet hoorquote:Op maandag 12 december 2022 12:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou Isaak ging aardig te keer tegen haar, en daarna: JE MOET LUISTEREN, JE MOET LUISTEREN!
Hij had van mij de pleuris kunnen genietenquote:Op maandag 12 december 2022 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar hij schreeuwt verder niet hoor
Ik vond het wel meevallen. En ik snap Isaak... Je moet geen dingen vragen...gewoon doen en als het niet mag, grijpen de Oempa Loempa's wel inquote:Op maandag 12 december 2022 12:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou Isaak ging aardig te keer tegen haar, en daarna: JE MOET LUISTEREN, JE MOET LUISTEREN!
Ik had gezegdquote:Op maandag 12 december 2022 12:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij had van mij de pleuris kunnen genieten
Als het een sponsor is, wordt er vast wel een uitzondering bedacht..quote:Op maandag 12 december 2022 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
Zalando gaat zeker niet meer door?
Wat is dit voor een manager???? wat een lul zeg. Het gaat om de groep!!!!quote:Op maandag 12 december 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
Isaak denkt nog steeds eliminatie
En wil anderen geen tips geven
Lach me stuk als het een verdienopdracht is zonder extra’s
Dan houd Isaak het nu zelf tegen om dik te verdienen
Nou, die stemming zal ook wel vertraging oplopen want na de opdracht moeten ze eerst nog eten...quote:Op maandag 12 december 2022 12:16 schreef Silves het volgende:
na de lunch is er de stemming..die kerstboom moet maar ff wachten denk ik..
Met 'n touwtje om je nekquote:Op maandag 12 december 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had gezegd
Ga lekker zelf hangen kerel
Ik vraag me af of wij dat alleen hebben gehoordquote:Op maandag 12 december 2022 12:20 schreef freaky40 het volgende:
Het is GEEN eliminatieopdracht, de stem was vrij duidelijk: er gaat vandaag niemand naar huis...luisteren is moeilijk Isaac...
Ja blijkbaar.quote:Op maandag 12 december 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vraag me af of wij dat alleen hebben gehoord
Maar er kan wel morgen iemand naar huis gaan, dat heeft ze dan weer niet gezegdquote:Op maandag 12 december 2022 12:20 schreef freaky40 het volgende:
Het is GEEN eliminatieopdracht, de stem was vrij duidelijk: er gaat vandaag niemand naar huis...luisteren is moeilijk Isaac...
Amenquote:Op maandag 12 december 2022 12:20 schreef Ireth het volgende:
Moraima kan niks, wil niks en doet niks...
Mag van mij naar huis
Tja,of eind van deze week, maar niet met deze opdracht.quote:Op maandag 12 december 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar er kan wel morgen iemand naar huis gaan, dat heeft ze dan weer niet gezegd
Nee klopt hebben ze ook gezegd ze hebben ook gezegd dat het een verdienopdracht is. Maar niet wat of hoe en hoeveelquote:Op maandag 12 december 2022 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja,of eind van deze week, maar niet met deze opdracht.
Dit is discriminatie!quote:Op maandag 12 december 2022 12:20 schreef Ireth het volgende:
Moraima kan niks, wil niks en doet niks...
Mag van mij naar huis
quote:
Deze opdracht is voor lange mensen veel moeilijker dan voor kleintjes, Eunice bijv kan makkelijk zich vastklemmen, Bij Erik zijn zijn benen en zijn armen gewoon te langquote:
Ging om Jeff denk ik??quote:Op maandag 12 december 2022 12:29 schreef juul. het volgende:
Wendy en Babs klagen tegen de verkeerde, die groep staan pal achter elkaar
No way dat Isaac, Rupert op het matje heeft geroepen
Bij kleine mensen kan het ook lastig zijn , kortere armen /benenquote:Op maandag 12 december 2022 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Deze opdracht is voor lange mensen veel moeilijker dan voor kleintjes, Eunice bijv kan makkelijk zich vastklemmen, Bij Erik zijn zijn benen en zijn armen gewoon te lang
dan heel korte armen en benenquote:Op maandag 12 december 2022 12:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij kleine mensen kan het ook lastig zijn , kortere armen /benen
Ik denk dat het vooral om de techniek gaatquote:Op maandag 12 december 2022 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dan heel korte armen en benenMaar eunice bijv. slaat haar enkels over elkaar heen en ze heeft die paal als het ware klemvast. Als een lang persoon dat doet, klem je gewoon niet die paal vast, maar blijft er ruimte over als je je enkels over elkaar heen doet.
Nee om Rupert die dreigde om sigarettenapparaatje kapot te trappen, ik viel er middenquote:
Klopt, dat doet KimD erg goed en ontspannen.quote:Op maandag 12 december 2022 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral om de techniek gaat
Hefboomquote:Op maandag 12 december 2022 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral om de techniek gaat
en vet is gladquote:Op maandag 12 december 2022 12:32 schreef engine het volgende:
Zitten die extra kilo's toch in de weg
Ze glijden allemaal langzaam naar beneden zo te zienquote:Op maandag 12 december 2022 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hefboom
Als je je kont laat zakken zet je je zelf meer vast aan de paal.
Ze hebben wel van dat sport poeder toch?quote:Op maandag 12 december 2022 12:36 schreef Silves het volgende:
Je handen in smeren met bloem..oeps is er nog wel een zak meel..
quote:Op maandag 12 december 2022 12:37 schreef Silves het volgende:
Erik zou zijn synthetisch kostuum ook kunnen dragen, dat blijft ook wel hangen..onder stroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |