Kan ook zo.quote:Op zondag 11 december 2022 22:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Handje vol, en veeg het af aan je broek
En ze kijkt mensen niet aan als ze spreektquote:Op zondag 11 december 2022 22:44 schreef R0T29 het volgende:
Djedi kan niks zeggen
Nee... je durft niks te zeggen...dat is wat anders
Volgens mij haat ze bijna iedereen.quote:Op zondag 11 december 2022 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Als Djedi iemand niet aardig vindt wil ze dat gewoon kunnen zeggen, het is allemaal zo geforceerd.
Zelfs de camera's want daar schelde ze ook al opquote:Op zondag 11 december 2022 22:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij haat ze bijna iedereen.
Ik snap niet dat zo iemand gecast is voor dit programma...quote:Op zondag 11 december 2022 22:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ze kijkt mensen niet aan als ze spreekt
Ik hoop toch wel dat ze hun handen voor die tijd wassen, soms komen ze zo uit bed rollen en gaan dan deeg kneden, wil niet weten waar ze allemaal met die handen gezeten hebben.quote:Op zondag 11 december 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Ima en Rupert zijn toch niet naar bed gegaan, die staan lekker deeg te kneden in de keuken.
Ik ga er liever van uit dat ze eerst naar het toilet gaan en hun handen wassen, maar dat geldt voor alle bewonersquote:Op zondag 11 december 2022 22:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat ze hun handen voor die tijd wassen, soms komen ze zo uit bed rollen en gaan dan deeg kneden, wil niet weten waar ze allemaal met die handen gezeten hebben.
Gewoon morgenochtend de belletjes en dan op het scherm: Djedi het is tijd om je koffer te pakkenquote:Op zondag 11 december 2022 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
Nou dat weer, hop morgenvroeg meteen naar Isaac, en 24u later wegwezen. Dat gerek en gedoe om een week later alsnog te vertrekken zit niemand op te wachten. Ajuuu!
Precies, loop maar naar buiten, Ruben en/of Joost zullen je met open armen ontvangen.quote:Op zondag 11 december 2022 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon morgenochtend de belletjes en dan op het scherm: Djedi het is tijd om je koffer te pakken
je hebt té vaak gedreigt met je 24 uur. Je wordt bedankt..... daar is het gat van de deur. DOEI!!!
Zie het nu voor me dat ze beide bij de poort staan.quote:Op zondag 11 december 2022 22:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, loop maar naar buiten, Ruben en/of Joost zullen je met open armen ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |