Ieuwquote:Op maandag 12 december 2022 16:19 schreef YStec het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat zegt-ie nou precies?
I'm ???, bitch?
Het was een poging om "I'm rich, bitch" te zeggen ().
Het is makkelijker om een platform te kopen. Kapitalisme ftw.quote:Op maandag 12 december 2022 16:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom heeft Musk dat eigenlijk niet gedaan?
Blijkbaar is "I’m Rick James, bitch" een Chappelle-quote uit een van z'n sketches. Misschien is het een referentie daarnaar. Want referenties zijn grappig hi ha ho.quote:Op maandag 12 december 2022 16:19 schreef YStec het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat zegt-ie nou precies?
I'm ???, bitch?
Het was een poging om "I'm rich, bitch" te zeggen ().
?quote:Op maandag 12 december 2022 16:25 schreef Rnie het volgende:
[..]
[..]je blijft toch een mooi ventje (of vrouw/trans, anders krijgen we dat weer) @:Indoorkite
Dat hadden sommige wel liever gezien natuurlijk. Dan was Twitter de safe space gebleven die het voor een bepaald soort mens was onder het vorige management.quote:Op maandag 12 december 2022 16:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom heeft Musk dat eigenlijk niet gedaan?
Poeh, inderdaad, X.com, Tesla,, SpaceX, OpenAI, Neuralink, allemaal waren deze al verschrikkelijk groot en succesvol zonder inmenging van Musk, maar uiteindelijk strijkt hij wel met de alle eer. Hartstikke oneerlijk!quote:Op maandag 12 december 2022 16:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is niet z'n M.O. he, hij koopt liever bestaande dingen en pronkt dan met het succes
quote:
Ik denk vooral dat Elon een beetje van het padje is. Of hij zit onder de al dan niet legale medicatie, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 12 december 2022 16:57 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Gvd zeg hey,
Maar mensen denken echt dat het klimaat niet verlinkst is? En Elon een extreem rechtse knakker is? Hij? Lol.
Wat moet je dan denken van iemand die de New York Times "extreem links" noemt?quote:Op maandag 12 december 2022 16:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Elon een extreem rechtse knakker is? Hij? Lol.
Geen idee, ik lees geen New York Times.quote:Op maandag 12 december 2022 17:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat moet je dan denken van iemand die de New York Times "extreem links" noemt?
Ja goh daarom vraag ik ook naar wat je precies bedoelt, maar dan is jouw reactie dat ik er een semantische discussie van wil makenquote:Op maandag 12 december 2022 15:40 schreef ludovico het volgende:
Maar wanneer iets extreem is is naar interpretatie van het individu, lijkt me.
Mensen die extreme uitingen uiten categoriseerbaar aan de linkerzijde van het politieke spectrum.quote:Op maandag 12 december 2022 17:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja goh daarom vraag ik ook naar wat je precies bedoelt, maar dan is jouw reactie dat ik er een semantische discussie van wil maken.
Dus nogmaals: als je het hebt over extreem links die overal aan tafel zit, wat bedoel je dan concreet met extreem links?
Ik neem aan dat je iets concreets in gedachten hebt wanneer je zo'n uitspraak doet.quote:Op maandag 12 december 2022 17:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mensen die extreme uitingen uiten categoriseerbaar aan de linkerzijde van het politieke spectrum.
Of wil je vragen wat ik extreem vind?
Of of ik voorbeelden heb van uitingen die ik extreem vind?
Gaan we weer: wat bedoel je concreet met woke? Maar laten we het eerst even bij extreem links houden.quote:Op maandag 12 december 2022 17:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vind je Woke niet een beetje extreem? Of dat verheiligen van Burn Loot and Murder?
quote:Op maandag 12 december 2022 17:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gaan we weer: wat bedoel je concreet met woke? Maar laten we het eerst even bij extreem links houden.
Dit is toch geen doen man, ieder woordje moet een definitie voor gegeven worden. Waarom zoek je het even niet zelf op? Als je wilt discussieren mag je echt ook wel een beetje zelf je best doen en zélf even inlezen wat alles betekent, het nut van 100% accurate definitie is in deze sowieso ook zinloos, laat staat als je dat nog verder filosofisch zou willen uithollen, is jouw interpretatie van de definitie vervolgens weer anders dan die van een ander, en praat je altijd langs elkaar heen.quote:Op maandag 12 december 2022 08:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zoek zelf maar een goede definitie op, Google is je vriend.
Jij moet van alles een semantische discussie maken. Anders doe je zelf even je best om begrippen te begrijpen.
In het geval van dit soort subjectieve concepten met arbitraire definities als 'extreem links' en 'woke' lijkt me het essentieel om ervoor te zorgen dat je goed weet wat de ander bedoelt met die term.quote:Op maandag 12 december 2022 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch geen doen man, ieder woordje moet een definitie voor gegeven worden. Waarom zoek je het even niet zelf op? Als je wilt discussieren mag je echt ook wel een beetje zelf je best doen en zélf even inlezen wat alles betekent, het nut van 100% accurate definitie is in deze sowieso ook zinloos, laat staat als je dat nog verder filosofisch zou willen uithollen, is jouw interpretatie van de definitie vervolgens weer anders dan die van een ander, en praat je altijd langs elkaar heen.
Geen gemeenschappelijke werkelijkheid = onmogelijk om een discussie te voeren, maar jij maakt dat principe wel erg absurd.
Serieus, ik snap niet hoe je denkt dat het normaal is om de BLM-beweging "Burn, Loot & Murder" te noemen. Als dat niet extreem is, wat dan wel?quote:
Want jij ziet veel discussies over de definitie van woke, of iets wel of niet woke is vanwege een andere definitie? Kerel.quote:Op maandag 12 december 2022 17:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In het geval van dit soort subjectieve concepten met arbitraire definities als 'extreem links' en 'woke' lijkt me het essentieel om ervoor te zorgen dat je goed weet wat de ander bedoelt met die term.
quote:Op maandag 12 december 2022 17:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus, ik snap niet hoe je denkt dat het normaal is om de BLM-beweging "Burn, Loot & Murder" te noemen. Als dat niet extreem is, wat dan wel?
Dan is het vast heel eenvoudig om uit te leggen wat 'woke' isquote:Op maandag 12 december 2022 17:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Want jij ziet veel discussies over de definitie van woke, of iets wel of niet woke is vanwege een andere definitie? Kerel.
Gras is gras, water is water, woke is woke.
Een normaal gesprek is in elk geval niet mogelijk als je met dit soort labels aan komt zetten.quote:Op maandag 12 december 2022 17:27 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Ja super extreem, absurd gewoon.
Denk dat we die woorden maar moeten verbieden ofzo? Niet? En dan in die volgorde of gewoon alle woorden individueel ook maar?![]()
Laat ik mijn abbo maar weer eens oppimpen zodat je weer gewoon op mute kan, geen idee welke lol jij er in ziet om te trollen met semantische discussies, je bent echt niet zo dom als dat je je voordoet.quote:Op maandag 12 december 2022 17:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan is het vast heel eenvoudig om uit te leggen wat 'woke' is. Maar het begon met extreem links, dus laten we dat eerst maar eens ophelderen.
In plaats van de discussie te ontlopen zou je ook gewoon in een paar zinnen kunnen uitleggen wat je ermee bedoelt wanneer je met concepten komt die voor iedereen iets anders (kunnen) betekenen.quote:Op maandag 12 december 2022 17:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Laat ik mijn abbo maar weer eens oppimpen zodat je weer gewoon op mute kan, geen idee welke lol jij er in ziet om te trollen met semantische discussies, je bent echt niet zo dom als dat je je voordoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |