De manier waarop 'ie het brengt duld geen tegenspaak..bijna agressief en "Geniet van Jullie dag.." hij heeft het blijkbaar niet zo leukquote:Op zondag 11 december 2022 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, hij heeft 'de bestelmoment' toegevoegd en wil weten of iedereen een beetje content is met 'de koffiedrink'
hij is ook een beetje De slangquote:Op zondag 11 december 2022 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De manier waarop 'ie het brengt duld geen tegenspaak..bijna agressief en "Geniet van Jullie dag.." hij heeft het blijkbaar niet zo leuk
Hij schiet het voor.quote:Op zondag 11 december 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac doet weldoenerig, nu ook weer tegen Esther. Dat hij zijn geld inlevert.
Maar gast, je neemt het gewoon weer terug. Dat heb je al gezegd op kantoor.
Dus dat is leuk voor de vorm maar verder...
Isaac heeft vrijdag ook van zijn eigen geld boodschappen gedaan hoor ik hem net zeggenquote:Op zondag 11 december 2022 13:34 schreef HappyCharly het volgende:
Maar is het eten nu echt op?
Ze maken nog soep en macaroni
Wanneer komen boodschappen?
Nee, dat neemt hij later weer terug van depotquote:Op zondag 11 december 2022 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac heeft al 2x bijgelegd van zijn eigen geld, desnoods tot vrijdag kan hij dekken.. van zijn eigen geld dus
ja even gegeven en dat neemt hij later weer terugquote:Op zondag 11 december 2022 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac heeft vrijdag ook van zijn eigen geld boodschappen gedaan hoor ik hem net zeggen
Jah.. voorschieten was al lang duidelijk.. hij wil alles terughebben zodra er "normaal"geld is... hij geeft nix cadeauquote:Op zondag 11 december 2022 14:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee, dat neemt hij later weer terug van depot
heeft hij eerder al besproken met iemand van zijn clubje
Maar als hij niet voor schiet is het er niet.quote:Op zondag 11 december 2022 14:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja even gegeven en dat neemt hij later weer terug
zijn geld wordt dus niet minder
Hij had het ook niet hoeven doenquote:Op zondag 11 december 2022 14:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja even gegeven en dat neemt hij later weer terug
zijn geld wordt dus niet minder
Maar zo brengt hij het nietquote:Op zondag 11 december 2022 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah.. voorschieten was al lang duidelijk.. hij wil alles terughebben zodra er "normaal"gels is... hij geeft nix cadeau
Dat dusquote:Op zondag 11 december 2022 14:06 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Maar als hij niet voor schiet is het er niet.
Eén van de weinige redenen waarom Febo dit doet..quote:Op zondag 11 december 2022 14:06 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Als hij het niet gedaan had hadden ze nu geen eten gehad. Dus ze mogen hem best dankbaar zijn dat hij het doet op deze manier.quote:Op zondag 11 december 2022 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac schiet het geld voor de boodschappen gewoon voor. Als er weer geld in de huishoudpot zit, neemt hij het geld dat hij heeft voorgeschoten terug. Hij is dus geen weldoener, die ze op blote knietjes moeten bedanken
Dat is een aanname die je nu doetquote:Op zondag 11 december 2022 14:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eén van de weinige redenen waarom Febo dit doet..
Ze weten dat hij kan voorschieten
Dan heeft hij zelf ook niets te etenquote:Op zondag 11 december 2022 14:06 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet uit te lenen natuurlijk, maar doet het wel. Het is zijn geld en dit is natuurlijk geen vriendengroep op vakantie, dit is een spel om veel geldquote:Op zondag 11 december 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac doet weldoenerig, nu ook weer tegen Esther. Dat hij zijn geld inlevert.
Maar gast, je neemt het gewoon weer terug. Dat heb je al gezegd op kantoor.
Dus dat is leuk voor de vorm maar verder...
Dat of ze maken de pot leegquote:
Oh jawel..macaroni had hij toch nog ?quote:Op zondag 11 december 2022 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan heeft hij zelf ook niets te eten
En rijst.quote:Op zondag 11 december 2022 14:10 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Oh jawel..macaroni had hij toch nog ?
ja, dat is zo, droge macaroni lekker, maar je hebt gelijkquote:Op zondag 11 december 2022 14:10 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Oh jawel..macaroni had hij toch nog ?
Ze hoeven niet te verhongeren ze kunnen de winstpot aansprekenquote:Op zondag 11 december 2022 14:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat of ze maken de pot leeg
Ik weet zeker dat ze de bewoners niet een week laten verhongeren. '
Dus nee, geen aanname, er zijn grenzen
DAT ZEG IK!quote:Op zondag 11 december 2022 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te verhongeren ze kunnen de winstpot aanspreken
Voor 'n moeder met 2 kinderen ook heel veel, hij vergeet dat er 29 personen nu dus isquote:Op zondag 11 december 2022 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik kom uit het kamp die niet de pot wil aanspreken maar ik ben in de minderheid
Dus hij heeft een andere optie
Hij was het eens met twee punten
Afspraak over het bedrag
En consequentie van gele kaart
Waar hij het niet mee eens is is het bedrag van 50.000
Dat is 2 jaarsalarissen bij elkaar
Voedsel is x25quote:Op zondag 11 december 2022 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te verhongeren ze kunnen de winstpot aanspreken
Van entertainment kan je niet levenquote:Op zondag 11 december 2022 14:12 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Voedsel is x25
Entertainment is x1
Op zich niet verkeerd om het zo te doen, vind het wel goed doordacht.quote:Op zondag 11 december 2022 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Bern vindt voort wat hoort wat
ALs je wat wil moet je daar wat voor hebben gedaan.
Het is makkelijk om geld te pakken zonder dat je er wat voor hebt gedaan.
1 activiteit per maand
ALs er een gele kaart is gevallen geen activiteit.
Wat wij ook kiezen minimaal de helft wordt gefinancierd uit de huishoud pot.
Stellingen neerleggen, zodat ze er over na kunnen denken en discussiëren en morgen stemmenquote:Op zondag 11 december 2022 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
ze gingen toch morgen pas stemmen, wat is dit?
Alternatieve ideeën om over te stemmen. (amendementen).quote:Op zondag 11 december 2022 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
Hier moeten ze over nadenken.quote:Op zondag 11 december 2022 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
Hij liegtquote:Op zondag 11 december 2022 14:16 schreef Dotteke het volgende:
Marcio zegt dat mensen gefocust zijn op die 50.000 het hoeft niet op. Misschien gaat er maar 10.000 op
marciano is ook een slangquote:Op zondag 11 december 2022 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij liegtHij wil alles opmaken.
Lekker makkelijk geld uitgeven wat (nog) niet van je isquote:Op zondag 11 december 2022 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij liegtHij wil alles opmaken.
Ik gooi de streams aan en dat was het eerste wat ik hoordequote:
quote:Op zondag 11 december 2022 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Leila : Dat jaar moet geen masochistisch jaar worden. We moeten elkaar wat gunnen.
Ja echt..quote:
isaac is geen echte leiderquote:Op zondag 11 december 2022 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja echt..
doet ie dat bewust of kan hij zich niet inhouden
beterlaat hij Isaac even wat zeggen
Dat lees ik nu vaker in de cos. Maar als dat niet zo was dan hadden ze geen recht gehad om het x25 voor voedsel of x1 voor entertainment te gebruiken.quote:Op zondag 11 december 2022 14:19 schreef IkFok het volgende:
[..]
Lekker makkelijk geld uitgeven wat (nog) niet van je is
Iedereen mag het woord nemen, dus als Isaac zijn mond houdt, kan een ander praten, dit is een discussie waar iedereen aan mee mag doenquote:Op zondag 11 december 2022 14:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt,maar beter issie stil en laat hij Isaac afgaan
Dat weet ik uiteraard :squote:Op zondag 11 december 2022 14:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Iedereen mag het woord nemen, dus als Isaac zijn mond houdt, kan een ander praten, dit is een discussie waar iedereen aan mee mag doen
Hij noemde dat als voorbeeld, de lunches daar zijn belachelijk luxequote:Op zondag 11 december 2022 14:21 schreef Ireth het volgende:
Jeff levert zijn broodje carpaccio al inwat een man hé!
![]()
![]()
Het is eigenlijk geen realistisch plan, de helft uit de huishoudpot.. De meerderheid kan dat nog steeds overrulen.quote:
True. Dat het niet zinnig is om er nu al over te stemmen. Per activiteit kijken, want zo gaat het toch werken. De meerderheid beslist nu eenmaal.quote:
straks gaat kamer 3 het er wel over hebben. Nu houden ze de mondquote:
waar? Hier of in de loods?quote:Op zondag 11 december 2022 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
ik haak weer even af
nare mensen overal
Dan kan je er nog stellingen ingooien en stemmenquote:Op zondag 11 december 2022 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Als we een bedrag afspreken, dan houdt het daarna op.
(volgens mij niet)
Meer op groen dan gaan we lekker lasergamen!quote:Op zondag 11 december 2022 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Als we een bedrag afspreken, dan houdt het daarna op.
(volgens mij niet)
Ja Eunice probeert het ook weer af te ketsen... een van de drie grote gieren daar...quote:Op zondag 11 december 2022 14:38 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh..Eunie... wel lullen over Entertainment maar er is geen eten
Toch angst denk ik. Jeffrey zet zijn stekels op en ze krabbelt direct terugquote:Op zondag 11 december 2022 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu een paar veren in de reet van Jeffrey door Eunice.
Hij voegde er aan toe dat het NU een hele leuke groep is.quote:Op zondag 11 december 2022 14:44 schreef Seattle het volgende:
Pffffff nu doet Jeffrey net alsof hij degene is die een cultuurverandering teweeg heeft gebracht
Ja maar wel met een verwijzing nog even naar Ruben van 3 weken geledenquote:Op zondag 11 december 2022 14:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij voegde er aan toe dat het NU een hele leuke groep is.
En stemmen en kerstbellen.quote:Op zondag 11 december 2022 14:45 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen wéér stellingen.. godkolere
Kusje er opquote:Op zondag 11 december 2022 14:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En stemmen en kerstbellen.
Ik kan het echt niet meer aan...tis gewoon teveel
Die zit er voor 'n linker oog-liftquote:Op zondag 11 december 2022 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin zit er niet voor het geld.
Yeah sure.
Geloof ik ook echt geen bal vanquote:Op zondag 11 december 2022 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin zit er niet voor het geld.
Yeah sure.
Ik krijg het vermoeden dat Jeff de opdracht van kamer 5 had op al het geld op te maken. Isaac maakt zich er totaal niet druk om. Dat vind ik vreemdquote:Op zondag 11 december 2022 14:51 schreef pingu66 het volgende:
Haha Jeff zegt dat het een hele leuke groep is geworden en gepikeerd omdat Eunice zegt dat er nu geen eten is . Wat Eunice zegt denken er veel, waar is al het geld gebleven van vorige week. Martin Babbel,Wendy Marciano Gertjan etc niemand zegt dit.
Niet om Jeffquote:Op zondag 11 december 2022 14:51 schreef pingu66 het volgende:
Haha Jeff zegt dat het een hele leuke groep is geworden en gepikeerd omdat Eunice zegt dat er nu geen eten is . Wat Eunice zegt denken er veel, waar is al het geld gebleven van vorige week. Martin Babbel,Wendy Marciano Gertjan etc niemand zegt dit.
Waarom kan dat nu niet? Of durft hij de gok niet te nemen om hem nu te droppen?quote:Op zondag 11 december 2022 14:44 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik pitch morgen ook nog wat, kan ik vandaag helaas niet doen.
Ook over de prijzenpot. (= dus de 100K want belasting shizzle)
OP, verdeeld aan zakgeld voor snickers, chips cola, drop, frikandellen en andere onnodige troepquote:Op zondag 11 december 2022 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet om Jeff
Maar waar is het geld van maand 1 en maand 2
quote:Op zondag 11 december 2022 14:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom kan dat nu niet? Of durft hij de gok niet te nemen om hem nu te droppen?
Bern is ook degene die met Werken voor je Potgeld komt.. hijzelf denk dattie nl zelf al "werkt" met z'n debiele spelletjes en dansflauwekulletjesquote:Op zondag 11 december 2022 14:53 schreef Silves het volgende:
Tuurlijk elke dag gymen met Bern ..en tafelvoetbal en pingpongen dansles van Bern.boring..
Maand 1 waren er ook een aantal die zich afvroegen of het allemaal wel kloptequote:Op zondag 11 december 2022 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
OP, verdeeld aan zakgeld voor snickers, chips cola, drop, frikandellen en andere onnodige troep
Hij geeft dansles en ziet dat als werkenquote:Op zondag 11 december 2022 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bern is ook degene die met Werken voor je Potgeld komt.. hijzelf denk dattie nl zelf al "werkt" met z'n debiele spelletjes en dansflauwekulletjes
Komt omdat Jeff ook shag en drank heeft besteld, daar vallen ze allemaal overquote:Op zondag 11 december 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maand 1 waren er ook een aantal die zich afvroegen of het allemaal wel klopte
Voor ons ook niet na te gaan
Dat is opgegaan aan eten vooral maand 1 meer mensen veel minder geld.quote:Op zondag 11 december 2022 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet om Jeff
Maar waar is het geld van maand 1 en maand 2
Misschien moet 'ie speldjes gaan bestellen.. Je weet wel.. voor de Werkende Klasse en de Geld verdienende Klasse ..quote:Op zondag 11 december 2022 14:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij geeft dansles en ziet dat als werken
Nee Martin had 1000 meer dan Maddyquote:Op zondag 11 december 2022 14:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is opgegaan aan eten vooral maand 1 meer mensen veel minder geld.
Vorige week was er nog 500 euro in de pot je gaat mij niet vertellen dat dat etentje 500 euro kostte
Martin was 5 weken, Maddy 4 en Jeff weer 5 weken manager, daar moet je ook rekening mee houdenquote:Op zondag 11 december 2022 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Martin had 1000 meer dan Maddy
Zoals?quote:Op zondag 11 december 2022 14:58 schreef spapaars het volgende:
Feit dat ze nog steeds kunnen roken met de wetenschap hoe duur tabak is zegt genoeg over de corruptie van de vorige manager.
Hij heeft veel spulletjes gekocht waar de bewoners geen weet van hebben.
Dat was nu ook net op toch?quote:Op zondag 11 december 2022 14:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Martin was 5 weken, Maddy 4 en Jeff weer 5 weken manager, daar moet je ook rekening mee houden
Volgens Isaac heeft hij dat ook betaald en wordt dat buiten terug betaaldquote:Op zondag 11 december 2022 15:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Metalen heupflacon met inscriptie en flessen wodka voor Jasper.
Flessen nog welquote:Op zondag 11 december 2022 15:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Inscriptie heeft hij zelf gedaan.en het was 1 fles.quote:Op zondag 11 december 2022 15:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was met Jeff als manager.quote:Op zondag 11 december 2022 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens Isaac heeft hij dat ook betaald en wordt dat buiten terug betaald
En toch had niemand honger en genoeg te doen die maand..quote:Op zondag 11 december 2022 15:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alsof Isaac dat geld letterlijk mee krijgt als hij morgen naar huis moet.quote:Op zondag 11 december 2022 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens Isaac heeft hij dat ook betaald en wordt dat buiten terug betaald
Het zijn feiten, er is zelfs een filmpje van dat hij die flacon weer bijvult met wodka.quote:Op zondag 11 december 2022 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
Laten we het wel bij de feiten houden.
Jij post flessenquote:Op zondag 11 december 2022 15:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zijn feiten, er is zelfs een filmpje van dat hij die flacon weer bijvult met wodka.
Wat is er onduidelijk aan filmpje?quote:Op zondag 11 december 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij post flessen
Waar is het feit dan?
Waar zijn die flessen wodka dan???quote:Op zondag 11 december 2022 15:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk aan filmpje?
Daar hebben we hier een topic van.
En de hele loods was op de hoogte dat Jef dit deed, alle jarige kregen een cadeautje uit de pot..quote:Op zondag 11 december 2022 15:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk aan filmpje?
Daar hebben we hier een topic van.
Nu? Vast niet meer in het kastje boven bij de manager, alhoewel je het nooit voor zeker weet.quote:Op zondag 11 december 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar zijn die flessen wodka dan???
Nee toenquote:Op zondag 11 december 2022 15:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu? Vast niet meer in het kastje boven bij de manager, alhoewel je het nooit voor zeker weet.
Onzin, hij zegt zelfs in dat "filmpje" dat hij (Jasper) het verborgen moet houden.quote:Op zondag 11 december 2022 15:08 schreef Silves het volgende:
[..]
En de hele loods was op de hoogte dat Jef dit deed, alle jarige kregen een cadeautje uit de pot..
Ze willen die van Isaac er bij hangenquote:Op zondag 11 december 2022 15:10 schreef Seattle het volgende:
Grappig dat Jeff zijn portret daar nog hangt. Vind ik ergens wel een statement van Isaac.
Gemaakt door Isaac, dus wel logisch.quote:Op zondag 11 december 2022 15:10 schreef Seattle het volgende:
Grappig dat Jeff zijn portret daar nog hangt. Vind ik ergens wel een statement van Isaac.
Ja voor de flessen azijn daar..Eunice en consorten..quote:Op zondag 11 december 2022 15:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onzin, hij zegt zelfs in dat "filmpje" dat hij (Jasper) het verborgen moet houden.
En Mirthequote:Op zondag 11 december 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
Volleybal les
Alleen de oudjes en Kim D en Leila doen mee
Lekker rustig idd, moeten we even van genietenquote:Op zondag 11 december 2022 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is wel een fijne rustige zondag zo, met amper Wanda in beeld en geluid![]()
Laten de weg lopers maar zelf op rotten en degene niet wil weg stemmenquote:Op zondag 11 december 2022 15:17 schreef Silves het volgende:
Iedereen weet nu dat Dj naar huis gaat, ook Kim wil weg..ik voel dat kamer 3 snel op slot gaat..De oudjes hadden het erover om toch nu op Kim en Dj te stemmen? en mss Wanda..lijkt wel of ze moeten stemmen op de huislopers? Ik hoop dat ze toch Wandrama weg sturen.
Ik snap niet waarom Djedi nog blijft..ze heeft het al weken (maanden?) over een bepaalde datum dat ze naar huis gaat. Ga dan gelijkquote:Op zondag 11 december 2022 15:17 schreef Silves het volgende:
Iedereen weet nu dat Dj naar huis gaat, ook Kim wil weg..ik voel dat kamer 3 snel op slot gaat..De oudjes hadden het erover om toch nu op Kim en Dj te stemmen? en mss Wanda..lijkt wel of ze moeten stemmen op de huislopers? Ik hoop dat ze toch Wandrama weg sturen.
23 December.quote:Op zondag 11 december 2022 15:18 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Djedi nog blijft..ze heeft het al weken (maanden?) over een bepaalde datum dat ze naar huis gaat. Ga dan gelijk
Die dames kunnen zelf niet lezen ??quote:Op zondag 11 december 2022 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dames, dat shoppen gaat niet door. Er moet op 12 december vóór 12 uur besteld worden bij zalando. De stemmingen zijn na de lunch, dus dat feestje gaat niet door![]()
Zo waar, dit gesprek was eerder in de loods met Mexx en?? en zo ook meerdere ..quote:Op zondag 11 december 2022 15:18 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Djedi nog blijft..ze heeft het al weken (maanden?) over een bepaalde datum dat ze naar huis gaat. Ga dan gelijk
Er is iets vreemds aan de gang wat wij niet mogen weten.quote:
Hoorde Isaac en Jeff er eerder weer om lachen dat het ze gelukt is en niemand het nog door heeftquote:Op zondag 11 december 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die dames kunnen zelf niet lezen ??
Eerlijk zo denk ik ook..ben je tegen, dan ook niet meedoen, gun het dan de jaknikkers..quote:Op zondag 11 december 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
Marciano als je tegen stemt moet je ook niet mee willen doen
Over de kleding
Dan laat de anderen het maar opmaken
Ciano zit op de praatstoel.quote:Op zondag 11 december 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
Marciano als je tegen stemt moet je ook niet mee willen doen
Over de kleding
Dan laat de anderen het maar opmaken
Vind ik ook weer onzinquote:Op zondag 11 december 2022 15:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Eerlijk zo denk ik ook..ben je tegen, dan ook niet meedoen, gun het dan de jaknikkers..
Berend is tegen. Maar mocht er zo gestemd worden dat het doorgaat zou hij wel kleding willen omdat hij is afgevallen.quote:Op zondag 11 december 2022 15:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Eerlijk zo denk ik ook..ben je tegen, dan ook niet meedoen, gun het dan de jaknikkers..
Of ze geven ieder bewoner een vast bedrag en laten ze zelf bepalen wat ze er mee willen doen.. want de een wil kleren er van kopen en de anderen misschien wel weer iets om zich te vermaken etcquote:Op zondag 11 december 2022 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik ook weer onzin
Als je beslist meer ja dan nee dat het doorgaat
Laat dan iedereen zijn eigen geld opmaken
En niet dat een ander het geld op mag maken van de nee stemmer
Bijv, Djedi voor het geld van Erik bestellenen dan 23 december naar huis, dat zou heel oneerlijk zijnquote:Op zondag 11 december 2022 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik ook weer onzin
Maar zo werkt het boek nietquote:Op zondag 11 december 2022 15:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of ze geven ieder bewoner een vast bedrag en laten ze zelf bepalen wat ze er mee willen doen.. want de een wil kleren er van kopen en de anderen misschien wel weer iets om zich te vermaken etc
Ze mogen dan alleen bij Zalando bestellenquote:Op zondag 11 december 2022 15:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of ze geven ieder bewoner een vast bedrag en laten ze zelf bepalen wat ze er mee willen doen.. want de een wil kleren er van kopen en de anderen misschien wel weer iets om zich te vermaken etc
1 ton verdelen aan de bewoners ongeacht wat ze ermee doen..mogen ze zelf beslissen ..quote:Op zondag 11 december 2022 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik ook weer onzin
Oneerlijk hou je toch welquote:Op zondag 11 december 2022 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bijv, Djedi voor het geld van Erik bestellenen dan 23 december naar huis, dat zou heel oneerlijk zijn
Maar als iemand nou geen kleding wil, die krijgt dus niks ook niet echt fairquote:Op zondag 11 december 2022 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze mogen dan alleen bij Zalando bestellen
Staat niet in het boekquote:Op zondag 11 december 2022 15:26 schreef Silves het volgende:
[..]
1 ton verdelen aan de bewoners ongeacht wat ze ermee doen..mogen ze zelf beslissen ..
Wat is er te bestellen voor Moraima bij Zalandoquote:Op zondag 11 december 2022 15:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar als iemand nou geen kleding wil, die krijgt dus niks ook niet echt fair
Ik vraag me zelfs af of het werkt zo als ze nu aan het verzinnen/bespreken zijn.quote:
Volgens mij hebben ze we grote maten, ga even checkenquote:Op zondag 11 december 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is er te bestellen voor Moraima bij Zalando
Ze stemmen nu voor 2 rode stoplichten achter elkaar zo nutteloos ja maar niemand heeft dat doorquote:Op zondag 11 december 2022 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat snappen ze er trouwens niet aan dat de meerderheid altijd kan overrulen? Wat je nu ook afspreekt..
Zullen een aantal mensen flink over de zeik zijn, maar zo werkt het nu eenmaal.
Kim d?quote:Op zondag 11 december 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staat niet in het boek![]()
En wie gaat de lijstjes bijhouden
Die hebben toch ook wel grotere maten?quote:Op zondag 11 december 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is er te bestellen voor Moraima bij Zalando
Jepquote:Op zondag 11 december 2022 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af of het werkt zo als ze nu aan het verzinnen/bespreken zijn.
Ik dacht dat er elke maand een nieuw boek zou komen, met nieuwe evenementen en misschien ook wel nieuwe prijzen per evenement.
Jaquote:Op zondag 11 december 2022 15:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Die hebben toch ook wel grotere maten?
Als ze nog langer wachten is het kerstfeest al weer voorbijquote:Op zondag 11 december 2022 15:29 schreef greysbones het volgende:
Vind Isaak wel heel erg sturen op de kerstboom
Daar moet over gestemd worden.. er zijn misschien wel meer mensen die willen dat er over iets gestemd wordt en niet over een kerstboom
Dat ding kostte maar 5 euro ookquote:Op zondag 11 december 2022 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Inscriptie heeft hij zelf gedaan.en het was 1 fles.
Bern zelfs 2 flessen likeur en die was niet eens jarig......quote:Op zondag 11 december 2022 15:08 schreef Silves het volgende:
[..]
En de hele loods was op de hoogte dat Jef dit deed, alle jarige kregen een cadeautje uit de pot..
Klopt, maar Djedi weet dat ze dan naar huis gaatquote:Op zondag 11 december 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oneerlijk hou je toch wel
Er kan ook woensdag iemand naar huis gaan die ook ergens in meedeelt
Isaac zei net tegen Berend, zo skippen we meteen die shoppenquote:Op zondag 11 december 2022 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dames, dat shoppen gaat niet door. Er moet op 12 december vóór 12 uur besteld worden bij zalando. De stemmingen zijn na de lunch, dus dat feestje gaat niet door![]()
Moet je zelf even kijken naar de streams op videoland of je het leuk vindt.quote:
Je kan toch nee zeggen en als de groep voor stemt vinden ze blijkbaar dat iedereen mag shoppen....quote:Op zondag 11 december 2022 15:22 schreef Silves het volgende:
[..]
ja maar is betalenquote:Op zondag 11 december 2022 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je zelf even kijken naar de streams op videoland of je het leuk vindt.
Eerste 2 weken gratis.quote:
0,99 cent per maand, vindt je het niets dan stop je naar een maandquote:
Is mij te chaotisch nu. Dat getetter door elkaar.quote:
Nogal hypocriet..nee stemmen en toch winkelen.quote:Op zondag 11 december 2022 15:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je kan toch nee zeggen en als de groep voor stemt vinden ze blijkbaar dat iedereen mag shoppen....
Naar of naquote:Op zondag 11 december 2022 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
0,99 cent per maand, vindt je het niets dan stop je naar een maand
In het echte leven stem ik ook wel is tegen maar moet ik het er toch mee eens zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 15:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Nogal hypocriet..nee stemmen en toch winkelen.
Als je stelling is: nee want ik ben tegen nieuwe items kopen, dan zou het idd raar zijn. Maar met deze nuance vind ik het niet meer dan logisch dat de hele groep geniet van een groeps-jaquote:Op zondag 11 december 2022 15:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Nogal hypocriet..nee stemmen en toch winkelen.
Blij dat ik sasha niet hoefde te zien, hopelijk mirthe ook in de nacht. Wil jeff wel zien eigquote:Op zondag 11 december 2022 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De hele dag nog geen kerstbelletjes geweest na vannacht
Die kop van bern, die negeert jeff nuquote:Op zondag 11 december 2022 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Mooi gezicht; Jeff tussen Bern en Sasha in...strategisch...
Dan ook maar meteen op ja gaan staan..ook van de zeik af..Erik heeft toch wel iets nieuws nodig ..al is het een kostuum van nu, ipv de jaren 70..helemaal synthetisch..quote:Op zondag 11 december 2022 15:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Als je stelling is: nee want ik ben tegen nieuwe items kopen, dan zou het idd raar zijn. Maar met deze nuance vind ik het niet meer dan logisch dat de hele groep geniet van een groeps-ja
Die Bern moet er uit, die moet je gewoon oproken dat hij vanzelf wel vertrekt.quote:Op zondag 11 december 2022 15:58 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff gister tegen mexx en kim d dat hij het leuk vindt om het spel te spelen en nu de perfecte timing is om bij bern in zn koppie te gaan zitten. Oa door die prijzenpot desnoods te stimuleren, bern wordt gefrustreerd dan. Vond ik een slimme insteek van jeff, dat is ook het spel ja
Ja gister aaf ff bij de hottub maar zie jappie meer met k3 en aanhang zoals tianoquote:Op zondag 11 december 2022 15:58 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Zijn Jef en Jasper weer veel bij elkaar nu Wanda veel uit beeld is of juist niet?
Jef vind ik vooral grootspraak maar weinig daden. Vind hem sneaky.quote:Op zondag 11 december 2022 15:58 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff gister tegen mexx en kim d dat hij het leuk vindt om het spel te spelen en nu de perfecte timing is om bij bern in zn koppie te gaan zitten. Oa door die prijzenpot desnoods te stimuleren, bern wordt gefrustreerd dan. Vond ik een slimme insteek van jeff, dat is ook het spel ja
Jeff is aan het knallen, die komt weer keihard terug na zijn after-manager's dipquote:Op zondag 11 december 2022 15:59 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die kop van bern, die negeert jeff nu
Ik vind Wanda best leuk met Jasper alleen dat negatieve blijft ze zo in hangenquote:Op zondag 11 december 2022 16:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja gister aaf ff bij de hottub maar zie jappie meet met k3 en aanhang zoals tiano
Ieder voor zich we gaan het zien deze mindfockquote:Op zondag 11 december 2022 15:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan ook maar meteen op ja gaan staan..ook van de zeik af..Erik heeft toch wel iets nieuws nodig ..al is het een kostuum van nu, ipv de jaren 70..helemaal synthetisch..
een Gele kaart, al was het maar dat hij die er zo fel tegen is van het niet nakomen van Regels..dus laat jefke maar beginnen met hem gek te maken..quote:Op zondag 11 december 2022 15:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Bern moet er uit, die moet je gewoon oproken dat hij vanzelf wel vertrekt.
Die meningen moeten er ook zijnquote:Op zondag 11 december 2022 16:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Jef vind ik vooral grootspraak maar weinig daden. Vind hem sneaky.
Stiekem is die gozer zo slim en sterk. Ik hou ervan, mochten er wel meer in zoals hem, van mij danquote:Op zondag 11 december 2022 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff is aan het knallen, die komt weer keihard terug na zijn after-manager's dip
Van mij mag wanda als 1e wegquote:Op zondag 11 december 2022 16:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind Wanda best leuk met Jasper alleen dat negatieve blijft ze zo in hangen
Daar werden ze ook wel echt monddood gemaakt in die rode koeken met cola zenderkamer daar buiten. Zelfs Adriaan wilde over het hek vluchten en lotusquote:Op zondag 11 december 2022 16:03 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn wel veel over de Febo aan het lullen, steeds een soundlock. Daar mag ook wel eens een boete op komen. Bij Utopia ging dat best goed eigenlijk, daar hoorde je buiten Billy eigenlijk nooit iemand over de Febo lullen.
quote:Op zondag 11 december 2022 16:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Horen zien en zwijgen doet me dit aan denken
Zij krijgt overal de schuld van, ze haten haar, maar waarschijnlijk allemaal jaloezie. Ik vind het een lieve en vrolijke meid, die ik graag in beeld zie. Kenzy, Wanda Kimw en Djedi mogen van mij allemaal weg.quote:Op zondag 11 december 2022 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy : Ik wil heel graag Wendy eruit.
De voedster van het negatieve, ze heeft het uitgevonden bijnaquote:Op zondag 11 december 2022 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy : Wanda zegt ook, het is wel vermoeiend, dat negatieve ..
![]()
Ging idd over iemand die tijdens de stellingen werd uitgelachen. Een vrouw... Eunice? Voor die persoon nam mexx het net dus ook ff op tegen marcianoquote:Op zondag 11 december 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx kan er slecht tegen dat mensen gepest worden, uitgelachen. Doet iets met haar.
Mexx : 'Ik loop dan maar weg van die negatieve energie'
En kamergenoot Wandrama is lekker positief..ze moest eens weten dat Mexx ook elke dag wordt benoemd wordt als zuiger en meer dan dit..quote:Op zondag 11 december 2022 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx kan er slecht tegen dat mensen gepest worden, uitgelachen. Doet iets met haar.
Mexx : 'Ik loop dan maar weg van die negatieve energie'
Mexx zei het gister ook. Kim k en djedi willen naar huis en klagen daar de hele dag over blijkbaar.... vinden ze vermoeiend dat negatievequote:Op zondag 11 december 2022 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
Dat is niet zo slim nee 🙈quote:Op zondag 11 december 2022 16:09 schreef Poesjuh het volgende:
Oeiii bern vindt corona een uitgemolken onderwerp....sasha zit ernaast mw longcovid
Oehhhh sas dr hoofd ineens ai
Zei mexx gister ook precies dit ja kim k weigert n gesprek met achter te vragen maar wil echt wegquote:Op zondag 11 december 2022 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : KimK kwam gister naar me toe, blablabla ik wil naar huis, haat mensen, wil mensen verrot schelden, maar dan heb ik opnieuw een gele kaart. Dus ik zie, ga een gesprek aanvragen. Maar 'Nee, zoek het uit' ... Ja, wat moet je dan doen.
Ik vind long COVID wat anders dan Corona een uitgemolken onderwerp vindenquote:Op zondag 11 december 2022 16:09 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff zei corona ja uhh hoe lang willen mensen daar nog in blijven hangen dan 2 jr later...
Oeiii bern reageerde en vindt corona idd inmiddels wel een uitgemolken onderwerp....sasha zit ernaast mw longcovid
Een spiertje bij haar mond .. maar veelzeggend.quote:Op zondag 11 december 2022 16:09 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff zei corona ja uhh hoe lang willen mensen daar nog in blijven hangen dan 2 jr later...
Oeiii bern reageerde en vindt corona idd inmiddels wel een uitgemolken onderwerp....sasha zit ernaast mw longcovid
Ach de waarheid mag gezegd worden. Sas kan al lang weer boksen als n malle dus mw kan de covid slachtoffer rol nu wel loslaten zou ik denkenquote:
Mag ... wellicht vindt Sasha dat niet.quote:Op zondag 11 december 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind long COVID wat anders dan Corona een uitgemolken onderwerp vinden
Ik zag haar van de andere hoek eventjes precies toen en schrok ervan, toen pas viel hier t kwartje van oei bern hahahhaquote:Op zondag 11 december 2022 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een spiertje bij haar mond .. maar veelzeggend.
[ afbeelding ]
Dat kan..quote:Op zondag 11 december 2022 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mag ... wellicht vindt Sasha dat niet.
Dat bedoelde ik ja, gaat om de interactie tussen de spelers on stream. Zoiets kan een staartje krijgen dus daarom benoemde ik hetquote:Op zondag 11 december 2022 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mag ... wellicht vindt Sasha dat niet.
Hoe ironisch...quote:Op zondag 11 december 2022 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
Je mag alles wat je hoort en ziet benoemenquote:Op zondag 11 december 2022 16:18 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja, gaat om de interactie tussen de spelers on stream. Zoiets kan een staartje krijgen dus daarom benoemde ik het
Samen creeren we een stream plaatje voor de teruglezersquote:Op zondag 11 december 2022 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag alles wat je hoort en ziet benoemen
Preciesquote:Op zondag 11 december 2022 16:20 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Samen creeren we een stream plaatje voor de teruglezers
Ik hoop het maaaar nog niet heel actief....maar door naast sas te gaan zitten en met haar te praten dat is al genoeg om in berns hoofd te gaan zitten voor jeffquote:Op zondag 11 december 2022 16:19 schreef Deisyy het volgende:
Zit Jeff bij Bern in zijn hoofd te kruipen?
Zonder COS zouden de streams een stuk minder leuk zijnquote:Op zondag 11 december 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Maar ook om lol te hebben in de cos samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |