SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Wat voor tijdstip verwacht je thuis te zijn, Mad?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Aruba is normaal gesproken niks snel.
Luchthaven wifi…
Lang geleden dat ik deze film heb gezien. Was met Grace Jones, toch?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit toch wel een erg fijne Bond-tune
Wil jij hem ontvangen op Schiphol?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat voor tijdstip verwacht je thuis te zijn, Mad?
Ik kan me de film niet herinneren, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik deze film heb gezien. Was met Grace Jones, toch?
We gaan zo eerst naar Bonaire en zijn dan morgenmiddag om 12.20 uur aan op Schiphol.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat voor tijdstip verwacht je thuis te zijn, Mad?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil jij hem ontvangen op Schiphol?
Man, dat is nog een lange reis zeg. Moet je nog lang wachten op Bonaire?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan zo eerst naar Bonaire en zijn dan morgenmiddag om 12.20 uur aan op Schiphol.
Zeggen ze…
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Spandoek met R49 levensgroot erop, ballonnen, toeters, fanfare, champagne en DJ Vout.
Ik zou ervoor thuiskomen!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Spandoek met R49 levensgroot erop, ballonnen, toeters, fanfare, champagne en DJ Vout.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zou een mooie tijd zijn!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan zo eerst naar Bonaire en zijn dan morgenmiddag om 12.20 uur aan op Schiphol.
Zeggen ze…
Als DJ Vout daar is, vlucht MadMaster zo weer het vliegtuig in: "Breng mij maar weer terug naar Aruba"quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trapezes, acrobaten, olifanten, showballet!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uurtje of zo.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Man, dat is nog een lange reis zeg. Moet je nog lang wachten op Bonaire?
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uurtje of zo.
De totale vlucht duurt bijna 12 uur, maar we hebben Deluxe plaatsen met privé bediening, goede slaapstoelen en zo…
Correct, einde discussie…quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgens mij begrijpt niemand hier de diepgang die DJ Vout over tracht te brengen.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgens mij begrijpt niemand hier de diepgang die DJ Vout over tracht te brengen.
En Penny de Jager…quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Trapezes, acrobaten, olifanten, showballet!
Nooit begrepen dat wazige gedoe…quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ad Visser erbij ook met wazige frequentie sessies.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat wazige gedoe…
Grote kunstenaars werden vaak ook pas lang na hun overlijden erkend en gewaardeerd. Rond het jaar 2135 wordt een ware DJ Vout-revival verwacht, met boeken over het genie, een Netflix-serie en natuurlijk een standbeeld ergens in Brabant.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grote kunstenaars werden vaak ook pas lang na hun overlijden erkend en gewaardeerd. Rond het jaar 2135 wordt een ware DJ Vout-revival verwacht, met boeken over het genie, een Netflix-serie en natuurlijk een standbeeld ergens in Brabant.
Dat is wel erg snel al hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grote kunstenaars werden vaak ook pas lang na hun overlijden erkend en gewaardeerd. Rond het jaar 2135 wordt een ware DJ Vout-revival verwacht, met boeken over het genie, een Netflix-serie en natuurlijk een standbeeld ergens in Brabant.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2022 00:01 schreef BasEnAad het volgende:
Kenny Rogers, Ruby, dont take your love to town
Dat gaat over een vrouw die de hoer uithangt?quote:Op zondag 11 december 2022 00:01 schreef BasEnAad het volgende:
Kenny Rogers, Ruby, dont take your love to town
Een willekeurig Amerikaans samengesteld gezin.quote:
Kennelijk heeft ze in elk geval plannen in die richting...quote:Op zondag 11 december 2022 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat over een vrouw die de hoer uithangt?
Na al die tijd zou ik de moeite niet meer nemen…quote:Op zondag 11 december 2022 00:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik probeer mijn band al zo'n 13 jaar te bewegen om dit nummer te koppelen aan Just Can't Get Enough van Depeche Mode. Dat bridge-stukje kun je feilloos laten overlopen in Depeche Mode.
De aanhouder wint. Op "Narcotic" heb ik ook 8-9 jaar moeten wachten.quote:Op zondag 11 december 2022 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na al die tijd zou ik de moeite niet meer nemen…
Goede vlucht!quote:Op zondag 11 december 2022 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo boarden, dus neem afscheid van jullie en Aruba!
Ayo!
Goede reis MadMaster!quote:Op zondag 11 december 2022 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Ayo!
Goede reis!quote:Op zondag 11 december 2022 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Ayo!
Goede reis.quote:Op zondag 11 december 2022 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Ayo!
Degene die het opnamquote:Op zondag 11 december 2022 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het bestaat niet dat iemand dit nummer kent.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 11 december 2022 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het bestaat niet dat iemand dit nummer kent.
Tot in Nederland, Mad!quote:Op zondag 11 december 2022 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Ayo!
quote:Op zondag 11 december 2022 00:07 schreef DJ11 het volgende:
Want dit is niet Lou Reed, maar:
A Tribe Called Quest - Can I Kick It?
Klopt.quote:Op zondag 11 december 2022 00:08 schreef livelink het volgende:
Een vrije uitvoering van Take a walk on the wild side van Lou Reed
Hoewel het inmiddels al bruindagmorgen isquote:Op zondag 11 december 2022 00:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Best een lekker nummer zo op de blauwdagavond.
Sssttt, dat is de kleur die niet genoemd mag worden.quote:Op zondag 11 december 2022 00:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoewel het inmiddels al bruindagmorgen is
Okéquote:Op zondag 11 december 2022 00:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Sssttt, dat is de kleur die niet genoemd mag worden.
Dacht het coke al.quote:Op zondag 11 december 2022 00:17 schreef DJ11 het volgende:
Is dit niet van die knakkers uit Volendam? Tol & Tol of zo.
quote:Op zondag 11 december 2022 00:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is al die Volendamse muziek gemaakt onder invloed van.
Toen mocht dat nog.quote:Op zondag 11 december 2022 00:23 schreef livelink het volgende:
Dit is eigenlijk best een vrouwonvriendelijk lied.
Two girls for everyone en dan een hoesje waar twee jongens het met een meisje moeten doen.quote:
Even kijken of Lucky of 11 het wel weten.quote:Op zondag 11 december 2022 00:26 schreef livelink het volgende:
Dit is een duet tussen een man en een vrouw. En ik zou het moeten weten, maar ik kom op geen enkele naam.
quote:Op zondag 11 december 2022 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sex & Drugs en zo - Ian Dury & the Blockheads.
Je mag mijn banden wel overnemen. En ik heb ook nog een achterrem in de aanbieding.quote:
quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 09:59 schreef just me het volgende:
[..]Melting nog wilde plannen voor vandaag?
Bij ons is een klaverjastoernooi vanmiddag en ik heb bardienst
Je gaat het weer buitenshuis vieren?quote:Op zondag 11 december 2022 10:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vier vanmiddag mijn verjaardag.
Yep.quote:Op zondag 11 december 2022 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
Je gaat het weer buitenshuis vieren?
Je hebt groot gelijk om het niet thuis te doenquote:Op zondag 11 december 2022 10:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Yep.
Dat is het makkelijkste.
Jij mag vanmiddag niet meespelen dan?
In de middag is inderdaad fijner.quote:Op zondag 11 december 2022 10:14 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk om het niet thuis te doen
Nee ik wil ook niet meespelen maar die paar uurtjes achter de bar is wel gezellig, het begint om 15.00 uur en dat is beter dan 's avonds zoals gepland stond op 9-12 maar ivm het voetbal is het uitgesteld.
quote:Op zondag 11 december 2022 10:15 schreef Melting het volgende:
[..]
In de middag is inderdaad fijner.
Veel plezier vanmiddag dan.
Volgens mij zitten ze volquote:Op zondag 11 december 2022 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan ik Symph nog aanmelden voor het klaverjassen?
Dank!quote:Op zondag 11 december 2022 13:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Welkom terug in de kou. Reis goed verlopen?
Zijn de poezebeesten blij dat jullie er weer zijnquote:Op zondag 11 december 2022 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
Prima reis gehad, 5 uur geslapen en 1,5 uur voor landen wakker geworden…
Ik vind de kou nog wel meevallen, er is niet veel wind…quote:Op zondag 11 december 2022 13:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Terugkomen op een dag met mooi weer, goede timing
Wel leuk spelletje.quote:Op zondag 11 december 2022 09:59 schreef just me het volgende:
[..]Melting nog wilde plannen voor vandaag?
Bij ons is een klaverjastoernooi vanmiddag en ik heb bardienst
Ik heb nu wel laten weten het écht niet leuk te vindenquote:Op maandag 12 december 2022 14:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Belachelijk dat die beesten nog steeds zo bij jouw planten kunnen
Ipv hole in one een kip in one… wel met een fluffy bal, geen dieren pijn gaan doen.quote:Op maandag 12 december 2022 14:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nu wel laten weten het écht niet leuk te vindenZe zou vanmiddag met haar zoon gaan overleggen, hoezo overleggen ik wil geen last van haar dieren hebben
mijn buurvrouw zei ook, je mag ze wegjagen maar ik ga toch niet de hele dag voor het raam zitten om haar kippen in de gaten te houden. Gewoon kortwieken die vleugels en mij nieuwse planten gevenquote:Op maandag 12 december 2022 15:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ipv hole in one een kip in one… wel met een fluffy bal, geen dieren pijn gaan doen.
Precies, en anders ophokken of hun tuin als grote ren inrichten zodat ze niet meer kunnen ontsnappen. Buurvrouw leeft in parallel universum denk ikquote:Op maandag 12 december 2022 15:16 schreef just me het volgende:
[..]
mijn buurvrouw zei ook, je mag ze wegjagen maar ik ga toch niet de hele dag voor het raam zitten om haar kippen in de gaten te houden. Gewoon kortwieken die vleugels en mij nieuwse planten geven
vlnr: kip tikka masala, ayam kecap en bierkip.quote:Op maandag 12 december 2022 14:50 schreef just me het volgende:
wie wil er kip met kerstmis? Op te halen bij mijn buurvrouw![]()
[ afbeelding ]
en ik het maar raar vinden dat mijn plantjes zielig worden....
ik heb nu wel doorgegeven dat ik totaal niet blij ben!!
quote:Op maandag 12 december 2022 15:26 schreef Fogel het volgende:
Het zijn wel mooie kippen. Maar dat zie je in de soep niet terug
quote:Op maandag 12 december 2022 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph was altijd model bij de kappersopleiding van zijn werk ‘mogen we je hoofd even lenen?’
Volgens mij moeten ze sowieso allemaal opgehokt worden momenteel.quote:Op maandag 12 december 2022 15:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies, en anders ophokken of hun tuin als grote ren inrichten zodat ze niet meer kunnen ontsnappen. Buurvrouw leeft in parallel universum denk ik
Dat is dus wat mijn buurmeisje braaf doet.quote:De afschermplicht betekent dat deze houders verplicht zijn de genoemde dieren af te schermen om zoveel mogelijk te voorkomen dat de vogels in contact komen met zieke wilde vogels of hun uitwerpselen. Dit kan bijvoorbeeld door de dieren in een volière te houden.
De kippen hebben een hok.... maar ze mogen vrij rondlopen want dat is zo "leuk".quote:Op maandag 12 december 2022 17:41 schreef livelink het volgende:
Er geldt een landelijke afschermplicht voor hobbyhouders.
[..]
Dat is dus wat mijn buurmeisje braaf doet.
Gelijk je soeppan meenemen daarheen, dan is de boodschap meteen duidelijkquote:Op maandag 12 december 2022 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
De kippen hebben een hok.... maar ze mogen vrij rondlopen want dat is zo "leuk".
Ik ben het nu echt zat en ik ga morgenmiddag even bij de buurvrouw op bezoek
En wat allemaal wel of niet mag... daar trekken zij zich niets van aan, ze leven in een andere bekrompen wereld.
En met "ze" bedoel ik mijn buurvrouw die alleen is maar haar zoon komt elke dag langs en hij is de eigenaar van deze kippenl
En daar gaat weer een paard......quote:Op maandag 12 december 2022 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
De kippen hebben een hok.... maar ze mogen vrij rondlopen want dat is zo "leuk".
En wat allemaal wel of niet mag... daar trekken zij zich niets van aan, ze leven in een andere bekrompen wereld.
En met "ze" bedoel ik mijn buurvrouw die alleen is maar haar zoon komt elke dag langs en hij is de eigenaar van deze kippenl
Gewoon vragen of ze in de witte of in de rode wijn willen.quote:Op maandag 12 december 2022 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
Maar buiten dat..... hoe was je klaverjastoernooi?quote:Op maandag 12 december 2022 14:50 schreef just me het volgende:
wie wil er kip met kerstmis? Op te halen bij mijn buurvrouw![]()
[ afbeelding ]
en ik het maar raar vinden dat mijn plantjes zielig worden....
ik heb nu wel doorgegeven dat ik totaal niet blij ben!!
Mijn behoorlijk autistische buurmeisje bij de vorige woning had lachduiven, echt geniaal, 11 stuks meen ik, maar ook echt met naam etc. Maar die zaten wel in een volière en zij vaak dus ookquote:Op maandag 12 december 2022 17:41 schreef livelink het volgende:
Er geldt een landelijke afschermplicht voor hobbyhouders.
[..]
Dat is dus wat mijn buurmeisje braaf doet.
Goedemorgen Tjoent.quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:13 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen livelink en Melting (en de rest uiteraard)
Hier ook, inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:16 schreef Tjoent het volgende:
Zeker-7 is het hier en pas rond 13:00 uur zou het rond de nul graden worden.
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk gaat het zaterdag sneeuwen. Geweldig aangezien ik zondag met nichtjes en neefje naar de Efteling ga.quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:26 schreef Tjoent het volgende:
[..]
En dat in het zonnige zuiden![]()
Morgen blijft het de hele dag onder nul zie ik zojuist
Heb je daar nog geen vaste slaapplek?quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat het zaterdag sneeuwen. Geweldig aangezien ik zondag met nichtjes en neefje naar de Efteling ga.
Dan zijn de achtbanen mogelijk wel gesloten. Vaak al zodra het vriestquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaat het zaterdag sneeuwen. Geweldig aangezien ik zondag met nichtjes en neefje naar de Efteling ga.
Dat wel.quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dan zijn de achtbanen mogelijk wel gesloten. Vaak al zodra het vriest
Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:29 schreef Tjoent het volgende:
Mocht er nog iemand in een deuk willen liggen, dan is Lingo van gisteravond een kijktip![]()
Heb me bijna doodgelachen...
SPOILER: leuke updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ohja dat heeft op ene Melting juist een positief effect, gesloten achtbanenquote:Op dinsdag 13 december 2022 05:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel.
[..]
Wat gebeurde er dan?
Je hebt zo'n tank?quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ohja dat heeft op ene Melting juist een positief effect, gesloten achtbanen![]()
Nou het was al grappig omdat de meeste woorden makkelijk te raden waren, maar ze het geen van allen zagen. Of heel laat. Alleen werd het van kwaad tot erger, toen de man die links stond meermaals woorden noemde die te lang waren. Dus dan is het al lachen![]()
Daarna begon het woord met de letter 'G' en zegt hij: camping![]()
![]()
Vervolgens zegt ie bij een ander woord: impoet![]()
![]()
Alles bij elkaar opgeteld zorgde het er bij mij in elk geval voor dat ik zuurstofgebrek kreeg van het lachen... minstens een kwartier.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:34 schreef Rafeiro het volgende:
Wat goedSPOILER: leuke updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
even een binnenpretje bij die Barry Stevens modus. Maar sowieso: vooral doorgaan ja
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:36 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ohja dat heeft op ene Melting juist een positief effect, gesloten achtbanen![]()
Nou het was al grappig omdat de meeste woorden makkelijk te raden waren, maar ze het geen van allen zagen. Of heel laat. Alleen werd het van kwaad tot erger, toen de man die links stond meermaals woorden noemde die te lang waren. Dus dan is het al lachen![]()
Daarna begon het woord met de letter 'G' en zegt hij: camping![]()
![]()
Vervolgens zegt ie bij een ander woord: impoet![]()
![]()
Alles bij elkaar opgeteld zorgde het er bij mij in elk geval voor dat ik zuurstofgebrek kreeg van het lachen... minstens een kwartier.
quote:
Ah, dank je. Ik kijk vaak Lingo met mijn zoon, maar gisteren heb ik dus gemist. Vanavond even met hem terugkijken dan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 05:29 schreef Tjoent het volgende:
Mocht er nog iemand in een deuk willen liggen, dan is Lingo van gisteravond een kijktip![]()
Heb me bijna doodgelachen...
stoofkamer geworden? Dat werkt toch ook niet prettig!quote:Op dinsdag 13 december 2022 08:07 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Just me: je kunt die kippen wel in het kantoor zetten waar ik nu zit. Worden ze ook gaar
Wel jammer inderdaad, maar gelukkig wordt dat gecompenseerd door 1500 kinderen uit groep 8 die vandaag naar de techniekopleidingen komen kijken hier...quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo jammer voor ‘opzichter’ Symph dat hij uitgerekend vandaag niet thuiswerkt, er valt zoveel te zien voor de deur, er worden oa bouwketen en containers verplaatst naar het laatste stukje bouwterrein en een heeele grote kraan staat daar weer vlak naast om pallets bakstenen bij de huizen neer te zetten zodat ze daar kunnen gaan metselen
goedemorgen Symphquote:
quote:Op woensdag 14 december 2022 09:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wilde net condens van het rooster in het keukenraam wegvegen met een doekje, maar dat kon niet want het is aangevroren
Ik heb geen idee, zet ik op het lijstje met vragen voor de buren en de aannemer. Je zou toch denken dat er een koudeonderbreking in zo’n ventilatierooster zou zittenquote:
Het lijkt mij ook niet normaalquote:Op woensdag 14 december 2022 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zet ik op het lijstje met vragen voor de buren en de aannemer. Je zou toch denken dat er een koudeonderbreking in zo’n ventilatierooster zou zitten
quote:
Over niet normaal gesproken, ik kreeg vanmorgen in het donker het ijs niet helemaal van de voorruit van de auto.quote:
Zo dan... had je zoveel vocht in je auto ?quote:Op woensdag 14 december 2022 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over niet normaal gesproken, ik kreeg vanmorgen in het donker het ijs niet helemaal van de voorruit van de auto.
Bleek dat het ijs aan de binnenkant van de ruit zat…
Tja, ik heb gewoon gmail en vind dat prima. Maar ik vermoed dat jij daar dan principiële problemen mee hebt?quote:Op woensdag 14 december 2022 12:57 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog een idee voor een leuke E-mail client?
Ik heb het nu al 100+ keer geprobeerd maar ik krijg Thunderbird niet werkend hier op deze PC. Op de laptop werkt het prima, heb die er zelfs bij gepakt om te kijken of ik de instellingen wel goed heb, maar dat klopt allemaal.
Outlook is ideaal.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:57 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog een idee voor een leuke E-mail client?
Ik heb het nu al 100+ keer geprobeerd maar ik krijg Thunderbird niet werkend hier op deze PC. Op de laptop werkt het prima, heb die er zelfs bij gepakt om te kijken of ik de instellingen wel goed heb, maar dat klopt allemaal.
quote:Op woensdag 14 december 2022 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over niet normaal gesproken, ik kreeg vanmorgen in het donker het ijs niet helemaal van de voorruit van de auto.
Bleek dat het ijs aan de binnenkant van de ruit zat…
Kennelijk, hij had ook al 2 weken stil gestaan wegens de vakantie…quote:Op woensdag 14 december 2022 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
Zo dan... had je zoveel vocht in je auto ?
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kennelijk, hij had ook al 2 weken stil gestaan wegens de vakantie…
Hij zei toch ook niets over gratis?quote:
Ik snap je kwinkslag in deze, vaak zou het kloppen ook nog.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik heb gewoon gmail en vind dat prima. Maar ik vermoed dat jij daar dan principiële problemen mee hebt?
Nee, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij zei toch ook niets over gratis?
Of heb ik dat gemist.
Oh, dat klinkt uiteindelijk ook wel allemaal wat principieel, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik snap je kwinkslag in deze, vaak zou het kloppen ook nog.
Maar ik wil dus geen webbased client. Gewoon een app waar de mail automagisch wordt opgeslagen. En dat ik niet elke keer hoef in te loggen. Even van de imap server downloaden en tadaaaa.
Het is vooral dat ik niet elke keer wil inloggen. Elke keer dat wachtwoord in moeten kloppen is irritant.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt uiteindelijk ook wel allemaal wat principieel, maar dat kan aan mij liggen.
Dat heb je bij Gmail en Outlook ook niet.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik niet elke keer wil inloggen. Elke keer dat wachtwoord in moeten kloppen is irritant.
En ik kan het ondertussen dromen, maar het is een "goed" wachtwoord. Dus niet even paar knopjes indrukken.
Ja nee, klopt. Maar mijn mail, via huppie@duppoe.nl moet ik nu via webmail benaderen en dan dus wel (op de PC)quote:Op woensdag 14 december 2022 18:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je bij Gmail en Outlook ook niet.
3 keer is scheepsrecht. Ik zeg het een laatste keer, en dan stop ik er mee. Gebruik dan Outlook. En dan bedoel ik niet @outlook.com.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja nee, klopt. Maar mijn mail, via huppie@duppoe.nl moet ik nu via webmail benaderen en dan dus wel (op de PC)
???????????? als wachtwoord is dan irritant.
Ja, die gebruik ik ook soms met mijn emailadres van gmail, maar ik vind dat niet heel fijn werken. Maar doet inderdaad wel wat Raf dus wil.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
3 keer is scheepsrecht. Ik zeg het een laatste keer, en dan stop ik er mee. Gebruik dan Outlook. En dan bedoel ik niet @:outlook.com.
Ik bedoel het programma.
Hmm dat wil ook niet nu lijkt het.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
3 keer is scheepsrecht. Ik zeg het een laatste keer, en dan stop ik er mee. Gebruik dan Outlook. En dan bedoel ik niet @:outlook.com.
Ik bedoel het programma.
Ik heb 13 mailadressen van allerlei providers in Outlook als onderdeel van Office 365 en 0,0 problemen.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmm dat wil ook niet nu lijkt het.
Maar ik wil dus ook mijn ....@:ISP.nl mail adres blijven gebruiken.
Ik leg het vast weer helemaal onduidelijk uit, terwijl het voor mij heel helder is.
Ik wil gewoon mail kunnen ophalen. Klaar, ik wil dat op deze PC, het enige apparaat waar het niet op wil. Thunderbird, mailbird etc geprobeerd. Maar dat wil niet. Via webmail wel, dus ik weet het wachtwoord wel. poorten etc kloppen ook.
Ja, dat bedoelde ik dus ook. Ik heb mijn gmailadres ook in Outlook als onderdeel van Office365quote:Op woensdag 14 december 2022 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 13 mailadressen van allerlei providers in Outlook als onderdeel van Office 365 en 0,0 problemen.
Je zal het waarschijnlijk niet willen horen, maar ik weet bijna zeker dat het probleem in je instellingen zit en niet in de tool die je gebruikt. Simpelweg, omdat geen van die tools het bij jou doet. Daarnaast heb je wel een reputatie met tools en instellingen, ik noem slechts een Bluetooth koptelefoon…
Denk niet dat we je daarmee kunnen helpen…
Helaas, maarquote:Op woensdag 14 december 2022 21:53 schreef livelink het volgende:
Als Marokko nu nog 1x scoort en Frankrijk niet meer, zit ik goed qua mijn pool.
Ja, sowieso blij dat Frankrijk heeft gewonnen. Hoewel ik vrees voor de rellen in Frankrijk.quote:
Ik heb niet gekeken, ik heb het via nu.nl gevolgd.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, sowieso blij dat Frankrijk heeft gewonnen. Hoewel ik vrees voor de rellen in Frankrijk.
of hard onderuit gaanquote:Op woensdag 14 december 2022 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, ik heb het via nu.nl gevolgd.
Rellen in Frankrijk zouden zonde zijn, maar persoonlijk hoop ik dat het hier in Amsterdam rustig blijft. Het is in ieder geval spekglad hier, dus met die scooters kunnen ze niet zo hard wegrijden…
Goedemorgen Tjoent.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:28 schreef Tjoent het volgende:
Goodmorning Vietnam, Melting en livelink![]()
Goedemorgen Tjoent.quote:Op donderdag 15 december 2022 05:28 schreef Tjoent het volgende:
Goodmorning Vietnam, Melting en livelink![]()
quote:Op donderdag 15 december 2022 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent.
Ik heb weer last van mijn wakkere piekeruurtje zo rond 04.00 en dan ben ik net weer lekker aan het slapen als om 05.30 de wekker gaat
Dank je. Jij ook een goede morgen gewenst. Wat was je laat voor jouw doen.quote:Op donderdag 15 december 2022 06:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is minder, livelink. Maar toch een goede morgen gewenst.
Ja, ik werk vandaag thuis, dus ben wat later opgestaan.quote:Op donderdag 15 december 2022 06:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Jij ook een goede morgen gewenst. Wat was je laat voor jouw doen.
Goedereis en goedemorgen.quote:Op donderdag 15 december 2022 06:21 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga me zo in het verkeer wagen.
Nee, daar hebben ze handschoenen voor uitgevonden enige tijd geledenquote:Op donderdag 15 december 2022 06:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent.
Je vingers nog niet bevroren?
Schoenen voor aan je handen? Is dat iets nieuws?quote:Op donderdag 15 december 2022 06:37 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze handschoenen voor uitgevonden enige tijd geleden
quote:Op donderdag 15 december 2022 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Schoenen voor aan je handen? Is dat iets nieuws?
Ja, dat maakt het makkelijker om op je handen te lopen.quote:Op donderdag 15 december 2022 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Schoenen voor aan je handen? Is dat iets nieuws?
Dat doet wel weer pijn aan je vingersquote:Op donderdag 15 december 2022 07:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het makkelijker om op je handen te lopen.
quote:Op donderdag 15 december 2022 07:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het makkelijker om op je handen te lopen.
Oei.... vandaag thuiswerken dan? Of toch naar kantoor?quote:Op donderdag 15 december 2022 07:03 schreef MadMaster het volgende:
Sokken om je schoenen doen.
Je kan hier op straat schaatsen…
Hallo!
Donderdag is sowieso thuiswerkdag.quote:Op donderdag 15 december 2022 07:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... vandaag thuiswerken dan? Of toch naar kantoor?
Goedemorgen MadMaster. Hier lijkt het helemaal niet glad te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2022 07:03 schreef MadMaster het volgende:
Sokken om je schoenen doen.
Je kan hier op straat schaatsen…
Hallo!
Dat zal de kabouter helemaal niet erg vinden.quote:Op donderdag 15 december 2022 07:21 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik ga vanmiddag naar Gouda, kabouter is niet zo lekker, en als ik hem dan vanmiddag uit school haal hoeft hij niet naar de opvang. Ik ga wel vroeg want je weet het maar nooit met dit weer.
En ik ben blij dat hij gewoon naar school kan anders was ik al onderweg geweestquote:Op donderdag 15 december 2022 07:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal de kabouter helemaal niet erg vinden.![]()
Goedemorgen.
6 cijfers is niets bijzonders, toch? Dat is hier ook de gemiddelde huizenprijs.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er... Mijn locatie zit echt op een leuke plek. De gemiddelde huizenprijs voor een rijtjeshuis heeft 6 cijfers, en dan al doe kneuzen die zuchtend hun Volvo staan te krabbenHet is trouwens niet grappig verder in Haarlem, ik herhaal: het is niet grappig. Ik denk dat de chauffeur van de strooiwagen ziek is.
quote:Op donderdag 15 december 2022 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
6 cijfers is niets bijzonders, toch? Dat is hier ook de gemiddelde huizenprijs.
quote:Op donderdag 15 december 2022 09:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zes nullen... niet zes cijfers...
Begin is gemaakt. Nu nog even een stukje rijden.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:45 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn autoijsvrij gemaakt en de auto even laten warmlopen, lekker asociaal maar het is even niet anders.
Ik ben vanmorgen al bijna 5 keer in spagaat gegaan en ik word te oud voor dat soort acties...quote:Op donderdag 15 december 2022 07:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Hier lijkt het helemaal niet glad te zijn.
Voorzichtig zijn!quote:Op donderdag 15 december 2022 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen al bijna 5 keer in spagaat gegaan en ik word te oud voor dat soort acties...
Ik blijf ook maar veilig binnen vandaag, geen klein wandelingetje door de buurtquote:Op donderdag 15 december 2022 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen al bijna 5 keer in spagaat gegaan en ik word te oud voor dat soort acties...
Verstandigquote:Op donderdag 15 december 2022 12:45 schreef just me het volgende:
[..]
Voorzichtig zijn!
Ik was net even naar de stad op de fiets maar heb besloten om zo meteen lopend naar het station te gaan.
als ik vanavond terugkom is het donker en dan zie ik helemaal niet waar ik kan fietsen en ja.. soms kan ik verstandig zijnquote:
Sneeuw boven op ijzel is ook altijd zo'n onzichtbaar gevaarquote:Op donderdag 15 december 2022 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Het dooit op zich wel goed, maar onze straat ligt in de schaduw en dat dunne laagje smeltwater op het/de aanwezige ijs/ijzel is levensgevaarlijk...
Wel leuk om te kijken als het een fietspad in de buurt betreftquote:Op donderdag 15 december 2022 15:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Sneeuw boven op ijzel is ook altijd zo'n onzichtbaar gevaar
Is je gebit al hersteld na jouw klapper?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel leuk om te kijken als het een fietspad in de buurt betreft
quote:Op donderdag 15 december 2022 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is je gebit al hersteld na jouw klapper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Welkom, halfslapende livelink.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:06 schreef Symphonic het volgende:
Ken dit wel, maar geen idee van artiest en titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |