SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Je bedoelt een corrigerende huidskleurige oma-onderbroek?quote:
met pijpjesquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bedoelt een corrigerende huidskleurige oma-onderbroek?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Opwindend!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:29 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gooit het goede antwoord in:
Wax - Right Between The Eyes
Liefst allebei nog 1 keer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:41 schreef livelink het volgende:
Engeland moet nog even scoren trouwens.
Die van net kende ik wel, maar had geen idee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:41 schreef Melting het volgende:
Veel onbekende nummers vandaag, denk ik?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Die van net kende ik wel, maar had geen idee.
Dit ken ik niet, maar klinkt wel jaren '80
Best welquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:41 schreef Melting het volgende:
Veel onbekende nummers vandaag, denk ik?
Frankrijk heeft gescoord zie ik.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik kan niet naar strafschoppen kijken
Ja, en Engeland mist net een penaltyquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Frankrijk heeft gescoord zie ik.
Klopt. Ik word vind de afwisseling tussen onbekende, en minder bekende nummers juist leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
Beter dan naar de radio luisteren, dan hoor je nooit een onbekend nummer lol
die komen er nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik kan niet naar strafschoppen kijken
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en Engeland mist net een penalty
Goedenavond Rataplan. Kon niet missen inderdaad.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Rataplan. Kon niet missen inderdaad.
Ik vond hem al vervelend toen hij nog voor 3FM draaide. Daarna heb ik hem alleen nog af en toe bij de top2000 gehoord. Hij vindt zichzelf wel heel geweldig.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
Om even te zeuren over de radio... In de auto luister ik 's ochtends regelmatig Radio10, voor de leuke jaren '80-plaatjes. Maar wat is die Gerard Ekdom vervelend zeg, wat een flauwe show, zo ontzettend niet grappig.
Eigenlijk zou ik mijn shows op moeten nemen. Kun je die afspelen in de auto.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
Om even te zeuren over de radio... In de auto luister ik 's ochtends regelmatig Radio10, voor de leuke jaren '80-plaatjes. Maar wat is die Gerard Ekdom vervelend zeg, wat een flauwe show, zo ontzettend niet grappig.
Dan brand ik ze op een cd'tje!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik mijn shows op moeten nemen. Kun je die afspelen in de auto.
Best wel hè?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:52 schreef just me het volgende:
Blijft toch een ontzettend indrukwekkend nummer
![]()
Zou sowieso verplicht moeten worden voor iedere automobilist om minimaal 1x per week een uur naar DJ Vout te luisteren, in het kader van muzikale opvoeding.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik mijn shows op moeten nemen. Kun je die afspelen in de auto.
Dat heb ik met Ekdom totaal niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou sowieso verplicht moeten worden voor iedere automobilist om minimaal 1x per week een uur naar DJ Vout te luisteren, in het kader van muzikale opvoeding.
Ja, elke werkdag een uurtje. Goud van Vout.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou sowieso verplicht moeten worden voor iedere automobilist om minimaal 1x per week een uur naar DJ Vout te luisteren, in het kader van muzikale opvoeding.
Zou er wel minder agressie op de weg zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:53 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zou er wel minder agressie op de weg zijn, denk ik.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, elke werkdag een uurtje. Goud van Vout.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:53 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zou er wel minder agressie op de weg zijn, denk ik.
Misschien ook wel een kwestie van smaak. Ik kan wel lachen met Somertijd bijvoorbeeld, ook veel hahahaha blablabla, maar de lol voelt voor mij veel echter aan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:53 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ekdom totaal niet eigenlijk.
Ik vind 'm een nepperd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond hem al vervelend toen hij nog voor 3FM draaide. Daarna heb ik hem alleen nog af en toe bij de top2000 gehoord. Hij vindt zichzelf wel heel geweldig.
Geen idee.quote:
Die uitvoering kende ik niet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik geef je groot gelijk.
[ afbeelding ]
Er is nu zo'n nummer op Radio 2 - ik geloof dat het vorige week Topsong was - dat me heel erg aan de Kelly Family deed denken. Even opzoeken. Deze: https://www.nporadio2.nl/(...)buutsingle-lost-lovequote:Op zaterdag 10 december 2022 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh, smaken verschillen. Ik luister ook graag Ronnie Flex en de Kelly Family.
Ah leuk, ik zal zo eens luisteren!quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is nu zo'n nummer op Radio 2 - ik geloof dat het vorige week Topsong was - dat me heel erg aan de Kelly Family deed denken. Even opzoeken. Deze: https://www.nporadio2.nl/(...)buutsingle-lost-love
Welkom Symph (& misschien Ddm).quote:
Goedenavond Symph. Jij zult wel blij zijn dat mijn enige kans op nog wat punten in mijn WK-poule verkeken is.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Symph. Jij zult wel blij zijn dat mijn enige kans op nog wat punten in mijn WK-poule verkeken is.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:09 schreef livelink het volgende:
Dit is weer zo'n George Baker of George Baker wannabe-nummer.
Nog genoeg energie na het stenen sjouwenquote:
Eigenlijk niet. Ze waren best zwaar, maar het was wel een goede oefening voor de avondvierdaagsequote:Op zaterdag 10 december 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
Nog genoeg energie na het stenen sjouwen
Nee, maar wel wat ik net draaide.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leuke hoes, maar dat is niet wat je nu draait
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:27 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Deep Forest - Sweet Lullaby
In de originele versie, dus niet de radio remix
Ahquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat ik net draaide.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:28 schreef BasEnAad het volgende:
Dit vind ik wel zo'n afschuwelijke kitsch, dat klote-sample komt ook veel te vaak terug, bah.
Is dat niet die man die hier eens per 9 maanden even opduikt, heel schuldbewust, en dan zegt dat -ie weer gaat draaien, vaker in het topic langskomt, etc...quote:
Geen idee eigenlijkquote:
Die ja.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat niet die man die hier eens per 9 maanden even opduikt, heel schuldbewust, en dan zegt dat -ie weer gaat draaien, vaker in het topic langskomt, etc...
en dan 9 maanden later .....quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat niet die man die hier eens per 9 maanden even opduikt, heel schuldbewust, en dan zegt dat -ie weer gaat draaien, vaker in het topic langskomt, etc...
Ah!quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:30 schreef DJ11 het volgende:
Weetje voor Lucky: de radio remix hiervan werd gemaakt door Jam El Mar.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
... die waarschijnlijk ook struikelt over kabels
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat Hollandse accent hoorde ik wel
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:43 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt verdacht veel als Bryan Adams in zijn slechtere jaren.
Het lijkt wel een beetje op een stoma-zakje. Alleen zit het dan wat te hoog.quote:
Je bedoelt de tijd dat hij immense hits scoorde?quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:43 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt wel een beetje op een stoma-zakje. Alleen zit het dan wat te hoog.
Maar ik zal het hem voorstellen.
Ai, ai, ai, dit zijn 3 zangers bij elkaar waar ik niet blij van word.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, ai, ai, dit zijn 3 zangers bij elkaar waar ik niet blij van word.
Wat een Rod opmerkingquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:43 schreef livelink het volgende:
Morgen ben ik hen weer vergeten en overmorgen denk ik weer dat het David Lee Roth is.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Morgen ben ik hen weer vergeten en overmorgen denk ik weer dat het David Lee Roth is.
Wel een leuk nummer trouwens.
Toen de drempels nog kuilen waren, en de platenspeler zei: ik denk dat ik deze maar even overslaquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat stamt nog uit de periode van de kolen gestookte platenspelers.
Leuk nummer!
quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Leuk nummer!
Lol ja!quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen de drempels nog kuilen waren
Met bakelieten langspeelplaten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Leuk nummer!
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik had het niet erg gevonden als hij een snipperdag had genomen op de dag dat deze plaat werd opgenomen.
Wat een bagger
Daar had ik ooit een hele stapel van gekocht, die 78 toeren dingen en dacht dat ik steenrijk zou worden.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Met bakelieten langspeelplaten.
Ik spring ook altijd eerder van een rijdende trein dan dat ik erop spring.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar had ik ooit een hele stapel van gekocht, die 78 toeren dingen en dacht dat ik steenrijk zou worden.![]()
Geen drol waarde.
Je moet wel de juiste kopen hè?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar had ik ooit een hele stapel van gekocht, die 78 toeren dingen en dacht dat ik steenrijk zou worden.![]()
Geen drol waarde.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik spring ook altijd eerder van een rijdende trein dan dat ik erop spring.
Wel leuk voor de heb, maar een slechte investeringquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen drol waarde.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan was het een instrumentaal nummer gewordenquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik had het niet erg gevonden als hij een snipperdag had genomen op de dag dat deze plaat werd opgenomen.
Wat een bagger
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste kopen hè?
Nou wil het toeval dat ik hier nog een koffer vol heb staan. Mag je voor een leuk prijsje hebben.
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel leuk voor de heb, maar een slechte investering
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan was het een instrumentaal nummer geworden
Die mag wel op een tegeltjequote:Op zaterdag 10 december 2022 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan was het een instrumentaal nummer geworden
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje opzoeken.
Was me mijn dagje wel.
Dank Melting en fijne avond nog
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Was me mijn dagje wel.
Welterusten Symphquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Was me mijn dagje wel.
Welterusten Symph!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Was me mijn dagje wel.
livelink is wijsquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:16 schreef BasEnAad het volgende:
Shania Twain - that dont impress me much
Mand, goed idee!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Was me mijn dagje wel.
Welterusten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:17 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Mand, goed idee!
Die ga ik ook opzoeken.
Wie weet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:17 schreef DJ11 het volgende:
Shania Twain schreef dit liedje nadat ze hoorde dat ze in Nederland een oom heeft die Henk Wijngaard heet.
In de bijkeuken, gok ik? Je hoeft toch niet buiten te waken?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:17 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Mand, goed idee!
Die ga ik ook opzoeken.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
In de bijkeuken, gok ik? Je hoeft toch niet buiten te waken?
Welterusten Rataplan.
Op mij maakt dit feitje dan toch elke keer weer opnieuw indruk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:17 schreef DJ11 het volgende:
Shania Twain schreef dit liedje nadat ze hoorde dat ze in Nederland een oom heeft die Henk Wijngaard heet.
Trusten!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:17 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Mand, goed idee!
Die ga ik ook opzoeken.
Moeten we het hier weer over hebben ja?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:17 schreef DJ11 het volgende:
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Moeten we het hier weer over hebben ja?
De tekst klopt wel hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Moeten we het hier weer over hebben ja?
Vooral die ene regel:quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
De tekst klopt wel hoor.
So you got a car? That don't impress me much
So you think you are Elvis or something.
Ik denk dat de hypthese van DJ11 gewoon klopt.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooral die ene regel:
So you race through the Brennerpas with the flame in your pipe?
Erg verdacht.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooral die ene regel:
So you race through the Brennerpas with the flame in your pipe?
Erg verdacht.
Ach, met 1 trapper lukt het ook wel.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb al een halve fiets aan artiesten geraden deze avond.
Nu de titels nog.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is op zich al een vak apart om aan dergelijke muziek te komen.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit moet haast wel de man van Vicky Leandros zijn.
Goede avond, Mad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf Reina Beatrix, luchthaven van Aruba: Bon nochi!
Ah, fijne reis, Mad!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Yes, genoeg mijn kop verbrand…quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, Mad.
Op de weg terug naar huis dus?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes, genoeg mijn kop verbrand…
Het vriest hier. Niet met je slippers naar buiten lopen straks!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Joan Armatradingquote:Op zaterdag 10 december 2022 23:37 schreef livelink het volgende:
Oh Rosie (Lucky, noem jij de artiest?)
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het vriest hier. Niet met je slippers naar buiten lopen straks!
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:37 schreef livelink het volgende:
Oh Rosie (Lucky, noem jij de artiest?)
quote:
Ik heb net mijn korte broek omgeruild voor een spijkerbroek en hopelijk neemt onze buuf mijn jas morgen mee naar Schiphol.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel juist! Het heet niet voor niets slippers.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel juist! Het heet niet voor niets slippers.
Je was me altijd al te snel af en ook op de meest onmogelijke tijdstippen en plaatsen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister nog niet mee, maar ik gokte dat die het was…
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel juist! Het heet niet voor niets slippers.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Lies Koeper - How You Gonna See Me Now
Namens de hele Nederlandse natie, zo waarlijk helpe mij God Allejezus, na al die jaren alsnog de verontschuldiging daarvoor…quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je was me altijd al te snel af en ook op de meest onmogelijke tijdstippen en plaatsen.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Namens de hele Nederlandse natie, zo waarlijk helpe mij God Allejezus, na al die jaren alsnog de verontschuldiging daarvoor…
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Namens de hele Nederlandse natie, zo waarlijk helpe mij God Allejezus, na al die jaren alsnog de verontschuldiging daarvoor…
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Incognito.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik herken hem helemaal niet, zo van deze hoesfoto
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:44 schreef just me het volgende:
Nu ik weet dat @:MadMaster weer op weg naar huis is kan ik gaan slapen
Dank voor de gezelligheid en de fijne muziekjes
Dit is hem wel duidelijk toch?quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik herken hem helemaal niet, zo van deze hoesfoto
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:44 schreef just me het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:44 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Brotherhood of Man met iets (Figaro?)…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |