SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Je bedoelt een corrigerende huidskleurige oma-onderbroek?quote:
met pijpjesquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bedoelt een corrigerende huidskleurige oma-onderbroek?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Opwindend!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:29 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gooit het goede antwoord in:
Wax - Right Between The Eyes
Liefst allebei nog 1 keer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:41 schreef livelink het volgende:
Engeland moet nog even scoren trouwens.
Die van net kende ik wel, maar had geen idee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:41 schreef Melting het volgende:
Veel onbekende nummers vandaag, denk ik?
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Die van net kende ik wel, maar had geen idee.
Dit ken ik niet, maar klinkt wel jaren '80
Best welquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:41 schreef Melting het volgende:
Veel onbekende nummers vandaag, denk ik?
Frankrijk heeft gescoord zie ik.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik kan niet naar strafschoppen kijken
Ja, en Engeland mist net een penaltyquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Frankrijk heeft gescoord zie ik.
Klopt. Ik word vind de afwisseling tussen onbekende, en minder bekende nummers juist leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
Beter dan naar de radio luisteren, dan hoor je nooit een onbekend nummer lol
die komen er nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik kan niet naar strafschoppen kijken
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en Engeland mist net een penalty
Goedenavond Rataplan. Kon niet missen inderdaad.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Rataplan. Kon niet missen inderdaad.
Ik vond hem al vervelend toen hij nog voor 3FM draaide. Daarna heb ik hem alleen nog af en toe bij de top2000 gehoord. Hij vindt zichzelf wel heel geweldig.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
Om even te zeuren over de radio... In de auto luister ik 's ochtends regelmatig Radio10, voor de leuke jaren '80-plaatjes. Maar wat is die Gerard Ekdom vervelend zeg, wat een flauwe show, zo ontzettend niet grappig.
Eigenlijk zou ik mijn shows op moeten nemen. Kun je die afspelen in de auto.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
Om even te zeuren over de radio... In de auto luister ik 's ochtends regelmatig Radio10, voor de leuke jaren '80-plaatjes. Maar wat is die Gerard Ekdom vervelend zeg, wat een flauwe show, zo ontzettend niet grappig.
Dan brand ik ze op een cd'tje!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik mijn shows op moeten nemen. Kun je die afspelen in de auto.
Best wel hè?quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:52 schreef just me het volgende:
Blijft toch een ontzettend indrukwekkend nummer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |