SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die weten wel wat van elkaar.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Was een geintje. Ze waren wat aan het dollen daar.
Nog meer kijkende droogkloten..quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:33 schreef Dotteke het volgende:
Bern gaat droog het eerste nummer herhalen
JW en Erik zitten op de blauwe stoelen toe te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeft hij al een paar dagen dat hij het niet meer leuk vindt. Maar zegt hij steeds ik ga niet uit mij zelf wegquote:Op zaterdag 10 december 2022 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff vindt het niet meer leuk, tis niet meer mijn spel zegt hij tegen JW. JW en Erik peppen hem op
JW ziet het wel goed, de druk die een manager heeft, hij heeft zijn best gedaan en het geroddel en geklaag over hem en die geen flikker uitvoeren, op hun nest liggen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft hij al een paar dagen dat hij het niet meer leuk vindt. Maar zegt hij steeds ik ga niet uit mij zelf weg
Waar doet hij niet aan mee dan? Hij is er altijd bij. Dat hij niet mee doet met het dansje van Bern begrijp ik heel goed.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:46 schreef woxxel het volgende:
hij zeikt dat niemand wat doet, maar wat doet hij nou eigenlijk, hij doet nergens aan mee.
modeshow? welke activiteiten heeft hij wel meegedaan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar doet hij niet aan mee dan? Hij is er altijd bij. Dat hij niet mee doet met het dansje van Bern begrijp ik heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |