Het is ook een goed ding.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:16 schreef Poesjuh het volgende:
Zoe is weer de rust zelve na de fohn-afleid-hulp van mirthe
Jaaa full action proof! Hihiquote:
Nu doe je haar tekort.Wanda is een type die met een man gaat flirten en dan lachend toekijkt dat haar Ivor hem slaat.En na afloop in haar gezicht laat spuiten want trots.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Wanda beseft echt niet wat ze er soms uitkraamt.
Dus dat.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu doe je haar tekort.Wanda is een type die met een man gaat flirten en dan lachend toekijkt dat haar Ivor hem slaat.En na afloop in haar gezicht laat spuiten want trots.
Die van FF was nog erger daar leek de fohn geheel verdwenen daartussen en beide handjes vrijquote:
Ze hebben therapeuten daar die hun de hele dag in de gaten houden.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat ik heel raar vond dat ik vanmiddag Mexx hoorde zeggen : "Men zegt dat we (Martin dus) het heel goed doen als koppel."
Omgquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef ledn81 het volgende:
Mattin : "Moet ik stoppen?"
Mexx : "Nee"
Mattin : "Maar heel nederland kijkt mee"
Ik vind deze 2 zo ranzig![]()
[ afbeelding ]
Nou nu ook de hele loods. Ze liggen zo te zien met een matras bovenaan de trap van kamer 3/4quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Omg
Heel nl maar oooook heel jullie kamer jongens jezus
Maar dan zou een deelnemer zoals Mexx moeten kunnen begrijpen dat die "therapeuten" hun naar de mond praten? Oh nee tuurlijk niet. Ze is niet zo slim.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze hebben therapeuten daar die hun de hele dag in de gaten houden.
In de hottub vroeg mirthe: denken jullie dat we allemaal een eigen psycholoog hebben die op ons let hier?
Zoe zei nee ze kijken gewoon de hele tijd alles ons allemaal en hoppa stream was toen weg
De streamers worden gestraft met beelden op die 2 of 'n slapende JW, terwijl er nog mensen inquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:35 schreef ledn81 het volgende:
Mattin : "Moet ik stoppen?"
Mexx : "Nee"
Mattin : "Maar heel nederland kijkt mee"
Ik vind deze 2 zo ranzig![]()
[ afbeelding ]
Zeker nou ja n jeff is n beetje net als ik denk ik en zal weinig aannemen van programma leiding en door hun betaalde psychologen, die weet hoe tv maken is geloof ik. Wonder dat ze hem erin lietenquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar dan zou een deelnemer zoals Mexx moeten kunnen begrijpen dat die "therapeuten" hun naar de mond praten? Oh nee tuurlijk niet. Ze is niet zo slim.
Zou iedereen gemanipuleerd kunnen worden door die zogenaamde therapeuten?
die bewoners die aan tafel spelletjes zitten te doen zijn niet echt veel interessanterquote:Op zaterdag 10 december 2022 00:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De streamers worden gestraft met beelden op die 2 of 'n slapende JW, terwijl er nog mensen in
de loods spelletjes zijn doen,
Ikke snel refreshen. Niet waar. Gemenerikje.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
En toen gingen de Jingle Bells af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |