Neequote:
Gun mij gewoon die vrije dagen.quote:
Ontstaat toch onder natuurlijke omstandigheden zonder mechanische hulpmiddelen?quote:Op woensdag 14 december 2022 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heet een stukje gras dat je onder laat lopen natuurijs. Ik snap het niet.
Dan is alle gezelligheid weer voorbij en mag je weer werken. Ik kijk juist enorm uit naar de komende twee a drie weken. Beregezellig!quote:
Geloof niet dat @Sked daar rekening mee hoeft te houden.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan is alle gezelligheid weer voorbij en mag je weer werken. Ik kijk juist enorm uit naar de komende twee a drie weken. Beregezellig!
Idd, is toch heerlijk joh, die kerstsfeer en allesquote:Op woensdag 14 december 2022 18:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan is alle gezelligheid weer voorbij en mag je weer werken. Ik kijk juist enorm uit naar de komende twee a drie weken. Beregezellig!
Wat ga je doen met oud en nieuw?quote:Op woensdag 14 december 2022 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof niet dat @:sked daar rekening mee hoeft te houden.
Al vlucht ik voor oud en nieuw wel weer mooi het land uit.
Zweden richting ouders.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat ga je doen met oud en nieuw?
Klinkt niet verkeerd. Geniet er lekker van.quote:
Ja, op die manier wel ja.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ontstaat toch onder natuurlijke omstandigheden zonder mechanische hulpmiddelen?
Teveel verplichtingen die eraan komen?quote:
Onder andere.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Teveel verplichtingen die eraan komen?
Oké. Sterkte.quote:
Ga je weer naar het grote Zweedse bos?quote:Op woensdag 14 december 2022 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof niet dat @:sked daar rekening mee hoeft te houden.
Al vlucht ik voor oud en nieuw wel weer mooi het land uit.
Moet je nagaan hoe mooi die vogels daar in een pak sneeuw staan.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je weer naar het grote Zweedse bos?
Kreeg laatst een foto van iemand die de flamingo in een bos had gespotquote:Op woensdag 14 december 2022 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe mooi die vogels daar in een pak sneeuw staan.
@:Littlerabbit
Nice.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kreeg laatst een foto van iemand die de flamingo in een bos had gespot
Zeker staat trots uit het raam te starenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nice.![]()
Zit er eigenlijk een ooievaar bij jouw serie. Dat past wel mooi bij je afkomst.
Ik snap het niet maar prima.quote:
Wat is er?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |