AnneloosGodinquote:Op woensdag 14 december 2022 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar. Forumgebruikster @:Anneloos in deze SC.
Jottem.
Darkmode genotquote:Op woensdag 14 december 2022 09:03 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar. Forumgebruikster @:Anneloos in deze SC.
Jottem.
Als forumgebruikster @Anneloos niet aan de Dark mode zat dan zou ik dat jou heel erg kwalijk nemen makker.quote:
Welke darkmode?quote:Op woensdag 14 december 2022 10:26 schreef fetX het volgende:
De darkmode op dit forum lijkt toch helemaal nergens op?
quote:Op woensdag 14 december 2022 10:26 schreef fetX het volgende:
De darkmode op dit forum lijkt toch helemaal nergens op?
Door wie denk je dat ik erop gewezen ben? Ben gelijk over de knie gegaanquote:Op woensdag 14 december 2022 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als forumgebruikster @:Anneloos niet aan de Dark mode zat dan zou ik dat jou heel erg kwalijk nemen makker.
Dit is nog niet beschikbaar voor ons normale users.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm. Jammer, ik FOK! voornamelijk mobiel. Die nachtmodus is echt lachwekkend
Het was gisteren een Suzuki, geen Opel.quote:Op woensdag 14 december 2022 07:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon quotes van Wopke Hoekstra uit Luckytv.
Die bestel ik altijd on linequote:
Milanese stoof met groenten en gebakken krieltjes.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
En tijdens ?quote:Op woensdag 14 december 2022 13:33 schreef KingRoland het volgende:
Na lange tijd eet ik een saucijzenbroodje voor lunch
Zon schijnt.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wie heeft z’n schaatsen al uit het vet gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |