Nou nou.quote:
YW.quote:
Grandma DJ?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dit doet me zo aan iemand denken
Geweldig gedaanquote:
Dat was nog leuker...quote:Op donderdag 8 december 2022 21:28 schreef waxmask het volgende:
"Put the oil in the lamp, and lamp in the oil"
Keep it burning...quote:Op donderdag 8 december 2022 21:28 schreef waxmask het volgende:
"Put the oil in the lamp, and lamp in the oil"
Mis hier gewoon af en toe nieuwe aanwas van mensen. Je moet een jaar naar dezelfde koppen kijken, dezelfde gesprekken luisteren. Er komt zo helemaal geen dynamiek verder.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
28 man/vrouw/binair en heb nog niks interessants gezien....
Mijn god wat flauw zeg.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff maakt er wel een ding van zeg!!
Ego ,controle kwijt terwijl hij wist dat manager zijn maar voor een maand is
God is op ons uitgekekenquote:Op donderdag 8 december 2022 21:33 schreef woxxel het volgende:
Jeff is de interesse in de mens kwijt. Joh
Kim K en Jeff hebben hebben wel vaker goede gesprekkenquote:Op donderdag 8 december 2022 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK spreekt Jeff moed in ... dat mag helemaal niet van Wanda ... oeps...
Is die podcast al te beluisteren?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:33 schreef woxxel het volgende:
Podkast binnen, dan kan ie naar zichzelf luisteren.
zij haar tochquote:Op donderdag 8 december 2022 21:36 schreef HappyCharly het volgende:
ohja nu gaat Bern scheren voor Sascha
Jeff mag geen dip hebben.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
Jeff is in beeld en het is weer een en al negatief
dat ze daar allemaal een dip hebben hebben we allang gezien
het is toch wat
Als je iets hebt getypt, onderaan je bericht, naast invoeren op de smiley klikken. Opent een menu vol smileys.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:37 schreef woxxel het volgende:
Ik kan geen smileys vinden hier, maar ik lig soms in een deuk door de reacties hier
quote:Op donderdag 8 december 2022 21:31 schreef ledn81 het volgende:
Het gaat zo slecht met Jeff dat hij het verschil tussen de D en de W niet meer ziet
[ afbeelding ]
via de online site weet ik ze ook niet te vinden, maar via de computer staan ze hierquote:Op donderdag 8 december 2022 21:37 schreef woxxel het volgende:
Ik kan geen smileys vinden hier, maar ik lig soms in een deuk door de reacties hier
Ja want er zijn geen andere bewoners waar hetzelfde bij gebeurdquote:Op donderdag 8 december 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
Jeff is in beeld en het is weer een en al negatief
dat ze daar allemaal een dip hebben hebben we allang gezien
het is toch wat
Mensen compleet de grond in trappen , ruzie zoeken , zeiken klagen en janken omdat hij manager af isquote:Op donderdag 8 december 2022 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff mag geen dip hebben.
We hebben aan alle managers gezien dat het best veel vraagt, je bent veel bezig in tegenstelling tot de andere bewoners, ik snap wel dat je dan even in een gat valt als dat voorbij is. Hij moet even zijn weg weer vinden, vooral voor een bezige bij als Jeff
Ja, maar dit is wel jeff, hij weet alles en kan alles,dit moet ie ook kunnen als de winnaarquote:Op donderdag 8 december 2022 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We hebben aan alle managers gezien dat het best veel vraagt, je bent veel bezig in tegenstelling tot de andere bewoners, ik snap wel dat je dan even in een gat valt als dat voorbij is. Hij moet even zijn weg weer vinden, vooral voor een bezige bij als Jeff
Martin Maddyquote:Op donderdag 8 december 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja want er zijn geen andere bewoners waar hetzelfde bij gebeurd
Tuurlijk, jij hebt gelijkquote:Op donderdag 8 december 2022 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mensen compleet de grond in trappen , ruzie zoeken , zeiken klagen en janken omdat hij manager af is
een dip?![]()
Nee een geknakt ego
stel je voor dat hij menselijk zou zijnquote:Op donderdag 8 december 2022 21:39 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel jeff, hij weet alles en kan alles,dit moet ie ook kunnen als de winnaar
Jeff is een bewezen loserquote:Op donderdag 8 december 2022 21:39 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel jeff, hij weet alles en kan alles,dit moet ie ook kunnen als de winnaar
Komt wel goed hoor. Hij maakt natuurlijk ook gewoon TV, dus een beetje aandikken zit er dan ook bij.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee joh lekker alles die rattenstreken van Jeff goed pratenquote:
Wel opvallend,een eng jurkje?quote:
alsof het oogjes heeft, spookjequote:Op donderdag 8 december 2022 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel opvallend,een eng jurkje?
Nouja die relatie is Martin niet begonnen hoor. Dat was vooral Mexx, Martin hoefde alleen maar in de loods te zijnquote:Op donderdag 8 december 2022 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin is als rebound van z'n managerschap een relatie met Mexx begonnen ... nuff said.
Abby.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een Abby vibe zo
van NCIS
En JW heeft wel wat weg van Gibbsquote:Op donderdag 8 december 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een Abby vibe zo
van NCIS
quote:Op donderdag 8 december 2022 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En JW heeft wel wat weg van Gibbs
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En JW heeft wel wat weg van Gibbs
quote:Op donderdag 8 december 2022 21:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien kan sucrepapa haar een CafPow geven
Kijk goed. JW heeft er echt wat van weg qua hoofd.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
Kenzi komt even tegen de jury zeggen dat Leila kleding heeft gebruikt
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
Pfffffffff wat een zeewespen daar allemaalquote:Op donderdag 8 december 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
Kenzy style.Zij had ook gewoon een topje aan.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
Zelfs de stem noemt eaniesequote:Op donderdag 8 december 2022 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe zou je Eunice uitspreken?
Ik hoor steeds unies, eunies en soms joenies
Ze verbetert niemand
Ik dacht een BH van BeHang papierquote:Op donderdag 8 december 2022 21:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kenzy style.Zij had ook gewoon een topje aan.
jij hebt geurstreams??quote:Op donderdag 8 december 2022 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Stream 1 was het niet of er 'n transformator van 'n racebaan stond door te branden
stond er een te scherenik rook nog net die die lucht....
You-nicequote:Op donderdag 8 december 2022 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe zou je Eunice uitspreken?
Ik hoor steeds unies, eunies en soms joenies
Ze verbetert niemand
You're welcomequote:
Volgens mij een Samorai?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
waarom heeft Martin indische muziek
zijn kleine oogquote:Op donderdag 8 december 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
waarom heeft Martin indische muziek
Een slanggggquote:Op donderdag 8 december 2022 22:01 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wist dat ruppie het leuk zou vinden
nou had er niet iets onder uit willen zien wiebelenquote:Op donderdag 8 december 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
Bern ook minpunten want hij heeft een onderbroek aan
Dat had niet gewiebeld bij Bern, maar ferm rechtop gestaan gelijk zijn speerquote:Op donderdag 8 december 2022 22:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou had er niet iets onder uit willen zien wiebelen
Ho maar weer.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat had niet gewiebeld bij Bern, maar ferm rechtop gestaan gelijk zijn speer
STOP!! Ik ben een beelddenkerquote:Op donderdag 8 december 2022 22:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vleermuizen gegeten toen zekerquote:Op donderdag 8 december 2022 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ waande zich weer helemaal tussen het volk in China.
pinkeltje is er niks bijquote:Op donderdag 8 december 2022 22:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
STOP!! Ik ben een beelddenker
had denk net 1 blaadje opzij gepieptquote:Op donderdag 8 december 2022 22:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Laat Kenzi het niet horenquote:
manmanman, wat laten die twee kerels zich kennen.quote:
die attitudequote:Op donderdag 8 december 2022 22:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eunice de ijskoningin/ijskonijn?
Echt he? Heel flauw ditquote:Op donderdag 8 december 2022 22:08 schreef Verida het volgende:
[..]
manmanman, wat laten die twee kerels zich kennen.
Het zou ze sieren als ze gewoon een beetje normaal erbij zouden gaan zitten, maar dit is gewoon denigrerend te noemen.
Mirthe + Bern + Eunice = kortsluiting bij Jeffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op donderdag 8 december 2022 22:08 schreef Verida het volgende:
[..]
manmanman, wat laten die twee kerels zich kennen.
Het zou ze sieren als ze gewoon een beetje normaal erbij zouden gaan zitten, maar dit is gewoon denigrerend te noemen.
neeeequote:Op donderdag 8 december 2022 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een paar seconden later ..
En lachen mag hij ook niet, vrolijk zijn verbodenquote:Op donderdag 8 december 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeee
dat mag niet
hij moet en zal naar doen
gehaat moet hij worden
he is trying...kan je niet van iedereen zeggen ...van iets wat niet je ding isquote:Op donderdag 8 december 2022 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een paar seconden later ..
neeeeeeequote:Op donderdag 8 december 2022 22:13 schreef Kakadylo het volgende:
Supermodel van Maneskin erin gooien joh
Begint echt beetje flauw te worden dit commentaar. Wanda mag de hele dag bitch genoemd worden maar op Jeff mag geen commentaar gegeven worden.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeee
dat mag niet
hij moet en zal naar doen
gehaat moet hij worden
kenzi wendy bern... vond ik ik leuk...quote:Op donderdag 8 december 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice en Sascha gedeelde eerste plek.
Leila tweede plek.
Wendy derde plek.
Dat is mijn mening.
Sommige dingen zouden op Minerva niet misstaan.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:14 schreef puzziepie het volgende:
De creaties doen me denken aan mijn tijd op op een kunstschool waar ik mode deed met troep![]()
Dat hebben ze supertof gedaan![]()
Als er wat over Wanda gepost wordtquote:Op donderdag 8 december 2022 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Begint echt beetje flauw te worden dit commentaar. Wanda mag de hele dag bitch genoemd worden maar op Jeff mag geen commentaar gegeven worden.
Hij lacht vooral om zijn eigen grappen of lacht iemand uitquote:Op donderdag 8 december 2022 22:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En lachen mag hij ook niet, vrolijk zijn verboden
10 minuten?quote:Op donderdag 8 december 2022 22:16 schreef Kakadylo het volgende:
Hoe lang heeft Jeff nou al niet gedronken?
das niet waar! hij maakt mensen aan het lachen...heeft zelfspot en daar hou ik van. veel missen datquote:Op donderdag 8 december 2022 22:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij lacht vooral om zijn eigen grappen of lacht iemand uit
ik zal het vast eens gepost hebbenquote:Op donderdag 8 december 2022 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik noem trouwens Wanda nooit een bitch .. ik post wat ze zegt ... als ze daarin als een bitch overkomt .. sja ... daar is ze zelf debet aan.
Juist daarom post ik het inderdaad. Maar ik doe dat niet iedere keer dat Wanda uitgescholden wordt want dan heb ik geen leven meer. Commentaar op Jeff hoort er ook gewoon bij hier.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er wat over Wanda gepost wordt
post jij ook
aaahhh Wanda haatuurtje is weer begonnen
het is allemaal om het even
ik doe het jij doet het
Picc line valt niet zo opquote:Op donderdag 8 december 2022 22:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft een infuus toch?
echt leuk, en ik moet elke keer hardop lachen als ik dat uitgestreken smoelwerk van Esther ziequote:Op donderdag 8 december 2022 22:16 schreef puzziepie het volgende:
Respect voor de ontwerpers![]()
[ afbeelding ]
Dat weet ikquote:Op donderdag 8 december 2022 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik noem trouwens Wanda nooit een bitch .. ik post wat ze zegt ... als ze daarin als een bitch overkomt .. sja ... daar is ze zelf debet aan.
ik ook niet iedere keer Engiequote:Op donderdag 8 december 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Juist daarom post ik het inderdaad. Maar ik doe dat niet iedere keer dat Wanda uitgescholden wordt want dan heb ik geen leven meer. Commentaar op Jeff hoort er ook gewoon bij hier.
Dat komt dus wel door beide kanten he. Daar is niet een persoon of groepje schuldig aan.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
En zodra Jeff in beeld is gaat de hele CoS offtopic .. is vrij irritant .. ook omdat het elke keer hetzelfde is.
Dit lijkt me wel een goed plan .. gewoon proberen te doen ..quote:Op donderdag 8 december 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet iedere keer Engie
maar soms ben ik er ook klaar mee
het lijkt meer opbieden wie de meest afschuwwekkende benamingen heeft voor wie
en misschien moeten we dat dan allemaal niet of wel doen
niet alleen jeff en wandaquote:Op donderdag 8 december 2022 22:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een goed plan .. gewoon proberen te doen ..
Jeff heeft z'n dingen, Wanda heeft d'r dingen... EJVJL kan niet zonder beiden.
misschien dan ook niet zo fel reageren en ftfy gaan zitten doen als iemand het woord drank noemt. Ik bedoelde in mijn post algemeen een avond zonder drank en had het niet eens over het al dan niet drankgebruik van jeff.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet iedere keer Engie
maar soms ben ik er ook klaar mee
het lijkt meer opbieden wie de meest afschuwwekkende benamingen heeft voor wie
en misschien moeten we dat dan allemaal niet of wel doen
Ik was luiquote:Op donderdag 8 december 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet alleen jeff en wanda
je kunt eigenlijk alle deelnemers er onder noemen
Moment.quote:
ik had het ook niet over jeffquote:Op donderdag 8 december 2022 22:23 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien dan ook niet zo fel reageren en ftfy gaan zitten doen als iemand het woord drank noemt. Ik bedoelde in mijn post algemeen een avond zonder drank en had het niet eens over het al dan niet drankgebruik van jeff.
Met zijn allen.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
Oh wacht we doen een miniplaybackshow moment.. iedereen is winnaar
kim en marciano's spelhowquote:Op donderdag 8 december 2022 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, volgens mij hebben ze zelden zo'n lol .. ik vind het knap gedaan door Mirthe c.s.
Dan kun je dat toch gewoon zeggen?quote:Op donderdag 8 december 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had het ook niet over jeff
maar dat er ook drank werd gedronken
er is nogal wat felheid in de COS
en dat is de reden waarom ik ook fel reageer
Schaamteloos , denigrerende opmerkingen maken , echt jammerquote:Op donderdag 8 december 2022 22:26 schreef woxxel het volgende:
[..]
Jaaahh hij doet gezellig mee hoor
Mijn streams lopen ineens constant vast. Niet goed voor m'n innersponsquote:Op donderdag 8 december 2022 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het wel leuk om ze zo blij te zien... iets samen doen en muziek verbroedert.. toch fijn voor mijn innerspons![]()
iedereen zijn kwaliteitenquote:Op donderdag 8 december 2022 22:31 schreef ledn81 het volgende:
Wanda : "Wat doe je met die gouden potjes?"
Ze heeft er eentje gescoord. Geen moer uitgevoerd en alleen maar lopen klagen
Welnee ze verzameld dingen voor het evenement dat ze met Jappie gaat organiseren.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:31 schreef ledn81 het volgende:
Wanda : "Wat doe je met die gouden potjes?"
Ze heeft er eentje gescoord. Geen moer uitgevoerd en alleen maar lopen klagen
Het dansen netquote:
is wel een leuk idee voor de kerstmarktquote:Op donderdag 8 december 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee ze verzameld dingen voor het evenement dat ze met Jappie gaat organiseren.
Ja ook met de potjes die over bleven, maar er liggen er ook al zeker 1 op op het bed van Djedi en Wandaquote:Op donderdag 8 december 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee ze verzameld dingen voor het evenement dat ze met Jappie gaat organiseren.
Compliment van Mora.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:36 schreef engine het volgende:
Mirthe is happytop gedaan allemaal vindt ze. Leuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 8 december 2022 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze heeft een vrij egoistische gedachtengangquote:Op donderdag 8 december 2022 22:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Weinig, ze heeft ook niet gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |