quote:Op donderdag 8 december 2022 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
En de winnaar (van de modeshow) wordt Bern
ik wil eerst Eunice zienquote:
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me echt af of hij te doen was
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
@:Lionheart ik vind Ima ook wel mooi hoor
😁😁😁quote:Op donderdag 8 december 2022 20:19 schreef Seattle het volgende:
Toch is het net of die lach van Imadidin niet echt uit Imadidin komt. Alsof hij een buikspreker is ofzo
Kenzi's outfit is best lelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
Wendy is veel leuker dan Kenzi
(het pak)
Dat krijgen ze nu niet meer van Jeff want die is geen manager meerquote:Op donderdag 8 december 2022 20:25 schreef maryo55 het volgende:
Als beeld op Imadidin en Rupert staat zie ik ze allebei steeds met een fles bier. Goede vriendjes met Jeff.
jeff is geen manager meerquote:Op donderdag 8 december 2022 20:25 schreef maryo55 het volgende:
Als beeld op Imadidin en Rupert staat zie ik ze allebei steeds met een fles bier. Goede vriendjes met Jeff.
Nee die heeft gewoon een kort zomerjurkje aanquote:Op donderdag 8 december 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
miss modeshow is ook niet heel creatief
Die hebben een eigen voorraadje.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:25 schreef maryo55 het volgende:
dat dusquote:Op donderdag 8 december 2022 20:26 schreef ledn81 het volgende:
Toch leuk en knap wat Mirthe neerzet hoor. Mag amper iets gekost hebben, maar de halve loods is verbouwd en iedereen is ermee bezig en heeft ook lol.
ima en Rupi zullen, net als in het begin, een leuke voorraad in hun lockers hebben gemaakt. Die overleven de crisis welquote:Op donderdag 8 december 2022 20:25 schreef maryo55 het volgende:
sowiesoquote:Op donderdag 8 december 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
(het pak)
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
(het pak)
Als tennissende kakkertquote:Op donderdag 8 december 2022 20:28 schreef engine het volgende:
Leuk pak Martin....als wat is hij verkleed?
Goed geluktquote:
Ook goed geluktquote:
yes het vliegende spaghetti monsterquote:Op donderdag 8 december 2022 20:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die heeft zich half bekeerd tot het Pastafarisme
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zijn inderdaad wel de 2 meest modebewuste bewoners...
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zijn inderdaad wel de 2 meest modebewuste bewoners...
Een jury is meestal omkoopbaar vandaar de keuze denk ikquote:
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:34 schreef ledn81 het volgende:
en ook de mayo potjes die ze eigenlijk niets moest spuiten (zonde van de verf) zien er prima uit
[ afbeelding ]
al zinken (of het lont alleen) er een aantal al wel.Heeft ze ze zonder alu kuipje proberen te laten drijven?
quote:
Heb wel een zwak voor Berend want het is een onschuldige lieverd volgens mijquote:Op donderdag 8 december 2022 20:33 schreef Seattle het volgende:
De bilspleet is ook weer helemaal in
De onderste helft van haar hoofd is best knapquote:
Vergeet wat ik zojuist zeiquote:Op donderdag 8 december 2022 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : Helemaal tyfusdebiel van die kutzender...
Zo is ze veel knapperquote:Op donderdag 8 december 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
De onderste helft van haar hoofd is best knap
Dat kan natuurlijk en hij heeft een behoorlijke bilspleetquote:Op donderdag 8 december 2022 20:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb wel een zwak voor Berend want het is een onschuldige lieverd volgens mij
Het is niet EJVJL van Jeff he...quote:Op donderdag 8 december 2022 20:39 schreef ledn81 het volgende:
KimD zit ergens Jeff nu stil te houden omdat die constant loopt te zeiken over vuilniszakken en waar ie beland is en wat een volk. ? Al lang niet op stream gezien
Johnny depp in Fear and Loating.quote:
Misgunnenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Hoezo heeft Esther een zonnebril! Dat ma nie!
Ik kijk even naar @FreshFruitquote:Op donderdag 8 december 2022 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Welk mode statement probeert Sas eigenlijk te maken?
[ afbeelding ]
Dom mens...quote:Op donderdag 8 december 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Hoezo heeft Esther een zonnebril! Da ma nie!
Zwarte veder.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Welk mode statement probeert Sas eigenlijk te maken?
[ afbeelding ]
ze wilde eigenlijk zo'n zwarte balk voor haar ogenquote:
naaahhhhquote:Op donderdag 8 december 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Iets vergeten dus .. @:spapaars
[ afbeelding ]
kamer 1quote:Op donderdag 8 december 2022 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan wel weer zien welke kamer er werk van heeft gemaakt.
Is echt heel 2023.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
naaahhhh
ik denk die heeft een string aan
als je zo'n jukjejejeje aan trekt vergeet je toch geen ondergoed
wat zeg je jeffquote:Op donderdag 8 december 2022 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, waar zijn wij in beland ... modeshow in vuilniszakken ....
absoluutquote:Op donderdag 8 december 2022 20:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De leukste kamer van de loods
Je lijkt Jeff wel , die zei dat ookquote:Op donderdag 8 december 2022 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, waar zijn wij in beland ... modeshow in vuilniszakken ....
Mexx had een zwangerschapstest! Da ma wel dan?quote:Op donderdag 8 december 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Hoezo heeft Esther een zonnebril! Dat ma nie!
test welquote:Op donderdag 8 december 2022 20:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx had een zwangerschapstest! Da ma wel dan?
die zijn al weer uitquote:Op donderdag 8 december 2022 20:46 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou moet er even aan wennen, maar ja dat had ik ook met skinny jeans
Ze liep wel paniekerig weg. terwijl recht opstaan effectief genoeg was geweest.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
naaahhhh
ik denk die heeft een string aan
als je zo'n jukjejejeje aan trekt vergeet je toch geen ondergoed
Rupie doet wat Rupie wilquote:Op donderdag 8 december 2022 20:47 schreef ledn81 het volgende:
Rupi is Wendy aan het plagen en geeft haar een kusje.
Die gaat haar er niet uit stemmen zoals ie af en toe tijdens gesprekjes met anderen wel eens suggereert of met hen 'meepraat'.
[ afbeelding ]
Neem eerst maar eenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hele dag niets live kunnen zien, nog iets om terug te zoeken dat nog niet online staat ?
Het is voor hem allang bedtijdquote:Op donderdag 8 december 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk wil Matin maar 1 ding
Hebben ook gewoon een klik daar waar het bij Wanda geforceerd overkomt maar dat heeft ze zelf natuurlijk weer niet doorquote:Op donderdag 8 december 2022 20:47 schreef ledn81 het volgende:
Rupi is Wendy aan het plagen en geeft haar een kusje.
Die gaat haar er niet uit stemmen zoals ie af en toe tijdens gesprekjes met anderen wel eens suggereert of met hen 'meepraat'.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het duurde even
maar toen zag je het
Zijn "ten seconds of fame" .....quote:Op donderdag 8 december 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk wil Matin maar 1 ding
slapenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zijn "ten seconds of fame" .....
potloodquote:Op donderdag 8 december 2022 20:50 schreef engine het volgende:
Ohjee Babbel en Wendy hebben weer een pen te pakken.
met onsquote:Op donderdag 8 december 2022 20:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, lijkt mij een goed plan, hoe kom ik anders de komende twee uur door ....
quote:
Voor u een cola.quote:
Zou dat vieze ding wel eens in de was gaan?quote:Op donderdag 8 december 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
het bacterie doekje komt er ook weer bij
ik heb het nog nooit gezienquote:Op donderdag 8 december 2022 20:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou dat vieze ding wel eens in de was gaan?
Zelf Mexx vindt het stinken.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou dat vieze ding wel eens in de was gaan?
Wel een soort Ton sur ton.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook al zo'n gewaagd fashion statement.
[ afbeelding ]
komkommer wel om te koelenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit gezien
maar kan me sowieso niet voorstellen dat je op ontstoken ogen een natte doek legt
te weinig tijd denk ikquote:Op donderdag 8 december 2022 20:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verdien opdracht was ook een faal lees ik, was die zo moeilijk dan ?
Vrij ingewikkeld.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verdien opdracht was ook een faal lees ik, was die zo moeilijk dan ?
20:00 uurquote:Op donderdag 8 december 2022 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pfff zoals altijd is Mirthe veel te laat, hoe laat had dit feestje moeten beginnen?
Thanks, ga zo terugkijken, dus nog 12 Euro over ?quote:Op donderdag 8 december 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
te weinig tijd denk ik
binnen 10 minuten moest het uit de knoop
Uurtje uitloop maar.quote:
Als het goed is, is die ook al op. Er is nog besteld voor de opdracht.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, ga zo terugkijken, dus nog 12 Euro over ?
nee ook op nu dacht ikquote:Op donderdag 8 december 2022 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, ga zo terugkijken, dus nog 12 Euro over ?
Fashionably latequote:Op donderdag 8 december 2022 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pfff zoals altijd is Mirthe veel te laat, hoe laat had dit feestje moeten beginnen?
Alles is daar te laat . ligt niet aan Mirthequote:Op donderdag 8 december 2022 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:
Wat een geweldige creatie van Wanda. Soort skinny met daarboven een dierlijk printjequote:
Mooi figuurtje heeft zequote:Op donderdag 8 december 2022 20:56 schreef ledn81 het volgende:
Zonnestraaltje Wanda heeft er veel zin in
[ afbeelding ]
Dat is niet waar ..er hebben vele complimenten voor Mirthe in de CoS gestaan het laatste uur.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:58 schreef puzziepie het volgende:
In plaats van zeggen dat ze het leuk hebben voorbereid met beperkte middelen ,moeten we weer klagen over Mirthe
Want het ligt allemaal aan haar
Weinig vrouwelijks aan idd. Vooral als ze der mond open trekt.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Is het wel een vrouw, dat is de vraag…
jezus wat probeert kim van hem te maken! vond hem leuker toen hij de loods binnen kwam ... uiterlijkquote:Op donderdag 8 december 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Kim en Jeff gevonden.
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik dit niet kunnen hoor dat ze zich zo afzijdig houdenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Kim en Jeff gevonden.
[ afbeelding ]
Ons geld....quote:
Geef je er aan over, laat het over je heen komenquote:Op donderdag 8 december 2022 21:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een krankzinnig circus ......
Heerlijkquote:Op donderdag 8 december 2022 20:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die heeft zich half bekeerd tot het Pastafarisme
Ze hebben een beetje meegeholpen een de plasticsoepquote:Op donderdag 8 december 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
ben je into de recycling of duuraamheid
vraagt Rupie![]()
![]()
Mirthe : Nee.. eigenlijk vooral voor de lol.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
ben je into de recycling of duuraamheid
vraagt Rupie![]()
![]()
Waarom doen de trutten niet mee eigenlijk? Hadden ze het te druk?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:08 schreef Thorelf het volgende:
stream 1 mijn 6 minst favo op een rijtje als publiek
Alles wat niet van hun komt...quote:Op donderdag 8 december 2022 21:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Waarom doen de trutten niet mee eigenlijk? Hadden ze het te druk?
Ze hebben zich opgeofferd om als publiek toe te kijken vermoedelijkquote:Op donderdag 8 december 2022 21:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jeff doet niet meer mee met het boksen en raden wie ook niet meedoetquote:
Ook een manier om het verzamelen van nieuw roddelmateriaal te noemenquote:Op donderdag 8 december 2022 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben zich opgeofferd om als publiek toe te kijken vermoedelijk
komt niet uit hun kokerquote:Op donderdag 8 december 2022 21:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jeff zit stiekem op de COS terwijl zijn nageltjes gedaan worden?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:11 schreef freaky40 het volgende:
Geschuurde vuilniszakken...waar zit ik naar te kijken. Wat een rariteitenkabinet.
quote:Op donderdag 8 december 2022 21:12 schreef Seattle het volgende:
Waar is de gabbersmiley als je hem nodig hebt
ftfyquote:Op donderdag 8 december 2022 21:13 schreef Verida het volgende:
[..]
nee joh, gewoon een keer een avondje gewoon lol, of wat dan ook.
Jeff is al benedenquote:Op donderdag 8 december 2022 21:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeff zit stiekem op de COS terwijl zijn nageltjes gedaan worden?
Ssst. Ik lig Kim aan te duwen.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeff zit stiekem op de COS terwijl zijn nageltjes gedaan worden?
Prachtig gedaan.quote:
dit is toch helemaal niet opgezet voor een kijkerspubliek, dit is gewoon voor hunzelf een leuke avond. Ze zijn lekker bezig geweest met de voorbereidingen, hebben zich niet verveeld en nu is dit gewoon leukquote:Op donderdag 8 december 2022 21:14 schreef spapaars het volgende:
Dit zijn dus volwassenen.
Ben er nog steeds niet uit welk kijkerspubliek ze hopen te bereiken.
Gezien de uitzendtijd vooral jongeren.
Ja leuk verzonnenquote:
je moet het en zal het leuk vinden!!!!quote:Op donderdag 8 december 2022 21:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap best dat ze er iets van proberen te maken, maar ik zal wel geen gevoel voor humor hebben,
ik vind er echt werkelijk niets aan ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat " zonder drank " had je van mijn mogen laten staan.quote:
er is gewoon drankquote:Op donderdag 8 december 2022 21:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat " zonder drank " had je van mijn mogen laten staan.
Ik ben er niet zo;n fan van dat er in mijn tekst wordt veranderd.
Mijn doel is om mijn eindscriptie over deze loods te schrijven dus ik mag dit kijken.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap best dat ze er iets van proberen te maken, maar ik zal wel geen gevoel voor humor hebben,
ik vind er echt werkelijk niets aan ....
De rest heeft gewoon lol zonder de drank.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is gewoon drank
Rupie en Ima waren al aan het bier
dat postte ik net alquote:Op donderdag 8 december 2022 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
Kim D zit er dus gewoon bij.Die lach valt niet te missen
Heel netjes.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:22 schreef ledn81 het volgende:
Eunice heeft er ook weer geen gras over laten groeien. Die gaat er wel voor. Zag er goed uit
Echt welquote:Op donderdag 8 december 2022 21:22 schreef ledn81 het volgende:
Eunice heeft er ook weer geen gras over laten groeien. Die gaat er wel voor. Zag er goed uit
quote:Op donderdag 8 december 2022 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
Vraag me af hoeveel fashiontape er gebruikt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |