Whuttt???quote:Op donderdag 8 december 2022 18:58 schreef Silves het volgende:
Kamer 3 heeft al alles geopperd..Zonnebank, Sauna , kleren, alles waar ze zelf van houden..
quote:Op donderdag 8 december 2022 18:59 schreef Dotteke het volgende:
6000 euro per maand voor leuke dingen?
Tattooshop.quote:
Martin wil een zonnebank, Kenzi ging voor de Sauna, Kimd voor de Dj boot voor haar lover, shoppen voor alle.en zo maar door.quote:
Straks moet de winnaar betalen om weg te mogenquote:Op donderdag 8 december 2022 19:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nog een paar gele kaarten en de pot is zo leeg
Voor evenementen kan het zo.quote:
Toch wel?quote:
jaquote:Op donderdag 8 december 2022 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor evenementen kan het zo.
voor eten aftrek.
Isaac vlucht snel naar boven.
Jasper zei vanmiddag al, ¤50.000 uit de pot en ik ga naar huisquote:Op donderdag 8 december 2022 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als dit doorgaat gaan er echt mensen weg
Hij begon er vanmiddag nog over.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch wel?
Ik heb nog geen passie of interesse van hem in tekenen gezien. Zorgwekkend . UTO praktijken
Dat zou jammer zijn, maar heel begrijpelijkquote:Op donderdag 8 december 2022 19:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jasper zei vanmiddag al, ¤50.000 uit de pot en ik ga naar huis
erover praten is niet hetzelfde als passie tonen door heel veel te tekenen enzoquote:Op donderdag 8 december 2022 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij begon er vanmiddag nog over.
Het weg laseren ookquote:Op donderdag 8 december 2022 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch wel?
Ik heb nog geen passie of interesse van hem in tekenen gezien. Zorgwekkend . UTO praktijken
Jeff iig nietquote:Op donderdag 8 december 2022 19:03 schreef Verida het volgende:
Maar als er zoveel uit de pot wordt gehaald (als dat al mag op deze manier) wie gaat dat dan beheren?
Jeff, kan die rode wijn inslaan en shagquote:Op donderdag 8 december 2022 19:03 schreef Verida het volgende:
Maar als er zoveel uit de pot wordt gehaald (als dat al mag op deze manier) wie gaat dat dan beheren?
Oh ja die was ik vergetenquote:Op donderdag 8 december 2022 19:04 schreef Hoempah het volgende:
Nu snap ik die gokverslaving van GJ wel.
Ik had van GJ verwacht dat hij tegen was . Hij gaat vooruitquote:Op donderdag 8 december 2022 19:04 schreef Hoempah het volgende:
Nu snap ik die gokverslaving van GJ wel.
Ach, die centen zijn zo op joh, als je ziet hoe ze met geld omgaanquote:Op donderdag 8 december 2022 19:06 schreef Silves het volgende:
Mogen we de komende maanden naar een show kijken, vol met luxe..alleen als ze aan tafel zitten met kip en rijst..
Nu maar hopen dat er veel gele kaarten gaan komen is al twee maanden geen leuke dingen doen als je een gele kaart krijgtquote:
quote:Op donderdag 8 december 2022 19:07 schreef Harry het volgende:
Als winnaar krijgt Jasper 75%, en GJ 50% van het totale bedrag.
GJ : we mogen hier niet over praten.
Wat is hier aan de hand??
Nou armoede zijn weer bedliggers streams.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:06 schreef Silves het volgende:
Mogen we de komende maanden naar een show kijken, vol met luxe..alleen als ze aan tafel zitten met kip en rijst..
Dat er zoveel naar de belasting gaat.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:07 schreef Harry het volgende:
Ik begreep het als volgt.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:07 schreef Harry het volgende:
Dit ja .quote:Op donderdag 8 december 2022 19:07 schreef spapaars het volgende:
Gewoon geld van de pot pakken, moeten ze zien als een cadeautje van de toekomstige winnaar voor de groep.
Huh?quote:Op donderdag 8 december 2022 19:07 schreef Harry het volgende:
Belachelijk !!quote:Op donderdag 8 december 2022 19:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wie waren die 9 tegen voor spullen voor kerstboom kon het niet goed zien. 500 euro voor een boom vind ik ook wel veel...
Ja, vast. Maar waarom de ene 25% meer?quote:Op donderdag 8 december 2022 19:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat er zoveel naar de belasting gaat.
Dat was /is Jappie zijn idee. Hij denkt dat er 75% naar de belasting gaat. GJ denkt 50%, Iedereen weet dat je nooit ¤ 900.000 in je hand krijgt. De belasting klopt echt wel aan.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik begreep het als volgt.
GJ krijgt 900.000 maar moet daarvan 50% belasting betalen.
Jasper krijgt 75% van het bedrag en heeft een ander contract? Buitenlands contract ofzo? Snap het niet zo goed
Liggend in de sauna, liggend in de hangmat met een prosecco in de hand..liggend in bed, met nieuwe kleren..mss ook nog een kok inhuren en een butler die lekker ontbijt op bed maakt en brengt..een stomerij die alles gewassen en gestreken komt brengen..50.000 kom je best een eindje mee.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou armoede zijn weer bedliggers streams.
Zoiets moet het zijn, dat Jasper een ander contract heeft.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik begreep het als volgt.
GJ krijgt 900.000 maar moet daarvan 50% belasting betalen.
Jasper krijgt 75% van het bedrag en heeft een ander contract? Buitenlands contract ofzo en dus andere belastingconstructie? Snap het niet zo goed
Nee ze hebben het wel over aparte contracten. Deelnemers sluiten een contract af en ze hebben dus een keuze gehad van tevoren en daar mogen ze niet over praten.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat was /is Jappie zijn idee. Hij denkt dat er 75% naar de belasting gaat. GJ denkt 50%, Iedereen weet dat je nooit ¤ 900.000 in je hand krijgt. De belasting klopt echt wel aan.
Nee, de ene krijgt meer dan de andere.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat was /is Jappie zijn idee. Hij denkt dat er 75% naar de belasting gaat. GJ denkt 50%, Iedereen weet dat je nooit ¤ 900.000 in je hand krijgt. De belasting klopt echt wel aan.
500 voor een boomquote:Op donderdag 8 december 2022 19:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ja. Een kerstboom is mooi en sfeervol maar er zijn ook goedkopere alternatieven
Ja! Drie dagen lang. Denk niet echt dat mensen open staan voor een andere mening dan hun eigen. Anderzijds lekkere wrijvingquote:Op donderdag 8 december 2022 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
Slim deze discussie uitsmeren t/m maandag, levert weer extra materiaal op voor de tv uitzendingen.
Nou die boom kan iemands zijn kont inquote:Op donderdag 8 december 2022 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
Slim deze discussie uitsmeren t/m maandag, levert weer extra materiaal op voor de tv uitzendingen.
Nee niet veel te veel. Het is belachelijkquote:
Bern is een saaie zeikerd.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:16 schreef puzziepie het volgende:
Bern voelt zich al wat beter , denkt dat Isaac wel gaat ingrijpen
Want Bern is als de dood dat er geld van de pot afgaat
[ afbeelding ]
'Ik kom voor die miljoen'
Die wordt al depri, als de ander een boterham te veel heeft met pasta..quote:Op donderdag 8 december 2022 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar eindelijk wel wat reuring in de tent . Want de prijzenpot is alles , en intussen vergeten ze dat ze een jaar met elkaar moeten leven en zijn ze alleen maar bezig met ikke ikkequote:Op donderdag 8 december 2022 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
Hij zit er echt bij alsof zijn wereld is ingestortquote:Op donderdag 8 december 2022 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja precies. Geen idéé wat dat is btwquote:Op donderdag 8 december 2022 19:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze kunnen toch ook wat guirlandes o.a kopen
Zeker! Ik vind het ook wel best!quote:Op donderdag 8 december 2022 19:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar eindelijk wel wat reuring in de tent . Want de prijzenpot is alles , en intussen vergeten ze dat ze een jaar met elkaar moeten leven en zijn ze alleen maar bezig met ikke ikke
Hij weet haar naam ook niet.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh .. Eunice noemt Marciano Martiano
Ongelofelijk jaquote:Op donderdag 8 december 2022 19:24 schreef R0T29 het volgende:
Bern, Eunice en Erik zijn de grootste gieren.
Toen hij het aan het goedmaken was met sas, wilde hij wel voor 13 euro een bioskaartje kopen om samen te daten en een filmpje pikken,,,alleen dus.neuh geen groepsmens.quote:
Zalandoquote:Op donderdag 8 december 2022 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, vind maar eens een activiteit waar 15 man (m/v) voor is.
klopt,maar de grootste hebberds hebben al geld uit de pot gekost met hun gele kaarten ...k3quote:Op donderdag 8 december 2022 19:24 schreef R0T29 het volgende:
Bern, Eunice en Erik zijn de grootste gieren.
Dat is volgens mij ook Marciano's argument.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:26 schreef Hoempah het volgende:
Zou er vanuit de febo niet een soort max bedrag zijn wat een winnaar zal krijgen? Ik zou denken van wel en dan nu de pot aanbreken voordat de febo er alles aan doet om het zelf omlaag te brengen.
dan ben je toch niet hebberig? Je bent dom bezig geweest en dat kost een gele kaart en geldquote:Op donderdag 8 december 2022 19:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt,maar de grootste hebberds hebben al geld uit de pot gekost met hun gele kaarten ...k3
Zoals ik 'm lees zijn diegenen nu ook degenen met de grootste wensen... (kleren, sauna, weet ik veel).quote:Op donderdag 8 december 2022 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dan ben je toch niet hebberig? Je bent dom bezig geweest en dat kost een gele kaart en geld
Febo zou wel willen dat ze gaan kopen, want de Febo zal nooit dat bedrag hoeven te betalen wat de bewoners denken te moeten betalen, omdat ze een flinke korting afdingen met de reclame die zo'n product krijgt..quote:Op donderdag 8 december 2022 19:26 schreef Hoempah het volgende:
Zou er vanuit de febo niet een soort max bedrag zijn wat een winnaar zal krijgen? Ik zou denken van wel en dan nu de pot aanbreken voordat de febo er alles aan doet om het zelf omlaag te brengen.
Wat zeiden ze dan?quote:Op donderdag 8 december 2022 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben het wel met Bern en Eunice eens
Die kloppende ader.quote:
En de andere kamergenoot ook nog eens..quote:Op donderdag 8 december 2022 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Als er 10K uit de pot gaat is het alsof er een dolk in m'n hart wordt omgedraaid.
Marciano : Ik denk dat 90% van de groep dat besef niet heeft gehad.
Erik : Hoe is dat uberhaupt mogelijk dat je dat besef niet hebt!!
Marciano : Zoals jij het ziet, ziet een ander niet perse.
Nee... en je dinnetje heeft natuurlijk 10K uit de pot gehaald.
en hun vriendinnetje Zoequote:Op donderdag 8 december 2022 19:34 schreef Silves het volgende:
[..]
En de andere kamergenoot ook nog eens..
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoals ik 'm lees zijn diegenen nu ook degenen met de grootste wensen... (kleren, sauna, weet ik veel).
En de pot gaat sws omlaag .. kun je er beter leuke dingen van doen.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar zit wat in.
Maar het is een spel en zeker in een spel als dit kan je weten dat dingen anders lopen. Dat er verleidingen in worden gegooid en dat het ook zomaar kan zijn dat een spel eerder stopt. Mensen zijn alleen maar bezig met gratis een jaar kost en inwoning , beetje kaarten en de tijd uitzitten en met het geld naar huis gaan
Vergeten dat ze in een groep leven met 26 andere mensen die allemaal anders in het leven /spel staan
\
Dat ze daar mee moeten dealen . Stelletje vrekken zijn het
Ja precies!! Dit maak je maar een keer in je leven meequote:Op donderdag 8 december 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En de pot gaat sws omlaag .. kun je er beter leuke dingen van doen.
dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 december 2022 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoals ik 'm lees zijn diegenen nu ook degenen met de grootste wensen... (kleren, sauna, weet ik veel).
50K is voor hem het verschil tussen rondreizen met de caravan en bij de boer moeten logeren, of een camping kunnen pakken en af en toe een restaurantje... vertelt hij.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:40 schreef puzziepie het volgende:
Erik denkt dat hij kans maakt om te winnen, Erik is behoorlijk emo . Geld doet veel met een mens
Erik zal best ver komen maar het is geen winnaar.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:40 schreef puzziepie het volgende:
Erik denkt dat hij kans maakt om te winnen, Erik is behoorlijk emo . Geld doet veel met een mens
Zegt inderdaad veel over mensen ook. Ik vind mensen eng die alleen maar geld als drijfveer hebben en meer meer meer willenquote:Op donderdag 8 december 2022 19:40 schreef puzziepie het volgende:
Wel fascinerend.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:42 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zegt inderdaad veel over mensen ook. Ik vind mensen eng die alleen maar geld als drijfveer hebben en meer meer meer willen
Heb 'm nog nooit zo zien strijden voor Sas.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:42 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb Bern nog nooit zo stellig gezien , Ineens zit er vuur in vrekkige Bern
Nee , en ik heb bij Erik vaak het gevoel dat hij denkt dat hij zo vreselijk bijzonder is ,en daar mee kan winnenquote:Op donderdag 8 december 2022 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik zal best ver komen maar het is geen winnaar.
NEEquote:Op donderdag 8 december 2022 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb 'm nog nooit zo zien strijden voor Sas.
quote:Op donderdag 8 december 2022 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
50K is voor hem het verschil tussen rondreizen met de caravan en bij de boer moeten logeren, of een camping kunnen pakken en af en toe een restaurantje... vertelt hij.
Dat zeker! Uiteindelijk komt iemands ware aard naar boven. Bij de een als het om geld gaat, bij de ander als ze d'r mond opentrektquote:
Erik is erg overtuigd van zichzelf, ziet er jonger uit dan Marciano, is niet kaal en ziet zich zelf als winnaarquote:Op donderdag 8 december 2022 19:40 schreef puzziepie het volgende:
Eric heeft geen grijs gebied. Hij ging de loods in om een miljoen te winnen en dat is dan voor hem een vaststaand feit.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , en ik heb bij Erik vaak het gevoel dat hij denkt dat hij zo vreselijk bijzonder is ,en daar mee kan winnen
Dan houden ze weer dezelfde dicussie die ze nu voerenquote:Op donderdag 8 december 2022 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Bij mij hebben we een grens ... 50K, meer wordt niet uitgegeven.
Jaja... als ze echt 50K gaan uitgeven, stoppen ze echt niet bij 50K.
Jeff is niet de enige big spender daarquote:Op donderdag 8 december 2022 19:47 schreef woxxel het volgende:
T is maar goed dat jef geen manager meer kan zijn.
50000 in 1 maand op
Klopt, maar zo werkt het niet , en dat had hij kunnen wetenquote:Op donderdag 8 december 2022 19:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Eric heeft geen grijs gebied. Hij ging de loods in om een miljoen te winnen en dat is dan voor hem een vaststaand feit.
maar die grote greep uit de pot zal hem niet aan drank en peuken helpen.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeff is niet de enige big spender daar
hij verveelt zich nog niet zo.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt, maar zo werkt het niet , en dat had hij kunnen weten
het is een prijsquote:Op donderdag 8 december 2022 19:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Zoiets moet het zijn, dat Jasper een ander contract heeft.
Misschien wel meer personen?
Kan het met je vermogen (belastingbox) te maken hebben?
Wie weet hier meer van??
Iedere weekquote:Op donderdag 8 december 2022 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
Krijgen we meer van dit soort pitches?
jaquote:Op donderdag 8 december 2022 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
Elke donderdag is er iemand aan de beurtquote:Op donderdag 8 december 2022 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
iedereen moet.. hoera..quote:Op donderdag 8 december 2022 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
elke week op donderdag...febo moetjequote:Op donderdag 8 december 2022 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
Dan heb ik toevallig een afspraakquote:Op donderdag 8 december 2022 19:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Volgende week Bern. Dan ben je met twee zinnen al een half uur verder
Hopen dat de cossers dan niet in slaap vallenquote:Op donderdag 8 december 2022 19:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Volgende week Bern. Dan ben je met twee zinnen al een half uur verder
De op geldbeluste Eugierce, DagoBern en Gierikquote:Op donderdag 8 december 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
Dit is erg vermakelijk , een aantal mensen zijn helemaal over de pis
Verschrikkelijk. Ik hoop dat ze allemaal zo gaan zitten als hij aan de beurt isquote:Op donderdag 8 december 2022 19:54 schreef Aggie46 het volgende:
Ik probeer mijn ogen open te houden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2022 19:54 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Meer therapie.quote:Op donderdag 8 december 2022 19:56 schreef Thorelf het volgende:
ik herken wel wat babbel zegt....praten tegen groep of met groep
jeetje dat haar! kim heeft slechte invloed....steeds meer tokkiequote:Op donderdag 8 december 2022 19:54 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel , ze leven met elkaar en langs elkaar heenquote:
Alleen zei Isaac vanmiddag dat hij had besproken om het te versnellen .. 4 per week .. dus wellicht krijgen we hier nog sneller nog meer van !!!!quote:
Die zijn de komende dagen nog we bezig met hun geldpotquote:Op donderdag 8 december 2022 19:55 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De op geldbeluste Eugierce, DagoBern en Gierik
Esther heeft een behoorlijke poging gedaanquote:Op donderdag 8 december 2022 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wel , ze leven met elkaar en langs elkaar heen
Praten nooit over persoonlijke doelen en motivaties van aanmelden
O wauw, nou ja dan zijn we er ook meteen vanaf. O nee, dan alsnog 7 weken langquote:Op donderdag 8 december 2022 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen zei Isaac vanmiddag dat hij had besproken om het te versnellen .. 4 per week .. dus wellicht krijgen we hier nog sneller nog meer van !!!!
Esther is niet de groepquote:Op donderdag 8 december 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther heeft een behoorlijke poging gedaan
dat dusquote:Op donderdag 8 december 2022 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
Denk dat de meesten ook totaal niet echt geinteresseerd zijn in elkaar.. dus weinig vragen ook
daarom des te beter om dit erin te gooienquote:Op donderdag 8 december 2022 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
Denk dat de meesten ook totaal niet echt geinteresseerd zijn in elkaar.. dus weinig vragen ook
Met haar dictariale demo speech?quote:Op donderdag 8 december 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther heeft een behoorlijke poging gedaan
de vraag waarom iedereen mee deedquote:Op donderdag 8 december 2022 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met haar dictariale demo speech?
volgens mij is dat een beetje standaard bij Eunicequote:Op donderdag 8 december 2022 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
Eunce herkende veel van haarzelf.
Die zat vast voor in de busquote:Op donderdag 8 december 2022 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
Eunce herkende veel van haarzelf.
Dezelfde herkenning van iemand die zijn horoscoop leest. Die 2 lijken echt totaal niet op elkaarquote:Op donderdag 8 december 2022 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice herkende veel van haarzelf.
ik denk dat de helft niet eens echt luistertquote:Op donderdag 8 december 2022 20:02 schreef Loveable het volgende:
Misschien komen ze er nu achter door die spreekbeurten, dat sommige toch meer met elkaar gemeen hebben dan dat ze denken.. puur omdat ze niet met degene omgaan en dus niks weten van hun/hen
Stomme mensen zijn het danquote:Op donderdag 8 december 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat de helft niet eens echt luistert
Meer dan de helft niet.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat de helft niet eens echt luistert
Dat denk ik ook. Dit is alleen maar positiefquote:Op donderdag 8 december 2022 20:02 schreef Loveable het volgende:
Misschien komen ze er nu achter door die spreekbeurten, dat sommige toch meer met elkaar gemeen hebben dan dat ze denken.. puur omdat ze niet met degene omgaan en dus niks weten van hun/hen
ONZINquote:Op donderdag 8 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
het is net een beetje als de COS
je moet wel openstaan voor elkaar
naar elkaar willen luisteren
en zien dat anderen ook al zijn ze heel verschillend ook goede punten hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar haar ben ik ook wel benieuwd als ze wat over zichzelf moet vertellenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Op het laatst worden alle modellen weer opgeroepen. Maakt niet uit welke volgorde .. maar het liefst een beetje dezelfde volgorde ..
Ze gaan allemaal 10 keer lopen.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat? Mirthe schat dat de modeshow 2-2,5 uur gaat duren.
ow hemeltjeliefquote:Op donderdag 8 december 2022 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat? Mirthe schat dat de modeshow 2-2,5 uur gaat duren.
En elkaar mening meer accepteren, omdat iedereen toch anders kijkt naar zo'n programma en de mensen van deze rlsquote:Op donderdag 8 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
ja, en ik ben ook wel benieuwd naar wat Berend te vertellen heeftquote:Op donderdag 8 december 2022 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naar haar ben ik ook wel benieuwd als ze wat over zichzelf moet vertellen
De TV uitzending terugkijken duurt ook maar 25 minutenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow hemeltjelief
en er is niet eens voetbal op tv
hoe komen we die 2.5 uur door
Sorry zei je wat?quote:Op donderdag 8 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Dat zou wel een stunt zijn.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:05 schreef Silves het volgende:
Bij nr 28 ligt iedereen buiten in de lentezon te BBQen..Gaat op alfabetishe volgorder..Zoe als laatste..
quote:
Komt wel goed als ze de stream op Mirthe houdenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow hemeltjelief
en er is niet eens voetbal op tv
hoe komen we die 2.5 uur door
voor jou wel jaquote:Op donderdag 8 december 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Komt wel goed als ze de stream op Mirthe houden
Ik vraag me af of de opdrachten ook uitgetest worden. Zoals die van vandaag, zou die mogelijk zijn geweestquote:Op donderdag 8 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
kan die FEBO er niet nu een 100 uurs opdracht ingooien
ipv de afval van Janet als kleding?quote:Op donderdag 8 december 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Komt wel goed als ze de stream op Mirthe houden
2.5 uur modeshow is je te lang, maar een 100 uurs opdracht lijkt je wel leukquote:Op donderdag 8 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
Dat was pas echt tof geweest. 100 uur vasten en een opdracht doen waar ze direct 3000 euro mee kunnen verdienen. (En hem dan niet halen natuurlijk)quote:Op donderdag 8 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
jepquote:Op donderdag 8 december 2022 20:08 schreef Verida het volgende:
[..]
2.5 uur modeshow is je te lang, maar een 100 uurs opdracht lijkt je wel leuk
Ja dusquote:Op donderdag 8 december 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
gaat Mirthe dan zelf ook nog wat anders aan doen?
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:08 schreef Silves het volgende:
[..]
ipv de afval van Janet als kleding?
En dan bij die 100 uur vasten wel allemaal eten neerzettenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat was pas echt tof geweest. 100 uur vasten en een opdracht doen waar ze direct 3000 euro mee kunnen verdienen. (En hem dan niet halen natuurlijk)
Ik vind 2,5 minuut modeshow al te lang...maar een opdracht die kan mislukken/lukken van 100 uur...kom maar opquote:Op donderdag 8 december 2022 20:08 schreef Verida het volgende:
[..]
2.5 uur modeshow is je te lang, maar een 100 uurs opdracht lijkt je wel leuk
dat heeeeerlijk ruikt ..vers brood ... draadjesvlees in jus ....quote:Op donderdag 8 december 2022 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan bij die 100 uur vasten wel allemaal eten neerzetten
Ik had wel graag de oplossing willen zien. Was er een makkelijkere manier? Weet iemand dit?quote:Op donderdag 8 december 2022 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de opdrachten ook uitgetest worden. Zoals die van vandaag, zou die mogelijk zijn geweest
JW achteraf.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik had wel graag de oplossing willen zien. Was er een makkelijkere manier? Weet iemand dit?
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
gaan ze nu allemaal in prullenbakzakken?
Enorme schaarquote:Op donderdag 8 december 2022 20:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik had wel graag de oplossing willen zien. Was er een makkelijkere manier? Weet iemand dit?
Opdracht was dus niet gelukt? Zag caps dat ze touw uit de knoop moesten halenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de opdrachten ook uitgetest worden. Zoals die van vandaag, zou die mogelijk zijn geweest
KOMO style.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
gaan ze nu allemaal in prullenbakzakken?
Correct, nul euro verdientquote:Op donderdag 8 december 2022 20:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Opdracht was dus niet gelukt? Zag caps dat ze touw uit de knoop moesten halen
Nee... niet gelukt ..zelfs niet in de buurt.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Opdracht was dus niet gelukt? Zag caps dat ze touw uit de knoop moesten halen
ik vraag me echt af of hij te doen wasquote:Op donderdag 8 december 2022 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... niet gelukt ..zelfs niet in de buurt.
quote:Op donderdag 8 december 2022 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Correct, nul euro verdient
Haha, eindelijk een keer een opdracht wat ze niet gehaald hebbenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... niet gelukt ..zelfs niet in de buurt.
Volgens mij niet .. ik zou niet weten hoe je dit beter of slimmer had moeten doen.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me echt af of hij te doen was
Al die Febo-lui die in de knoop staan om het uit te testenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me echt af of hij te doen was
10 minutenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:13 schreef Loveable het volgende:
[..]![]()
Hoeveel tijd hadden ze er voor dan?
25 minuten uiteindelijk .. toen stonden de euro's op 0.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:13 schreef Loveable het volgende:
[..]![]()
Uhm... volgens mij tien minuten en dan per minuut geld van de prijs afquote:Op donderdag 8 december 2022 20:13 schreef Loveable het volgende:
[..]![]()
10 minutenquote:Op donderdag 8 december 2022 20:13 schreef Loveable het volgende:
[..]![]()
Dat is ook wel een korte tijd..quote:Op donderdag 8 december 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
10 minuten
voor 750
daarna elke minuut ging er 50 euro af
je krijgt hem nooit elke keer in dezelfde knoopquote:Op donderdag 8 december 2022 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al die Febo-lui die in de knoop staan om het uit te testen
ze hadden moeten proberen de knoop los te houden ze trokken hem veel te strak aan elke keer.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij niet .. ik zou niet weten hoe je dit beter of slimmer had moeten doen.
Ah.. en nu hebben ze dus geen geld op eten te bestellen..quote:Op donderdag 8 december 2022 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
25 minuten uiteindelijk .. toen stonden de euro's op 0.
nopequote:Op donderdag 8 december 2022 20:14 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah.. en nu hebben ze dus geen geld op eten te bestellen..
Het was een flauw grapje...quote:Op donderdag 8 december 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je krijgt hem nooit elke keer in dezelfde knoop
dus testen lijkt me ook wat moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |