Mexicanobakker 10quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Door de Wind?
Dat is weliswaar niet het origineel.
Crash Test Dummies - Mmm Mmmquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:36 schreef Fred_B het volgende:
Met dank aan Miss Montreal voor de inspiratie: Wat is de plaat met de meeste M’en in de titel die vorig jaar in de Top 2000 stond?
Mmm Mmm Mmm Mmm van de Crash Test Dummies?quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:36 schreef Fred_B het volgende:
Met dank aan Miss Montreal voor de inspiratie: Wat is de plaat met de meeste M’en in de titel die vorig jaar in de Top 2000 stond?
Met een fotofinish correct geantwoord!quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Crash Test Dummies - Mmm Mmm
m Mmm Mmm
American Pie - Don McLeanquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:51 schreef koffieleuk het volgende:
Noem vijf artiesten/titels met iets van eten in de naam. Mag ook deel van een woord zijn. Nummer of artiest moet ooit in de lijst hebben gestaan.
Ik reken sauzen/peper/zout/suiker e.d. even niet goed.
Technisch gezien correct, dus correctquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
American Pie - Don McLean
Flappie - Youp van 't Hek
Appleknocker Flophouse - Cuby & The Blizzards
Candy - Iggy Pop & Kate Pierson
Meat Loaf
Peaches heeft er niet ingestaan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:03 schreef Janneke141 het volgende:
Waar ging het mis bij mijn antwoord dan?
Mecano - Hijo de la lunaquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Vorig jaar stonden er 4 Spaantalige songs in de lijst.
Noem er 3 + uitvoerende(n).
Me Gustas Tu en Pa Olvidarte van Rolf Sanchez en Emma Heesters ook nog, het bleken er zelfs 5 te zijn…quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Mecano - Hijo de la luna
Buena Vista Social Club - Chan Chan
Julio Iglesias - Queiro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |