Er is niets mis met goed lopende limericks met een gevatte punchline. Die zijn soms geniaal.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een paar moppen en limericks tijdens de Top 2000 is toch wel leuk?
En dan Dingetje als een chinees met de verkeersinformatie, kotselijk.

Ik vind het altijd een beetje jammer als van die jonge artiesten een cover maken van een lied dat je eigenlijk beter kunt zingen als je wat meer levenservaring hebt. Althans, voor mijn gevoel was Boudewijn de Groot al stukken ouder dan Meau toen hij dit zong.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:24 schreef Cassa95 het volgende:
Voor de liefhebbers, vandaag uit: MEAU · Song · 2022 (Meau - Avond)

Toen Boudewijn zo oud was als Meau, zong ie Welterusten, mijnheer de presidentquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje jammer als van die jonge artiesten een cover maken van een lied dat je eigenlijk beter kunt zingen als je wat meer levenservaring hebt. Althans, voor mijn gevoel was Boudewijn de Groot al stukken ouder dan Meau toen hij dit zong.

Actieplaatje van het jaar.quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welterusten, mijnheer de president

Nummer 2-notering voor Boudewijn deze editie? Zou voor het eerst zijn lijkt me.quote:

Dat zou niet onmogelijk zijn, maar volgens mij blijven de klassieke Boudewijn-hooligans gewoon trouw aan hun eigen favorieten. Testament zal er wel voor blijven, dus het zal nummer 3 zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nummer 2-notering voor Boudewijn deze editie? Zou voor het eerst zijn lijkt me.

Maar de trouwe hooligans gaan geen nummer van hun favoriet misbruiken voor een actie, dit lijken me andere stemmersquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zou niet onmogelijk zijn, maar volgens mij blijven de klassieke Boudewijn-hooligans gewoon trouw aan hun eigen favorieten. Testament zal er wel voor blijven, dus het zal nummer 3 zijn.

We bedoelen hetzelfde. Misschien staat het er een beetje krom.quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar de trouwe hooligans gaan geen nummer van hun favoriet misbruiken voor een actie, dit lijken me andere stemmers

Is maar net welke ik zin in heb, maar kijkend naar de posities Toveren.quote:

Ben je echt nog student?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eeuwige student hier is wederom vrij

...heb ik dit keer alleen gestemd op nummers van Zweedse bodem.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Wel uit tijdgebrek maar 20 nummers verzameld.
 Wel uit tijdgebrek maar 20 nummers verzameld.   
  En qua Eurovisie heb ik een hekel aan o.a. Euphoria, wel heb ik een zwak voor het meest ondergewaardeerde nummer (de enige keer dat Zweden de finale niet gehaald had):
 En qua Eurovisie heb ik een hekel aan o.a. Euphoria, wel heb ik een zwak voor het meest ondergewaardeerde nummer (de enige keer dat Zweden de finale niet gehaald had): 

Yep. Op mijn 26e begonnen met studeren. Nu in laatste jaar, ongeveer.quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben je echt nog student?
Het enige wat ik van je weet is dat je naar heeeul veel concerten gaat die je minutieus bijhoudt. En ik weet waar je woont en hoe je eruit ziet en wie je favoriete artiest is.
Eigenlijk weet ik best wel veel van jou nu ik er over nadenk.
Alleen weet ik niet of je studeert.

Dan moet ie er 3 voorbij. 644 slechts tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nummer 2-notering voor Boudewijn deze editie? Zou voor het eerst zijn lijkt me.

quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:44 schreef PippenScottie het volgende:
De Kerstboom staat, de chocolademelk is warm, de eerste kerstkaart is binnen, de top 4000 is inmiddels bij de Vengaboys aanbeland (jongste Pippie: “vroeger maakten ze wel goede liedjes, zeg”)
Ik voel dat de Top 2000 dichtbij komt

quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:28 schreef Viv het volgende:
In navolging van mijn "Ik hou van Holland"-stemlijst van afgelopen jaar:Als Zwederlander had je natuurlijk eigenlijk ook op Cornelis Vreeswijk moeten stemmen!SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....heb ik dit keer alleen gestemd op nummers van Zweedse bodem.Wel uit tijdgebrek maar 20 nummers verzameld.

Ace Of Base - All That She Wants
Avicii - Levels
Cardigans - My Favourite Game
Therion - Lemuria
Anna Bergendahl - This Is My Life
Rednex - Wish You Were Here
Roxette - Listen To Your Heart (Albumversie)
Europe - The Final Countdown
Eagle Eye Cherry - Save Tonight
The Hives - Hate to Say I Told You So
Mando Diao - Dance With Somebody
Sabaton - Bismarck
In Flames - Only For The Weak
Amaranthe - Drop Dead Cynical
Dr. Alban - Sing Hallelujah
Shotgun Messiah - Heartbreak Blvd
Hammerfall - Hearts On Fire
Thundermother - It's Just a Tease
Crazy Frog - Axel F
Opeth - Ghost of Perdition
Geen ABBA dus, want daar wordt al veels te veel op gestemd.En qua Eurovisie heb ik een hekel aan o.a. Euphoria, wel heb ik een zwak voor het meest ondergewaardeerde nummer (de enige keer dat Zweden de finale niet gehaald had):

Zoveel zin in weer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:44 schreef PippenScottie het volgende:
De Kerstboom staat, de chocolademelk is warm, de eerste kerstkaart is binnen, de top 4000 is inmiddels bij de Vengaboys aanbeland (jongste Pippie: “vroeger maakten ze wel goede liedjes, zeg”)

Grote hit toen ik begon met stappen. Iedereen dacht er toen zo over. Niks aan miszegd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:44 schreef PippenScottie het volgende:
vroeger maakten ze wel goede liedjes, zeg

quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:44 schreef PippenScottie het volgende:

Ik leef nog steeds terwijl ik het helemaal niet bewust uit de weg ga eigenlijk. Heb al 1 keer gewonnen een paar jaar geleden dus dat haalt de druk er ook wel afquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:06 schreef Berkery het volgende:
#Whamageddon
Klote Jumbo, vorig jaar heb ik het de hele periode zonder Last Chrtistmas kunnen doen, nu werd ik tijdens het boodschappen doen in een hinderlaag gelokt.

quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:28 schreef Viv het volgende:
In navolging van mijn "Ik hou van Holland"-stemlijst van afgelopen jaar:Een bijzondere keuze voor Anna! Ik hoop voor je dat ze de lijst haalt, maar ik vrees dat je ze alleen van de nul hebt geholpen.SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....heb ik dit keer alleen gestemd op nummers van Zweedse bodem.Wel uit tijdgebrek maar 20 nummers verzameld.

Ace Of Base - All That She Wants
Avicii - Levels
Cardigans - My Favourite Game
Therion - Lemuria
Anna Bergendahl - This Is My Life
Rednex - Wish You Were Here
Roxette - Listen To Your Heart (Albumversie)
Europe - The Final Countdown
Eagle Eye Cherry - Save Tonight
The Hives - Hate to Say I Told You So
Mando Diao - Dance With Somebody
Sabaton - Bismarck
In Flames - Only For The Weak
Amaranthe - Drop Dead Cynical
Dr. Alban - Sing Hallelujah
Shotgun Messiah - Heartbreak Blvd
Hammerfall - Hearts On Fire
Thundermother - It's Just a Tease
Crazy Frog - Axel F
Opeth - Ghost of Perdition
Geen ABBA dus, want daar wordt al veels te veel op gestemd.En qua Eurovisie heb ik een hekel aan o.a. Euphoria, wel heb ik een zwak voor het meest ondergewaardeerde nummer (de enige keer dat Zweden de finale niet gehaald had):
De Sahara is zonder meer erg droog.

Ik maak me ook geen illusies.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een bijzondere keuze voor Anna! Ik hoop voor je dat ze de lijst haalt, maar ik vrees dat je ze alleen van de nul hebt geholpen.
 Maar die video heb ik vaak gekeken, ze doet het zo leuk daar, ze geniet er echt van.
 Maar die video heb ik vaak gekeken, ze doet het zo leuk daar, ze geniet er echt van.   

Soms stem je gewoon op iets tegen beter weten in. Net als dat ik al 20 jaar consequent iedere keer op Komodo van Mauro Picotto stem.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen illusies.Maar die video heb ik vaak gekeken, ze doet het zo leuk daar, ze geniet er echt van.

Dit jaar deed ze overigens weer mee aan het nationale Songfestival hier (met een nieuw liedje uiteraard), maar dat was helemaal niks, zowel muzikaal als qua beleving.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |