Top!quote:Op donderdag 8 december 2022 23:11 schreef Tussle266 het volgende:
Goed, door een dramatische speling van het lot kon ik hem toch afmaken. Dus bijgaand 9791 van de 9843 nummers van de keuzelijst in een playlist gevat. Het is op de Cassa manier gedaan, dus er zal ongetwijfeld iets niet aan kloppen. Mocht je zo lui zijn dat je het wilt halen op 1 playlist in 2023, dan geef ik je een goede kans.
Top 2000 2022 volledige keuzelijst · Playlist · 9791 songs · 2 likes
Dit, precies dit, is de reden dat ik aan die eerste editie begon. Ik moet nog een paar uurtjes en dan is ie klaar ^_^quote:Op donderdag 8 december 2022 21:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Daarom luister ik nog wel eens naar een oude Top 2000. Leuk om inmiddels vergeten liedjes weer eens te horen. Was ook de tijd dat ik zelf veel muziek leerde kennen dankzij deze lijst.
Stemlijst-genotquote:Op donderdag 8 december 2022 22:54 schreef TheVulture het volgende:
In mijn playlist kwam net Over de Muur voorbij, dat blijft toch wel een kneitergoede indrukwekkende tekst zelfs na bijna 40 jaar
Één van de weinige leuke boomerpop nummers iddquote:Op donderdag 8 december 2022 22:54 schreef TheVulture het volgende:
In mijn playlist kwam net Over de Muur voorbij, dat blijft toch wel een kneitergoede indrukwekkende tekst zelfs na bijna 40 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu alweer enorme spijt van bepaalde keuzesEnerzijds omdat ik weet dat ze néver in de lijst komen (hoi Carlo & Irene), anderzijds omdat ik het nummer helemaal niet zo leuk vind (hoi Living Doll). Voor de rest, ik wist het ook gewoon niet meer.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eclectische lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu alweer enorme spijt van bepaalde keuzesEnerzijds omdat ik weet dat ze néver in de lijst komen (hoi Carlo & Irene), anderzijds omdat ik het nummer helemaal niet zo leuk vind (hoi Living Doll). Voor de rest, ik wist het ook gewoon niet meer.
Ik denk dat er naast jou niemand is die op zowel Paul Elstak, als op The Beatles, als op Henk Westbroek en op Radiohead stemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heldquote:Op donderdag 8 december 2022 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top!
Er is overigens ook een Top 2000 aller tijden lijst van ruim 200 uur op Spotify: Top 2000 Allertijden · Playlist · 3007 songs · 3 likesIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:10 schreef EDMAN- het volgende:
* EDMAN- meldt zich voor dit jaarDit had mijn lijst kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doelde ook op die 2 albums achter elkaarquote:Op donderdag 8 december 2022 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het hele album 'Faith' doelde ik op, maar met alleen de song kan ik ook leven…
Ik weiger principieel te werken tussen kerst en oud en nieuw, maar mijn huis is de 30e wel gereserveerd door een stel muzikanten om te repeteren....quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
Is iedereen eigenlijk wel gewoon vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw? Geen nachtdiensten werken of vakanties in Turkije of dat soort gekkigheid?
Ik werk sinds kort soort van voor mezelf en heb de week vrij genomen. Als het echt nodig is, of ik heb er zin in, maak ik nog wel een paar uurtjes.
De Pippies zijn wel thuis die week. Dat leidt natuurlijk wel af als een malle.
Ik zou echt nooit gaan werken tussen Kerst en oudjaar. Dan zou ik nog eerder ontslag nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
Is iedereen eigenlijk wel gewoon vrij tussen Kerst en Oud en Nieuw? Geen nachtdiensten werken of vakanties in Turkije of dat soort gekkigheid?
Ik werk sinds kort soort van voor mezelf en heb de week vrij genomen. Als het echt nodig is, of ik heb er zin in, maak ik nog wel een paar uurtjes.
Heldinquote:
Wat is dat dan voor verhaal?quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik weiger principieel te werken tussen kerst en oud en nieuw, maar mijn huis is de 30e wel gereserveerd door een stel muzikanten om te repeteren....
Twee dagen werken, zodat ik minder stress heb om alles voor of net na de kerst af te krijgen. En om m’n dagen een beetje op te sparen voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
Eeuwige student hier is wederom vrijquote:Op vrijdag 9 december 2022 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is ‘m. Wellicht op sommige vlakken totaal niet lijnend en ik moet er ook bij zeggen dat sommige nummers uit jouw lijst dit jaar nét niet mijn selectie hebben gehaald. Zo is Chop Suey! bijvoorbeeld voor het eerst sinds jaren gesneuveld. Maar m’n kat heeft er wel op gestemd. Ook Spandau Ballet haalde het net niet, maar ik heb wel Prince met Gold er in gezet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heldin. Opsomming van nummers waar ik een 'gevoeletje' bij krijg.
Mag ik jou lijst eens zien? Ter inspiratie
quote:Op donderdag 1 december 2022 22:42 schreef Cee het volgende:
Uiteindelijk na alle letters én cijfers na te zijn gegaan bleef ik met een lijst van 72 nummers over. Schrappen schrappen schrappen kill kill kill die darlings en het resultaat is als volgt (> is vrije keuze).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dochterlief en haar vriendinnen komen bij ons muziek maken.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor verhaal?
Welke Herman van Veen?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik begin alvast weer met mijn suggestielijstje voor volgend jaar.
Herman van Veen
Killing Joke - Love Like Blood
Gold voor Gold, ik ga akkoordquote:Op vrijdag 9 december 2022 09:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is ‘m. Wellicht op sommige vlakken totaal niet lijnend en ik moet er ook bij zeggen dat sommige nummers uit jouw lijst dit jaar nét niet mijn selectie hebben gehaald. Zo is Chop Suey! bijvoorbeeld voor het eerst sinds jaren gesneuveld. Maar m’n kat heeft er wel op gestemd. Ook Spandau Ballet haalde het net niet, maar ik heb wel Prince met Gold er in gezet.
[..]
Ik werk door, thuis. Vrije dagen zijn opgegaan aan de kids :-Dquote:Op vrijdag 9 december 2022 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben de hele week vrijquote:Op vrijdag 9 december 2022 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
Hilversum 3quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik begin alvast weer met mijn suggestielijstje voor volgend jaar.
Herman van Veen
Killing Joke - Love Like Blood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |