Volgens mij kon ik vanochtend Mars ook al duidelijk waarnemenquote:
Het is "nooit"quote:Op woensdag 7 december 2022 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Dat duurte lang,
zo haalen we de 5000 nooid
Doe niet zo raar zeg, we leven in een comsumptiemaatschappij.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:49 schreef pullup het volgende:
We gaan voor kwaliteit menson, zonder kwaliteit is het leven niets waard
Zonder muziek ook nietquote:Op woensdag 7 december 2022 20:49 schreef pullup het volgende:
We gaan voor kwaliteit menson, zonder kwaliteit is het leven niets waard
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar zeg, we leven in een comsumptiemaatschappij.
Dus kwantiteit.
Jij als Amsterdammert moet dat weten
Hoeveel dezelfde winkels heb je daar ook al weer?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]Niet, wij Amsterdammerts zijn pure kwaliteitmensen
De prul sturen we weg
Meer kwaliteitswinkels dan in de rest van het landquote:Op woensdag 7 december 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel dezelfde winkels heb je daar ook al weer?
En hoeveel kwaliteitswinkels gaan er weg?
Die er dus niet meer zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Meer kwaliteitswinkels dan in de rest van het land
Nutellawinkels?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Meer kwaliteitswinkels dan in de rest van het land
Ik was nooit zo van dat pakket bezorg gedoe maar je ontkomt er godverdomme niet meer aanquote:Op woensdag 7 december 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel dezelfde winkels heb je daar ook al weer?
En hoeveel kwaliteitswinkels gaan er weg?
We hebben zoveel dat we alle toeristen en andere boeren ook nog wat gunnenquote:
KaasBoerenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben zoveel dat we alle toeristen en andere boeren ook nog wat gunnen
Nutella voor de toeristen en pannenkoeken voor de boerenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben zoveel dat we alle toeristen en andere boeren ook nog wat gunnen
Toeristen mogen alleen kaas vreten !!!quote:Op woensdag 7 december 2022 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nutella voor de toeristen en pannenkoeken voor de boeren
Nou ja, het kan wel, maar je moet beter je best doen.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was nooit zo van dat pakket bezorg gedoe maar je ontkomt er godverdomme niet meer aan
Nee dat houden we lekker zelfquote:Op woensdag 7 december 2022 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Toeristen mogen alleen kaas vreten !!!
Franse kaasquote:Op woensdag 7 december 2022 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geïmporteerd uit Gouda of Alkmaar?
Van die stink meukquote:Op woensdag 7 december 2022 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Franse kaas
Ik gun die boeren alleen nog kapotte trekkerts
Dat kan toch heul niet meer, hiervoor zouden ze je moeten bannenquote:
verdwijnt de blackhole?quote:Op woensdag 7 december 2022 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ze gaan in Engeland de wiskunde ontdoen van alle racisme
Denk niet zwart, denk niet wit, maar in de kleur van je ❤quote:Op woensdag 7 december 2022 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan toch heul niet meer, hiervoor zouden ze je moeten bannen
Mjah, dat is hout hier.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Denk niet zwart, denk niet wit, maar in de kleur van je ❤
Dan zou het zomaar kunnen,quote:Op woensdag 7 december 2022 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
materie .. non materie waar allerlei dingen voor berekend zijn ... bereken is wiskunde
Karmaquote:Op woensdag 7 december 2022 21:18 schreef maily het volgende:
Hahaatjes![]()
![]()
![]()
![]()
Miskleun gefilmd; brandstichter vat zelf vlam
Zonne grote vuurbal jonguh![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:22 schreef Loveable het volgende:
Dit is toch wel zorgelijk![]()
[ twitter ]
Die miezert plet je zoquote:Op woensdag 7 december 2022 21:22 schreef Loveable het volgende:
Dit is toch wel zorgelijk![]()
[ twitter ]
Hij begintquote:
Dat is zielig hoorquote:
Angry Birdsquote:Op woensdag 7 december 2022 21:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is zielig hoor![]()
Maar straks vallen ze de mensen nog aan.. pikken ze zo haren uit je hoofd
quote:
quote:
Spill the beans...quote:
quote:
Oh ik las met verrekijker of telescoop. Zou in ieder geval gaaf zijn als iemand het wel kan zienquote:Op woensdag 7 december 2022 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik hoorde vanmorgen dat Mars vannacht rond half 1 vanuit Nederland te zien is, met het blote oog zelfs.
Jammer van het Noorderlicht, het is volgens mij wel de juist tijd van het jaar ervoor toch?
O.quote:
Ik ben eigenlijk helemaal genezen van RLS, vooral sinds ze het hele BB-concept vernaggeld hebben.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:39 schreef pullup het volgende:
Jij zit die nieuwe RLS ook niet te bekijken geloof ik PB?
pas maar op ... morgen gladquote:Op donderdag 8 december 2022 00:33 schreef engine het volgende:
Het was eerder weer helder dus ik ben wel even gaan kijken voor Mars maar het sneeuwt weerligt al een mooi laagje.
Duidelijk, merk bij mezelf dat ik er ook een beetje klaar mee ben geraakt tijdens Uto2 ongeveerquote:Op woensdag 7 december 2022 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal genezen van RLS, vooral sinds ze het hele BB-concept vernaggeld hebben.
En verder erger ik me mateloos aan het doodscripten, de overkill aan streamlocks, de beroerde casting en de allesverstikkende politieke correctheid, wokeness en preutse truttigheid.![]()
En laten we eerlijk zijn: de Gouden Kooi en Studio Vlemmix zullen sowieso nooit overtroffen worden. In die zin zijn de verwachtingen altijd te hoog.
Om te zien is het echt prachtigquote:Op donderdag 8 december 2022 09:01 schreef engine het volgende:
Dat was een heel avontuur![]()
[ afbeelding ]
Ja het is ook prachtigquote:Op donderdag 8 december 2022 09:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Om te zien is het echt prachtig... zolang ik er niet doorheen hoef.
Ik zie geen hertensporen... dat scheelt ook
Waar ben je?quote:Op donderdag 8 december 2022 09:01 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Engquote:Op donderdag 8 december 2022 09:01 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Schotland. Dit is een stukje buiten Aberdeen. Ligt nogal afgelegen waar we werken.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2022 14:29 schreef engine het volgende:
[..]
Schotland. Dit is een stukje buiten Aberdeen. Ligt nogal afgelegen waar we werken.
Als je een beetje naar rechts kijkt kun je naar @aloa zwaaienquote:Op donderdag 8 december 2022 14:29 schreef engine het volgende:
[..]
Schotland. Dit is een stukje buiten Aberdeen. Ligt nogal afgelegen waar we werken.
Als je naar links kijkt ookquote:Op donderdag 8 december 2022 15:08 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Als je een beetje naar rechts kijkt kun je naar @:aloa zwaaien
Dat helpt niet vanuit Aberdeen. dan zwaai je naar Fogelquote:Op donderdag 8 december 2022 15:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je naar links kijkt ook![]()
@:aloa duikt overal op, zie stemtopic.
Ik ben er.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je naar links kijkt ook![]()
@:aloa duikt overal op, zie stemtopic.
Gezellig daar in Aberdeenquote:Op donderdag 8 december 2022 15:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat helpt niet vanuit Aberdeen. dan zwaai je naar Fogel
Huh?quote:Op donderdag 8 december 2022 15:08 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Als je een beetje naar rechts kijkt kun je naar @:aloa zwaaien
Als je het over de duivel hebt...quote:
quote:
Jaquote:
Dat zekerquote:
quote:
Fryslânquote:
Ook als het donker isquote:
Ook ja. Ik kan goeie foto's wel waarderenquote:Op donderdag 8 december 2022 17:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook als het donker is
[ afbeelding ]
Eerlijk gejatquote:Op donderdag 8 december 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook ja. Ik kan goeie foto's wel waarderen
Dat klopt ook nogquote:
Het duurt wel het langstquote:
Je spettert lekker aan je ui te zien jaquote:
Dat zijn toch hartjesquote:Op donderdag 8 december 2022 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je spettert lekker aan je ui te zien ja
Als je hartjes zo vliegen heb je toch een probleem hoorquote:
Heb er genoegquote:Op donderdag 8 december 2022 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je hartjes zo vliegen heb je toch een probleem hoor
Dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 8 december 2022 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, of dat dan weer zo gezond is
Dat is een hele goede vraag, zou het niet wetenquote:
Moeten we een zoektocht beginnen dan naar iemand die het weet?quote:Op donderdag 8 december 2022 18:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag, zou het niet weten
Nee is niet nodigquote:Op donderdag 8 december 2022 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten we een zoektocht beginnen dan naar iemand die het weet?
Ik wil niks wetenquote:Op donderdag 8 december 2022 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe kan je nou iets niet willen weten?
Echt? Die ken ik weer nietquote:Op donderdag 8 december 2022 18:26 schreef Loveable het volgende:
Is toch een gezegde: Alles weten maakt niet gelukkig
Er is een gezegde dat een gezegde BS isquote:Op donderdag 8 december 2022 18:26 schreef Loveable het volgende:
Is toch een gezegde: Alles weten maakt niet gelukkig
Die ken ik dan weer nietquote:Op donderdag 8 december 2022 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is een gezegde dat een gezegde BS is
Dat snap ikquote:
Nou dat is niet waarquote:
Dat komt beter in de buurtquote:
50000?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zo komen we dit jaar nooit aan de 50.000 topics he
Gewoon dit jaar nog he,quote:
Rutsigquote:
Wat kan er nou helemaal gebeuren als je een 1 vergeet in een berekening?quote:Op donderdag 8 december 2022 21:49 schreef chufi het volgende:
Was bezig met de 207.000.000e post ... zat er 1 naast
ff 1 verwijderen ... doen ze zoquote:Op donderdag 8 december 2022 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat kan er nou helemaal gebeuren als je een 1 vergeet in een berekening?
Ik hoop het zoquote:Op donderdag 8 december 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
Morgen om deze tijd staan we in de halve finale
zeker weten ..quote:Op donderdag 8 december 2022 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop het zoen we hebben echt wel kans.
Hangt er vanaf. Bij het aantal forumposts zal het wel loslopen. Als je een brug of een Spaceshuttle ontwerpt zal het wat meer gewicht in de schaal leggen.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat kan er nou helemaal gebeuren als je een 1 vergeet in een berekening?
Ga zo door en ik trek de stop uit de boot die je terug moet brengenquote:
Op zijn hoogst dat je de overkapping van de brug moet halenquote:Op donderdag 8 december 2022 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Bij het aantal forumposts zal het wel loslopen. Als je een brug of een Spaceshuttle ontwerpt zal het wat meer gewicht in de schaal leggen.
quote:Op donderdag 8 december 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en ik trek de stop uit de boot die je terug moet brengen
Ik zal mn dochter ff inseinen ,,, die vliegt vannachtquote:Op donderdag 8 december 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en ik trek de stop uit de boot die je terug moet brengen
In Genua liep dat iets anders even geleden.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op zijn hoogst dat je de overkapping van de brug moet halen
Niet over nagedacht dat o-ringen hard worden van de kou. Zoiets kleins eigenlijk ook.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Bij het aantal forumposts zal het wel loslopen. Als je een brug of een Spaceshuttle ontwerpt zal het wat meer gewicht in de schaal leggen.
Was dat ook een vergeten 1?quote:Op donderdag 8 december 2022 23:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In Genua liep dat iets anders even geleden.
Die worden dan inderdaad keihard. En baak is het iets heel kleins dat een opstapeling triggert. Maar dat zal voor jou niet iets nieuws zijn.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Niet over nagedacht dat o-ringen hard worden van de kou. Zoiets kleins eigenlijk ook.
Dan mis ik de wedstrijdquote:
Die vliegt vast niet in een bootquote:Op donderdag 8 december 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal mn dochter ff inseinen ,,, die vliegt vannacht
Misschien kan je in het vliegtuig zelf kijken dan ipv een saaie film?quote:
Ja, was niet heel fijn voor degene die erop zatenquote:Op donderdag 8 december 2022 23:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het ging wel gruwelijk mis.
Van die o-ringen heb ik vooral onthouden omdat wij sommige types eerst in warm water leggen om ze juist wat soepeler te maken voordat je ze plaatst, anders scheuren ze. Maar het kan van alles zijn inderdaad. Ergens vergeten een moertje vast te zetten dat na een tijd los trilt ofzo.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die worden dan inderdaad keihard. En baak is het iets heel kleins dat een opstapeling triggert. Maar dat zal voor jou niet iets nieuws zijn.
Normaal gesproken ben ik ruim op tijd thuis om dan in de kroeg te zittenquote:Op donderdag 8 december 2022 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien kan je in het vliegtuig zelf kijken dan ipv een saaie film?
Niet echt nee. Die brug was echt hoog.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, was niet heel fijn voor degene die erop zaten
Dat zal die kleine lerenquote:
Dan ga je dus meemaken of het nu wel normaal is.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik ruim op tijd thuis om dan in de kroeg te zittenAls niemand er stoppen uit gaat trekken enzo
Of insmeren met wat olie zodat het filter de rubber pakking niet kapot draaide. Heet water deden wij vaak met kurkpakkingen om ze weer in vorm te krijgen.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Van die o-ringen heb ik vooral onthouden omdat wij sommige types eerst in warm water leggen om ze juist wat soepeler te maken voordat je ze plaatst, anders scheuren ze. Maar het kan van alles zijn inderdaad. Ergens vergeten een moertje vast te zetten dat na een tijd los trilt ofzo.
Redelijk wat doden ook wel jaquote:Op donderdag 8 december 2022 23:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet echt nee. Die brug was echt hoog.
Nee ... in een Airbus A330-202 is de verwachtingquote:Op donderdag 8 december 2022 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vliegt vast niet in een boot
Dan is de kans meer dan groot dat ik daar de stop niet uittrekquote:Op donderdag 8 december 2022 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... in een Airbus A330-202 is de verwachting
Dat is je geraaienquote:Op donderdag 8 december 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is de kans meer dan groot dat ik daar de stop niet uittrek
Kan ook zijn dat ze naar spanje gaat, kans is voor mij 50% bij gokken hequote:
Dat was eng jaquote:Op donderdag 8 december 2022 23:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet echt nee. Die brug was echt hoog.
Ze heeft verder niets met voetbal dus zal dr aan dr culo roestenquote:Op donderdag 8 december 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze naar spanje gaat, kans is voor mij 50% bij gokken he
Zo zijn er meerquote:Op donderdag 8 december 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft verder niets met voetbal dus zal dr aan dr culo roesten
Jij hout het nog wel in de gaten ... Misschien dan mn dochter weet dat er een nieuwe bondscoach is vanwege het nieuwsquote:
Zo zijn er veel meer hoor, die er echt niets om gevenquote:Op donderdag 8 december 2022 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hout het nog wel in de gaten ... Misschien dan mn dochter weet dat er een nieuwe bondscoach is vanwege het nieuws
quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo zijn er veel meer hoor, die er echt niets om geven
Je meent hetquote:Op vrijdag 9 december 2022 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo zijn er veel meer hoor, die er echt niets om geven
Wat wil je eigenlijk gaan doen met die paspoort verzameling van je?quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:05 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Gaat nog een gedoe worden om al die paspoorten in te nemen dan.
Schijnt een markt voor te zijnquote:Op vrijdag 9 december 2022 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk gaan doen met die paspoort verzameling van je?
Nee die heb ik uit mijn contacten gewist. Die is wel uitgespeeld geloof ikquote:Op vrijdag 9 december 2022 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tanghi heeft er nog 1 nodig van je?
Paspoort kopen?quote:
Hoezo? Die loopt binnenkort toch gewoon naar buiten daar?quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:25 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die heb ik uit mijn contacten gewist. Die is wel uitgespeeld geloof ik
Die vraag kan ik niet voor jou beantwoorden....waarom niet? Twee voor de prijs van éénquote:
Nou dat valt nogal mee geloof ik. Wie is er ooit uit de EBI ontsnapt dan?quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo? Die loopt binnenkort toch gewoon naar buiten daar?
Ze ontsnappen toch vaak genoeg.
Ik had ooit een Professor die er mee liep te leuren dat ie er 3 of 4 had ..quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Die vraag kan ik niet voor jou beantwoorden....waarom niet? Twee voor de prijs van één
Hij was er mee bezig iigquote:Op vrijdag 9 december 2022 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat valt nogal mee geloof ik. Wie is er ooit uit de EBI ontsnapt dan?
Ik heb er wel twee gehad omdat het voor het werk toen makkelijk zou zijn. Uiteindelijk heb ik die tweede nooit gebruikt en die verloopt na twee jaar geloof ik.quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ooit een Professor die er mee liep te leuren dat ie er 3 of 4 had ..
Ja dat klopt. Heb daar best veel over gevolgd...van die Taghi. Maar denk dat het wel game over is nu. En uit de EBI is nog nooit iemand ontsnapt dus het gaat niet makkelijk worden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was er mee bezig iig
https://www.hartvannederl(...)-ebi-aan-ontsnapping
Dat hebben ze van Alcatraz ook lang volgehoudenquote:Op vrijdag 9 december 2022 00:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Heb daar best veel over gevolgd...van die Taghi. Maar denk dat het wel game over is nu. En uit de EBI is nog nooit iemand ontsnapt dus het gaat niet makkelijk worden.
Ik zeg niet dat het onmogelijk is. Dat zou onzin zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hebben ze van Alcatraz ook lang volgehouden
Succes daarmeequote:
Die van mij was Australisch, met een Nederlandse naam + paspoort en daarnaast een fout Libisch pp.. En contacten in USA (oh ja zn vrouw was van daar) met oa Bill Cosby ...quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee gehad omdat het voor het werk toen makkelijk zou zijn. Uiteindelijk heb ik die tweede nooit gebruikt en die verloopt na twee jaar geloof ik.
Oh welke 2 ?quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee gehad omdat het voor het werk toen makkelijk zou zijn. Uiteindelijk heb ik die tweede nooit gebruikt en die verloopt na twee jaar geloof ik.
Twee Nederlandse paspoorten natuurlijkquote:
gaat er geen gat meer doorheen !?quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:56 schreef engine het volgende:
[..]
Twee Nederlandse paspoorten natuurlijkdat kan gewoon.
Nog niet thuis. Morgen wel
goeie terugreis dan maarquote:Op vrijdag 9 december 2022 00:56 schreef engine het volgende:
[..]
Twee Nederlandse paspoorten natuurlijkdat kan gewoon.
Nog niet thuis. Morgen wel
Je kunt twee paspoorten tegelijk hebben. Dat kan handig zijn als je in het buitenland bent zodat er met het andere paspoort een visum aangevraagd kan worden. Ook word je in sommige landen geweigerd als je in een bepaald land geweest bent. Dan is het ook handig om een tweede paspoort te hebben want daar staat dan dat visum niet in. Kun je aanvragen met een brief van je werkgever. Alleen dat tweede paspoort is dus maar twee jaar geldig.quote:
Morguh Pullupquote:
He Chanel5quote:
Morguh mien lekkuh tungetjuhquote:
Ben ik weerquote:
Goedemorgen Domnivoorquote:Op vrijdag 9 december 2022 08:38 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen engine, Dotteke, tong80, Chanel5, pullup en @:iedereen ☕️
Je kan alleen vandaag nog stemmen:
FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemtopic!
Goedemorgenquote:
Hoi Marcquote:
Hmmmm, mijn rooksignalen zijn duidelijk niet goed ontvangen daar danquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:25 schreef engine het volgende:
M'n vlucht gaat na wat vertraging eindelijk vertrekken. Maar goed ook want begon me een beetje te vervelen.
Alle stoppen zitten er nog in zo te zienquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmm, mijn rooksignalen zijn duidelijk niet goed ontvangen daar dan
Ik had toch met rooksignalen het verzoek gedaan of die blonde stewardess de stop uit het rechter achterraam wilde halen. Niet gelukt dus.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Alle stoppen zitten er nog in zo te zien
Ik houd die blonde in de gaten...maar dat deed ik toch alquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had toch met rooksignalen het verzoek gedaan of die blonde stewardess de stop uit het rechter achterraam wilde halen. Niet gelukt dus.
Verrassend welquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik houd die blonde in de gaten...maar dat deed ik toch al
Zie jij de wedstrijd maar eens te halen in dit tempoquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:39 schreef engine het volgende:
Meer vertragingfijn dat we al in de terminal staan
We gaan boardenquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie jij de wedstrijd maar eens te halen in dit tempo
Ik heb ook alle stoplichten onderweg nog op rood gezet voor jequote:
Neem ik de treinquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook alle stoplichten onderweg nog op rood gezet voor je
Ga je vooral tijdens je vlucht last van hebben
Wacht maar, je hangt zo ineens een paar uur boven de noordzee te wachten, op een rond stoplichtquote:
Nietesquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar, je hangt zo ineens een paar uur boven de noordzee te wachten, op een rond stoplicht
Er was net ook even een technische storing bij ProRail.quote:
Dat had ik al gelezen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:59 schreef engine het volgende:
@:domnivoor vindt dit vast interessant..wellicht al gezien.
Opwinding in Philadelphia: vermoorde jongen (4) na 65 jaar eindelijk geïdentificeerd
https://www.gelderlander.(...)ntificeerd~a911b285/
Ja die heb ik toen wel gelezen dat ze gevonden hebben wie het is.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat had ik al gelezen inderdaad.
Colleen Fitzpatrick, die in het artikel genoemd wordt, was ook betrokken bij het identificeren van de Somerton Man.
BNW / De Somerton man (Taman Shud zaak)
Hoezo krijg jij niet een volledig inwendig onderzoek? Al die haggis die je meesmokkeltquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:01 schreef engine het volgende:
De eerste wedstrijd is al gewonnen. Door de douane komen op Schiphol. Daar stond een rij, echt niet normaal. Werd er gewoon verdrietig van. Zag het al gebeuren dat we daar uren moesten wachten.
Gelukkig kwam er vrij snel iemand om mensen met een Nederlands paspoort eruit te halen, die mochten naar de zelfscan en vijf minuten later stonden we buiten![]()
Gemiste kans voor ze. Wie wil nou geen halfverteerde haggis onderzoeken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo krijg jij niet een volledig inwendig onderzoek? Al die haggis die je meesmokkelt
van gaal bekomt vandaag tips van schweiniquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:01 schreef engine het volgende:
De eerste wedstrijd is al gewonnen. Door de douane komen op Schiphol. Daar stond een rij, echt niet normaal. Werd er gewoon verdrietig van. Zag het al gebeuren dat we daar uren moesten wachten.
Gelukkig kwam er vrij snel iemand om mensen met een Nederlands paspoort eruit te halen, die mochten naar de zelfscan en vijf minuten later stonden we buiten![]()
Nu maar hopen dat ze helpenquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
van gaal bekomt vandaag tips van schweini
Ik deze gelijk en winst voor Nederlandquote:Op vrijdag 9 december 2022 16:10 schreef mario390 het volgende:
bij deze heb ik 1:3
en nied. vs arg 2:2
zoder verlängerung
Fijne vakantie gewenstquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:01 schreef engine het volgende:
Jij weet veel van koken. Toch? Weet jj hoe ik een lekkere jus kan maken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:15 schreef Soury het volgende:
Kippetjes in de pan en patat. Bodempje leggen voor morgen
Nee niet echt omdat ik niet zoals oma een jus pan heb en ik dat smerig vind. Jus maak je van vlees en dat eet ik ook niet zo veel dus een pakje met boter mengenquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij weet veel van koken. Toch? Weet jj hoe ik een lekkere jus kan maken?
SPOILER: Knudde met de pet opOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |