Volgens mij kon ik vanochtend Mars ook al duidelijk waarnemenquote:
Het is "nooit"quote:Op woensdag 7 december 2022 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Dat duurte lang,
zo haalen we de 5000 nooid
Doe niet zo raar zeg, we leven in een comsumptiemaatschappij.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:49 schreef pullup het volgende:
We gaan voor kwaliteit menson, zonder kwaliteit is het leven niets waard
Zonder muziek ook nietquote:Op woensdag 7 december 2022 20:49 schreef pullup het volgende:
We gaan voor kwaliteit menson, zonder kwaliteit is het leven niets waard
quote:Op woensdag 7 december 2022 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar zeg, we leven in een comsumptiemaatschappij.
Dus kwantiteit.
Jij als Amsterdammert moet dat weten
Hoeveel dezelfde winkels heb je daar ook al weer?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]Niet, wij Amsterdammerts zijn pure kwaliteitmensen
De prul sturen we weg
Meer kwaliteitswinkels dan in de rest van het landquote:Op woensdag 7 december 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel dezelfde winkels heb je daar ook al weer?
En hoeveel kwaliteitswinkels gaan er weg?
Die er dus niet meer zijnquote:Op woensdag 7 december 2022 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Meer kwaliteitswinkels dan in de rest van het land
Nutellawinkels?quote:Op woensdag 7 december 2022 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Meer kwaliteitswinkels dan in de rest van het land
Ik was nooit zo van dat pakket bezorg gedoe maar je ontkomt er godverdomme niet meer aanquote:Op woensdag 7 december 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel dezelfde winkels heb je daar ook al weer?
En hoeveel kwaliteitswinkels gaan er weg?
We hebben zoveel dat we alle toeristen en andere boeren ook nog wat gunnenquote:
KaasBoerenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben zoveel dat we alle toeristen en andere boeren ook nog wat gunnen
Nutella voor de toeristen en pannenkoeken voor de boerenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben zoveel dat we alle toeristen en andere boeren ook nog wat gunnen
Toeristen mogen alleen kaas vreten !!!quote:Op woensdag 7 december 2022 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nutella voor de toeristen en pannenkoeken voor de boeren
Nou ja, het kan wel, maar je moet beter je best doen.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was nooit zo van dat pakket bezorg gedoe maar je ontkomt er godverdomme niet meer aan
Nee dat houden we lekker zelfquote:Op woensdag 7 december 2022 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Toeristen mogen alleen kaas vreten !!!
Franse kaasquote:Op woensdag 7 december 2022 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geïmporteerd uit Gouda of Alkmaar?
Van die stink meukquote:Op woensdag 7 december 2022 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Franse kaas
Ik gun die boeren alleen nog kapotte trekkerts
Dat kan toch heul niet meer, hiervoor zouden ze je moeten bannenquote:
verdwijnt de blackhole?quote:Op woensdag 7 december 2022 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ze gaan in Engeland de wiskunde ontdoen van alle racisme
Denk niet zwart, denk niet wit, maar in de kleur van je ❤quote:Op woensdag 7 december 2022 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan toch heul niet meer, hiervoor zouden ze je moeten bannen
Mjah, dat is hout hier.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Denk niet zwart, denk niet wit, maar in de kleur van je ❤
Dan zou het zomaar kunnen,quote:Op woensdag 7 december 2022 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
materie .. non materie waar allerlei dingen voor berekend zijn ... bereken is wiskunde
Karmaquote:Op woensdag 7 december 2022 21:18 schreef maily het volgende:
Hahaatjes![]()
![]()
![]()
![]()
Miskleun gefilmd; brandstichter vat zelf vlam
Zonne grote vuurbal jonguh![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2022 21:22 schreef Loveable het volgende:
Dit is toch wel zorgelijk![]()
[ twitter ]
Die miezert plet je zoquote:Op woensdag 7 december 2022 21:22 schreef Loveable het volgende:
Dit is toch wel zorgelijk![]()
[ twitter ]
Hij begintquote:
Dat is zielig hoorquote:
Angry Birdsquote:Op woensdag 7 december 2022 21:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is zielig hoor![]()
Maar straks vallen ze de mensen nog aan.. pikken ze zo haren uit je hoofd
quote:
quote:
Spill the beans...quote:
quote:
Oh ik las met verrekijker of telescoop. Zou in ieder geval gaaf zijn als iemand het wel kan zienquote:Op woensdag 7 december 2022 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik hoorde vanmorgen dat Mars vannacht rond half 1 vanuit Nederland te zien is, met het blote oog zelfs.
Jammer van het Noorderlicht, het is volgens mij wel de juist tijd van het jaar ervoor toch?
O.quote:
Ik ben eigenlijk helemaal genezen van RLS, vooral sinds ze het hele BB-concept vernaggeld hebben.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:39 schreef pullup het volgende:
Jij zit die nieuwe RLS ook niet te bekijken geloof ik PB?
pas maar op ... morgen gladquote:Op donderdag 8 december 2022 00:33 schreef engine het volgende:
Het was eerder weer helder dus ik ben wel even gaan kijken voor Mars maar het sneeuwt weerligt al een mooi laagje.
Duidelijk, merk bij mezelf dat ik er ook een beetje klaar mee ben geraakt tijdens Uto2 ongeveerquote:Op woensdag 7 december 2022 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal genezen van RLS, vooral sinds ze het hele BB-concept vernaggeld hebben.
En verder erger ik me mateloos aan het doodscripten, de overkill aan streamlocks, de beroerde casting en de allesverstikkende politieke correctheid, wokeness en preutse truttigheid.![]()
En laten we eerlijk zijn: de Gouden Kooi en Studio Vlemmix zullen sowieso nooit overtroffen worden. In die zin zijn de verwachtingen altijd te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |