Sterkte en geen dank mopquote:Op woensdag 7 december 2022 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een avondje TLC. Gisteren kleine ramp in mijn privéleven, en nu ziek van de stress. Dus lekker domme televisie staren onder een dekentje en een beetje op de laptop hangen.
@:praadje dank je wel voor de lijst!
Nee nog nooit gezien, zet het eens op de achtergrond aan vanavond denk ik. Als ik geen TLC-bui meer hebquote:Op woensdag 7 december 2022 20:03 schreef praadje het volgende:
Kijkt er iemand wel eens 'Moorddossier'? Gaat over Nederlandse moordzaken. Best interessant en soms heel indrukwekkend. Ik vind het wel een aanrader.
Oh, dat ken ik niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee nog nooit gezien, zet het eens op de achtergrond aan vanavond denk ik. Als ik geen TLC-bui meer heb
Kijk nu naar Dallas Cowboys. Soort cheerleaderwedstrijd
Welkom thuisquote:Op woensdag 7 december 2022 20:30 schreef monkyyy het volgende:
Joehoe ik ben thuihuisNu ga ik moorddossier kijken.
Heey Monkquote:Op woensdag 7 december 2022 20:30 schreef monkyyy het volgende:
Joehoe ik ben thuihuisNu ga ik moorddossier kijken.
Deze vind ik ook niet zo interessant eigenlijkquote:Op woensdag 7 december 2022 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Overgezet op Sisterwives. Eerder gezegd kan ik niet in Moorddossier komen
quote:
Goedenavondquote:Op donderdag 8 december 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve en minder lieve mensen!
(jullie zijn allemaal lief, maar ik gun iedereen een goede avond deze avondSorry beetje melig)
Hier gaan we vanavond naar Kookklunzen kijken.
Ben nog een beetje ziekjes, maar morgen functioneer ik weer. Vandaag vooral met thee op de bank liggen dweilen, maar ik voel me nu weer een stuk beter.
Even met mijn begeleider gesproken over mijn zorgen, die wist er ook niet veel op te zeggen behalve lastig. Dus tja, het is even uitzitten
Die Frits is echt te domquote:
Die andere 5 kandidaten luisteren ten minste. Frits totaal nietquote:Op donderdag 8 december 2022 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal, maar hij is het ergste van het hele stel
You go girl.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond was de laatste schaatsles, nu ben ik klaar voor de Elfstedentocht.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 9 december 2022 06:17 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes.![]()
Een vroege want het wordt weer een latertje
Fijne dag allen
Goed en u ook?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:32 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedenavond ladies, gentlemen.
Hoe maakt u allen het?
Jazekerquote:
Avond Poppeltjes_God. Ik zit/zat ook voetbal te kijken. Adieu Portugal, Adieu Ronaldoquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Hier gewoon voetbalZal wel een zwart gat worden na dit WK.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Poppeltjes_God. Ik zit/zat ook voetbal te kijken. Adieu Portugal, Adieu Ronaldo
Fijne avond moppiequote:Op zaterdag 10 december 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond niet echt wat op de televisie voor mijDus even series kijken
Goed hoor. Lekker even vrij dus heerlijk aan het keutelen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je meis?
Fijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed hoor. Lekker even vrij dus heerlijk aan het keutelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2022 17:54 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes![]()
![]()
Weer lekker aan het kokkerellen geweest. Pasta kip pesto met groenten. Het was zooo lekker![]()
Ziet er goed uit, hier staat zuurkool met spekjes en ananas op het menu. Zometeen een cake bakken (pakje van KoopmansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en dan Scrooge kijken
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Graag gedaan en een ovenschotel smaakt altijd wel. Eet ze voor sebiet (en een foto'tje misschien) vind ik altijd wel leuk.quote:Op zondag 11 december 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik kijk vanavond Scrooge live. Lijkt me wel leuk
@:praadje : ziet er goed uit. Dank je wel voor de lijst! Hier staat een overschoten in de oven
Avond lieve Monkquote:Op zondag 11 december 2022 18:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, hier staat zuurkool met spekjes en ananas op het menu. Zometeen een cake bakken (pakje van Koopmans) en dan Scrooge kijken
Lekker, zuurkool. Alleen liever zonder ananas, maar smaken verschillen, nietwaar? Zo vind ik zuurkoolspek erg lekker, maar dan alleen de roze stukjes.quote:Op zondag 11 december 2022 18:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, hier staat zuurkool met spekjes en ananas op het menu. Zometeen een cake bakken (pakje van Koopmans) en dan Scrooge kijken
Eten is al verdwenenquote:Op zondag 11 december 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
G
[..]
Graag gedaan en een ovenschotel smaakt altijd wel. Eet ze voor sebiet (en een foto'tje misschien) vind ik altijd wel leuk.
Mooi dat het goed gaatquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Nieuwe uitdagende job, nieuwe oostblok liefde en voel me goed, niets te klagen.
Hoop op sneeuw ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even afkoelen, hij ruikt in ieder geval goed.You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op zondag 11 december 2022 21:34 schreef monkyyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even afkoelen, hij ruikt in ieder geval goed.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op zondag 11 december 2022 21:34 schreef monkyyy het volgende:
Oehh. Ziet er goed uit MonkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even afkoelen, hij ruikt in ieder geval goed.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2022 20:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ook goedenavond![]()
Kijk de Invasie nu
quote:
Aiaiai, sterkte meis en geniet van het televisie kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:07 schreef Ole het volgende:
Minimaal 2 weken thuis.. zwaar gekneusde teen. Toch 9 uur gaan werken.
Kan ik wel lekker veel tv kijken
Oh nee wat vervelend. Dikke knuffelquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:07 schreef Ole het volgende:
Minimaal 2 weken thuis.. zwaar gekneusde teen. Toch 9 uur gaan werken.
Kan ik wel lekker veel tv kijken
Leukquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond schatten
Hier vandaag Zeeman kijken
En ik heb alle kerst/O&N/verjaardagboodschappen binnen. Vriezer zit stampvol. Voorraadkast is vol. Alleen nu is alles wel binnenNu lekker televisie kijken. Vandaag een schilderijtje gemaakt. Gehaakt. Prima dagje
Deze heb ik gemaakt. Morgen weer eentje
[ afbeelding ]
Lekker CoS. En mooie tekening.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond schatten
Hier vandaag Zeeman kijken
En ik heb alle kerst/O&N/verjaardagboodschappen binnen. Vriezer zit stampvol. Voorraadkast is vol. Alleen nu is alles wel binnenNu lekker televisie kijken. Vandaag een schilderijtje gemaakt. Gehaakt. Prima dagje
Deze heb ik gemaakt. Morgen weer eentje
[ afbeelding ]
Gezellig maar ik ben toch blij dat hier geen sneeuw ligt. Haat het om in de sneeuw te rijden haha.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Straks Het Blok kijken en daarna Kookklunzen
Vandaag was de wereld hier wit en dat maakt me blij
Ik ben wel keihard op mijn kont gevallen. Heel mijn rug en nek is stijf en hoofdpijnquote:Op donderdag 15 december 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Gezellig maar ik ben toch blij dat hier geen sneeuw ligt. Haat het om in de sneeuw te rijden haha.
Oei, dat is een pak minder. Hopelijk trekt het snel weg.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben wel keihard op mijn kont gevallen. Heel mijn rug en nek is stijf en hoofdpijn
Loopt vast wel losquote:Op donderdag 15 december 2022 18:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Oei, dat is een pak minder. Hopelijk trekt het snel weg.
Avond lieve Stephanquote:Op donderdag 15 december 2022 18:31 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Ja hier ook glad vandaag. Bijna op mijn snufferd. Opzouten met die kou
Goedenavond schattie. Goed idee, ik moet hem ook nog terugkijken.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:22 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund lieve mensen, weinig soeps op tv, misschien dat ik Batman ga kijken, of moorddossier van gister terugkijken
Nog niet gekekenquote:
Goedemorgen Praadjequote:Op vrijdag 16 december 2022 06:39 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes. Weer een vroegertje want het wordt een latertje vandaag. Fijne dag allen![]()
Zo... slaap je vannacht welquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Hier voetbal, darts en schaatsen
Het darten eindigt om 01h30quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo... slaap je vannacht welVeel plezier hoor
Hahahaha tja daar kan ik geen medelijden mee hebben, je alleen veel plezier wensenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het darten eindigt om 01h30Morgen om 08h50 de deur uit voor m'n moeders verjaardag...dat wordt dus een kort nachtje.
Ik vertrek kijk ik waarschijnlijk ook welBest wel fascinerend dat ze iedere keer dezelfde fouten maken.
Thxquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha tja daar kan ik geen medelijden mee hebben, je alleen veel plezier wensen![]()
En gefeliciteerd!
Ja! Onbegrijpelijk. Emigreren want je een leuke vakantie hebt gehad
Middag praadjequote:Op zondag 18 december 2022 14:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Middag Poppeltje. Hier lekker aan het kokkerellen
Plaatpizzaquote:Op zondag 18 december 2022 14:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Middag praadje![]()
Wat staat er op het menu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, hoe lekker kneuterig beiden.quote:Op zondag 18 december 2022 17:40 schreef monkyyy het volgende:
Heel Holland bakt!![]()
Het toeval wil dat ik vanavond een appel kaneel cake ga bakken
quote:Op zondag 18 december 2022 17:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, hoe lekker kneuterig beiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is goed gelukt, nog warm.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op zondag 18 december 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]Ooooooooh, kun je een stukje naar Grunn sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is goed gelukt, nog warm.
quote:Op zondag 18 december 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is goed gelukt, nog warm.![]()
![]()
Goedenavondquote:Op maandag 19 december 2022 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Zit niet te dromen kind, zei een stemmetje in mijn hoofd haha. Goedenavond lieverds![]()
Ben altijd blij als het weer voorbij is. En vanaf morgen worden de dagen weer langerquote:Op maandag 19 december 2022 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Beetje een luie dag... Morgen probeer ik actiever te zijn. De spanning voor kerst trek ik slecht.
Vanavond denk ik Radar, uit gebrek van wat leukers.
Borrelplank ziet er heerlijk en prachtig uit!
Aws... dat vind ik sneu, dikke knuffelquote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben altijd blij als het weer voorbij is. En vanaf morgen worden de dagen weer langer
Wij doen maar één dag met alleen ouders, broer en zin gezin. Is altijd wel gezellig hoor!!quote:Op maandag 19 december 2022 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws... dat vind ik sneu, dikke knuffel
Ik vind het heel leuk, alleen omdat het anders dan anders is trek ik het heel slecht. Erg irritant
Oh gelukkig maar!quote:Op maandag 19 december 2022 19:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Wij doen maar één dag met alleen ouders, broer en zin gezin. Is altijd wel gezellig hoor!!
Hier in België is er maar 1 kerstdag.quote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben altijd blij als het weer voorbij is. En vanaf morgen worden de dagen weer langer
Slecht slapen is ruk. En ik werd juist badend in het zweet wakker.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier de hele dag gehaaktHeb vannacht slecht geslapen, was koud, ben een deken aan het haken. Die is bijna klaar, dus onder een deken zitten waaraan je werkt.
Ik ga zo Het Blok kijken en daarna naar Zeeman confronteerd.
Bedankt voor de lijst @:praadje
Oh dat is ook drie keer niks. Succes met werken morgen. Hier worden morgen kerstcadeautjes ingepakt voor mijn moeder en gehaakt. Sorry, niet echt interessantquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Slecht slapen is ruk. En ik werd juist badend in het zweet wakker.Zal wel bij de leeftijd horen
Hier vanavond Urk en op tijd naar bed, morgen weer werken.
Waarom niet interessant? Leuk toch, lekker inpakken en haken. Geniet ervan lieverd en maak jezelf niet klein. Dat is zo niet nodigquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is ook drie keer niks. Succes met werken morgen. Hier worden morgen kerstcadeautjes ingepakt voor mijn moeder en gehaakt. Sorry, niet echt interessant
Dank je welquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarom niet interessant? Leuk toch, lekker inpakken en haken. Geniet ervan lieverd en maak jezelf niet klein. Dat is zo niet nodig
Je mag ook niks meer hequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:31 schreef praadje het volgende:
@:Monkyyy![]()
![]()
https://112-rijnmond.nl/b(...)uz5nOr0R6dO1wb8uoaec
Praadjequote:Op woensdag 21 december 2022 20:22 schreef praadje het volgende:
Ja hallo, ook een goedenavond allemaal.Eindelijk thuis
Dat was een lange dagquote:Op woensdag 21 december 2022 20:22 schreef praadje het volgende:
Ja hallo, ook een goedenavond allemaal.Eindelijk thuis
Yep, nu de beentjes omhoogquote:Op woensdag 21 december 2022 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat was een lange dagLekker rusten nu
Goed zoquote:
Ohh wat hoop ik dat je vannacht lekker slaaptquote:Op woensdag 21 december 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed zo
Hier hebben de handen pauze van het haken. Afgelopen nacht weer niet geslapen, ben gesloopt. Om uurtje of tien, elf ga ik lekker liggen met een slaappilletje
Komt wel goed en anders morgen een slaappilletjequote:Op woensdag 21 december 2022 20:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh wat hoop ik dat je vannacht lekker slaapt
Oef je werkt echt keihard. Rustig bijkomen met de kerst dus. Sterkte en slaap lekker lieverdquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes. Ik lig al in mijn bedje. Zo gaat het licht uit en zakt de slaappil inMorgen nog een vroegertje met een latertje en dan drie dagen bijkomen want het waren mega drukke dagen.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes. Ik lig al in mijn bedje. Zo gaat het licht uit en zakt de slaappil inMorgen nog een vroegertje met een latertje en dan drie dagen bijkomen want het waren mega drukke dagen.
Morgen praadjequote:
Yep, we gaan nog een dagje knallen. Jij bent er ook vroeg bij trouwensquote:Op zaterdag 24 december 2022 05:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen praadje![]()
Je bent er vandaag vroeg bij
Werkze vandaag…fijn iig dat je de kerstdagen wel vrij bent.quote:Op zaterdag 24 december 2022 05:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, we gaan nog een dagje knallen. Jij bent er ook vroeg bij trouwens
\quote:
Thx, dat gaat zeker lukken.quote:Op zaterdag 24 december 2022 05:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha herkenbaar. Morgen om 6.00 uur ben ik weer klaarwakker. Lekker dat je vrij bent tot na nieuwjaar. Geniet ervan
Ja had ook kunnen uitslapen tot 11uur en de rest van de dag niks doenquote:Op zaterdag 24 december 2022 05:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Werkze vandaag…fijn iig dat je de kerstdagen wel vrij bent.
Ik ben altijd standaard vroeg wakker, ook in het weekend. Hier nu tot 2 januari vrij. Had nu dus kunnen uitslapen.
Heb ondanks het vroege opstaan, toch de hele dag niks gedaan.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja had ook kunnen uitslapen tot 11uur en de rest van de dag niks doen
Geniet van je vrije dagen, praadjequote:Op zondag 25 december 2022 00:04 schreef praadje het volgende:
Lekker drie daagjes vrij en geen verplichtingen. Wat kan het leven toch mooi zijn![]()
Vanavond de kerstfilm van Oogappels teruggekeken. Hoe herkenbaar allemaal
Dankjewel lief Poppetje.quote:Op zondag 25 december 2022 00:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geniet van je vrije dagen, praadje
Hetzelfde voor jou en alle andere TV bezoekers…quote:Op zondag 25 december 2022 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vrolijk kerstfeest allemaal
Hopelijk genieten jullie allemaal
quote:Op zondag 25 december 2022 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vrolijk kerstfeest allemaal
Hopelijk genieten jullie allemaal
quote:Op zondag 25 december 2022 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hetzelfde voor jou en alle andere TV bezoekers…
Dankjewel en voor jullie ook hele fijne liefdevolle warme dagen.quote:
Jammer; het is een ideaal bord op schoot programmaquote:Op zondag 25 december 2022 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja, zou ik ook wel willen zien, maar dat krijg ik er niet doorheen gedrukt
Gourmet op schootquote:Op zondag 25 december 2022 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer; het is een ideaal bord op schoot programma
Als je er eenmaal aan begint blijf je t kijken ja. Erg vermakelijk ook als je zelf geen gezin hebt.quote:Op zondag 25 december 2022 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja, zou ik ook wel willen zien, maar dat krijg ik er niet doorheen gedrukt
Klopt, maakt me nog blijer dat ik alleen benquote:Op zondag 25 december 2022 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je er eenmaal aan begint blijf je t kijken ja. Erg vermakelijk ook als je zelf geen gezin hebt.
Straks begin ik met dag 6 op rijquote:
Blijkbaar nog steeds viesdruk bij Arriva.quote:Op maandag 26 december 2022 09:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Straks begin ik met dag 6 op rijMorgen en overmorgen wel vrij zo het er nu naar uitziet
Gisteren zijn er opvallend veel ritten uitgevallen. Zaterdagavond wist ik pas wat ik zondag ging doen. Ze moesten even intern overleggen welke dienst ik moest rijden. En welke de minste rituitval opleverde. Ik stond origineel gepland voor Emmen. Maar Tiel en Winterswijk stonden ook nog open. Uiteindelijk was het Winterswijk geworden. Maar je kan er natuurlijk maar één doen.quote:Op maandag 26 december 2022 09:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar nog steeds viesdruk bij Arriva.![]()
Mooi dat je na je dienst wel een soort van weekend hebt.
Dan zit er bijna niks anders op dan te snijden in de dienstregeling.quote:Op maandag 26 december 2022 09:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gisteren zijn er opvallend veel ritten uitgevallen. Zaterdagavond wist ik pas wat ik zondag ging doen. Ze moesten even intern overleggen welke dienst ik moest rijden. En welke de minste rituitval opleverde. Ik stond origineel gepland voor Emmen. Maar Tiel en Winterswijk stonden ook nog open. Uiteindelijk was het Winterswijk geworden. Maar je kan er natuurlijk maar één doen.
quote:Op maandag 26 december 2022 09:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zit er bijna niks anders op dan te snijden in de dienstregeling.![]()
Denk ook aan jezelf, “Nee” is ook een antwoord
Die ritjes naar Winterswijk tikken lekker aanquote:Op maandag 26 december 2022 10:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
December zit al lekker vol.Wel goed voor de kilometers voor mijn nieuwe Toyota. Vorige week dinsdag de eerste onderhoudsbeurt gehad. 4 oktober opgehaald met 2601 km dinsdag 20 december stond er 15700 km op. De verkoper van de auto liep ook nog rond. Zat echt vragend te kijken wat doe jij hier. Huh zoveel al dat heb je snel gedaan
Tiel ook maar die heb ik niet zo heel vaak. Is maar een kleine standplaats.quote:Op maandag 26 december 2022 10:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die ritjes naar Winterswijk tikken lekker aan
quote:Op maandag 26 december 2022 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik leek gisteren de Meilandjes wel. Ik heb twee glazen wijn gedronken
Ben een beetje lam nu
was wel lekker
ach kerst
Ik schaam me een klein beetjequote:
Haha, ben je gek meid. Gewoon lekker genieten.quote:Op maandag 26 december 2022 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik schaam me een klein beetjeTwee glazen wijn, naja, kerst. Inmiddels ben ik weer in leven, kan ook niks hebben
Hahaha vanavond ga ik lekker een beker glühwein drinken hoorquote:Op maandag 26 december 2022 16:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ben je gek meid. Gewoon lekker genieten.
Ja, ik las het net terwijl zeg eens Aaa bezig was. Had helemaal niet het idee dat hij al zo oud was. RIP Koosquote:
RIP Koos iddquote:Op maandag 26 december 2022 17:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik las het net terwijl zeg eens Aaa bezig was. Had helemaal niet het idee dat hij al zo oud was. RIP Koos
quote:Op maandag 26 december 2022 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RIP Koos idd
Als klein poppeltje keek ik destijds dat programma met natte haartjes en een bakje chips op de bank.
Same samequote:Op maandag 26 december 2022 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Hier vandaag een Huis Vol en ons Petertje
Hey lieverdquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi luitjeshoe is jullie Kerst tot dusver? Hopelijk heel gezellig
wens jullie allemaal heel veel plezier
Dat klinkt echt fijn, Child. Hou dit vastquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey lieverd
Kerst was leuk hierNu het heerlijke moment dat alle kerstspullen weg zijn en het ineens heel erg lekker licht in huis is. En nog beter, rustig. Echt ontspannen. Nu zin in Oud en Nieuw
En bij jou dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klinkt echt fijn, Child. Hou dit vast![]()
Klinkt echt fijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En bij jou dan?
Ja het gaat goed hierNeem 1 januari wel een slaappilletje om weer een ritme te krijgen, maar ach, met de feestdagen mag het allemaal wel een beetje rommelig vind ik. En met rommelig is wat later naar bed en wat later eruit. Dat is prima. Elke dag een stuk grote schoonmaak en elke dag lekker knutselen. Prima
En waar ben je nu mee bezig? Qua knutselen bedoel ik?quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En bij jou dan?
Ja het gaat goed hierNeem 1 januari wel een slaappilletje om weer een ritme te krijgen, maar ach, met de feestdagen mag het allemaal wel een beetje rommelig vind ik. En met rommelig is wat later naar bed en wat later eruit. Dat is prima. Elke dag een stuk grote schoonmaak en elke dag lekker knutselen. Prima
Snap ik! Fijn dat je het leuk hebt gehad. Goede mensen gun je goede dingenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt echt fijn.
Hier ook gewoon met familie kerst vieren en het is al fijn om bij elkaar te zijn.
Op het moment bezig met een mandala haken (een grote, als hij af is is hij 160cm doorsnee) die schiet al aardig op. En verder lekker aan het tekenen en schilderen. En natuurlijk bullet journal en dat soort dingetjesquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En waar ben je nu mee bezig? Qua knutselen bedoel ik?
Dat wist ikquote:Op woensdag 28 december 2022 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Dank voor de gids, praadje![]()
Hier straks veldrijden in Diegem
Ook in andere delen van het land bij Arriva zijn aanrijdingen. Ook een beetje de tijd van het jaarquote:Op woensdag 28 december 2022 16:38 schreef StephanL het volgende:
@:WcPot gaat lekker bij Arriva Limburg. Gister een dode machinist, nu weer een aanrijding op een overweg in Tienray.
Gister ook een bus in de sloot in Friesland, zonder erg![]()
Je maakt wat mee bij Arriva
Mooi dat het goed gaatquote:Op woensdag 28 december 2022 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond schatten,
Hier vanavond legomasters. Echt zin in. Erg goed gesprek met de hulpverlener gehad. Verder lekker gehaakt en schoongemaakt.
Bedankt voor de lijst @:praadje
Daar is toch niks mis mee?quote:Op donderdag 29 december 2022 18:05 schreef monkyyy het volgende:
De laatste tijd kijk ik veel darten
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:05 schreef monkyyy het volgende:
De laatste tijd kijk ik veel darten
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:21 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Hier ook Kookklunzenashton brothers ga ik opnemen, ben beniewd
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:52 schreef praadje het volgende:
Huh, ik heb de lijst niet gepost? Wat stom
Wel dus![]()
Oké, ik gunde je plezier, maar nu niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|