Sterkte en geen dank mopquote:Op woensdag 7 december 2022 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een avondje TLC. Gisteren kleine ramp in mijn privéleven, en nu ziek van de stress. Dus lekker domme televisie staren onder een dekentje en een beetje op de laptop hangen.
@:praadje dank je wel voor de lijst!
Nee nog nooit gezien, zet het eens op de achtergrond aan vanavond denk ik. Als ik geen TLC-bui meer hebquote:Op woensdag 7 december 2022 20:03 schreef praadje het volgende:
Kijkt er iemand wel eens 'Moorddossier'? Gaat over Nederlandse moordzaken. Best interessant en soms heel indrukwekkend. Ik vind het wel een aanrader.
Oh, dat ken ik niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee nog nooit gezien, zet het eens op de achtergrond aan vanavond denk ik. Als ik geen TLC-bui meer heb
Kijk nu naar Dallas Cowboys. Soort cheerleaderwedstrijd
Welkom thuisquote:Op woensdag 7 december 2022 20:30 schreef monkyyy het volgende:
Joehoe ik ben thuihuisNu ga ik moorddossier kijken.
Heey Monkquote:Op woensdag 7 december 2022 20:30 schreef monkyyy het volgende:
Joehoe ik ben thuihuisNu ga ik moorddossier kijken.
Deze vind ik ook niet zo interessant eigenlijkquote:Op woensdag 7 december 2022 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Overgezet op Sisterwives. Eerder gezegd kan ik niet in Moorddossier komen
quote:
Goedenavondquote:Op donderdag 8 december 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve en minder lieve mensen!
(jullie zijn allemaal lief, maar ik gun iedereen een goede avond deze avondSorry beetje melig)
Hier gaan we vanavond naar Kookklunzen kijken.
Ben nog een beetje ziekjes, maar morgen functioneer ik weer. Vandaag vooral met thee op de bank liggen dweilen, maar ik voel me nu weer een stuk beter.
Even met mijn begeleider gesproken over mijn zorgen, die wist er ook niet veel op te zeggen behalve lastig. Dus tja, het is even uitzitten
Die Frits is echt te domquote:
Die andere 5 kandidaten luisteren ten minste. Frits totaal nietquote:Op donderdag 8 december 2022 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal, maar hij is het ergste van het hele stel
You go girl.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond was de laatste schaatsles, nu ben ik klaar voor de Elfstedentocht.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 9 december 2022 06:17 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes.![]()
Een vroege want het wordt weer een latertje
Fijne dag allen
Goed en u ook?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:32 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedenavond ladies, gentlemen.
Hoe maakt u allen het?
Jazekerquote:
Avond Poppeltjes_God. Ik zit/zat ook voetbal te kijken. Adieu Portugal, Adieu Ronaldoquote:Op zaterdag 10 december 2022 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Hier gewoon voetbalZal wel een zwart gat worden na dit WK.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Poppeltjes_God. Ik zit/zat ook voetbal te kijken. Adieu Portugal, Adieu Ronaldo
Fijne avond moppiequote:Op zaterdag 10 december 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond niet echt wat op de televisie voor mijDus even series kijken
Goed hoor. Lekker even vrij dus heerlijk aan het keutelen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je meis?
Fijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 20:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed hoor. Lekker even vrij dus heerlijk aan het keutelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |