roken mag niet gepromoot worden op tvquote:Op woensdag 7 december 2022 15:30 schreef patrick37 het volgende:
[..]
snap de logica daar niet van.
jullie wel?
Zelfs de schoolkrant neemt haar niet meer aanquote:Op woensdag 7 december 2022 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
Djedi zegt dat long COVID onzin is.
Die maakt vrienden bij de kijkers
Gaat al weken zoquote:Op woensdag 7 december 2022 15:28 schreef patrick37 het volgende:
Wat is dat?
Beste deelnemers,stilte tijdens het roken.
Is dat altijd zo en waarom in godsnaam?
Ik heb haar op insta bekeken en daar vond ik haar best wel leuk eigenlijk .quote:Op woensdag 7 december 2022 15:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
mja, ze kunnen haar nu 24/7 zien.. hoe debiel ze is.
kan me gewoon niet voorstellen dat mensen haar leuk vinden
en beelden die zijn gemaakt tijdens het roken, dus leuke gesprekken oid, kunnen niet uitgezonden worden. Want er mag niet gerookt worden op tv beelden.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
roken mag niet gepromoot worden op tv
Nee allemaal als schapen elkaar napraten, dat is het devies...quote:Op woensdag 7 december 2022 15:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs de schoolkrant neemt haar niet meer aan
in het begin was ik enthousiast over jeffquote:Op woensdag 7 december 2022 15:35 schreef Seattle het volgende:
Jeff op oorlogspad en zoekt weer ruzie met KimD. Bah
Ja ga lekker de Master of the Universe uithangen buiten de loods. Wij hebben ook genoeg Jeff gezienquote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat een ziekstraal zeg die Jeff
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, mijn tijd van gaan is aangekomen, zegt Jefdag Jeff
Van mij mag hij ook gaanquote:Op woensdag 7 december 2022 15:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja ga lekker de Master of the Universe uithangen buiten de loods. Wij hebben ook genoeg Jeff gezien
Ik vind dat zo min. Dat zij dat allemaal pikt snap ik niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:43 schreef Seattle het volgende:
Elke keer ook dat naar beneden halen van KimD over haar zgn straattaal of dat ie telkens tegen een muur lult. Als hij haar zo vreselijk vindt waarom is hij dan met haar?
Tot vandaag had ie natuurlijk een hele routine met bijhorende versnaperingen en nu verveelt ie zich want is ie weer een Estherquote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Seattle het volgende:
Pfff die Jeff jonge, wát een kinderachtige vent. Is ie down, verveelt zich, gaat ie bij KimD zitten zuigen. Je zal maar zo’n lul op je bank hebben zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |