Estherquote:Op woensdag 7 december 2022 13:24 schreef puzziepie het volgende:
Mensen hebben dus wel gelogen , kinderachtig
Daar ga ik sowieso niet naar kijken .quote:
Kinderachtig vind ik , maar ik vind het sowieso raar dat ze niet wat meer stemmen heeft gekregen .Het was immers al duidelijk dat Isaac het ging worden, daarom had ze ook best wel wat stemmen mogen krijgenquote:
hoop dat eizak giga op zijn bakkes gaat de komende maandquote:
Zonder camera's dan hopelijk ... Dat boksen voor de sport sponsor kan me ook gestolen wordenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:27 schreef mangalie het volgende:
Hoop dat ie heel vaak en lang op zijn kantoor blijft zitten...
Interessant doen...En maar gluren..quote:Op woensdag 7 december 2022 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
Huisregels, inlog codes.. veel meer zal het niet zijn
[ afbeelding ]
Ik heb vreselijk gelachen om hunquote:Op woensdag 7 december 2022 13:28 schreef ledn81 het volgende:
Bebbel tegen Zoe : "Heb jij nog paracetamol"
Ja ik ookquote:Op woensdag 7 december 2022 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk gelachen om hun![]()
![]()
Echt een genot om naar te kijken vannacht
Ze heeft zich er vanaf het begun bij neergelegd dat ze het toch niet ging winnen, en dan sta je idd al met 0-1 achterquote:Op woensdag 7 december 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat er niemand anders was die wilde, nu was het een vooraf een gelopen wedstrijd.
En nee, die schuur ernaast zal ik niet benoemen.
dat was ook echt duidelijk toen hij tegenover Erik stond te raaskallen...quote:Op woensdag 7 december 2022 13:29 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac is een natuurlijke leider dat zie je meteen want ook in dit geval klopt het plaatje al gelijk
Met de satisfyer in de weer...toch nog het 'gevoel' te hebben een leuke dag te hebben gehad...quote:
Blijft nog afwachten wat 'ie bedoeld met " effe terug, alles weer tot de Orde brengen "quote:Op woensdag 7 december 2022 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was ook echt duidelijk toen hij tegenover Erik stond te raaskallen...
ik vind het dus geen natuurlijke leider, eerder een lafbek die door veel afluisteren en alles in de gaten houden, zijn strategie uitvoert. ,
maar dat is mijn mening
Ja zoiets dacht ik al?quote:Op woensdag 7 december 2022 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met de satisfyer in de weer...toch nog het 'gevoel' te hebben een leuke dag te hebben gehad...
Niet kaarten, geen rookwaar, geen drankjes...quote:Op woensdag 7 december 2022 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft nog afwachten wat 'ie bedoeld met " effe terug, alles weer tot de Orde brengen "
Gewoon mensen die lol maken , plezier hebben .. ik hou daar van ,quote:Op woensdag 7 december 2022 13:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Maar Babbel vraagt nu een compleet stripje aan Isaac, want JW heeft die nodig voor zijn schouderontsteking.
Geen Volle Tafels geen Feestenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niet kaarten, geen rookwaar, geen drankjes...
Zelfs GJ en Kim D hebben niet eens op haar gestemd , dat vind ik ook wel een tegenvallerquote:Op woensdag 7 december 2022 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
Je weet dat Zoe kansloos is dus stem dan tenminste op haar als je een speciale band met haar hebt zoals KimD, Mexx of GJ
scoopies kunnen ze krijgenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen Volle Tafels geen Feesten
Verplicht sporten. Op tijd naar bed.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen Volle Tafels geen Feesten
Orde En Regelsquote:Op woensdag 7 december 2022 13:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Verplicht sporten. Op tijd naar bed.
Ik heb echt gelachen, wat een topsfeerquote:Op woensdag 7 december 2022 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon mensen die lol maken , plezier hebben .. ik hou daar van ,
Die kamer is wel echt de leukste kamer
We weten het niet zeker toch?quote:Op woensdag 7 december 2022 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfs GJ en Kim D hebben niet eens op haar gestemd , dat vind ik ook wel een tegenvaller
Jup..quote:Op woensdag 7 december 2022 13:36 schreef Seattle het volgende:
Gaat Isaac nu gelijk aan het bier????
Gisteren zo gelachen met de late streamsquote:Op woensdag 7 december 2022 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon mensen die lol maken , plezier hebben .. ik hou daar van ,
Die kamer is wel echt de leukste kamer
keep your friends close but your enemies closerquote:
Babs liegt daar niet over hoor en Wendy ook zeker nietquote:Op woensdag 7 december 2022 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
We weten het niet zeker toch?
Ik geloof best dat Babette Isaac heeft gestemd nl.
Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2022 13:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gisteren zo gelachen met de late streams
Inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2022 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
Tot zover "met Isaac aan het roer is het afgelopen met het gezuip van Jeff". Duurde maar liefst 20 hele minuten
is simpele managers kostquote:Op woensdag 7 december 2022 13:39 schreef Seattle het volgende:
Tipje van Jeff: als er iets is met de meiden moet je er even naast gaan zitten.
Dat is waarquote:Op woensdag 7 december 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
keep your friends close but your enemies closer
quote:Op woensdag 7 december 2022 13:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wel dom ,zit je in je eentje, lig je helemaal krom van het lachen achter de pc
quote:Op woensdag 7 december 2022 13:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wel dom ,zit je in je eentje, lig je helemaal krom van het lachen achter de pc
isaac is echt een gluiperdquote:
en het bierflesje dat omviel boven op de kast en zo naar beneden viel/droop oa op het bed van JWquote:Op woensdag 7 december 2022 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Samen met COS
Die bed-springende Jappie was toch ook wel een hoogtepunt
United COSquote:Op woensdag 7 december 2022 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Samen met COS
Die bed-springende Jappie was toch ook wel een hoogtepunt
Vreselijk als dat toegepast wordt zonder oprechte intentiesquote:Op woensdag 7 december 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
is simpele managers kost
zorg dat bepaalde mensen zich goed voelen
anderen wil je boven staan
Daar ben ik ook wel benieuwd naar , hoewel ......quote:Op woensdag 7 december 2022 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
isaac is echt een gluiperd
als Tiano er straks zit
zien we de andere Isaac
Maar wel link, had ook mis kunnen gaan. Ik heb zo gelachen ook om Wendy en Babet, wij zijn zelfstandig, hebben geen man nodig, geen alimentatie. En dan JW heel droog: alleen een piemelquote:Op woensdag 7 december 2022 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
United COS![]()
Jappie was net een aapje
ik snap wel dat hij naast de dames ging zitten die met een emo verhaal of 24 uur aanvraag kwamenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vreselijk als dat toegepast wordt zonder oprechte intenties
Zo’n manager ben ik niet en ook nooit geweest. Maar ik heb nooit gezeik en voel me nooit beter dan een ander. Dat scheelt
ik vind dit dus een walgelijke manier van overdragen van je managerschap.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
is simpele managers kost
zorg dat bepaalde mensen zich goed voelen
anderen wil je boven staan
GJ is een koppige boer en KimD denkt beter niet teveelquote:Op woensdag 7 december 2022 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfs GJ en Kim D hebben niet eens op haar gestemd , dat vind ik ook wel een tegenvaller
horrorquote:Op woensdag 7 december 2022 13:43 schreef Seattle het volgende:
Ja menschen, wen er maar aan. Isaac is het en dat een maand lang.
Tactiek denk ik. Komt nog wel.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
Tot zover "met Isaac aan het roer is het afgelopen met het gezuip van Jeff". Duurde maar liefst 20 hele minuten
Maar dat hij dat dan nog even noemt tegen Isaac. Brrrquote:Op woensdag 7 december 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap wel dat hij naast de dames ging zitten die met een emo verhaal of 24 uur aanvraag kwamen
en nee zo ben ik ook niet
maar bij bepaalde types moet je wel zo zijn
geloof me maar dat bepaalde mensen dat gedraag oproepenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dit dus een walgelijke manier van overdragen van je managerschap.
vooral dat "anderen wil je boven staan"
nou, dat dus.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar dat hij dat dan nog even noemt tegen Isaac. Brrr
Ik heb zo mijn bedenkingen, zit nu al met kromme tenenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:43 schreef Seattle het volgende:
Ja menschen, wen er maar aan. Isaac is het en dat een maand lang.
Ik vind hun samen echt komisch . Sterk duo en voor mij absolute gangmakers . beiden op een heel ander vlak maar wel allebei zo gek als een deur .quote:Op woensdag 7 december 2022 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar wel link, had ook mis kunnen gaan. Ik heb zo gelachen ook om Wendy en Babet, wij zijn zelfstandig, hebben geen man nodig, geen alimentatie. En dan JW heel droog: alleen een piemel
Daar gaat het mij niet om, of mensen dat gedrag oproepen, ik vind de uitspraak walgelijkquote:Op woensdag 7 december 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof me maar dat bepaalde mensen dat gedraag oproepen
dank jequote:Op woensdag 7 december 2022 13:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om, of mensen dat gedrag oproepen, ik vind de uitspraak walgelijk
ik hou d'r van en dan die schaterlach van Moraima door de kamer, heerlijkquote:Op woensdag 7 december 2022 13:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind hun samen echt komisch . Sterk duo en voor mij absolute gangmakers . beiden op een heel ander vlak maar wel allebei zo gek als een deur .
Nou ... Isaac ....quote:Op woensdag 7 december 2022 13:48 schreef engine het volgende:
In ieder geval nooit meer ik ik ik ik ik
quote:Op woensdag 7 december 2022 13:48 schreef engine het volgende:
In ieder geval nooit meer ik ik ik ik ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |