Vreselijk als dat toegepast wordt zonder oprechte intentiesquote:Op woensdag 7 december 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
is simpele managers kost
zorg dat bepaalde mensen zich goed voelen
anderen wil je boven staan
Daar ben ik ook wel benieuwd naar , hoewel ......quote:Op woensdag 7 december 2022 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
isaac is echt een gluiperd
als Tiano er straks zit
zien we de andere Isaac
Maar wel link, had ook mis kunnen gaan. Ik heb zo gelachen ook om Wendy en Babet, wij zijn zelfstandig, hebben geen man nodig, geen alimentatie. En dan JW heel droog: alleen een piemelquote:Op woensdag 7 december 2022 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
United COS![]()
Jappie was net een aapje
ik snap wel dat hij naast de dames ging zitten die met een emo verhaal of 24 uur aanvraag kwamenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vreselijk als dat toegepast wordt zonder oprechte intenties
Zo’n manager ben ik niet en ook nooit geweest. Maar ik heb nooit gezeik en voel me nooit beter dan een ander. Dat scheelt
ik vind dit dus een walgelijke manier van overdragen van je managerschap.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
is simpele managers kost
zorg dat bepaalde mensen zich goed voelen
anderen wil je boven staan
GJ is een koppige boer en KimD denkt beter niet teveelquote:Op woensdag 7 december 2022 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfs GJ en Kim D hebben niet eens op haar gestemd , dat vind ik ook wel een tegenvaller
horrorquote:Op woensdag 7 december 2022 13:43 schreef Seattle het volgende:
Ja menschen, wen er maar aan. Isaac is het en dat een maand lang.
Tactiek denk ik. Komt nog wel.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
Tot zover "met Isaac aan het roer is het afgelopen met het gezuip van Jeff". Duurde maar liefst 20 hele minuten
Maar dat hij dat dan nog even noemt tegen Isaac. Brrrquote:Op woensdag 7 december 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap wel dat hij naast de dames ging zitten die met een emo verhaal of 24 uur aanvraag kwamen
en nee zo ben ik ook niet
maar bij bepaalde types moet je wel zo zijn
geloof me maar dat bepaalde mensen dat gedraag oproepenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dit dus een walgelijke manier van overdragen van je managerschap.
vooral dat "anderen wil je boven staan"
nou, dat dus.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar dat hij dat dan nog even noemt tegen Isaac. Brrr
Ik heb zo mijn bedenkingen, zit nu al met kromme tenenquote:Op woensdag 7 december 2022 13:43 schreef Seattle het volgende:
Ja menschen, wen er maar aan. Isaac is het en dat een maand lang.
Ik vind hun samen echt komisch . Sterk duo en voor mij absolute gangmakers . beiden op een heel ander vlak maar wel allebei zo gek als een deur .quote:Op woensdag 7 december 2022 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar wel link, had ook mis kunnen gaan. Ik heb zo gelachen ook om Wendy en Babet, wij zijn zelfstandig, hebben geen man nodig, geen alimentatie. En dan JW heel droog: alleen een piemel
Daar gaat het mij niet om, of mensen dat gedrag oproepen, ik vind de uitspraak walgelijkquote:Op woensdag 7 december 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof me maar dat bepaalde mensen dat gedraag oproepen
dank jequote:Op woensdag 7 december 2022 13:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om, of mensen dat gedrag oproepen, ik vind de uitspraak walgelijk
ik hou d'r van en dan die schaterlach van Moraima door de kamer, heerlijkquote:Op woensdag 7 december 2022 13:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind hun samen echt komisch . Sterk duo en voor mij absolute gangmakers . beiden op een heel ander vlak maar wel allebei zo gek als een deur .
Nou ... Isaac ....quote:Op woensdag 7 december 2022 13:48 schreef engine het volgende:
In ieder geval nooit meer ik ik ik ik ik
quote:Op woensdag 7 december 2022 13:48 schreef engine het volgende:
In ieder geval nooit meer ik ik ik ik ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |